Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво направих по джипа днес?

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Днес смених пистовия ремък на джипа - 2.7crd WJ . Ама се появи някакво виене което го нямаше при стария ремък . Има ли логика ? Вие само при подаване на газ т.е ускоряване . При круизна скорост го няма.

    Коментар


    • bmwww
      bmwww коментира
      Редактиране на коментар
      Е да ама то не зависи от мен . Обтяжната ролка си го натега колкото е нужно . Мисля си може ли да съм си имал някоя ролка , но със стария като е бил поотпуснат да не съм го чувал това , а понеже новия е по-стегнат и затова да се проявява ? Със стария уреда за волтажа на таблото не мърдаше от 14 волта , а с новия леко ги подминава .

    • BatGeorgeone
      BatGeorgeone коментира
      Редактиране на коментар
      А алтернатора, да не би да искаш да кажеш, че няма релса по която обикновенно също се регулира натяга?

    • bmwww
      bmwww коментира
      Редактиране на коментар
      Ами не виждам .

  • Някой лагер на ролка, обтегач или предния на алтернатора е пътник. С новия ремък натегнатостта е по-голяма /старият е поразтегнат/ и от там нтоварването е по-голямо. Затова се проявява и това виене. Обтягането е само от обтегача, няма натягане чрез алтрнатора. Може да е проблем и в ролката на алтренатора - Alternator Clutch Pulley, Overrunning alternator pulley. Зависи какъв точно шум издава.

    Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
    First impression is not always true. Get inspired.
    Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
    Reading is sooo boring, unlike writing!

    Коментар


    • Монтирах си DVR до огледалото на предното стъкло. Време за монтаж 40мин.

      https://www.aliexpress.com/item/3298...345c4c4dn8wFiX

      DVR записва на мемори карта, а записите и настройките може да се гледат/коригират чрез мобилно приложение от google play на телефона (Wi-Fi).


      Поздрави,

      Коментар


      • bmwww
        bmwww коментира
        Редактиране на коментар
        Много добре си направил , и аз онзи ден за малко да снимам един такъв който караше нормално , но в аварийната лента по магистралата Благоевград-София . Отби на следващия изход който беше след 5км . Няма логика да караш в аварийната за това , че след 5км слизаш от магистралата . Обаче мисля да почна да пускам сигнали насам натам и за такива дето са аварирали и си слагат триъгълниците зад колите . Как може на магистрала да си сложиш триъгълника зад колата . Според мен нормалното разстояние трябва да е поне 200 м , че със 120-130-140 даже и 200м ми се виждат малко . Един познат така го убиха . Сложил си той триъгълника зад колата , а оня пък кара в аварийната и .....

      • ivaningbg
        ivaningbg коментира
        Редактиране на коментар
        Мисля,че по правилник са 100 метра. Но никой няма да те глоби,ако го отдалечиш повече. Идиотите,които карат в аварийната лента трябва да спрат да се ползват от това "благо" и да започнат да респектират правилника. Има и много агресивни тъпаци, затуй съм под ръка с един спрей и една бейзболна бата, че да не става като онова момче, дето му налетяха пред причтелката му ония уроди с телескопичните бухалки от охранителната фирма и ги даваха по ТВ.

      • sttekata
        sttekata коментира
        Редактиране на коментар
        Да, ако е е с кола 120м е достатъчно, но ако камион кара там... хммм 150м смятам че трябва да е тригълника

    • Можете ли да ми кажете номера на карето и маншона му за задния кардан за WJ 2.7crd 2003 год.. Quadra-Drive . Явно моята безотговорност до това води . Още като купих джипа видях , че маншона в скъсан и хвърля грес по тунела на кардана , но така си остана във времето и сега на ниски обороти свири та се не трае .

      И като цяло може ли да се разбере карето тръгнало ли си е или е достатъчно да му сложа нов маншон с грес ?

      Коментар


      • Чавдар (V93)
        Чавдар (V93) коментира
        Редактиране на коментар
        Няма номер на част. Оригиналната идея е да се сменя целия кардан. От доста време обаче има алтернативни продукти.

      • BatGeorgeone
        BatGeorgeone коментира
        Редактиране на коментар
        Ако не се сметне за реклама, виж поне цени и номер на части https://jeepey.com/search/?filter=ve...-transfer-case

      • bmwww
        bmwww коментира
        Редактиране на коментар
        Да , намерих 2рия вариант от първа страница за 46 лева . Някаква полска фирма . Уж били здрави . Да не правя и аз реклама , ето това намерих g8y001pc

    • Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
      Натиснете снимката за да я уголемите Име:WJ_FRONT_END_v2.jpg Прегледи:0 Размер:332.5 КБ ID:6653501
      Знаете ли номер на частта оградена с червено (steering stabilizer) или как се казва на български , вдигнах на крик моста , но се подхлъзна , крика влезе между моста и него и го изкривих . Сега при пълен ляв тече масло от него . И може ли да се кара така известно време или пък да го откача напълно и да карам така докато дойде новият , ако е проблем да карам със изкривен .

      Колата е WJ 2.7crd 2003 .

      Май трябва да отворя тема "Какво строших по Джипа днес"
      Последно редактирано от bmwww; 26-10-20, 12:56.

      Коментар


      • Чавдар (V93)
        Чавдар (V93) коментира
        Редактиране на коментар
        На български се казва демпфер. Не ти трябва непременно номер на част. На повечето сайтове като си избереш модела на колата можеш да търсиш съответните части.

