Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какъв SUV става за off-road

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Първоначално публикуван от bmwww Преглед на мнение
    Намерих още един Гранд ама включва само първа .
    Далече стой! По-добре виж там за каква "тръба" става въпрос. На какъв език комуникирате с продавача? Да не е някой маркуч, некачествено "кримпван" ли "кербован" или там как се казваше, за жълти стотинки, само това да е проблемът? Леко протекъл?
    "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

    Коментар


    • На италиански чрез приятел . Каза , че 2 пъти избива и собственика се бил отказал да налива пари повече и затова го продава . Ето това пише ако има някои с италиянски , че гугъла го не превежда качествено като няма запетаи и е написано неграмотно .

      auto in buone condizioni da repristinare tubo servosterzo motore e cambio ok x info chiamate

      Коментар


      • Asteri
        Asteri коментира
        Редактиране на коментар
        Тръбата може да е протекла на няколко места, затова да е станало на няколко пъти. Не е проблем, струва към 15 евра. От там нататък рейка и т.н. ако е за смяна, още 200-300 евра, плюс труда на майстора. Не е много. Но трябва да се замислиш в какво състояние е колата като цяло, откъм ръжда и бъдещи пробиви в материалите, дори и засега да е в "добро състояние".

    • Първоначално публикуван от bmwww Преглед на мнение
      ] Ето това пише ако има някои с италиянски , че гугъла го не превежда качествено като няма запетаи и е написано неграмотно .

      auto in buone condizioni da repristinare tubo servosterzo motore e cambio ok x info chiamate
      Няма проблем с гугъл- преводачката

      автомобил в добро състояние - маркуч за хидравликата на волана да се приведе в ред - двигател и скорости ОК. - за инфо телефонирайте

      Относно питането в заглавието на темата. Вземи и една гранд Витара - колкото по нова ти позволява бюджета. Сложи и едни хубави АТ гуми и това е.

      Хвърляш се в разни филми все едно ще ставаш състезател , и то от напълно начиаещ.
      Последно редактирано от nbajani; 20-06-20, 15:13.
      Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

      Коментар


      • Ще ида да го видя и ще кача снимки коя е точно тази тръба/маркуч . Цената е доста надолу та затова на бързам да се радвам . Иначе 2.7 добре ли е ? Има ли блокажи или е само на бавни ? Нещо друго което да гледам/тествам ? Става ли и за извъградско , че тоя Галопер май не важи .

        Коментар


        • За да пука тръба-(маркуч) , почти задължително има и някакъв друг проблем. Като например в кормилна кутия (рейка)
          Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

          Коментар


          • Nikolajk
            Nikolajk коментира
            Редактиране на коментар
            Ако е пренатегната рейката,дали не е причината това колега?

        • Първоначално публикуван от bmwww Преглед на мнение
          Иначе 2.7 добре ли е ? Има ли блокажи или е само на бавни ? Нещо друго което да гледам/тествам ? Става ли и за извъградско , че тоя Галопер май не важи .
          Аз не бих взел такъв дизел, но тука "пѣсни за него пѣятъ". Двигателят е "мРееецедес, бацье!", скоростната кутия - и тя. Имало ги същите на "Йем-Йела (ML), бацье!" и така нататък.
          Иначе системата е (би трябвало да бъде, де) quadra-drive, с три (иха-а-а-а-а!) блокажа - в преден, в заден и в междуосев диференциал. Всъщност колата се движи на задно и прехвърля сама при разлика в оборотите между преден и заден мост, тяга на предния мост. Блокажите на преден и заден диференциал действат на същия принцип - при разлика в оборотите на ляво и дясно колело. Блокажите са тип LSD с пластини, като ги натяга по една маслена G-роторна помпа. Като се износят пластините, особено в средния диференциал, става весело. Има и бавни предавки с блокиран междуосев диференциал. При покупка трябва да се гледа дали не тътрузят колелата (т.е. да не са запекли блокажите) в завой, да не се чуват ужасяващи звуци пак при завой, дали му работи 4х4 и дали превключва без удари автоматикът.
          "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

          Коментар


          • Айде , че купувам електрожена , слагам лонг армовете и почвам да се возя с вас

            Коментар


            • royce
              royce коментира
              Редактиране на коментар
              Просто от любопитство ... видя ли цените на long arm kit-овете, че така смело ги слагаш?

