Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какъв SUV става за off-road

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    Първоначално публикуван от bmwww Преглед на мнение
    Не мога да ги разбера тия хора как минават по над 350 000км със SUV . Иначе Галопера ми допада като визия и то доста , сега попаднах и на друг модел - Теракан .
    Карал съм Теракан 200 хил. километра и 7 години. Мисля, че за теб ще е добър вариант, по луксозен е от Галопера, има възможност за леко повдигане, тука във форума има тема за това, влизат 31-ци гуми, има бавни, а някои модели и имат ЛСД блокаж на задния диференциал. Като цена е много изгоден.
    יעבור
    «И това ще мине»

    Коментар


    • коко келеша
      коко келеша коментира
      Редактиране на коментар
      Ако ще гледа Теракан, значи спокойно може да гледа и Киа Соренто, и пак по спиралката .

  • #77
    И още нещо трябва да си изясни, комънреил или с предкамерно впръскване, разликата в ремонтите е в пъти.
    8)

    Коментар


    • TigerHunter
      TigerHunter коментира
      Редактиране на коментар
      Разходът на гориво, също не е за пренебрегване.

  • #78
    Ще се опитам да споделя моето мнение и опит по темата. За целите, за които се търси возилото, става всякакво 4х4 с раздатка и бавни. Без да се робува на марка и модел. Поставят се критериите за събиране на багажа, който ще се използва при разходките, за да може да се подбере правилния размер джип. Като определено, ако терена е много насечен по- добре къса база, като и дългата не е фатална. Ако, на терена има дълбоки коловози, големите гуми са сериозно предимство. Повдигането не е задължително, ако гумите се побират без него. Грешно е схващането за задължителен лифт. Лифта се прави единствено, за да се монтират по големите гуми, а от там диференциалите да са по високо от земята. Виждал съм всякакви "щъркели" с гуми 31"- ци. Напълно безмислено. Това за цял преден и заден мост или независимо окачване отпред и отзад е въпрос на техническо изпълнение. Без цели мостове е по голям клирънса точно където трябва. Целите мостове създават чуството за по- голяма здравина, което в случая не виждам да е толкова необходимо. И след като возилото ще се ползва само за разходки и трябва да е евтино, ще споделя моя опит в такива случаи. След като съм избрал размера на джипа, отварям сайтовете за продажби и залагам максималната цена която искам да дам в дадения случай. Избирам най- евтините екземпляри с най нова година. И от тях избирам най- добрия. Няколко пъти съм го правил и винаги ме е вързвало. Най- големия враг на всички марки и модели е ръждата. Тя не прощава на никоя марка. Всичко се ремонтира, ръждата не.
    Suzuki Vitara 1.6 Avtomatic
    SSang Yong Kyron 2.0xdi
    Jeep Grand Cherokee WJ 2.7crd ; Jeep Grand Cherokee WК2 3.0crd

    Коментар


    • #79
      Първоначално публикуван от tola Преглед на мнение
      И още нещо трябва да си изясни, комънреил или с предкамерно впръскване, разликата в ремонтите е в пъти.


      Най-добре директно впръскване но не с комън рейл. Още по-добре чисто механична ГНП.
      Има такива, макар и малко по-редки, спрямо всички останали модели.
      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

      Коментар


      • #80
        За това Паджеро колко пари е помпата , да знам каква цена да пазаря . Наистина се оказва проблем за конкретния модел , но визията му пък и отвътре кожи , автоматик ме грабват . Иначе за моите възможности Паджеро или Гранд Чероки преди 2004та . Теракан много ги хвалят , а и много ми харесват , но наистина изглеждат ниски . Гледам нещо поне след 2000 год. ако имам късмет да избягам от ръждата . Ще трябва да опитам нещо преди да си дам сметка какво реално ми трябва . Исках да скоча направо при големите ама май няма да стане . Най-лесно ми е после да си купя Ленд Крузър или Патрул ама да знам , че имам нужда от тях .

        Коментар


        • cecoa1
          cecoa1 коментира
          Редактиране на коментар
          Инвестирай малко време в четене, и ще си спестиш пари и разправии.
          Помпата нова, струва повече от джипа. Затова и този модел струва колкото предишния. От известно време ги ремонтират тия помпи, няколкостотин лева, и после уж не дават ядове. Но просто това не е за в гората. Няма отделна рама, независимо окачване и на двата моста, отзад е също сравнително скъпо и сложно за поддръжка, без въобще и да става въпрос за повдигане. Също така е и доста тежко.
          Не гледай години, а състояние. Кожи и екстри също не са основното за основно горска употреба. Може да ги разбереш нещата предварително с четене и мислене, или по трудния начин с проби и грешки. Информация за всичко има предостатъчно и дори само в този Форум. Ако нещо все пак не намериш, има и достатъчно добронамерени хора, които ще ти помогнат. Но просто е трудно с две думи подробно да се запознаеш с всеки модел.
          Много е важно да си дадеш сметка и кой и къде ще сервизира возилото, като за по-прости модели доста от нещата могат да се правят и в полеви условия от що-годе технически грамотен човек, без много специални знания, умения и инструменти.
          Казано просто - возилото може да ти създава повече ядове, отколкото хубави моменти, ако не го избереш правилно.