      • bmwww
        bmwww коментира
        Редактиране на коментар
        Благодаря . А мога ли да карам с изкривен докато дойде новият или по-добре да го премахна напълно ?

    • Щом е протекъл е приключил. Махни го да не му хрумне да затегне както е без масло, поне да не се убиеш .
      За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

      Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

      Коментар


      • bmwww
        bmwww коментира
        Редактиране на коментар
        Утре идва новия , създадох си работа от глупост ама май е за добре , защото волана си се въртеше свободно по неравни пътища та май така и така си беше заминал .

      • sparkybg
        sparkybg коментира
        Редактиране на коментар
        Не разчитай демпфера да ти бетонира волана. Той пак си се върти свободно. Демпфера омекотява резки удари с по-голяма амплитуда, като в останалите случаи действието му почти не се усеща. При някои возила трябва да си познаваш автомобила наистина добре, за да намериш разлика в 99% от случаите. Някои други пък придобиват навика да трошат ръце и при не дотам екстремни удари, когато демпферът им сдаде багажа.

      • bmwww
        bmwww коментира
        Редактиране на коментар
        Правилно , абсолютно съгласен съм - никаква разлика с новият , даже без и със няма разлика . Може би при по-екстремни ситуации си показва силата , но поне съм спокоен , че съм с чисто нов . Ще видим до кога . По предницата имам доста неща за смяна да не кажа всички видове тампони и шарнири . По задницата може би е същата история . Ама искаш в гората , плащаш цената Между другото TIE ROD как е на български , че не знам под какво име да му търся накрайниците .
        Последно редактирано от bmwww; 28-10-20, 17:27.

    • TIE ROD END - външен кормилен накрайник, ти си си го написал, няма какво да му се чудиш съответно left i right -ляв и десен.
      Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
      First impression is not always true. Get inspired.
      Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
      Reading is sooo boring, unlike writing!

      Коментар


      • Освен тези имам и още едни кормилни накрайници , та 4 ли са общо под това название ? Защото онези определано въртят гумите , а тези за които говоря са на тъмно синята тръба от снимката , която просто свързва главините и нищо повече т.е. не е свързана за нищо .

        Коментар


        • И кой ще завърти лявата главина според теб, ако я няма тази щанга?
          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

          Коментар


          • Е нали от кормилния хебел /Pittman Arm/ чрез т.н. Drag Link завърташ едното колео /дясното в случая/, а а от него до другото - лявото трябва да има напречна щанга с накрайници, която да завърта и него.
            Jeep Cherokee - Liberty 2.8 CRD
            First impression is not always true. Get inspired.
            Qualis vir, talis et oratio. (Какъвто човекът, такава и речта му.)Seneca
            Reading is sooo boring, unlike writing!

            Коментар


            • bmwww
              bmwww коментира
              Редактиране на коментар
              Да де , то грешката е моя защото от снимката се обърках . Точно така . Та всичките ли накрайници се казват ''кормилен накрайник'' .

          • WJ 2.7 2003 s Teves апарати.Имам задържане и в двата задни апарата.Наварявани са супортите и жулнати с шлайф+смазани-няма резултат.Вчера рециклирах 2та апарата-всичко ново с метални бутала,пак никакъв ефект.Не знам вече на къде да се насоча-помагайте,Колеги...

            Коментар


            • дядо владо
              дядо владо коментира
              Редактиране на коментар
              .........Платил си за това (казали са че са го направили) или наистина си го видял, че задни апарати така да умрАт, значи предните нещо не са У ред.....

          • Стар запушен спирачен маркуч, смачкана спирачна тръбичка та чак до разложена гума менте в спирачната помпа. Вдигни едно задно колело, напомпи спирачките и ако след като пуснеш задържа, развий пробката за обезвъздушаване. Ако освободи тръгвай от смяна на маркуча.
            За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

            Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

            Коментар


            • Днес цял ден човъркам джипката . Първо хванах да чистя от налепите казанчето за антифриза . Използвах разредител,обезмаслител,киселина,пясък,сода и ..... нищо . Като че най ставаше с разредител , ама пак нищо . Налепите си стоят и нямат махане . След това реших за да ми не е празен деня да видя имам ли накладки на ръчната . Оказа се , че имам 3 мм които видимо последните години не са докосвали барабана . Натегнах ги и когато тръгнах да пробвам имам ли ръчна се случи следното . При плавно дърпане на лоста имах някаква ръчна , при по-силно дърпане направо за момент си имах ръчна , но при пълно опъване на лоста се изправи ето тази планка на която всъщност се закача жилото на ръчната, която и преди ми се беше изправяла и следователно жилото падна от нея . Айде разглабяне на средната конзола , махане на конзолата на ръчната спирачка и сега търся нова . Ако някой знае от къде мога да намеря да пише . Предполагам , че някога , някъде тази пластина се е изкривила и сега колкото и да я изправям винаги ще се криви лесно . Само не знам как са изкривили 3мм стоманизирано желязо което с чука не мога да изправя . Ето я въпросната пластина , разнитена и свалена от маханизма .



              Коментар


              • Поръчах си трети кристален LED стоп за джипката. Стои много добре. Ако оня педал от ибей от Щатско се беше навил да изпрати и кристалните LED задни стопове... Ама не шипвал до България, сякаш сме накапани тука
                JEEP Liberty 2.8CRD Limited 2005

                Коментар


                • Смених маркучите от автомата към охлаждащите радиатори,бяха се понапукали.

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X