Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

    Това с насичането на оборотомера и на мен ми се е случвало, но рядко го прави. Не съм усетил някаква закономерност.
    Като се спомена, та се сетих...
    Your conscience is all you can take to your grave.

    Коментар


    • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

      Не е до оборотомера, то се чува разликата. Повечето хора не му обръщат внимание на това нещо, а и го има в коли които нямат проблем с таблото. Не мога да кажа, че в 100% бензинови коли с ЕКУ е заложено, но в голяма част, да. Не си спомням сега точно презумпциите за да се прави от производителя, ама имаше някакво обяснение от сорта за безопасност при движение по инерция, че да не ти изгасне нещо мАторя.
      И да добавя, че бензинови коли съм карал предимно по изключение, и това ми е направило впечатление при различни марки и модели. А и съм чел някъде нещо, ама съм изкуфял вече и не помня, но съм сигурен че спецовете могат да дадат подробностите.
      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

      Коментар


      • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

        Моят V6 има подобно поведение, не знам подробности, но доколкото разбрах компютъра поддържа обороти известно време, чакайки да превключиш следваща предавка. Като я пусна по инерция за повече време, в началото така държи 1500-2000 оборота, после ги сваля. Има резон и в това, да държи обороти за да не угасне когато си по инерция, ако има проблем примерно с празния ход. И в двата случая е направено умишлено, не е повреда.
        "Аз знам, че нищо не знам. Но вие и това не знаете."

        Коментар


        • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

          Съгласен съм с колегата dhv,но според мен има и още нещо:
          Като цяло съм го забелязал на доста бензинови коли и според мен е направено за помощ на серво усилвателите в автомобила,защото примерно на астра 1.4 пълна инжекция когато започна да въртя волана на място на празен ход се забелязва спад и след секунда компютъра ги вдига отново,същото става и когато включа фарове и парно едновременно.
          Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

          Коментар


          • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

            Специално при хидравличните модели, не е никак добре да ти гасне двигателя докато си по инерция, примерно от забозено стъпково моторче. Затова си мисля, че нарочно ги програмират да не падат до свободен ход докато си в движение.
            "Аз знам, че нищо не знам. Но вие и това не знаете."

            Коментар


            • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

              Скоро говорих в сервиза с клиент минал от Ксантия на Венто-вярно че ни беше редовен клиент с Ксантията,но коронния номер е било 3-то скъсване на тръбата от помпата до първата сфера (горе долу тръба -30 дни-тръба) като колата е оставала без ВСЯКАКВИ спирачки и окачване буквално за секунди.
              Та пак за ръчната на предните гуми?
              Калин Владов,09РСПБЗН

              Коментар


              • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                За късането на тази тръба имаше някакъв проблем в конжуктьора .
                Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                Коментар


                • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                  Аз вчера минах през местния сервиз във Враца (Бистрец), тъкмо навреме, за да ми покаже Вальо една централна сфера цъфнала като майска роза. Гръмнала е като оръдие (но не е скъсала тръбата). Това става от блокирал конжуктьор. И 10 тръби да смени, ефекта ще е същия, може и по-зле. Помпата може да вдигне и 300-400 бара налягане без да се замисли, когато регулаторът е блокирал. Сменява се конжуктьора, по възможност с нов. И този проблем не се случва така отведнъж. Имал е достатъчно признаци за да отреагира навреме, още преди първия път да пукне тръбата. И трябва някой да се сети къде е проблема.
                  "Аз знам, че нищо не знам. Но вие и това не знаете."

                  Коментар


                  • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                    Всички проблеми на мразещите и страхуващите се от хидравличните ситроени, идват от непознаването и неразбирането им.
                    Такава кола, не се кара във всеки сервиз. Колегата по-горе е прав.
                    Системата не е чак космическа. Просто трябва да се познават отделните възли и начина им на работа.
                    Your conscience is all you can take to your grave.

