Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какъв SUV става за off-road

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Какъв SUV става за off-road ?

    Коментар


    • Toyota Land Cruiser 80
      יעבור
      «И това ще мине»

      Коментар


      • Пичове той почна от 2 бона,навихме го за 4-5,сега 80ка и Патрул,ще ни избяга така като правите и ще стане тенесист,2 бона го оправят там.
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
          Пичове той почна от 2 бона,навихме го за 4-5,сега 80ка и Патрул,ще ни избяга така като правите и ще стане тенесист,2 бона го оправят там.
          Много добро

          Коментар


          • Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
            Пичове той почна от 2 бона,навихме го за 4-5,сега 80ка и Патрул,ще ни избяга така като правите и ще стане тенесист,2 бона го оправят там.
            Няма да избяга. Мухата му е вече в главата...
            Nissan Terrano 2,7 TDI

            Коментар


            • BENZBOSS
              BENZBOSS коментира
              Редактиране на коментар
              Нахендри се сам да знаеш,е сега ще те метнат по истински.

              Мани майтапа - виж цените на Нисан Патрул и ТЛК 70,80 или 100 сериите за последните 20 години и прецени дали не си заслужава да набиеш едни пари за едно яко добиче,да го стегнеш как си трябва и когато остарееш да го оставиш на децата или да го продадеш на същата,че и по-висока цена.

              На тия животни така им скочи цената или ммммм така яко се задържа,че чак се чудя какво толкова им харесват хората,трактори безподобни ма за целта ти са идеални.

              Простото е скъпо, слагай в списъка и Дифендьр или стара Г класа,Патрул и 80ка,удвои бюджета на 10 поне и още 10 за стягане като това е минимума.

              Те сега стана тема от това

          • Първоначално публикуван от Skorpion_BG Преглед на мнение
            Карал съм Теракан 200 хил. километра и 7 години. Мисля, че за теб ще е добър вариант, по луксозен е от Галопера, има възможност за леко повдигане, тука във форума има тема за това, влизат 31-ци гуми, има бавни, а някои модели и имат ЛСД блокаж на задния диференциал. Като цена е много изгоден.
            Колега (бъдещ) на Теракана каква му е височината на праговете примерно от земята в сток вариант . Гледам , че го дават с гуми 255/65/16 . Има ли клиренс 30см ? Сметнах , че с 33ки би се вдигнал 5см само от гумите , но не намирам информация за клиренса в сток вариант.

            Коментар


            • cecoa1
              cecoa1 коментира
              Редактиране на коментар
              Клиренса се мери до най-ниската точка, а не до праговете. На тоя тип джипове, най-ниската точка е под задния диференциал, и обикновенно разстоянието там до пътя е около 180-210мм.

            • cnc82
              cnc82 коментира
              Редактиране на коментар
              Почти никой джип/сув няма клиренс 30 см в стоков вид !

              Обикновенно е около 20 см.

            • Kirilpm
              Kirilpm коментира
              Редактиране на коментар
              Хубаво е да се мери и на праговете и на най-издадената предна и задна част.Като се окантариш на прагове или на красивите степенки хич не ти пука колко имаш под задния мост, тегличът като започне да работи като плуг по някой баир също.

          • Ами значи теоретично ако има Теракан на цели мостове и един на независимо то този на цели мостове ще е с клиренс 20см и този с независимото окачване ще е с клиренс 20см ако са в сток вариант . Единствената разлика е , че този на цели мостове ще е по-здрав маханично и по-лесен за повдигане нали , но и този с независимото може да се вдигне примерно да побере гуми 33 ? Реално клиренса зависи само от гумите , а повдигането се прави за да влезнат гумите нали ? Примерно Теракан би ли влачил гуми 33 с 2.9 мотора ? Все още се чудя за Гранда 4.0 автомат на газ . Даже и да е с десен волан после в БГ мога да му ползвам чарковете ако реша да купя нормален с ляв волан нали ?

