Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Стягане на Фероза

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Стягане на Фероза

    Не съм много сигурен,но като затвори клапата на смукача намалява и притока на газ(нали плочката е най-отгоре)-на тате Жигулата като запали на газ,можеш да и регулираш оборотите със смукача,но карбуратора е с щуцери,които са под клапата.
    Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

    Коментар


    • До: Стягане на Фероза

      Първоначално публикуван от taran Преглед на мнение
      Не съм много сигурен,но като затвори клапата на смукача намалява и притока на газ(нали плочката е най-отгоре)-на тате Жигулата като запали на газ,можеш да и регулираш оборотите със смукача,но карбуратора е с щуцери,които са под клапата.
      Плочката е отгоре, точно под въздушният филтър. На предната джипка беше по същия начин, обаче палеше. Дори зимата ми палеше без проблем направо на газ при дръпнат смукач. След това смукача си работеше като на бензин.
      В момента плочката е точно над клапата на смукача. След като се затвори клапата потока на въздуха неминуемо намалява. Обаче не съм сигурен дали изпарителя не продължава да пуска газ. Може би преобогатява сместта.
      Вендъж запали ли на бензин обаче може веднага да мине на газ и тогава всичко работи на 6+. Ще проверя дали има пружина на клапата, която да затваря само при слаб поток, а след като запали силният поток въздух да я отваря.
      Аз не вярвам в чудеса!
      Разчитам на тях!

      Коментар


      • До: Стягане на Фероза

        Днес Феррозката ме предаде... Не запали! Сутринта трябваше спешно да изляза и не запали. На бензин дори не кюфва. Хипотезите са две:
        - някой нощеска ми е "цоцнал" малкото бензин, който имах;
        - влагата от последните валежи;

        Като вдигнах капака видях, че е текла вода върху дистрибуторната капачка. Позабърсах я, но все пак това нищо не значи. Нямах много време да разследвам проблема. Както се очертава май си имам джип за сухо
        След смяната на капачката и палеца бях пробвал докато работи да ги пръскам с пулверизатор, не трепна. Сега какво му хрумна да се лигавчи незнам.
        Аз не вярвам в чудеса!
        Разчитам на тях!

        Коментар


        • До: Стягане на Фероза

          Почти сигурно е от това. Аз смених и кабелите, и в момента дори и на миене на двигател като я карам, нищо и няма.
          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

          Коментар


          • До: Стягане на Фероза

            Моята Фероза също не палеше след намокряне...

            А снощи температурата падна до 4-5 градуса...

            Сега е около 5-6 до сутринта ще падне още...

            Старите колички май си имат проблеми с кабелите и ел. инсталацията след толкова годинки живот...
            Бъдете живи и здрави!

            Коментар


            • До: Стягане на Фероза

              Има ли някакво специално третиране на отвора за проветрение на дистрибуторната капачка - затапване, изолиране?
              Аз не вярвам в чудеса!
              Разчитам на тях!

              Коментар


              • До: Стягане на Фероза

                Трябва да има парче гумен маркуч нанизан. Някъде с дължина 5-8cm. Леко кривнат на една страна.

                Можеш да сложиш по-дълъг маркуч, и другия край да завреш някъде на високо/сухо. Като вентилацията на дифовете.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • До: Стягане на Фероза

                  Има го маркуча. В момента е кривнат нагоре.
                  Това, което най ме озадачи - взера дори на пукна да припали. Което ме навява на мисълта за проблем по централната част на запалването - индукционна, цестрален кабел - дистрибутор.
                  Аз не вярвам в чудеса!
                  Разчитам на тях!

                  Коментар


                  • До: Стягане на Фероза

                    Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
                    Има го маркуча. В момента е кривнат нагоре.
                    Това, което най ме озадачи - взера дори на пукна да припали. Което ме навява на мисълта за проблем по централната част на запалването - индукционна, цестрален кабел - дистрибутор.
                    Кривни маркуча надолу. Дори вентилацията на дифовете завършва с огънат маркуч, чиито край е надолу. Нещо като обърнато "U".
                    Така събира всичко що пада отгоре - и прах, и вода, и всякаква друга гняс, и го вкарва в делкото.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • До: Стягане на Фероза

                      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      Кривни маркуча надолу. Дори вентилацията на дифовете завършва с огънат маркуч, чиито край е надолу. Нещо като обърнато "U".
                      Така събира всичко що пада отгоре - и прах, и вода, и всякаква друга гняс, и го вкарва в делкото.
                      OK.
                      Аз не вярвам в чудеса!
                      Разчитам на тях!

                      Коментар


                      • До: Стягане на Фероза

                        Днес смених свещите, мотора замърка Газ, бензин, пали на пушка. Утре ще го пробвам да запаля на газ докато е студен. брат ми откри цепнат маркуч на вакуум регулатора за празния ход. След смяната вече и тихи обороти имам - 800.
                        Аз не вярвам в чудеса!
                        Разчитам на тях!

                        Коментар


                        • До: Стягане на Фероза

                          Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
                          Днес смених свещите, мотора замърка Газ, бензин, пали на пушка. Утре ще го пробвам да запаля на газ докато е студен. брат ми откри цепнат маркуч на вакуум регулатора за празния ход. След смяната вече и тихи обороти имам - 800.
                          Ще се сетиш.
                          Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                          Коментар


                          • До: Стягане на Фероза

                            Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                            Ще се сетиш.
                            Което си е така - така си е, спор няма

                            Разходих се до ОМВ да разгледам за масло. 15W50 имаха минерално с напис Classic на тубата, цена 26-27 лв. / 4 литра. Sparkybg с какова ли караш?
                            Аз не вярвам в чудеса!
                            Разчитам на тях!

                            Коментар


                            • До: Стягане на Фероза

                              Да. Точно.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • До: Стягане на Фероза

                                Довелен ли си от маслото?

                                Брат ми е голям фен на Мотул, и те имат 15W50, но полу-синтетика. Вчера се зачетох в книжката за препоръки към маслото. Главната е класификаторът API да е SE, SF, или SG. Маслото на Мотул е SL/CF.

                                Съдейки по препоръките на API няма проблем да се сипва масло с "по-висок" API при препоръчан "по-нисък". Полезна информация има тук:
                                http://www.aa1car.com/library/API_ratings.pdf
                                Аз не вярвам в чудеса!
                                Разчитам на тях!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X