Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какъв SUV става за off-road

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    Друже, погледни и корейското паджеро - Хюндай Галопър. Имаш по-голям шанс да попаднещ на запазен екземпляр, защото не са "имиджови". Да, отпред са с независимо окачване, но както каза Цецо, минават тънко с натягане на торсионите и лесно поемат 31" гуми, които за барбекю и лек офроуд стигат.
    Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
    Из "Златния телец"

    Коментар


    • New hope
      New hope коментира
      Редактиране на коментар
      Е как бе Паджеро ? Това ти ли си ? От преди малко да си си мерил температурата?

  • #62
    Не мога да ги разбера тия хора как минават по над 350 000км със SUV . Иначе Галопера ми допада като визия и то доста , сега попаднах и на друг модел - Теракан . Ама сами казахте , че на по късен етап мога да се зарибя повече и да се заиграя с лифтове , гуми . Затова предпочитам нещо с цели мостове . Може и да не ми се наложи да го вдигам никога и т.н. , но ако се наложи е добра база и сравнително по лесно като гледам Jeep форумите .

    Представям си само как след време пускам тема как да вдигна Галопер и почвате да ми казвате - казахме ти с цели мостове да търсиш . Аз и моята приятелка сме хора , а и нашите приятели които обичаме да ходим на природа пред това да ходим по кафета . Затова предполагам , че това за мен няма да е просто временна прищявка , нещо което да отмине като идея след 2-3 месеца .

    Коментар


    • BENZBOSS
      BENZBOSS коментира
      Редактиране на коментар
      Пак аз - целите мостове ги харесвам като непретенциозно и здраво за първа стъпка донаджипване,а тя е лек лифт с гуми.Потенциалните проблеми при евтина и тормозена джипка там са сравнително по- малко от независимото,за това ти предлагаме / някои от нас де / евтинка / че такава я търсеше / с цели мостове по възможност.
      Аз съм карал 3-4 с цели мостове,по предназначение съм ги карал с години,сега по предназначение карам едно с независимо и на предни и на задни,предназначението и цената са му други обаче.

      Не е задължително да е с цял мост,но за целта ти,бюджета,идеята.......по възможност гледай да е такова.
      Преди 10 години / одьртявам знам / като търсят се наложи мнението за Галопер, Диско 2 и Терано,2 от 3.
      Пак виж Галопера,има даже 2-3 за продажба ИС форума,не са 3 бона обаче и гумите им стоят смешно

  • #63
    Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение
    Друже, погледни и корейското паджеро - Хюндай Галопър. Имаш по-голям шанс да попаднещ на запазен екземпляр, защото не са "имиджови". Да, отпред са с независимо окачване, но както каза Цецо, минават тънко с натягане на торсионите и лесно поемат 31" гуми, които за барбекю и лек офроуд стигат.
    Това с натягането на торсионите, колкото е тънко, толкова е и не особено смислено упражнение. То води до ограничаване на ходовете на окачването и влече след себе си интервенция като рязане на тампони, която обаче на свой ред може да доведе до едно гадно вадене на дясна полуоска и оставане без предно насред калта. При положение, че 31-ци се побират и без това упражнение смисълът от него ми се губи тотално. Макар че доста хора го правят по причина, че торсионите им просто са станали за смяна ...

    Иначе Галоперът с едни подходящи гуми си става за BBQ-офроуд. Като и всяка друга джипка, за която се сещам.

    Ние не сме неутрални!

    Коментар


    • #64
      Тая тема, ако не беше карантината отдавна щеше да е затворена...А питащият охулен. Ти да видиш!

      Коментар


      • #65
        И аз се учудих , че изкарах до 5та страница безаварийно Иначе ще помоля да не я заключват , защото тепърва ще я развивам след като купя джипка . Пък и е доста полезна за мен , научих неща които изобщо не знаех преди .

        Коментар


        • #66
          Не можах да прочета цялата тема, че нямам толкова време!
          Предложението ми е да погледнеш Мицубиши L200. Не знам как са с ръждата и дали вече не са се предали, но на мен лично ми харесват. В БГ има доста с десен волан, предполагам не са дошли от Австралия.

          На каквото и да се спреш гледай да не е наякой курник, защото нито ще ти е по-евтино, нито ще можеш да го ползваш по предназначение.

          Коментар


          • #67
            Хора , как е Toyota 4 Runner 2.4td 1992-ра като механика ? С цели мостове ли е - ако да , до какви гуми би издържала , с отделна рама ли е , има ли проблеми с корозия , евентуално намират ли се части лесно ? То вече за много неща трябва да гледам , но набелязах една-две и да знам да питам ли изобщо .

            Коментар


            • #68
              Като механика е Тойота. С независимо окачване отпред. Двигателят е твърде слаб за килограмите на 4Рънъра. Прилично поведение има 3.0 ТД. Купето поне за мен е много неудобно - висок под, нисък таван, краката са ти изпънати напред и на високо.

              Не се хващай за този цял преден мост, като удавник за сламка. Теоретичто е по-здрав, но си има и недостатъци - по-лошо пътно поведение на асфалт, диференциала е по-ниско от колкото при независимо окачване. А здравината ще ти потрябва само ако решиш да сложиш доста големи гуми (ама като те гледам не ти се дават пари) и решиш да буксуваш по цял ден в дълбоко кално дере.

