Обява

Свий
Няма добавени обяви.

При Дядо Владо

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Дядо пак се е умислил, Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC07505.JPG
Прегледи:892
Размер:83.4 КБ
ID:6924234
    Волво ХС 90 предна лява полуоска - куха карето и то с дупка и съответно АТФ-то от кутията изтича като чешмичка ако маншона не уплътнява добре Така ли си е или някой нещо е спестил?
    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

    Коментар


    • novatech
      novatech коментира
      Редактиране на коментар
      Това дето го показваш дали не е външното каре?

    • дядо владо
      дядо владо коментира
      Редактиране на коментар
      Да, то е външното, но е пробито изцяло ( проходен отвор) и се нанизва на кухата полуоска. Най - отпред вместо червената стрелка се слага болт с някаква тапа, но назад си е тръба и си тече АТФ .........

    • bocho64
      bocho64 коментира
      Редактиране на коментар
      Вътрешното каре не трябва да е с проходен отвор,не му е нужен тоя отвор. Ако пък е с отвор вътре в чашата на карето има набита метална тапа.АТФ-а не мине ли през вътрешното каре натам и куха и плътна полуоска не го бърка.

  • This is not a problem that you may even know is going on, but one that should be taken seriously and inspected. We ran into our first XC90 with this problem not too long ago and was shocked at what we saw. There is a bolt that retains the outer part of the axle / CV joint to the wheel hub. This bolt is accessable once you remove the front wheel. When you remove the bolt you experience dark colored transmission running out that seems like it never wants to stop. There is a Volvo dealer service bulletin about this problem also. The cause is a cup plug that becomes loose in the inner CV hub that goes into the drives side of the transmission- this is only a problem on the drivers side. When the plug falls out of place the transmission fluid enters the axle and cv grease mixes and goes back into the transmission. The 2003-2004 models used a hollow CV shaft that connects the inner and outer CV joints, so when you remove the retaining bolt in the wheel hub the transmission fluid will run out of this hole. The 2005 model year is said to have a solid axle so you wont have the fluid leak BUT this problem can still occur and the cv grease will mix with the transmission fluid and contaminate the transmission. Volvo does have a revised axle that addresses this problem and from what we have found is a dealer only item and in the $500+ price range. This is something that definately needs to be investigated any time a transmission is removed for repair from an XC90
    Имало някъде някаква капачка/тапа (plug), дето се разхлабвала, и тръгвал ATF по каретата. По-късните модели не били с куха полуоска, но тапата пак се разхлабвала и пак се мяшал АТФ-а с греси АТФ-а се мешал с греста, предполагаемо на вътрешното каре, или поне така си го пртедставям.

    The cause is a cup plug that becomes loose in the inner CV hub that goes into the drives side of the transmission- this is only a problem on the drivers side.
    На какво точно казват "inner CV hub" нямам никаква идея. Те изобщо на какво ли не викат hub. Главина е едно от значенията, ама "главината на вътрешното каре на трансмисията" - бах маа му!

    Защо на някой долен педераст му е дошло на акъла да прави кухи полуоски и карета, нямам никаква идея.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • дядо владо
      дядо владо коментира
      Редактиране на коментар
      дизайнери Сър

  • А бре! Някой случайно утре 03.06 да ходи към деди само за предиобедно кафе? Да го ползУвам, като такси за един другар? Не ми се вози в консервна кутия да го връщам от там.
    Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

    тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

    Коментар


    • дядо владо
      дядо владо коментира
      Редактиране на коментар
      След 12.00ч че преди това имам задължения

  • Баси от тия дъждове кво ли не расте вече в гаража ми




    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:DSC07512.JPG Прегледи:0 Размер:109.0 КБ ID:6926002
    0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

    Коментар


    • Обезмасляваш, а?

      Има малко липси, ама ще ги нагласиш. Това вече е по-истинско.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • Това си истинска машина.