            Коментар


            • Първоначално публикуван от bmwww Преглед на мнение

              Колега (бъдещ) на Теракана каква му е височината на праговете примерно от земята в сток вариант . Гледам , че го дават с гуми 255/65/16 . Има ли клиренс 30см ? Сметнах , че с 33ки би се вдигнал 5см само от гумите , но не намирам информация за клиренса в сток вариант.
              Клиренс 30 см. имат мнооого малко джипки. Теракана фабрично е с около 19-20 сантиметра, моя беше около 21-22 см. Ако се повдигне малко и му се наврат 32-ки, мисля, че ще го докара до 25 см. Мотора е 160 коня, мисля, че и с 33-ки няма да има никакъв проблем, ще си ги върти безгрижно.
              יעבור
              «И това ще мине»

              Коментар


              • Не забравяй, че инчовете на гумите са диаметъра, така че от 31" на 33" гума реалното повдигане на колата е 1"

                Коментар


                • BENZBOSS
                  BENZBOSS коментира
                  Редактиране на коментар
                  2 Патрула съм имал,единия с 15ки другия 16ки и долу горе си спомням кое колко беше,сега на комбито сьм с 2 инча лифт и см по-висока гума та долу горе става,не е дакел като повечето.

                  Да приемем,че опит нямам и съм имал само 5 джипки - за мен 2.5 см са нищо.Повечето джипки даже с независимо държат на лифт 2 инча без особени проблеми,от там влиза и друга гума,докарваш го до 7-8 см и в гората има значение,2.5 см много трябва да се загледам да ги позная

                • Кольо
                  Кольо коментира
                  Редактиране на коментар
                  Ти говориш за фасон, а аз за проходимост. Има разлика.

                • cnc82
                  cnc82 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Абсолютно съм съгласен с Кольо , за сравнение къде опира една лека кола с 15 см просвет и къде СУВ с 18 см примерно , на практика разликата е огромна къде минава едното и къде другото.

              • Не , исках да кажа 33 в сравнение с фабричните гуми вдига 5см . За това ми беше интересно ако някой има данни за фабричния клиренс . Иначе от Гранд с десен волан могат ли да се ползват чарковете за Гранд с ляв ?

                Коментар


                • Повдигането на джипа не вдига просвета. Вдигат го гумите.
                  Със съдържащи ламелен или сферичен графит над 2,14% не разговарям.

                  Коментар


                  • Кольо
                    Кольо коментира
                    Редактиране на коментар
                    Ако е с независимо и отзад и отпред-вдига и клиренса.
                    Ама такива джипове нямат нужда от много клиренс...

                • Първоначално публикуван от NovemberCharlie Преглед на мнение
                  Повдигането на джипа не вдига просвета. Вдигат го гумите.
                  ???

                  Независимо на предни и задни с пневматика на задните е комбито на жената,товариш мотор и я сваляш,просвета ммммммм да.........не мога да ти повярвам аз поне,за твърди мостове съм съгласен
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • То за проходимостта много фактори са важни, няма смисъл да се набляга толкова само на клиренса.
                    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                    Коментар


                    • Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                      То за проходимостта много фактори са важни, няма смисъл да се набляга толкова само на клиренса.
                      В Клета Майка с дърводобивните коловози в глината - клиренсът е № 1
                      "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                      Коментар


                      • Bogoljub Gagic
                        Bogoljub Gagic коментира
                        Редактиране на коментар
                        Така е, другарю Цецо, така е. ТуйньеЙ кат да караш аФтобус по немски пътища.
                        Кат се хлъзнеш и пльоснеш по корем в глинестия коловоз - ни гуми, ни блокажи спасУват.

                      • cecoa1
                        cecoa1 коментира
                        Редактиране на коментар
                        Тия коловози често са и по-широки, и по-дълбоки...и то с доста, спрямо параметрите и на доста подготвени джипове. Като се пльоснеш...свирено... Ама за да не се, са важни предимно други неща.

                      • Чавдар (V93)
                        Чавдар (V93) коментира
                        Редактиране на коментар
                        Не често, а винаги коловозите са по-широки от джиповете. Защото ги правят джугани и т.п. машини ...

                    • А за клирънс гуми,а за гуми мостове..........хайде пак от начало,да откачи човек с вас,добре,че знам какво искам
                      TOYOTA SEQUOIA ‘11
                      W140 S420 '99

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X