              И не прави компромис с ръждата. Тя винаги е много повече от това, което виждаш. С много зор можеш да я забавиш, но не можеш да я спреш

              Предложение от мен - Нисан Терано 2.7 нов внос от Италия. Удобно купе. Има здрав и трудно убиваем двигател, намира се за прилични пари, има добро предлагане в БГ, достатъчно проходим за начинаещ.
              Nissan Terrano 2,7 TDI

              Коментар


              • #69
                Ами писах за 4рънъра и пазарлъка започна , писах и за едно Паджеро 2002 3.2 дизел автоматик . Хубавото на Паджерото е , че става и за ежедневна кола . Ще видя къде ще ми излезе късмета . Този двигател 3.2 на Паджерото/Шогун-а как е ? Има ли нещо проблемно за което да гледам , лази ли ги ръждата ? Между другото не се бях замислял , че диф-а при независимото е по-високо , ама пустите маншони .... има да се сменят и днес и нощес .

                Коментар


                • cecoa1
                  cecoa1 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Това Паджеро го остави. Може Паджеро-спорт, или Паджеро/Шогун 2. Маншоните не са такъв проблем.

              • #70
                От " не ми требва независимо предно" резко на независимо предно и задно?! Готиното на Паджеро 3 с 3.2 мотора е ремонта на помпата.
                8)

                Коментар


                • #71
                  Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнение
                  С независимо окачване отпред. Двигателят е твърде слаб за килограмите на 4Рънъра. Прилично поведение има 3.0 ТД. Купето поне за мен е много неудобно - висок под, нисък таван, краката са ти изпънати напред и на високо.
                  Сакън, не думай, тва е Тойота бе....А с това независимо предно окачване, мани, мани...бегай бъъъъъързо..(това към търсещия)
                  Ford Maverick II 2.3 XLT
                  Ford Mondeo MK5

                  Коментар


                  • #72
                    Първоначално публикуван от bmwww Преглед на мнение
                    Ами писах за 4рънъра и пазарлъка започна , писах и за едно Паджеро 2002 3.2 дизел автоматик . Хубавото на Паджерото е , че става и за ежедневна кола . Ще видя къде ще ми излезе късмета . Този двигател 3.2 на Паджерото/Шогун-а как е ? Има ли нещо проблемно за което да гледам , лази ли ги ръждата ? Между другото не се бях замислял , че диф-а при независимото е по-високо , ама пустите маншони .... има да се сменят и днес и нощес .
                    Е баш това Паджеро е със силно независимо окачване навсякъде. Помпата на тея години ще я сменяш/ремонтираш със смяна на маслото. Поне има информация за него бол. И аз като в горния пост да питам какво стана с " не ми требва независимо предно"?
                    Ford Maverick II 2.3 XLT
                    Ford Mondeo MK5

                    Коментар


                    • #73
                      Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнение
                      Е баш това Паджеро е със силно независимо окачване навсякъде. Помпата на тея години ще я сменяш/ремонтираш със смяна на маслото. Поне има информация за него бол. И аз като в горния пост да питам какво стана с " не ми требва независимо предно"?
                      Айде стига де. Човека представа си няма. Няма как за няколко дена да прерови форума, да пресее информация и да си изгради правилно ЗА НЕГО мнение. Важното е да вземе нещо, което ще го кефи, ще му върши работа и да не му съдира джоба. В крайна сметка след първата джипка ще знае много добре какво да търси.

                      Ама вие като го почнахте с тия цели мостове ...

                      Аз съм на мнение, че трябва да се започне от нещо средно - да не е прекалено паркетно, да не е и хард офроуд. За това джипка с бавни, цял заден мост и независимо предно окачване би била добро начало.

                      И аз още си мечтая за Чероки XJ 4.0 автомат, но останаха малко читави бройки на бутикови цени.
                      Nissan Terrano 2,7 TDI

                      Коментар


                      • коко келеша
                        коко келеша коментира
                        Редактиране на коментар
                        Сменяй мечтата! И тия с бутиковите цени отдавна са за Надин, но собствениците им си мислят, че предлагат самолетоносача "Нимиц"

                    • #74
                      За първа джипка, една Фронтера ще му свърши идеална работа, а може и да не помисли за друга.

                      П.П. При Ф2 има големи шансове да попадне на читаво купе, пък за другото си трябва и "много късмет, хладен ум, горещо сърце и чисти ръце", както едно време е казал чичо Федя
                      Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                      Из "Златния телец"

                      Коментар


                      • #75
                        Първоначално публикуван от bullet_pk Преглед на мнение

                        Айде стига де. Човека представа си няма. Няма как за няколко дена да прерови форума, да пресее информация и да си изгради правилно ЗА НЕГО мнение. Важното е да вземе нещо, което ще го кефи, ще му върши работа и да не му съдира джоба. В крайна сметка след първата джипка ще знае много добре какво да търси.

                        Ама вие като го почнахте с тия цели мостове ...

                        Аз съм на мнение, че трябва да се започне от нещо средно - да не е прекалено паркетно, да не е и хард офроуд. За това джипка с бавни, цял заден мост и независимо предно окачване би била добро начало.

                        И аз още си мечтая за Чероки XJ 4.0 автомат, но останаха малко читави бройки на бутикови цени.
                        Моето мнение е абсолютно същото, НО тука пак го пуснаха по пързалката с тия цели мостове, а той клъвна веднага. И от Ксантия, дето вършела работа, станаха едни цели мостове, едни чудесии....И аз съм търсил джип, моят беше, и си остава първи такъв за мен. Та и аз съм бил на неговото място. Навремето можех да взема Птрул с цели мосотве(яката работа), италиански, нова глава, абе направен от човек за него си. Но ми е прекалено неудобен за моите цели, и го взе приятел След 2 месеца си взех Паджеро за мен. И двата са налични и днес. Ми тоя Патрул стоков, с неговите джанти, дето не можеш нормална гума да намериш за тях, ми извинявам се много, ама не е по-проходим от моя с 31-ци, които само монтирах без да пипам нищо. Не, че аз и той ходим кой знае къде.
                        Ford Maverick II 2.3 XLT
                        Ford Mondeo MK5

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X