        Коментар


        • Още няколко допълнителни моторчета, компютър и ще стане бонбон.
          Не чета коментари и не отговарям на такива.

          И коментаторите...

          Коментар


          • дядо владо
            дядо владо коментира
            Редактиране на коментар
            мАторчИтъ и коНпютър - не, ненавиждам тази "съвременност" , за сега на (почти)наборчето ще търся докумантация , т.е. коя врътка за какво е, после ще се опитам да е подкарам ( без да се самоубия по особенно жесток и мъчителен начин) и после ще ставам "профи"😂

        • Някой ако иска да прави G-лендевагина мерцедесова да се обажда, механичния инжекцион се оказа по-инат от мен и нямам сили повече да го боря
          Последно редактирано от дядо владо; 11-07-23, 22:17. Причина: граматика
          0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

          Коментар


          • Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
            Някой ако иска да прави G-лендевагина мерцедесова да се обажда, механичния инжекцион се оказа по-инат от мен и няма сили повече да го боря
            Струва ми се крайно време на това да му се сложи един Squirt и да се приключи с драмите. Само положителности ще има от това.
            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

            Коментар


            • Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

              Струва ми се крайно време на това да му се сложи един Squirt и да се приключи с драмите. Само положителности ще има от това.
              Проблема е че някой някак си я е сгласил да работи, а сега аз връщам всичко максимално близо до заводските параметри ( до които се добера) и без литература по въпроса и подходящо оборудване не се справям, ще си изгние, а още има душица в нея. ...........Не че някой се е засилил да помага, сега пали "от четвърт" и гасне, трябва да държа клапата на дебитомера натисната на ръка докато позагрее, после си работи на празен ход, но не реагира на педала на газта..............
              0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

              Коментар


              • Така де - без литаратура, без спецификация, без яснота точно кой мотор е от всичките, и дрЪт механичен ижекцион, който даже изначално не е връхта на сладоледа в ни едно отношение, освен че отдавна е архаизъм.
                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар


                • След намесата на stefsab и с любезното съдействие на Спарки последва смяна на ремъци, изгорели предпазители, разхлабени електрически връзки - вече си имам голямоформанта бормашини
                  За да я докарам до фреза трябва да възтановя хода по едната ос, за целта ми трябва шпонка 6х8х25 ама нъцки тоС стандарт вече го няма
                  Следва въпрос - по-голамата шпонка на плосък шлайф ли да е нося или може и с флекс пила и мамата
                  0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                  Коментар


                  • 8 е широка, 6 е дълбока, или обратното?
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар


                    • дядо владо
                      дядо владо коментира
                      Редактиране на коментар
                      6 широка 8 дълбока ( висока)

                  • Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                    След намесата на stefsab и с любезното съдействие на Спарки последва смяна на ремъци, изгорели предпазители, разхлабени електрически връзки - вече си имам голямоформанта бормашини
                    За да я докарам до фреза трябва да възтановя хода по едната ос, за целта ми трябва шпонка 6х8х25 ама нъцки тоС стандарт вече го няма
                    Следва въпрос - по-голамата шпонка на плосък шлайф ли да е нося или може и с флекс пила и мамата
                    Ти нали имаше струг!? Можеш на струга да я одялкаш.
                    Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

                    Коментар


                    • дядо владо
                      дядо владо коментира
                      Редактиране на коментар
                      Имам, на съм си го правил сам и "точност" е условно понятие, а тук си трябва................

                  • Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
                    ...Следва въпрос - по-голамата шпонка на плосък шлайф ли да е нося или може и с флекс пила и мамата
                    На шлайф - да, на струг - да, на фреза - да, с флекс - НЕ.
                    Не чета коментари и не отговарям на такива.

                    И коментаторите...

                    Коментар


                    • kameno karp
                      kameno karp коментира
                      Редактиране на коментар
                      Не вярвам да се е родил шлайфист,дето да се навие да свали няколко милиметра на шлайфа.

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X