Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какъв SUV става за off-road

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Да , наясно съм Ама всеки който познавам има я мотор , я въдици , я палатки и като дойде Събота и Неделя само аз съм ги скръстил

    Коментар


    • Кое е най най лошото и скъпо нещо което може да се прецака на 2.7crd на 300 000км - ГНП ли ? И между другото 2.7 би трябвало да е с верига нали ?

      Коментар


      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        Мерцедес с каиш няма

      • cecoa1
        cecoa1 коментира
        Редактиране на коментар
        Има един популярен сериал, мисля на FOX, казва се "Милион малки неща" Та и отговора на твоя въпрос е горе-долу в тоя смисъл.
        Ако е поддържан добре, може и на тия километри да е ОК. Ако не е, има достатъчно неща които да му се правят, включително и на кутията. Отделно по интериора, бившите собственици могат да кажат - седалки, климатроник...
        Ако си майстор със свободно време, и имаш условията и контактите, ще си го стягаш между другото, когато какво се наложи. Иначе трябва да си голям късметлия за да нямаш разходи по него.
        Според мен, този модел се купува горе-долу такъв, в такова състояние-
        https://m.mobile.de/auto-inserat/jee...8.html?ref=srp
        Седи от няколко месеца, малко километри, добра комплектация, печка с дистанционно, добър външен вид... Е, цената двойна на някои други...

        За един скъп кусур, може да се говори при Галопер 2,5 дизел. Там пука глава понякога и това е.

    • Първоначално публикуван от bmwww Преглед на мнение
      Кое е най най лошото и скъпо нещо което може да се прецака на 2.7crd на 300 000км - ГНП ли ? И между другото 2.7 би трябвало да е с верига нали ?
      Отваряш раздел "Jeep" в този форум и където видиш проблем и оплакване - от този автомобил е По-старите теми са за 3,1 л. дизела, но по-актуалните са за този.
      "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

      Коментар


      • Доколкото разбрах Overland е най-високото ниво или поне по-високо от Limited . А джипа е дооооста по-надолу като цена от тоя немския .

        Коментар


        • royce
          royce коментира
          Редактиране на коментар
          @bmwww
          Не че нещо, ама ти нивата на оборудване, раздатки и блокажи още не си разучил, а на long-arm-ове си се хвърлил вече ...

        • cnc82
          cnc82 коментира
          Редактиране на коментар
          Колее , някои го разбират по-лесния начин , други по-трудния...

        • bmwww
          bmwww коментира
          Редактиране на коментар
          Аааа лонг армовете ги разучих в youtube от-до . Бързи/бавни и блокажи съм много бос да . Смисъл бос съм , че не знам кой модел с какво е оборудван и как да ги тествам , не че не знам как работят . Все пак съм камионджия и си бия блокажа на бетоновоза чат пат , а с бавните работя повече от колкото с бързите . Просто не съм запознат с модела .
          Последно редактирано от bmwww; 21-06-20, 21:53.

      • Всичко може да се почупи по тая кола. Най-неприятни са дюзите - хем трудно излизат, хем цените за ремонт не са приятни. И на маса коли които гледах по моргите (пардон, по автокъщите) им бяха срязали ламарините по купето над 4та и 5та дюза за да могат да ги вадят по-лесно. Отделно, че диагностика за тия далеч не е масова и в малко сервизи могат да прочетат живи данни от дюзите да ти кажат дали са за правене. Ако ги изтървеш рискуваш дупки в буталата.

        Окачването също е неприятна история. Купих първо най-читавото от тук и след 20 000км бяха за смяна. Купих после Moog HD от щатско (че тука ги няма) и след 18 000км пак ги смених. Хората дето сменят карета по карданите реват, че изкарват от сервиза до тях и после пак трябва да ги сменят.

        Ел. инсталацията е слабо място - кабелите на шофьорската врата и при мен дадоха фира.

        Поддръжката е неприятна. Масло в диференциалите на 20 000км, в раздатката и скоростната кутия на 50 000км. А и маслата които иска заради по-особените си екстри (самозаключващи диференциали) не са от най-евтините.

        Отделно е леко тесен от вътре. 3 детски столчета на задната седалка влизат само ако са от по-тесните. Предните седалки са неудобни и покрива на тия с шибидах е нисък (мен ми опира главата докато не наклоня облегалката назад).

        Един плюс има който за мен е доста сериозен - не гние. Второто е условен плюс - сравнително проходима е. Друго всичко май е недостатъци.

        Карам едно такова (мойто е Overland) и през 2 години ми идва да го засиля от някъде. Като ми помине вадя неприличната сума пари за ремонтите и пак го карам. За 4 години каране почти го платих 2 пъти. А моя уж е от запазените...

        Коментар


        • Кажете какво мислите за този екземпляр
          Италианец не би тръгнал да сменя фарове, без да ги е счупил и да пребоядисва кола "за красота". Явно е била катастрофирала. Като че ли си личи и по неравностите по боята.
          "An appeaser is one who feeds a crocodile, hoping it will eat him last." Winston Churchill

          Коментар


          • bmwww
            bmwww коментира
            Редактиране на коментар
            И чисто нови седалки , май е пробвал шнорхела .

