Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Стягане на Фероза

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Стягане на Фероза

    В тоя двигател по принцип отлагания не трябва да има, или да са съвсем малко. Нали е алуминиев в края на краищата. Нищо чудно да е оригиналния тремостат.

    Антифриз се сменя на 2 години. Розовия по-рядко - то си пише на него. Обаче това кажи-речи никой не го прави. А точно това води до скапване на водна помпа, термстат, отлагания и т.н.

    Зет ми ми се хвали че бил продал жигулата си с оригиналния антифриз. А тя - 30 годишна. Сматай това откога не е антифриз.

    Вярно, продаължава да не замръзва, обаче антикорозионните и "мазните" му свойства отдавна ги няма. Още повече че започва да прилича на бозица.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • До: Стягане на Фероза

      Купих си термостат, маркировката е като на този, който свалих, но е за 78 градуса. Взех си и капачка за радиатора, старата изглеждаше доста окаяна - 10 кинта. Отивам да инсталирам

      От къде мога да купя читав розов антифриз?
      Последно редактирано от Иван Горчев; 05-08-08, 14:43.
      Аз не вярвам в чудеса!
      Разчитам на тях!

      Коментар


      • До: Стягане на Фероза

        Шел, ОМВ, Еко, Петрол ...

        Аз вече няма да купувам нищо от малки бензиностанции особено в по-малките населени места...

        Вчера в 40 литрова газова бутилка на 10-30% пълна ми сипаха 45 литра газ ... платих си(щото стана пред очите ми) ... за житейския урок и до там, никога повече бизнес с дребни селски истории...
        Бъдете живи и здрави!

        Коментар


        • До: Стягане на Фероза

          Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
          Вчера в 40 литрова газова бутилка на 10-30% пълна ми сипаха 45 литра газ ... платих си(щото стана пред очите ми) ... за житейския урок и до там, никога повече бизнес с дребни селски истории...
          На брат ми на Шел-а в Младост срещу Била му бяха сипали с 4-5 литра над капацитета на бутилката...
          Аз не вярвам в чудеса!
          Разчитам на тях!

          Коментар


          • До: Стягане на Фероза

            Термостата е качен, на място поработи 1/2 час, загря до 2мм преди вертикала. Преди стигаше 1мм след вертикала. Утре повече инфо като я поръчкам на пътя Преди стигаше на 2мм след вертикала на Софийско градско каране.
            Аз не вярвам в чудеса!
            Разчитам на тях!

            Коментар


            • До: Стягане на Фероза

              Аз съм с розов антифриз на ЛукОил. Разреден едно към едно. Има го и на Петрол-ските бензиностанции. Купувай смело. Цената е прилична, но все пак по-висока от на обикновения. Обаче точно тоя го дават за алуминиеви двигатели, и е с повишена трайност. След половин година каране (около 6-7000км) си е съвсем бистър, както и трябва.

              Розов и обикновен антифриз не се смесват. Имай го в предвид. Също е желателно да е с дестилирана вода. Аз сипвам от чешмата на село (Драгичево), по простата причина че няма грам варовик и други гадости из нея. Баща ми преди време си сипваше и на акумулатора на жигулата от там. Изкара с оригиналния 9 години, преди да умре необратимо (сръбски - Трепча мисля че беше). Така че водата е доказано добра за тия цели.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • До: Стягане на Фероза

                Вчера ми направи впечатление, че след като източих водата от порбката на радиатора, все пак блока беше пълен. Как мога да го обезводня и наго за да налея анифриз? Предният беше зелен, водата, която извадих вчера също беше зелена. Явно не съм изкарал всичко преди да я налея. Как се обезводнява парното?
                Аз не вярвам в чудеса!
                Разчитам на тях!

                Коментар


                • До: Стягане на Фероза

                  Отваряш радиатора, отваряш и пробката на радиатора отдолу. И чакаш. Може би 20-ина минути. Източва се бавно, по неизвестни за мен причини. Цъцре съвсем лекичко.

                  И в крайна сметка из двигатепя пак остава някъде към 400-500грама, ако съдя по това какво пише в книжката.

                  Напълни го още веднъж или 2 пъти с вода, да изкара почти всичкия стар антифриз. Пълниш, палиш, даваш газ около минута на пресекупли, а не постоянно, отваряш, източваш.

                  Аз го направих 3 пъти, като сменях моя.

                  Пак ти казвам - цъцри съвсем малка струйка. Източва се за около 20 минути. Трябва да започне да капе.

                  А това че е била зелена, да не те притеснява - нормално е. Има отложения по тръбите, и се боядисва. Затова и е редно да се направи няколко пъти.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • До: Стягане на Фероза

                    ОК, мерси. То и по наблюдения излиза, че остава около половин литър. Вчера след като затворих системата събра 6 литра, при дадени по документи 6,5.

                    Има ли от къде да си купя пробката за радиатора? Вчеря я загледах, че резбата е отишла и се крепи на честна дума.
                    Аз не вярвам в чудеса!
                    Разчитам на тях!

                    Коментар


                    • До: Стягане на Фероза

                      Май не. Може примерно да ти я направи някой, или ако ходиш из морги, да вземеш от някой пробит радиатор. Обаче гадовете се възползват, и за парче пластмаса ще ти искат примерно някакви 10-20 лева. А то не струва и стотинка.

                      А сигурно става и от друга кола, ама не знам каква.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • До: Стягане на Фероза

                        Някой от вас сменял ли е тампон скоростна кутия, интересува ме, има ли ги в София и на каква цена. В нипарт във Варна ми обявиха 180 лв, а на другите места нямаха.
                        Bertone freeclimber 1.8 115hp

                        Коментар


                        • До: Стягане на Фероза

                          Има ги. Около 60-ина лева.

                          Тия в NIPPARTS да вземат да се гръмнат. Дори и 60лв. е уникално висока цена за такъв тампон, но по-евтино от това не намерих. Тия на двигателя са по 40-50.


                          Ей, мамка им и търговченца!!!!!
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • До: Стягане на Фероза

                            В автопионер ми обявиха 60 лева ,но нямали. Имаш ли представа гумата мека ли е като на оригиналния тампон
                            Bertone freeclimber 1.8 115hp

                            Коментар


                            • До: Стягане на Фероза

                              Аз си купих за 48-49 лева от Евро 07. На твърдост беше малко по-твърд от този, които свалих. Последхо като ходих до магазина имаха налични. Тайвански са.
                              Аз не вярвам в чудеса!
                              Разчитам на тях!

                              Коментар


                              • До: Стягане на Фероза

                                В смисъл дали е достатъно здрав? Поне тоя, който аз купих (смених и трите), беше оригинален.

                                В началото вибрациите от двигателя се усещат малко по-осезаемо, но след време тампоните поомекват.

                                На мен оригинален ми е само тоя на раздатката/скоростите. Тия на двигателя не са, и са различни марки. Проблеми обаче няма.

                                Провери си и тампоните на двигателя, особено тоя откъм шофьора. Много е вероятно щом тоя на скоростите е скъсан, тоя на двигателя също да е.

                                Късат се от дъртост. Гумата си променя качествата, и става не достатъчно еластична. От двата ми скъсани, и на двата се беше скъсала самата гума, а не се беше отлепила от желязото.

                                Едит: единия от мойте на двигателя също е тайвански. Другия - японски. Уж. Тайванския изглеждаше точно като оригиналния. Японския малко по-различно, и вдъхваше усещане за по-голяма здравина. Доколкото си спомням точно него сложих от към шофьора. Тоя е най-натоварен от трите.
                                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X