Хубава кипричка, за асфалт ще става. Ако съдя по външния вид, има три груби конструктивни грешки. Така че без да обиждам никого - единственото супер е цената, поне на пръв прочит.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Проект - създаване на СуперУАЗ
Свий
Темата е затворена.
X
X
-
Давай грешките.
Ако ги има-те са такива още по конструкция. Защото това е чисто заводския вид на тази машина.
А и по какво реши, че за асфалт ще става?
Става за каквото става и всеки друг УАЗ, с тази разлика,ч е този конкретно е и с много добър външен вид. Но това е само баонус към другото, което е важното-важните места в машината са напълно годни за работа. Не по-малко годни от заводкия вид, и както казах-на някои места са и по-добри.Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
Владо, Владо... Пазарлъци ли ще правим сега?
Ако не си забелязал-много хора се включваме с конструктивни мнения, но ти игнорираш всичко което е извън това което си намислил.
За включването-какво има да се коментира през клавиатура? Това си е инжинерна дейност, и трябва да го мисли този който ще прави промяната. Тук може да се дадат идеи, но само най-грубо. Никой не може(даже и да иска) да измисли колко дълги трябва да са обеците на ресьорите и какви да са самите ресьори. Примерно. Всеки един мост, от каква да е машина си е проектиран и произведен за целите които трябва да покрива. И напасването му към друга конструкция е сериозна и отговорна работа. Още повече щом това ще е машина която носи товар. Ами ако захващането се скъса по някой баир?
За сведение-мостове от Унимог са монтирани към рама и двигател от Вранглер, с 4 литра двигател, с нам колко си коня. Доста...
И по думите на Пламен-идват му тежки тези мостове. Хем джипа се използва само за състезания, и е олекотен колкото може. А като им сложиш 3,5 тона, и с немощния двигател на УАЗ...
Пък за грешките-аз(и не само аз де, много други) си знаем, че няма такива, но ми е интересно кое ТИ виждаш като грешка.
Или ако все пак има грешки-те са си по конструкция, така е казал конструкторът, и така са го произвели в Уляновск.
То цяката УАЗка е една голяма грешка де, но е друга тема.Има ли желание-има и начин!
- 1 like
Коментар
-
Все още не мога да проумея, как сериозни и с опит хора, се връзвате на ......... абе неам думи!!
Аз бих предложил да взима един ГАЗ 66, да му слага двигател от Порше и скорости от Мазерати и да влачи трупите от гората.
Както го е правил доста време с Нива и ремарке.
https://offroad-bulgaria.com/forum/%...2-%D1%81%D0%BA
Коментар
-
Господин меринджей, несериозни са онези, които искат да опънат дявола във въздуха и се зъбят на хората, които се опитват да ги вразумят. Преди 7 години пак си се правил на интересен, и е трябвало няколко години да настъпваш мотиката, да те млати сапът по челото, та да повярваш на това, което са ти казали - че козата си сака пръч и с Нива дърводобив не става. Сега пак те е подгонил някакъв сърбеж и, ако съм жив, след още 5 години ще те чакам тук да кажаш, че и с УАЗ не става, ами си си купил я Газела, я нещо друго.
-
Сега за грешките на заводска реконструкция:
1) Калобраните. Те освен да минеш през КАТ са друго не стават. За това ключ 12/13 и под някой сушина или в коша.
2) Прицепът на каросерията. С тези илюминатори при маневри назад на сложен терен си сляп като прилеп и също като прилеп ще трябва да се ориентираш по звука
3) Задните светлини - при този монтаж ще играят ролята на задна броня и стават консуматив.
Коментар
-
Аз реших, че ще кажеш нещо за хъбовете на предния мост, че не са БТР-ски блокажи, както повелява традицията, той се хвана за калобраните...))
Пак ще напиша, каквото и горе- хванал си се с конструктивно объркан автомобил, който изобщо не е мислен да има гражданско предназначение. Това не значи, че не става за каране, а значи, че има много кратък лист от положителни качества, които се проявяват единствено в условия на експлоатация, близки до тези, за които машината е проектирана-да следва танковата колона в поход.
-
Не виждам грешки в това.
Според мен грешка е нещо което би се счупило при нормална експлоатация на машината.
1. Калобраните-може и да не вършат много работа при тази висока конструкция, но както много пъти казах-тези машини се възстановяват до заводски вид и функционалност. И щом по конструкция ги има-има ги и тук.
