Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какъв SUV става за off-road

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Шогуна е с независимо окачване отпред. Не че не става за лек, до умерен офроуд. Диското е с цели мостове. Това на офроудърски значи много.
    Your conscience is all you can take to your grave.

    Коментар


    • BENZBOSS
      BENZBOSS коментира
      Редактиране на коментар
      Те за това Дифендьр,Черок,Диско ги редя и аз еле ако я взимаш само за забавление и не ти е превозно средство.

  • #17
    Добре е, това е Паджеро. Ама гният. Вземи прочети повечко из Форума, малко да ти се изясни картинката.
    А да караш нерегистрирана за тия пари, няма много смисъл. Поради много причини.
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

    Коментар


    • #18
      Аз я взимам за забавление , ще стои на вилата и от там право в гората . Идеята е като се строши направо за скрап . Затова не държа на нещо кои знае какво . Просто кеф за едно лято ако издържи .

      Коментар


      • TigerHunter
        TigerHunter коментира
        Редактиране на коментар
        За едно лято, всички гореизброени ще изкарат, с изключение на Фрий-то. То при първата сериозна кал и там ще умре.
        И за горска машина пак си иска поддръжка някаква поне минимална, а само хубави гуми са ти едно 800 и нагоре.

    • #19
      ВзЕми си Фрилендър, ще е забавно
      Виден столичен ихтиолог

      Коментар


      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        Ще го пусне на Кой го извади за него си е......и ше му намери майстора ма точно тогава тия 2 бона си отиват геройски вместо за 4-5 да вземе нещо,да му се радва и тормози 2-3 години и да го даде за 3- пак 2 бона назад ма кеф като за 4

        Евтино в гората ако намерите искам и аз,гора сам ще си намеря,само евтиното за гората искам да видя кое е.

      • бат'Марто
        бат'Марто коментира
        Редактиране на коментар
        Ти не го жали,явно човека е с пари. За две разходки,2000 паунда.Пари като семки,дет се вика.

      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        А никого не жаля аз,с такива работя,набил милион за лодка да и се кефи и да не ги дава по психиатри уж,да си отпусне душата........ма калта това не го знае нито Фрилендьра го може,колко и мерак да имаш то ни гуми носи ни като стъпи на камък педя му остава третата гума на земята.
        И аз съм карал Джъсти,но гледах брата с Патрулите да ми е близко,като кефа стане кален да си ме прибере на вьжето

    • #20
      Ами Фриилендър 2 ? И той ли е толкова зле ? Аз ви разбирам . Просто тук ви е силата и знаете кое и как , ама на мен ми трябва скромно 4х4 , малко по високо за кеф в гората , нищо повече . Даже и през кал няма да минавам с него .

      Коментар


      • sapuna
        sapuna коментира
        Редактиране на коментар
        Санта фе е в пъти по от Фрилендъра ,минах по този път!

      • BENZBOSS
        BENZBOSS коментира
        Редактиране на коментар
        Е каква е тая гора без кал?

        Старото правило - цял преден мост и раздатка,от там вече рови кое носи на тежки гуми и спри да гледаш Фрилендър,че ще обърнат темата на майтап

    • #21
      Първоначално публикуван от bmwww Преглед на мнение
      Просто кеф за едно лято ако издържи .
      Ако не дочака зимата ,изобщо няма да усетиш единствения кеф от Фрилендъра

      Mitsubushi Pajero 2.5 TDi SS TOP
      Hyundai Santa Fe 2.0 CRDi 113h.p. 4WD automat 2004
      Nissan Terano 2.4i дълго с газ
      0888383218 /ако не вдигна ,значи вадя риба/

      Коментар


      • cecoa1
        cecoa1 коментира
        Редактиране на коментар
        Вземи му кажи за Паджерото, щом ще е само за гора, паркетници не му трябват, па било то и със сравнително читаво 4х4.

      • sapuna
        sapuna коментира
        Редактиране на коментар
        Е да ,ама човека пита за паркетниче ,та за това.А според мнението ,че няма ли цял преден мост е паркетник ,то и Паджерото на там клони.Та и тук за това.
        Обаче Паджеро за гора ,сравнено с Фрилендър ,Санта фе ,ЦРВ ,ХТрейл ,Форестър и т.н. е все едно да сравняваме Вартбург и БМВ на дрифт-пистата.
        Когато критерият за търсене в автообявите е само и единствено "цена до ..." ,то крайният резултат е подобна тема.Всичко това от личен опит и не ме срам да си го призная