        • Добавям и моята сага с опитите да си закупя WJ.
          Преди около 18 месеца започнах да търся такава кола с дизелов мотор. Бях готов да дам до 10 000лв. за нещо което ми хареса в България.
          Разгледах над 20 бр. и нищо не ставаше.
          В Германия както каза колегата, хубавите започват от 5 000 евро.
          Пазара трудно се лъже, и трудно се намира и купува евтина и хубава кола.
          Така че внимавай, особени с италиански тарикати.
          Успех.

          Коментар


          • Пичове, да ви кажа къде е драмата с покупката на стара кола.
            Всички искаме колата да е като нова, да няма износен интериор, да няма хлопане по ходовата част, да няма течове и да не гори масло, да е с перфектна боя и вратите да се затварят като на хладилник. Компромис може да направим с гумите, какво са едни гуми, нали са напомпени и колата върви...

            И това-на цена 10-15 пъти по-ниска от цената на колата като нова. Ми няма как да стане. Карана кола, винаги има нещо, а доста често неща, и то по много които няма да са в ред.
            Последно редактирано от Кольо; 22-06-20, 19:11.
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • TigerHunter
              TigerHunter коментира
              Редактиране на коментар
              За конкретния модел, не мога да дам мнение, но за ръждата си е така.

            • бат'Марто
              бат'Марто коментира
              Редактиране на коментар
              Има и друга драма, докато е нов ,джипа", сърце не ти дава да го буташ у батака зорлем.Като напредне възраста ,пак страх да не го счупиш, че това е за правене, другото е за смяна...И тогава идва прежалването и желязото показва потенциала си.

            • BENZBOSS
              BENZBOSS коментира
              Редактиране на коментар
              Даваш го на жена си да го одере в храстите и си 6,ни сърце ти дава да и се развикаш,ни ти пука за боята после,че е драна от жена ти пък и тя е щастлива,че няма какво да го пази после.
              Е смяташ си едно пребоядисване ако ще го караш само 3-4 годинки,ако ги караш като мен по 10-15 години ти е все тая за боята на джипката.
              Последно редактирано от BENZBOSS; 22-06-20, 20:37.

          • Днес гледах 2 и съм депресиран . Просто не виждам как ще намеря грамотен Гранд , за цената изобщо и не говоря вече . Отчаян съм на макс . Не мога да повярвам за какво хората искат пари . То нямаха здрава седалка , да не говорим за външен вид . Приемам предложения вече , ако знаете добър Джип Гранд Чероки казвайте . Даже съм готов да плащам на някой дето разбира и да обиколим автокъщите в София .

            Коментар


            • trapper
              trapper коментира
              Редактиране на коментар
              Както вече беше писано - обади се на дядо Владо или на Еди Рангелов. В София те са специалистите по тая марка и модел.

            • bmwww
              bmwww коментира
              Редактиране на коментар
              Само да се прибера от Италия и ще предприемам нещо .

          • една приказка на Тони-Стария: " Балъка няма нужда от кука.Захапва влакното и стиска здраво."
            Много вярна приказка. Но и това за късмета важи с пълна сила. Купувал съм Е класа , от Германия , от частно лице. След ок. 10 хил. автомата почна да рита, за дискотека по таблото да не говоря. Само сваляне-качване на скорости е 800 кинта(труд) , някои неща не може да се разберат без да се отвори кутията , да не навлизам в подробности. А тия Грандове , (освен мерцедесовия двг.и С.К.) имат + поне още 30% допълнителна механика и електроника в тях.
            Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

            Коментар


            • А Кия Соренто става ли за нещо .

              Коментар


              • Първоначално публикуван от bmwww Преглед на мнение
                А Кия Соренто става ли за нещо .
                Не става за в гората и за тежък терен
                . За други неща ,пикник, на риба , на ски и др. - става.
                Последно редактирано от nbajani; 23-06-20, 18:03.
                Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

                Коментар


                • Щом си в Италия, търси ЛР Дисковери 2.
                  ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                  Коментар


                  • Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнение
                    Щом си в Италия, търси ЛР Дисковери 2.
                    Няма, точно това ми беше мечтата преди Гранда . Има едно добро ама нали не мога да пускам линкове .

                    Коментар


                    • Отивам да видя един последен Гранд . Бавните и бързите само в спряно положение ли се превключват , да не срамувам и блокажите му електронни ли са или аз трябва да ги включвам

                      Коментар


                      • cecoa1
                        cecoa1 коментира
                        Редактиране на коментар
                        Спряно положение, автомата на N.
                        Блокажите са автоматични, но не електронни. Няма от къде да ги включваш принудително.

                        Нещо покрай тая тема се замислих... Добре се е чакало по десет години за кола по време на соца... Да може човек да се накани да я разучи докато я получи.
                        Тука колко време вече тая тема, информация за всичко в Интернет, много мерак, а за основни неща не се чете... Малко четене спестява много разходи, време и усилия... И не е да нема къде да се прочете.

                      • IvanIvanovi
                        IvanIvanovi коментира
                        Редактиране на коментар
                        разучавахме ги и без да си купуваме - "Устройство на автомобила" си беше задължителна дисциплина дори в гимназията

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X