Правилно думаш други боклуци ама карай.И не рекламирам аз специално,а споделям мнение.Сектант съм бил някога за определен модел и марка ама ми мина времето да съм кон с капаци.
А на дачията единствената силна страна и е цената.Това няма какво да го бистрим щото продажбите са го доказали.Същото е като и при шкода да речем само дето класа на автомобила е друг.
Как да сравня супърб с бмв серия 5.Ами те са на различни рафтове в магазина просто.Не че са лоши като коли даже напротив.
Но да се върнем на наистина близките фиат типо и дачиа логан.
Тая дето я споделям аз като мнение бе закупена на цена около 26к налична,бяла с газ.Постна на безобразие.
Ама може и самото оборудване да си е такова де да го знам.
Ако някой наскоро е купувал еквивалентно типо може да даде инфо за цена и какво се включва в нея.
Няма страшно в умирачката...
Страшното е да си жив!...
Няколко дни карах такова недоразумение (слава Богу не мое). Това може да се харесва само от човек, който никога не е имал допир с нормален автомобил. А да се изтъква колко струва е меко казано комплексарско.
"Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Ти па знаеш с какво се занимавам. Цената е съвсем последното, дето ме интересува. Дървото си е дърво, от където и да го погледнеш. Ма да не му разваляме рахата на човека! За него Дачия е върха на сладоледа.
п.п. Дип, че не знам как в коментар да кача снимка!!
За всеки влак си има пътници. Мисля, че това е подходящата поговорка за прекратяване на спора.
И аз карам стари коли, направил съм си моята си сметка, и тя си важи за мен, но това не ми пречи да си представя, че за някой може най-изгодната сметка да е гаранционна Дачия, която да се сменя при изтичане на гаранцията.
Ако човек не е в час с автомобилите, и/или няма желание(или възможност) да хаби време и усилия за поддръжката им, няма познати майстори, доверени изгодни сервизи, държи на международна гаранция, пътува много, не държи на висок клас автомобили, но пък иска относително ниски разходи... И така още разни подобни фактори, в резултат на които може би точно Дачия се оказва един от най-оптималните варианти.
Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Благодаря за обективното мнение! Явно комплексарщината не прощава. Да, имам кинти! Да, няма да ги давам за "премиуми"! Да, ще взема хибрида на Dacia след известно време и не за друго, а защото Моята Дачия ще е Моят Автомобил и в следващите години... .
Всеки си има приоритети и съображения,при избора на кола.Хора с много пари карат скромни коли,а някой иска да впечатли комшиите с премиум кош...Най-важното,според мен,дали една кола е добра е:ресурс на мотора,преди сериозни проблеми,и обща аварийност на възли и системи.И колко пъти те е оставяла насред път.И колко струва ремонта.Дали има статистика по марки и модели,не знам.Таксиметровите шофьори оценяват добре Дачия,ама това са стари модели.Сегашните нови,дали ще изкарат колкото по-старите,не знам
Ако,съвсем в тон с новото време,вносителите са решили да правят скрита реклама на марката по форумите,добре.И в други форуми,например на Ситроен и Пежо има теми за възхвала на марката,и...авторите им са активни почти само в тая тема.Дали е същият автор,като тук-не знам.И,ако му я продават на половин цена,заради рекламата-добре....Просто бизнес.Ако го прави защото е сектант,то има много фенове,дето си обича колата,повече и от гаджето.Колата си има име,лъска се и се ароматизира постоянно,той трепере,да не падне прашинка върху нея,и постоянно кисне във форума на марката.Ако му одраскат калника,боледува една седмица
Здравейте!
Скоро не съм писал, а и нямаше защо. Е, вече има.
Имам неясен проблем с газовата уредба. Вчера на дисплея ми излезе едно от редовните съобщения - "Ниско ниво на LPG". Това значи, че имам още пробег до 80 км, след което газта ще свърши. Обикновено дозареждам, след като покаже съобщението. Днес спирам на бензиностанция, вкарват 36 литра, паля и какво да видя - на дисплеят цъфна същото съобщение и хоризонталният индикатор за степен на запълване в бутилката седи празен. Тръгвам да карам малко, нищо, все така е празен. Минавам на бензин, карам малко и връщам на газ, при което ми изписва надписа за ниско ниво и все така празен резервоар. Така или иначе, вторник съм на първо ТО и ще кажа какво се е случило. Ще продължа да карам на LPG, за да видя дали ще прехвърли на бензин в даден момент, въпреки, че пълних на почтена бензиностанция. Моля за мнения и съмнения?
Така е както казвате. Към 16.00 часа, контролните уреди отчетоха наличие на газ. Обаче, на обслужването ще спомена случката, за да проверят елементите на газовата и записани грешки. Малкият Дявол!
Питах тук там и ми казаха, че Рено са решили конструктивно, когато нещо спре поплавъкът, по подразбиране минава на бензин, независимо, че индикатор показва работа на газ. Хитреци! 25 километра ме набутаха с бензин.
Какво спорно има ?
При 10 литра разход на бензин по 2,3 = 23 лева на 100 километра .
В най-лощия случай , 13 литра разход на газ по 1,26 = 16, 38 лева на 100 километра. 30% не са малка икономия .
Колко да е студено бе деа.
На фият пунто 1.1 моноинжекция 94 набор му навъртях 100К километра за 6 години и нито един път не съм сменявал филтри щото не се е налагало.
Как пък един път не създаде ядове тая кола със газта си при всякакви условия зиме и лете.
А на колко милиона километра само тя си знаеше,че е.
Ама на газ минавах тогава когато аз преценя,че беше механично ключето.
Та успех с дачията!
Няма страшно в умирачката...
Страшното е да си жив!...
Нормално мина Първото обслужване на Моята Дачия. За два часа, 520 лв с ДДС ми взеха. Ъпдейтнаха софтуера с една актуализация(за общи проблеми по двигателите), а най-скъпата вещ, която бе вложена е въздушният филтър - цели 74.16 лева. Живи и Здрави ми бъдете и следете цените на въздушните филтри..., ако ги сменяте изобщо.
Коментар