    • #22
      Първоначално публикуван от bmwww Преглед на мнение
      Ами Фриилендър 2 ? И той ли е толкова зле ? Аз ви разбирам . Просто тук ви е силата и знаете кое и как , ама на мен ми трябва скромно 4х4 , малко по високо за кеф в гората , нищо повече . Даже и през кал няма да минавам с него .
      Фрилендър, включително второ поколение, и много други, са си вдигнати леки коли с основно предно предаване и без бавни скорости. Отделно нямат самостоятелна рама, и системите за 4х4 са правени за блондинки, но пък не са толкова надеждни. Също така тия същите паркетници, не се повдигат лесно и грамотно. Затова ти трябва малко теоретична подготовка, едните са по-близко до камиончета, или примерно до най-прост УАЗ, а другите са си леки коли с някакви измишльотини да задвижват и другия мост.
      Тия леките няма и къде да ги вържеш, като се наложи да го вадиш от някъде. А и 4х4 им е кекаво на повечето, разни ел.муфи, вискосъединители и подобни...включва моста, когато другия тръгне да боксува...ама като бачка де...а не е мислено за гора. Нямат бавни скорости, на някои терени ще запалиш съединителя. С автомат по-бива, ама той също може да има проблеми, а и не можеш да палиш на скорост, скъп ремонт... А бавните си е друго...но трябва да покараш, за да схванеш какво би ти било от полза и какво не.
      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

      Коментар


      • #23
        Паджеро 2 е на светлини години по-проходимо и здраво от Дискаварито!
        Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
        New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

        Коментар


        • #24
          Имам Самурай и Х-Трейл, имал съм и Спортидж и Териос. Ти търсиш нещо за съвсем леки разходки, а за там става общо взето всичко. Съвета ми е да гледаш или много евтин паркетник с по-здрава и евтина ходова част. Примерно гледай Дъстър, Рав 4, Мазда Трибют, Териос и други. Разгледай кое от изброените е с по-евтини шарнири, накрайници, носачи, амортисьори, кое е с какви носачи е. От тези части ще страдаш доста, също и от съединител и виско муфа при някои.
          Х-Трейл е много хубав, но е със скъпи алуминиеви носачи, здрави са, но при каране по-черни пътища ще заминат бързо.

          Втория и по-удачен вариант е да си купиш пълноценен джип с бавни и по-солидно окачване който ще ти създава значително по-малко проблеми. Там вариантите са или нещо по-близко до паркетник като Спортидж 1, Витара, нещо по-сериозно като Паджеро или нещо наистина сериозно с цели мостове.

          Много четене иска за да си изясниш нещата, не става за 1-2 часа, не става и за 1-2 дни.
          Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
          Телефон - в профила!

          Коментар


          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            Анкета си трябва,да преглътне цифрата 4 бона и да пусне една анкета с изброените горе,е баш там ще се види кое за гората ни харесва на нас и кое как трябва да е пък вече решението негово.

            Това бързия начин с парите,бавния с малкото пари ще отнеме време и двойно повече пари след година или 2.

            Ако ще се бьзикаме с гори без кал на слънчево 2 пъти в месеца 11 сутринта в събота......едно самурайче от Горубляне,може и жълто

        • #25
          Чета цял ден и ровя обявите . Сега вие ги знаете кои модели са с цели мостове и кои не , а аз нищо не знам . Попаднах на тема в този форум за целите мостове срещу независимото и там не става ясно кое е по-добре .

          Коментар


          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            На мен като кажеш ГОРА и си представям гора,кое вече е меко и кое твърдо всеки си избира.
            Черока как е с рамата и става ли за една горица?Разбираш ме какво казвам нали?Тук говорим и за боджет от 3-4,че той иска за 2 ма ние ще го изнасилим до 4 - нямаш място за много избор и грешки,пари за наджипване съвсем не смятаме,а за да върви в гората му трябват основно гуми като няма пари за друго......и точно там пак стигаме до едни подложки на предницата и цял мост да си носи таралежките,за 5 лева толкова

          • cecoa1
            cecoa1 коментира
            Редактиране на коментар
            И без цял мост си карат хората, а 2 хиляди паунда, са близо 5000лв...малко надолу, но с докарването до България ще е там и нагоре.
            Бъркаш в българското мобиле, до 5000лв 4х4 и да има бавни... Излизат и за под тоя лимит с все гуми, и ще карат поне няколко години по отношение на ръжда и механика. Още повече, че ще се кара рядко. Отделно са си с регистрация повечето, и може някои да се ползват и за превоз извън гората.
            Мойто возило с подобни цели, беше под 3 хиляди лева, сменил съм му само консумативи, не го напъвам прекалено в гората, даже гуми не съм му купувал, но пък си ми върши работа. Вярно, трактор е, но не дава никакви ядове. За до 5, има по-читави.

          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            Съгласен съм,че с всичко можеш да се пробваш,аз както казах съм го пробвал с Джъсти,но 2 резервни Патрула стояха в готовност.

            Моята идея е,че за гора без да ти е превоз,с минимален бюджет си трябва яка гума и клирънс без да те и тересува как вози,гуми,подложки и газ.

            Знам че става и със стар 4 Рьньр,няма задължително нещо,за мен обаче между цял и независимо в горара съм за цял,а и тук както винаги еле с тоя бюджет си зависи най-вече от състоянието.

            Ти знаеш цените там,за мен 4 бона за в гората мммммм до никъде не стигат

        • #26
          Офроуд си го представям нещо като ония пичове дето катерят под лифта на седемте рилски . Вярно , че имаше тук там някой по голям камък , но нищо толкова фрапиращо поне в моите очи . Аз съм гледал истински офроуд на Зверино ако го знаете , ама там е професионално вече с яки машини .

          Коментар


          • cecoa1
            cecoa1 коментира
            Редактиране на коментар
            Баш за камъни бавните си трябват - оставяш го на първа или втора бавна, и на обороти малко над празен ход, само държиш волана и си като в асансьор. На сухо и кой знае какви гуми не ти трябват.

          • BENZBOSS
            BENZBOSS коментира
            Редактиране на коментар
            Гора и сухо не знам,за камък стана въпрос - стъпваш с едната гума на Фрилендьра и се вдигат и двете,не е нужно да е голям камька даже.

          • TigerHunter
            TigerHunter коментира
            Редактиране на коментар
            Ако наричаш "пичове" кретените дето карат в резерват...Зверино е инициатива и мероприятие на нашия форум, доколкото знам. Не съм по съветите, но си вземи нещо евтино, но да има бавни, раздатка и отделна рама. После ще се ориентираш, а и ще прочетеш доста. Няма джипка, която да не може да се лифтне до някаква степен. СУВ-овете, 98% НЕ стават за офроуд, И като се пуснеш по пързалката, ще разбереш защо, Сега, колеги ще ме оборят там МЛ или тем подобни. НЕ стават. Това е положението.

        • #27
          Добре , значи Фронтера , Чероки/Гранд Чероки и Дискавъри 2 са с цели мостове така ли ? Да знам към това да се ориентирам . Някоя друга марка по евтина ?

          Коментар


          • cecoa1
            cecoa1 коментира
            Редактиране на коментар
            Фронтерата е с независимо отпред. Но остави го Боса, стават си и тия. Може да включиш Нисан Терано(Може и Патрол), Митсубиши Паджеро/Шогун, Хюндай Галопер, Тойота 4runner/hilux(с десен волан е второто име), Лендкуйзъри всякакви в бюджета, Витара, Дайхатсу Роки и Фероза, Исузу Трупер(но не с 3,0 дизел, че е калпав, 2,8 е супер).
            Обаче трябва да си изясниш, дълъг или къс, повечето ги има в двата варианта, както и какъв мотор, какво гориво... Важно е и състояние, че доста от тия много ръждясват...

        • #28
          Добре , точно това ми трябваше един списък и да започвам да търся . Намират се тук так някакви :

          Терано https://www.facebook.com/marketplace...8342898094559/
          Шогун/Паджеро (не виждам разлика) https://www.facebook.com/marketplace...5009490137095/
          Витара https://www.facebook.com/marketplace...0605609262782/
          Чероки https://www.facebook.com/marketplace...9135145651820/
          Дискавъри https://www.facebook.com/marketplace...2257844338736/

          Фронтери няма много , а другите марки са много скъпи - сигурно има защо . Ще започна да се оглеждам . Тези всичките ли са с цели мостове Чероки,Дискавъри,Шогун,Витара,Терано ?

          Коментар


          • TigerHunter
            TigerHunter коментира
            Редактиране на коментар
            Чероки, Диско с цели мостове. Витара, Терано, Шогун с независимо отпред. Което не ги прави лоши джипки, разбира се. Аз карам Фероза и Кия. Не са с цял мост отпред, но са прилично проходими, особено Ферозата,

          • rosen_offroad
            rosen_offroad коментира
            Редактиране на коментар
            От всите конкретно предложени най проходимо в този си вид си е Диското.

            Пахероса е 3-ка там мотора не е безпроблемен.

            Черока си е паркетно комби че даже няма и цял преден мост а за рама да не говорим де.

            Тераното е с уж проблемния 3 литра дизел.

            Абе толкоз ли няма бензиново диско?

        • #29
          От тия Диското,Черока и Тераното според мен най-стават,преди време гледах точно това и аз / е сега ще ровя по темата / но нямаше нещо което да не беше изгнило.

          УЖАС,почти 10 години са минали,а все едно беше вчера

          https://offroad-bulgaria.com/forum/о...дизелче
          Последно редактирано от BENZBOSS; 10-04-20, 00:15.
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • #30
            Абе, къде е Пенчо, че имам Спортидж за продаване.
            Your conscience is all you can take to your grave.

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X