            • bmwww
              bmwww коментира
              Редактиране на коментар
              Гледал съм ги още в началото тях . Нали само заради това съм се хванал за целите мостове .

          • Първоначално публикуван от bmwww Преглед на мнение
            Айде , че купувам електрожена , слагам лонг армовете и почвам да се возя с вас
            Ако е много евтино - взимай го. Има части за тия, моргите са пълни И майсторите им разбират горе-долЕ.
            От "Галопер" е поне 5 пъти по-"пърформър".
            "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

            Коментар


            • Първоначално публикуван от Bogoljub Gagic Преглед на мнение

              Ако е много евтино - взимай го. Има части От "Галопер" е поне 5 пъти по-"пърформър".
              Къде и в какво е 5 пъти ПО ?

              Първоначално идеята на автора беше , че му трябва возило само за из гората (и черни пътища) , даже и без номера.

              После по традиция - цели мостове , па и по шосе на дълго да е комфорт..... манжа с грозде...
              Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

              Коментар


              • Забивам едни 33ки на тоя Черок и това е . Галопера е на смешна цена ама с това на 5та 120 4500 оборота се отказах . Единствето , че ще е малкия данък е в плюс . А на цели мостове си е друго да кърши задницата и предницата в различни посоки

                Коментар


                • Чавдар (V93)
                  Чавдар (V93) коментира
                  Редактиране на коментар
                  150 на Галопер 2,5 ама друг път. Евентуално на надолнище, с попътен вятър ... То по официални ттд максималната му беше 145 ако не ме лъже паметта. Иначе да, прибирал съм се от гората с неработещ алтернатор, на светлината на чужди фарове. Ама, както се полага на стар дизел, му стигаше да има ток колкото за клапана ...

                • cecoa1
                  cecoa1 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Мисълта ми беше, че не е на 4500 оборота със 120. Иначе дали 145 или 150, що-годе са му някак уж възможни, но без друго не е толкова важно. Основното беше, че при препоръчваната и от теб скорост на магистрала около 100, оборотите са по-близо до 3000, а не до 4000.
                  А за това, че му трябва ток само за клапана на помпата, имах предвид по-скоро, че е прост мотор, без една торба датчици и ел.компоненти, без почти всеки от които модерния комън-рейл влиза в авариен режим, или отказва напълно да работи. Без ток е хептен ясно, че комън рейла няма да го бъде.

                • Чавдар (V93)
                  Чавдар (V93) коментира
                  Редактиране на коментар
                  Тъй де. За тока съм абсолютно съгласен с тебе. Кола, на която и трябва само малко ток за клапана на горивото е много по-вероятно да те прибере от гората ...

              • А има ли разлика при Overland , Limited , Quadra-drive и т.н или това е просто нивото на оборудване ?

                Коментар


              • Всеки ли Гранд който е 4х4 е с блокажи . До колкото разбрах всеки WJ е Quadra . И не мога да разбера защо на някой модели скоростния лост е в ляво от бавните , а при други в дясно .
                Последно редактирано от bmwww; 21-06-20, 14:37.

                Коментар


                • Първоначално публикуван от bmwww Преглед на мнение
                  Всеки ли Гранд който е 4х4 е с блокажи . До колкото разбрах всеки WJ е Quadra .
                  Не.
                  Не.
                  И за двете.
                  Гледаш т.нар. от тебе "лост за бавните". Кудра-трак и куадра-драйФ са само с две позиции - "4х4 all time" и "4х4 low".
                  Има и с 5 позиции (Selec-trac), редки са, а има и само 4х2 (трябва да се внимава при покупката).
                  "Блокажи" имат (ако нещо е останало от тях) само тия, на които на "барчето" им вътре пише "quadra-drive", не "quadra-trac" или друго.
                  "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

                  Коментар


                  • Ясно . Абе ако не рита кутията мисля да се пазаря . Блокажи и т.н не ги знам как да ги тествам и без това . После ще помагате ако има нещо . Намерих един Overland та ще видя оня с хидравликата дали ще го гледам .

                    Коментар


                    • IvanIvanovi
                      IvanIvanovi коментира
                      Редактиране на коментар
                      Overland е заводски повдигнат с 1"

                  • Май скачаш в доста мътна, за теб, вода.

                    ... даже е без "май".
                    ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X