Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Стягане на Фероза

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Стягане на Фероза

    Еми аз не твърдя че е най-доброто. По принцип за пък съм фен на Castrol. С Motul са ми скоростите и раздатката.

    Взех го по няколко причини:
    - Не знаех в какво състояние е двигателя и колко масло харчи.
    - Маслото е минерално, обаче 15W50, а не 15W40 или 20W50. Това говори за наличието на достатъчно добавки вътре.
    - Малко по-гъсто, имайки в предвид как си караме джипките, а именно че често са под голямо натоварване, съответно по-висока температура
    - Джипката е бензинова, а маслото с времето става по-рядко
    - На OMV си е, от бензиностанция OMV. Няма ментета.
    - Прилична цена.
    - Не ми се разкарваше да търся надежден продавач на Castrol, щото има много ментета.

    А и искам да сменя гумичките на клапаните. На 18 години са, и са се спекли със сигурност. Цилиндрите са ми в перфектно състояние, но похарчва малко - за 5000km. около 600-700гр.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • До: Стягане на Фероза

      Какви свещи сложи ,ако не е тайна?

      Коментар


      • До: Стягане на Фероза

        Основно поради т.5 и аз смятам да взема от OMV. А и го има на всички бензиностанции, ако се наложи да доливам има от къде да купя. API-то му е SJ/CF.
        Аз не вярвам в чудеса!
        Разчитам на тях!

        Коментар


        • До: Стягане на Фероза

          Първоначално публикуван от crakacil Преглед на мнение
          Какви свещи сложи ,ако не е тайна?
          NGK, купих ги от Евро 07 на Константин Величков.
          Аз не вярвам в чудеса!
          Разчитам на тях!

          Коментар


          • До: Стягане на Фероза

            Аз съм с чешки. 3 електродни. Доволен съм засега. Мисля че BRISK беше марката, а и цената им е добра.

            Същите слагат фабрично на Шкода. Мойта е вече на 39000, и още си работят и изглеждат перфектно.

            NGK безспорно е най-добре, но има МНОГО ментета. Шампион и Бош - пак така. Трабва да се купуват само от сигурни търговци. Е, и са малко по-скъпи, но си струва.
            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

            Коментар


            • До: Стягане на Фероза

              Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
              ... Главната е класификаторът API да е SE, SF, или SG. Маслото на Мотул е SL/CF.

              Съдейки по препоръките на API няма проблем да се сипва масло с "по-висок" API при препоръчан "по-нисък". Полезна информация има тук:
              http://www.aa1car.com/library/API_ratings.pdf
              Според информацията от линка, който си дал, SE, SF и SG са вече остарели категории.

              За CF дават

              Introduced in 1994. For off-road, indirect injected and other diesel engines including those using fuel with over 0.5% weight sulfur.
              което ми звучи точно като за масово използваните от нас двигатели.
              Ние не сме неутрални!

              Коментар


              • До: Стягане на Фероза

                Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
                Според информацията от линка, който си дал, SE, SF и SG са вече остарели категории.
                Все пак SE, SF и SG са били актуални когато е писано сервизното ръководство За CF съм напълно съгласен.
                Аз не вярвам в чудеса!
                Разчитам на тях!

                Коментар


                • До: Стягане на Фероза

                  Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
                  Според информацията от линка, който си дал, SE, SF и SG са вече остарели категории.
                  Тя и ферозата е дърт модел. В ръководството всичко е от старите класификации.

                  А и проблемите на тоя двигател рядко са от маслото. Пукат блогове понякога. Най-често от дъртост/умора на метала, или прегряване. От проклетото виско, дето все не си сигурен дали работи, а на тия години пък съвсем. Мойта взе да работи като хората след обстойна промивка и 2 пъти смяна на антифриз. От розовия.

                  В началото имаше склонност да загрява леко при висока скорост (над 120км/ч). Сега вече не го прави, дори и в по-глемите жеги. А не съм сменял нищо - нито термостат, нито виско.

                  А иначе двигателя на всичкото отгоре е бързооборотен, та не трябва да се прекалява с гъстотата.

                  Като му сменя гумичнките ще му сложя някой хубав Castrol.
                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • До: Стягане на Фероза

                    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                    Аз съм с чешки. 3 електродни. Доволен съм засега. Мисля че BRISK беше марката, а и цената им е добра.