2. Под "прицеп" май разбираш теглича, руснаците му викат "фаркоп". Та какво за него? Къде е грешката?
Все едно да кажеш, че някоя кола е грешна защото има теглич... КАто не става за теглене на ремарке-не теглиш. Но си е хубаво да го има, ако ти потрябва...
3. Стоповете са си там по конструкция, спори за грешка с конструктора.
И трите "грешки" са поправими, както казваш с две ключета и всеки може да си ги направи каквито иска.
Та си държа на моето-в тази машина грешки няма.Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
https://offroad-bulgaria.com/forum/%...2-%D1%81%D0%BA
Как на Ферари?
на ЗаПорше натюрлих. Не видиш ли аватара?
Коментар
-
Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнениеНе виждам грешки в това.
Според мен грешка е нещо което би се счупило при нормална експлоатация на машината.
1. Калобраните-може и да не вършат много работа при тази висока конструкция, но както много пъти казах-тези машини се възстановяват до заводски вид и функционалност. И щом по конструкция ги има-има ги и тук.
2. Под "прицеп" май разбираш теглича, руснаците му викат "фаркоп". Та какво за него? Къде е грешката?
Все едно да кажеш, че някоя кола е грешна защото има теглич... КАто не става за теглене на ремарке-не теглиш. Но си е хубаво да го има, ако ти потрябва...
3. Стоповете са си там по конструкция, спори за грешка с конструктора.
И трите "грешки" са поправими, както казваш с две ключета и всеки може да си ги направи каквито иска.
Та си държа на моето-в тази машина грешки няма.
2. Прицеп казвам на нещото, което разделя кабината от каросерията или по-скоро горната надстройка на каросерията с двата смешни илюминатора.
3. Няма какво да споря - тунинговал съм ги така, че сега носят на коловози, дънери, пънове и дори дувари. Просто трябва да се вложи мисъл в процеса, а не водка.
Не знам какво разбираш под нормална експлоатация - каране по асфалт и полянки, да съгласен съм, но има ли истински оф. Това са язви. Да не добавям и поставянето на ДКН - загубен е първия месец.
Понякога се чудя дали това, което наричате офроуд не е да ходиш на пикници.
Между другото много се чудя за мостовете - патрулски или да се бръкна за редукторни.
Ей тук има много интересна дискусия точно по въпроса - http://www.offroad-monsters.com/foru...?t=2899&page=2
Редукторни на какви цени могат да се намерят сега и от кого?
Коментар
-
За N-ти път-Тази машина е докарана до заводски вид.
Който я вземе може да си е преправи после да отговаря на неговите представи.
За това какво наричаме офроуд няма да кажа нищо, просто иди на някое състезание по траял и кажи дали НЯКОЯ УАЗка го може това. Ма не в отворения клас де, там е детската градина
За намирането на мостове-редукторни не знам къде има, а и да има-едно,ч е струват много, и друго, че се купуват почти веднага.
В моето село има много редукторни мостове от Прага, те носят много. Ама и тежат много
-
Състезания са някакъв вид много рядък офроуд на фона останалия, и за тях си има теми. Тук говорим за машина подготвена за професионална и ежедневна експлоатация. За редукторни мостове имам предвид за Уаз-кови редукторни, а не по-принцип. Общо взето между тях се колебая и патрулски и от Унимог, защото ми предлагат едни на добра цена. Ей, тази тема ме обърна в полза на уазковите - http://www.offroad-monsters.com/foru...?t=2899&page=2, вие какво мислите?
-
-
Коментар
-
Ами виж в УАЗ групата редовно публикуват снимки с подобна височина на снега, но това не е най-важно - структурата на снега е по-важна, ама там пак ще ми е трудно да ви обясня... А относно гумите - може би стават за блата и мочури, ама в тоя сняг никакви ги няма. Отделно, че са много широки, ама нали според вас това няма значение...
-
Движока се сменя, заедно със скоростите. Почти всичко останало е штатно, освен гумите.
-
-
Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение...
Както го е правил доста време с Нива и ремарке. ...
Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнениеСлед 5-6 години тормоз съм съгласен с колегите, нивата не става за товари, дори и за по тежки хора. Или става, ако трябва да съм по-точен, но след това следват скъпи ремонти. Ъпгрейдвах с УАЗ и съм много доволен.
Ние не сме неутрални!