                    Коментар


                    • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                      Сега ако кажете защо къса тръбата през месец(не вески ден и не веднага след смяната!),и защо отрочето на френските гении остава без всякакви спирачки само за секунда караики шофера да се поти и опъва ръчната с 80 км в час в Искърското Дефиле цена няма да имате. Пък нека си познаваме възлите и начина им на работа.
                      Калин Владов,09РСПБЗН

                      Коментар


                      • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                        Нормално е да остава без спирачки за секунди, след като се касае за средната (акумулаторната) сфера.
                        Системата се нуждае от периодична промивка, за да не се случват подобни спичания. И маслото трябва да е точно това, което е предписано.
                        ...или, за да блокира конжектора, трябва да е бил обслужван "качествено".
                        Your conscience is all you can take to your grave.

                        Коментар


                        • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                          Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнение
                          Сега ако кажете защо къса тръбата през месец(не вески ден и не веднага след смяната!),и защо отрочето на френските гении остава без всякакви спирачки само за секунда караики шофера да се поти и опъва ръчната с 80 км в час в Искърското Дефиле цена няма да имате. Пък нека си познаваме възлите и начина им на работа.
                          Да попитам ли обратния въпрос: защо на всиките около 8 милиона бройки от всички модели произведени в течение на последните 50 години не им се пука тръбата към акумулатора всеки месец?
                          "Аз знам, че нищо не знам. Но вие и това не знаете."

                          Коментар


                          • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                            Ами може да им се пука,но просто да са нямали късмет да разкажат после.
                            Не се заяждам. Дори за мен (отчаян реалист) за сложността си са учудващо надеждни. Но вие чак пък ги изкарахте по-сигурни от останалите. За да ми откажат спирачките на 100 процента с друг автомобил,трябва да се случат 2 повреди едновременно. А тук стига само една.
                            Та пак за ръчната на предните гуми?
                            Калин Владов,09РСПБЗН

                            Коментар


                            • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                              Задните спирачки не отказват докато има налягане в окачването отзад. Тоест, докато колата още не е спаднала докрай, има задни спирачки. Предните също не отказват веднага във ното един случай, освен този който се обсъжда. А ръчната спирачка на старите модели (СХ) може да прави 0.4g отрицателно ускорение, което сигурно и редовните спирачки на половината автопарк в България не го може. На ХМ ръчната всъщност е крачна, задейства се с педал. Така че има много начини да се спре аварийно, когато се наложи. И случите когато се налага не са повече от средно-статистическите при конвенционални спирачки. Ако караме на принципоа "какво ще стане ако..." мога да ти дам 100 примера за потенциални фатални повреди при всяка нормална кола. Статистиката за 55 години при Ситроен казва че системата е повече от надеждна. Вероятността да загубиш спирачки поради конкретната повреда (скъсана тръба след помпата) е от много по-малка от вероятността да се пребиеш по каквато се сетиш друга причина с най-надеждната немска кола.
                              "Аз знам, че нищо не знам. Но вие и това не знаете."

                              Коментар


                              • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                                Първоначално публикуван от kalin09 Преглед на мнение
                                ...Но вие чак пък ги изкарахте по-сигурни от останалите. ...
                                В някои отношения са по-сигурни от останалите. В други не. Хидравличното окачване е едно от най-сигурните при случай на гръмнала гума с висока скорост. Особено ако и волана е хидравличен DIRAVI. Но и със стандартен волан, със Ситроен не може да се пребиеш заради спукана гума. За мен това е несравнимо по-важно от много други неща. Особено в България, тук вероятността да пострадаш от спукана гума е по-голяма от каквато и да е друга повреда. Има и друга подробност, по отношение на гумите: с хидравличното окачване е много по-трудно да спукаш гума и да изкривиш джанта в дупка, за да се стигне изобщо до опасна ситуация.
                                "Аз знам, че нищо не знам. Но вие и това не знаете."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X