                    Същите слагат фабрично на Шкода. Мойта е вече на 39000, и още си работят и изглеждат перфектно.

                    NGK безспорно е най-добре, но има МНОГО ментета. Шампион и Бош - пак така. Трабва да се купуват само от сигурни търговци. Е, и са малко по-скъпи, но си струва.
                    В магазина ме увериха, че NGK-то, което продават е истинско (то и да не е няма да кажат друго ). Предложиха ми и чешки, разликата в цената беше 2-3 лева за комплект. NGK-то ми излезе 22-23 лева, едноелектродни с означението посочено в книгата. За около една седмица ги доставиха, когато ходих нямаха налични.
                    Аз не вярвам в чудеса!
                    Разчитам на тях!

                    Коментар


                    • До: Стягане на Фероза

                      За свещите си прав. При тая разлика не си струва. Мойте бяха по 5лв бройката. Обаче съм виждал NGK по 7-8 лв и нагоре, та затова. Ама търговци - какво да ги правиш.

                      А ето какво пише за маслото:
                      ACEA A3/B4, API SJ/CF, VW 501 01/505 00

                      А имат и някакво 10W60 и 10W50, но такова по бензиностанциите не видях да има, когато купувах мойто.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • До: Стягане на Фероза

                        Ето предложението на Евро 07:

                        Немско-I.G.A.T 10w/40 FORMULA GTS HC - 49.22 лв/ 5л. Туба (полусинтетика)

                        Немско-I.G.A.T 15w/40 TURBO HD – 31.78 лв/ 5 л. Туба (минерално)



                        Шведско или Норвежко- STATOIL SuperWay 10w/40 – 41.10 лв./4 л. туба (полусинтетика)

                        Шведско или Норвежко- STATOIL Classicway 15w/40 – 34.14 лв./ 4л. Туба (минерално)

                        Някакви отзиви за тези масла?
                        Аз не вярвам в чудеса!
                        Разчитам на тях!

                        Коментар


                        • До: Стягане на Фероза

                          Сега пробвах палене директно на газ - запали. Не държи много стабилни обороти преди да загрее. Добре се форсира и има сила да върви. Като затворя с пръсти на половина отвора на въздуховода, от където взема въздух оборотите се вдигат до нормални тихи обороти.
                          Аз не вярвам в чудеса!
                          Разчитам на тях!

                          Коментар


                          • До: Стягане на Фероза

                            Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
                            Сега пробвах палене директно на газ - запали. Не държи много стабилни обороти преди да загрее. Добре се форсира и има сила да върви. Като затворя с пръсти на половина отвора на въздуховода, от където взема въздух оборотите се вдигат до нормални тихи обороти.
                            Имах едно пежо преди време , доста ядове брах с въздуха при включена газ.Капачка от голям флакон дездорант ми разреши проблема- пробих и дупка /около 1 лев/ и я напъхах във въздуховода.Наложи се да я поразширя малко /дупката/ и нещата се оправиха .
                            :D Мога да помогна на всеки - стига да не ми иска пари !

                            Коментар


                            • До: Стягане на Фероза

                              Първоначално публикуван от genkogenev Преглед на мнение
                              Имах едно пежо преди време , доста ядове брах с въздуха при включена газ.Капачка от голям флакон дездорант ми разреши проблема- пробих и дупка /около 1 лев/ и я напъхах във въздуховода.Наложи се да я поразширя малко /дупката/ и нещата се оправиха .
                              Тази маневра я правих преди на Аро-то, но с кен от бира . По едно време работеше добре, но там газта беше вкарана с щуцер директно в карбуратора. На Ферозара е с полчка над карбуратора, която намалява отвора за въздуха значително (малко повече от 1 лев). Ще покарам така за да се ориентирам за разхода, ако е добре няма да я пипам.
                              Аз не вярвам в чудеса!
                              Разчитам на тях!

                              Коментар


                              • До: Стягане на Фероза

                                Днес си взех масла за всички кутии, двата дифа и мотора. Лено ли се сменят маслата? Нужен ли е канал или става и с лежане? Нужни ли са някакви по-специални инструменти?
                                Аз не вярвам в чудеса!
                                Разчитам на тях!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X