Коментар
-
Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
Коментар
-
Съвсем конструктивно ти обобщавам проучването ти до момента:
1. Никой тука не е карал Патрол, с три тона товар. Или поне не и редовно, и едновременно по тежки терени, та камо ли да го е правил за да си изкарва хляба. Съответно, по тая тема обективно мнение базирано на опит, трудно ще намериш. Можеш да пробваш, и тогава ти ще даваш информация, но риска си е за твоя сметка.
С подробни чертежи и ако се знаят материалите, знаещ човек може да пресметне колко точно трябва да са здрави. Има и практически тестове, които също да помогнат за решението, но и те са за хора с акъл, а акъла е пари. За по-простите - проба-грешка и те така.
2. Мостове от Унимог, ама е важно баш от какъв Унимог, че те са много. Много изгодните, едва ли ще са правилните, ама знае ли човек... А и пак трябва акъл за да ги разпознаеш, иначе само се набутваш за железа. Отделно, даже и правилните, хем са тежки, хем докато ги сложиш на Уаза ще отидат още доста пари. Това там спирачки, гуми, раздатка, кардани, захващане за ресорите...има игра.
3. Редукторни от УАЗ. Може, ама нещо ги няма, и държат цени. На теория са два пъти по-здрави от нормалните на Уаза, ама на практика е ясно кво им се чупи, та не са чак толко яки. Нямат блокажи, и там едни пари. А блокаж ще ти трябва, щото с промените по окачването, ще се окантарваш диагонално много по-лесно. Ще почнеш и с гъбките, и в зависимост от това, има вероятност да искаш усилени... И като дръпнеш чертата накрая, включиш и разправии, пропуснати ползи и разглобяване по няколко пъти, може пък разликата с готови усилени такива мостове с блокажи, от въпросните хора, с които казваш, че си контактуваш, да не ти се види толкова голяма. А уж дават май и нещо гаранция...
Още по-отделно от всичко, така като си пишеш е едно, и едни пари ти се струват много, обаче в хода на проекта, като си вложил вече някакви сериозни според теб пари, цените ще ти изглеждат по друг начин- един вид "почти е готова, само още едни две хиляди за еди-какво си, и нЕма да има грешка..."
Ако все пак се доближиш до твоето си задание, върни се в началото на темата, и виж какви прогнози за обща цена са давани, как си гледал тогава на тях, и сметни колко всъщност реално ти е излязло всичко.
-
И това е така, но както казах, като липсва акъл, и като не ти се плаща на който го има, на проба-грешка.
Предвид откъде ще ги вземе усилените, може да пита дали ще издържат, и да се пазари за гаранция...може и за отстъпки като рекламно лице, ама се съмнявам
Съмнявам се и да се изръси с толкова пари наведнъж за това, като даже и не знам каква е точно цената...само предполагам.
-
-
Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение
За всички е ясно, ...
А за съветите какво да купиш - виетнамка ти препоръчват вероятно поради демонстрирания от тебе мазохизъм. Иначе, като гледам на село горските кооперации какво използват, нещо не ги виждам вече да извозват дървен материал с джугани и молотовки. Не и ако трябва да стъпват на асфалта. Още по-малко използват УАЗ-ки за целта Като им трябва да возят няколко тона - возят ги с камиони. От руските - по някой Камаз. Иначе - Щаер и др. западни.
Аз претенции за технически спец нямам. Ама съм гледал много отблизо колко пари и време отиват в опити да се "подобри" конструкцията на някой джип, уж за да стане по-по-най-
Твърде често обаче, когато работата се прави от хора, които нямат нужните знания, умения и инструментариум, както и когато се гони дяволът във въздуха, подобренията са си баш "подобрения" и резултатът е далеч от търсения. Ама в джипарския случай това не е особен проблем, защото става въпрос за играчка за големи момчета. Ако играчката не се получи - лошо, но не и фатално. Парите и без това са били отделени за кеф. И никой не си е базирал бизнес плана, с който да си изкарва за хляба и масълцето, на супер-пупер джипката.
Напълно си свободен да си трошиш главата, както намериш за добре (силно е желателно да не строшиш нечия чужда в процеса), ама, спри моля ти се, да се подхвърляш като младо петле и да мяташ гръмки приказки. Най-малко за техническа стратегия, че от устата на човек, който не знае що е то бърз и бавен диф, не звучи никак сериозно.
