Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Подходящо ремарке за Лада Нива 1.7, 5 ст. СК?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Подходящо ремарке за Лада Нива 1.7, 5 ст. СК?

    Скоро си купих Лада Нива и искам да извозвам дървен материал с нея ? Ще съм благодарен, ако споделите вашия опит какво подходящо ремарке да й намеря и до колко тона/кубика мога да я товаря?

  • #2
    От: Подходящо ремарке за Лада Нива 1.7, 5 ст. СК?

    Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение
    Скоро си купих Лада Нива и искам да извозвам дървен материал с нея ? Ще съм благодарен, ако споделите вашия опит какво подходящо ремарке да й намеря и до колко тона/кубика мога да я товаря?
    Ако мислиш да се занимаваш с извозване на дървен материал, си объркал раздела Както в поговорката "И я можем, и деде може, ама козата си сака Пръч", иначе за да набереш дърва за вилата или малко помощ за вкъщи става...
    Карал съм с Асеновградско ремарке/2х1/, надумкано догоре, когато го карах асеновградското ремарке, си го развяваше без проблем... И на бързи и на бавни
    Карал съм и с много други, естествено малки и среден клас ремаркета... Проблем не е имало..
    За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
    Honda Dominator 650
    088ЧЧ93979-->Борис
    0878956Ч38-->Борис

    Коментар


    • #3
      От: Подходящо ремарке за Лада Нива 1.7, 5 ст. СК?

      Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение
      Скоро си купих Лада Нива и искам да извозвам дървен материал с нея ? Ще съм благодарен, ако споделите вашия опит какво подходящо ремарке да й намеря и до колко тона/кубика мога да я товаря?
      Колата е лека и като цяло не е подходяща за голямо товарене или пък дърпане на тежки товари.
      Не разбрах за вадене на дърва от гората ли ще я ползваш или просто на пренос на дървен материал по шосейни пътища.
      Ако ще е за първото въобще не е подходяща,за второто по-би ставала.

      Коментар


      • #4
        От: Подходящо ремарке за Лада Нива 1.7, 5 ст. СК?

        Става, става, но пък емоцийте са големи с нивата. Имам самоделно ремарке - тип платформа. Товарил съм по 45-50бройки греди( цели дървета) на по 4метра с диаметър 15-20+ см. Цяла ферма и навес ми направи колата. С прекалено много товар има сколонности да се завърта и ремаркето я тегли много към дерето, но с малко туристическо ремарке няма да имаш проблеми. Също така съм извозвал и по 15чувала амониева селитра. Поздрави

        Коментар


        • #5
          След 5-6 години тормоз съм съгласен с колегите, нивата не става за товари, дори и за по тежки хора. Или става, ако трябва да съм по-точен, но след това следват скъпи ремонти. Ъпгрейдвах с УАЗ и съм много доволен.

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение
            Ъпгрейдвах с УАЗ и съм много доволен.
            Не бързай!
            יעבור
            «И това ще мине»

            Коментар


            • #7
              Уаза може да е всякакъв, но се е утрепал за селскостопанска работа, и в джипа може да се натовари несравнимо с нивата количество и доста по-сериозно ремарке може да влачи, нищо че конете се почти еднакви.Около мен има един екземпляр дето редовно си кара фураж с едноосно тракторно ремарке и уазка от старите.
              Иначе на нивата в черен път нищо по-тежко от нормално туристическо ремарке не бих закачил, ремонтите едно на ръка, ами тежкото ремарке има добри шансове да се върже на възел с нивата при кофти път.

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнение
                Уаза може да е всякакъв, но се е утрепал за селскостопанска работа, и в джипа може да се натовари несравнимо с нивата количество и доста по-сериозно ремарке може да влачи, нищо че конете се почти еднакви.Около мен има един екземпляр дето редовно си кара фураж с едноосно тракторно ремарке и уазка от старите.
                Иначе на нивата в черен път нищо по-тежко от нормално туристическо ремарке не бих закачил, ремонтите едно на ръка, ами тежкото ремарке има добри шансове да се върже на възел с нивата при кофти път.
                Аз съм фермер и не давам УАЗ-а за нищо, иначе нивата драпа с един тон ремарке и не се усуква много много, но оригиналният съединител е консуматив, а след това идва ред на мостовете и СК. Като цяло нивата става само да се возиш сам в сухото. В кал и сняг я няма или ако я напънеш се троши.

                Коментар


                • #9
                  На нивата това и е замисъла, да разхожда бригадирите по съветските колхози, става и да разхожда механици,части и инструменти, като се счупи техниката на отдалечено място.Съединител има на LuK и Valeo усилен, по-добър от оригиналния, но после както си установил по емпиричен път идва ред на скорости и мостове.УАЗ-а може да е по-тромав и неудобен, но спогодиш ли се с него ще ти върши всичката работа.Когато и той ти умалее търси трактор, който да го замести.

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнение
                    На нивата това и е замисъла, да разхожда бригадирите по съветските колхози, става и да разхожда механици,части и инструменти, като се счупи техниката на отдалечено място.Съединител има на LuK и Valeo усилен, по-добър от оригиналния, но после както си установил по емпиричен път идва ред на скорости и мостове.УАЗ-а може да е по-тромав и неудобен, но спогодиш ли се с него ще ти върши всичката работа.Когато и той ти умалее търси трактор, който да го замести.
                    Взех на Закс съединител не е мръднал, но нататък по трансмисията западни аналози няма. А може би вече съм за трактор, но УАЗ-ът ще си остане ненадмината класика, особено бордовия.
                    Последно редактирано от Владо М; 02-01-20, 23:32.

                    Коментар


                    • #11
                      Мда, Закса го забравих, а по нищо не отстъпва на другите два.По нататък аналога е 4ск кутия от жигули, напук на това, че е проектирана за лека кола с 60к.с, здравината и многократно превъзхожда тази на нивовата 5ст кутия, но това едва ли те касае вече.
                      За транспорт на голям товар на къси разстояния по кофти път, трактора е несравнима радост, но стои въпроса дали можеш да му осигуриш толкова работа, че да е рентабилен.

                      Коментар


                      • #12
                        Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнение
                        Мда, Закса го забравих, а по нищо не отстъпва на другите два.По нататък аналога е 4ск кутия от жигули, напук на това, че е проектирана за лека кола с 60к.с, здравината и многократно превъзхожда тази на нивовата 5ст кутия, но това едва ли те касае вече.
                        За транспорт на голям товар на къси разстояния по кофти път, трактора е несравнима радост, но стои въпроса дали можеш да му осигуриш толкова работа, че да е рентабилен.
                        Но при трактора пак си зависим от ремарке следователно губи се много от маневреност и скорост.

                        Коментар


                        • #13
                          Първоначално публикуван от Владо М Преглед на мнение
                          , но УАЗ-ът ще си остане ненадмината класика, особено бордовия.
                          Може ...... и в самосвал се превръща...... Научих Я да върви по добре от оригинала, но почна да троши диференциали, да къса полуоски, даже и задна главина с колелото ми е падала.
                          Но проблема може да е бил в мен или в "екземпляра"................Проблема реших- кардинално.............

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 5,688 в 05:12 на Днес.

                          Зареждам...
                          X