      • #81
        Първоначално публикуван от bmwww Преглед на мнение
        За това Паджеро колко пари е помпата , да знам каква цена да пазаря . Наистина се оказва проблем за конкретния модел , но визията му пък и отвътре кожи , автоматик ме грабват . Иначе за моите възможности Паджеро или Гранд Чероки преди 2004та . Теракан много ги хвалят , а и много ми харесват , но наистина изглеждат ниски . Гледам нещо поне след 2000 год. ако имам късмет да избягам от ръждата . Ще трябва да опитам нещо преди да си дам сметка какво реално ми трябва . Исках да скоча направо при големите ама май няма да стане . Най-лесно ми е после да си купя Ленд Крузър или Патрул ама да знам , че имам нужда от тях .
        Помпата е толкова, колкото я намериш. Първо тя изчезва от моргата. Ремонт. Колко ще кара след ремонт божа работа. Нова сигурно удвоява цената на джипа. Едно тук си отиде в морга заради помпа, човека я прави няколко пъти и му писна. Имам познат с един ремонт, а скоро слага втора употреба.
        Ford Maverick II 2.3 XLT
        Ford Mondeo MK5

        Коментар


        • #82
          Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение


          Най-добре директно впръскване но не с комън рейл. Още по-добре чисто механична ГНП.
          Има такива, макар и малко по-редки, спрямо всички останали модели.
          От японците почти няма такива, от предкамерен минават на комънреил.
          8)

          Коментар


          • sapuna
            sapuna коментира
            Редактиране на коментар
            Е де ,имам

        • #83
          Първоначално публикуван от bmwww Преглед на мнение
          За това Паджеро колко пари е помпата , да знам каква цена да пазаря . Наистина се оказва проблем за конкретния модел , но визията му пък и отвътре кожи , автоматик ме грабват . Иначе за моите възможности Паджеро или Гранд Чероки преди 2004та . Теракан много ги хвалят , а и много ми харесват , но наистина изглеждат ниски . Гледам нещо поне след 2000 год. ако имам късмет да избягам от ръждата . Ще трябва да опитам нещо преди да си дам сметка какво реално ми трябва . Исках да скоча направо при големите ама май няма да стане . Най-лесно ми е после да си купя Ленд Крузър или Патрул ама да знам , че имам нужда от тях .
          Поеледния ремонт на такава помпа излезе близо 4 хилки преди 2 години. Ама ако някъде може да я ремонтират за няколко стотин с гаранция казвай къде, при кой.
          8)

          Коментар


          • #84
            Първоначално публикуван от tola Преглед на мнение
            Поеледния ремонт на такава помпа излезе близо 4 хилки преди 2 години. Ама ако някъде може да я ремонтират за няколко стотин с гаранция казвай къде, при кой.
            Ихаааааа. Ако съм на теб го продавам на секундата. Тук им правят ремонт, но какъв точно не знам. Не знам точните пари, нещо около хилядата май, не знам. Аз карам П2 и ми стига разправията с него, дето бил дрът и лесен. Да, ма не. Но така си го карам, пуши повече от колкото искам, ама айде. Втора кола ми е.
            Ford Maverick II 2.3 XLT
            Ford Mondeo MK5

            Коментар


            • #85
              Първоначално публикуван от tola Преглед на мнение

              От японците почти няма такива, от предкамерен минават на комънреил.
              Има, но по Европа са разпространени малко. Примерно 2,8 на Исузу, във Фронтера и Трупер, е легендарен мотор. При тойота има доста, ама не тук. Въобще всички имат такива мотори, някои обаче не са слагали в джипове такива, та може да не ги броим.

              А в Европа има Дискавъри с 200 и 300Tdi, също добри мотори.

              ПП: Ремонт на тия помпи прави също Киро от Форума, може да го питаш него за цени и условия.
              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

              Коментар


              • MoridinBG
                MoridinBG коментира
                Редактиране на коментар
                Има си съвсем масов - цялата 1HD-* серия. Но само в скъпите крузери и напълно отсъства при 4runner/hilux/prado.

            • #86
              Според мен колегата който е пуснал темата първо трябва да си отговори на въпроса "къде ще ходя с тоя жип?" Защото някой където се качва от лека кола на най-лемавото 4х4 му се струва че черния път на пашалъка е офроуд. Та, като си отговориш колега къде ще го влачиш, най-вероятно ще разбереш че не ти трябват цели мостове и прехвалени гробници на по 30 години.
              Имай впредвид, че в момента ако ти се дават 5-7к за джип и то търсиш по цена, а не по някакви други критерии, като дойде време да даваш пари за основните неща - гуми, окачване, светлинки, багажник и другите му там глезотийки ще видиш че закупуването обикновенно не е тежкото перо в бюджета. После отиваме на обслужването, защото тая кочина като се кара в калта и в лайната си се сменяава масло в диференциали, скорости и раздатка кажи-речи веднъж годишно, което така като чета няма да вършиш ти, което пък също е разход.
              Сега за колите и аз какво бих могъл да ти кажа. Карам ей тоя кош на снимката ( Great Wall, където в момента можеш да намериш на по 8-10 години за по 6-8к лв в добро състояние ) , който е с независимо окачване отпред и цял мост отзад. Моя всъщност е малко екзотика и е 2.5 дизел ( онзи легендарния на исузу и опел, само че там е 2.8 и 3.1 ) Та същото такова независимо отпред и цял мост отзад ще срещнеш при:

              Нисан Терано
              Опел Фронтера А, Б
              Тойота 4 рънър
              Тойота хайлукс
              Хюндай Теракан
              Митсубиши Паджеро
              Хюндай Галопер
              и още доста модели

              Та...таз кошница ме е отвела навсякъде където съм поискал, а аз съм искал да ходя на доста места - кеф ти по асфалт, кеф ти по черно, кеф ти и на доста кални офроуд разходки. Всички тези марки и модели по-горе ( някои повече, други по-малко ) са способни да те закарат на доста скапани места, където реално не би трябвало да имаш никаква работа, като в същото време има много части и са лесни за поддръжка. За мен топ3 са Паджеро, Фронтера и Терано, като Паджерото е номер 1 само заради хубавите бензинови двигатели, но явно доста гният. Една фронтера 2.8 или 2.5, както и терано 2.7 ще ти служат дълго и вярно, стига и ти да им обръщаш някое внимание.

              Разбира се, ако искаш да правиш извращения, твоя автомобил е Патрол или ТЛК80, ама там хич няма да ти харесат нито първоначалната цена, нито средставата необходими за доработка.

              И те така.

              Поздрави,
              Венци
              Прикачени файлове

              Коментар


              • Двигателист
                Двигателист коментира
                Редактиране на коментар
                2.8 исузу най-добре. 2.3 опел също може. И двата вече редки и много стари. 2.5 дизел е печално известния VM. Това за първото поколение. Второто са 2.2 , но там има известни проблеми с ГНП (VP44) при големите пробези. Не знам дали всички модификации подлежаха на ремонт. Тук колегата kiki.t може да се изкаже компетентно.

              • Двигателист
                Двигателист коментира
                Редактиране на коментар
                Колега vencibull, как стои въпроса с частите за грейт уол? Питам, защото съм имал проблеми с поръчка на съединител за едни служебни... От тандер. просто не можеше да се установи, кой точно модел са сложили китайците, въпреки че се търси по номер на рама. Нещо, което при тойота например не ми се е случвало. А и цените и сроковете за доставка как са?

              • vencibull
                vencibull коментира
                Редактиране на коментар
                За части е малко тегаво, особено при мен за мотора, но се оказа че всичко от 2.8 на исузу пасва, а което не пасва е масово бош. За бензиновите гледам във форума на грейт уол много е изписано, включително съединители и заместители. Като цяло китайците са взаимствали почти всичко от други марки и само трябва да разбереш кое от какво е. За служебна кола предполагам че това е проблем, но за личен автомобил става. Ако ти трябва инфо имам списъци с резервни части и заместители - мога да ти пратя.

            • #87
              Ами Чероки KJ 2.8 дизел 2005та - гледам има 2 двигателя 2.8 - 163 коня и 150 коня .

              Коментар


              • cecoa1
                cecoa1 коментира
                Редактиране на коментар
                Комън рейл дизел, що годе става. Проблема при тях са шарнирите на предните носачи(независимо окачване отпред). Тези шарнири работят на опън, и като се поизносят изпада носача, което е и опасно. Имало е сервизна акция, но проблема си остава. Собствениците просто сменят шарнирите по-често с превантивна цел. Някои ентусиасти, вграждат предното окачване от следващия модел, но пък цената е с четири цифри даже и в британска валута.

                Трябва да си наясно, че тия модерните, понякога им трябва диагностика по проблеми в електрониката, за което си трябва съответния уред. Отделно, повечето мотори, трябва и поне веднъж да ги обслужиш цялостно, т.е. да сменяш и ангренаж, масла и течности навсякъде. Което също си е пари.
                Виж например Нисан Терано с 2,7 дизел, там сменяш само масла и филтри. Гледай да е с горивна уредба Бош. Има минимална електроника по мотора, иначе е много надежден.

            • #88
              Вземай БМВ и да се свършва!
              Mitsubushi Pajero 2.5 TDi SS TOP
              Hyundai Santa Fe 2.0 CRDi 113h.p. 4WD automat 2004
              Nissan Terano 2.4i дълго с газ
              0888383218 /ако не вдигна ,значи вадя риба/

              Коментар


              • #89
                Първоначално публикуван от sapuna Преглед на мнение
                Вземай БМВ и да се свършва!
                Да взема, ама то не толкова лесно. Х5 по-ме кефи, ма пък имам пари за Х3. Ма с кой двигател кожения салон е по-добър....Я да видим и Туарег, че поевтинели, да е след 20хх година...
                Ford Maverick II 2.3 XLT
                Ford Mondeo MK5

                Коментар


                • #90

                  Важното е да е черен.

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X