Вземи потроши някоя пара, дай да ти издялат с теслата някое Квазимодо, вземи го регистрирай в КАТ (щото нали там имаше изискване да става и за пред кафето) и после пускай демонстрация как возиш 4-5 кубика. Като го направиш, ще затвориш устите на "хейтърите". Както казах и по-горе поживем - увидим ...
Ние не сме неутрални!
- 1 like
Коментар
-
Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
За всички е ясно, че пак ще се опитваш с трици маймуни да ловиш. Ако, че ти му казваш "инвестиция" и мяташ приказки на едро за бизнес стратегия и т.п. купешки думички.
А за съветите какво да купиш - виетнамка ти препоръчват вероятно поради демонстрирания от тебе мазохизъм. Иначе, като гледам на село горските кооперации какво използват, нещо не ги виждам вече да извозват дървен материал с джугани и молотовки. Не и ако трябва да стъпват на асфалта. Още по-малко използват УАЗ-ки за целта Като им трябва да возят няколко тона - возят ги с камиони. От руските - по някой Камаз. Иначе - Щаер и др. западни.
Аз претенции за технически спец нямам. Ама съм гледал много отблизо колко пари и време отиват в опити да се "подобри" конструкцията на някой джип, уж за да стане по-по-най-
Твърде често обаче, когато работата се прави от хора, които нямат нужните знания, умения и инструментариум, както и когато се гони дяволът във въздуха, подобренията са си баш "подобрения" и резултатът е далеч от търсения. Ама в джипарския случай това не е особен проблем, защото става въпрос за играчка за големи момчета. Ако играчката не се получи - лошо, но не и фатално. Парите и без това са били отделени за кеф. И никой не си е базирал бизнес плана, с който да си изкарва за хляба и масълцето, на супер-пупер джипката.
Напълно си свободен да си трошиш главата, както намериш за добре (силно е желателно да не строшиш нечия чужда в процеса), ама, спри моля ти се, да се подхвърляш като младо петле и да мяташ гръмки приказки. Най-малко за техническа стратегия, че от устата на човек, който не знае що е то бърз и бавен диф, не звучи никак сериозно.
Вземи потроши някоя пара, дай да ти издялат с теслата някое Квазимодо, вземи го регистрирай в КАТ (щото нали там имаше изискване да става и за пред кафето) и после пускай демонстрация как возиш 4-5 кубика. Като го направиш, ще затвориш устите на "хейтърите". Както казах и по-горе поживем - увидим ...
Коментар
-
Принципно си прав за разделението на професионалисти и любители.
Ама хайде на бас, че тук има много "любители" които са много повече в час с офроуда отколкото много "професионалисти"
Имаше тема за гасене на планински пожар в който наши доброволци участваха активно, та там някой каза,ч е водителя на някакъв джуган от пожарната не искал да мине през някакво нищо и никакво деренце. С думите, че не можело да се мине от там.
Ебем ти професионалиста...
Има и обратните случаи де, просто искам да ти кажа да не се дръвчиш на хора които не знаеш какви са в реалния живот. Щото ако се стигне до сравнителен тест не знм кой ще се черви...
-
Аааа, не знам да сме колеги. Аз нито съм професнионален офроудър с дърварски уклон, нито съм фермер, нито съм юрист, нито пък мениджър. Раснах по времете на Людмила Живкова, ама до всестранно развита личност не можах да го докарам.
Проблемът е, че за тебе "хейтъри и дървени философи" са всички, които казват нещо, което не ти харесва и не съвпада с това, което си си навил на пръста. Ей го, и сега си се впуснал да ми обясняваш разликата между любители и професионалисти (като тебе?!?) и удобно си пуснал между ушите си същността на това, което исках да ти кажа. А то беше, че преработките дори за любителски цели (много далеч от влаченето на 3.5 тона товар в коловози) това струва доста пари и време и, когато се прави от пишман специалисти, обикновено завършва без положителни резултати. Т.е. хвърлените пари и време не са инвестиция, а директно отиват в графа "Загуби" ...
-
Сравнителен тест с една съща машина няма проблеми да пробвам със всеки. Ама да няма приказки "ама това как да го запаля", "не влизат скоростите", "твърд ми е съединителят", "хидравликата не работи", "тук без блокажи няма да вляза" и т.н. )) Не всичко в офроуда е копчета и пари Някои колеги имат покана за каса бира и батъл, така че може винаги да разширим кръга
-
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар