Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

    Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
    Да ми е честита третата поредна Ксантия!
    2.0 HDI 110 к.с. комби. Със шест "топки".
    Еех, ксантийка. Безаварийно!

    Коментар


    • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

      Първоначално публикуван от Traqn Savov Преглед на мнение

      Но е удобен за дълъг път, и достатъчно мощен за това купе 110 конски сили а разхода не превишава 10 на 100 съчетан с ZF автоматик
      Дизелова Ксантия от както е сътворена до последната излязла от завода има само с AL4 и само 1.9 ТД нито 2.1 нито HDI има автомат.

      Коментар


      • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

        Първоначално публикуван от Traqn Savov Преглед на мнение
        Ксантията не е лоша, но си има някой особености, пък и още се карат и държат цена тез дъргели


        Тръбичките на хидравликата трябва да се огледат отдолу, особено от страни които пръскат с луга зимата, защото са железни и почват да гният, въпреки покритието си..

        Височинните коректори често засичат, преди покупката трябва да се провети дали се вдига и сваля ситроена..

        Клапана на налягането не трябва да цъка интензивно, цък цък цък защото после ще стане язък

        Но е удобен за дълъг път, и достатъчно мощен за това купе 110 конски сили а разхода не превишава 10 на 100 съчетан с ZF автоматик и хидро окачване си е направо перфектно за дълъг път...
        Тръбичките на ксантията нямат проблеми, точно защото са облечени в пластмаса. Отделно от това самите тръби не гният като на ВХ-а. Знам, щото съм имал и двете.

        Коректорите не засичат - откачат се едни приводи на които им викат "кокалчета". Елементарно решение на проблема е връзване с телчица. Не-елементарното е смяна на кокалчетата.

        Клапана и да цъка е все тая - значи утечките по системата са големи и помпата компенсира често. На 20 годишна кола е нормално.

        ЗФ автомат се слага само на ХМ - мисля беше ZF 4HP18, при ксантия е АЛ4, дето си е таковало таковата...

        При ксантиите основно тече от две места - има един тройник под двигателя който обира "ниските точки" на маслените маркучи ниско налягане, обикновено или одъртява гумата или връщаното масло става толкова голямо от утечките, че тройника не смогва и тръбичките буквално изскачат. Друга слаба точка е връщащите маркучета на хидро-цилиндрите - остарява гумата и буквално се чупят. При нормално каране не си личи, но при сваляне-вдигане изведнъж бликва със страшна сила.

        Имал съм ВХ, ксантия и в момента С5. Еми ВХ-а си ми е най-любим... Бих си купил пак, стига да намеря достатъчно запазен на смислена цена. Уви, в България такива няма.
        What Orwell feared were those who would ban books. What Huxley feared was that there would be no reason to ban a book, for there would be no one who wanted to read one.

        Коментар


        • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

          Доколкото знам, автоматите на Ксантия са недолюбвани като надеждност и динамика, а аз лично си ги недолюбвам по дифолт. Искам си, аз да карам колата, а не тя мен. Забавени реакциЙ, повишен разход, в името на какво...?
          Ако 2.0 HDI независимо 90 или 110 к.с. ми гори 10 на дълго, никога не бих си я купил.
          На дълго, колкото и да я ръчкаш, не трябва да качва над 6-6,5. При нормално каране, може и под 5.
          Аз именно затова избрах тоя мотор.
          То и старата ми 1.9 ТД не можеше да докара повече от 8 градско, камо ли извън.
          ПП:
          Колегата отгоре го е казал добре.
          С едно допълнение.
          Когато конжектора цъка често, е знак за изпуснала или заминала централна сфера.
          Нормално е да цъка слабо на около 30 сек.
          Your conscience is all you can take to your grave.

          Коментар


          • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

            Фейслифтовите ксантии не цъкат. Има един връщащ маркуч от казанчето към помпата, остарява с времето и смуче въздух, трябва да се смени, иначе затяга волана - гадно е. А кокалчето е стотинки.

            Коментар


            • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

              Цъкат, цъкат.
              Основните "проблеми" по Каснтията са връщашите маркучи на хидравликата, които с времето остаряват и се пукат. Сменял съм почти всички. Побългаряват се с каквото имаш под ръка.
              Винаги ми се търкалят в жабката разни ройници от типа тези за маркучетата на чистачките и свински опашки. Там налягане няма.
              и някое друго маркуче различни размери из багажника...
              Последно редактирано от TigerHunter; 01-11-16, 20:14.
              Your conscience is all you can take to your grave.

              Коментар


              • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                А, моята беше с 1,9ТурбоД и си гореше 9-10 градско одма

                Отделно ходих до Рим с нея и усреднено разхода ми излезе 7,5 за целия път. Иначе ако я къткам съм докарвал и до 5,5 но не е за мен такова каране

                Специално АЛ4 доколкото знам е много проблемен автоматик заради решението на франсетата да го маркират като "необслужваем". От там насетне всеки кара както си знае и като дойде да живее трети живот в България маслото не му е сменяно никога, филтъра е добре затлачен и почват много проблеми.
                What Orwell feared were those who would ban books. What Huxley feared was that there would be no reason to ban a book, for there would be no one who wanted to read one.

                Коментар


                • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                  Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                  Доколкото знам, автоматите на Ксантия са недолюбвани като надеждност и динамика,
                  Заставаш ли на чертата? Комби съм и по дОкимент само едно конче по надолу от теб!

                  Коментар


                  • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                    Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                    Цъкат, цъкат.
                    Основните "проблеми" по Каснтията са връщашите маркучи на хидравликата, които с времето остаряват и се пукат. Сменял съм почти всички. Побългаряват се с каквото имаш под ръка.
                    Винаги ми се търкалят в жабката разни ройници от типа тези за маркучетата на чистачките и свински опашки. Там налягане няма.
                    и някое друго маркуче различни размери из багажника...
                    Бе тая от `94 я чувах, а от `99 - не. И тва с маркучите - хубаво е да се маслонезнамсиквоси, че ще прецакаш и най-здравото по системата - помпата.

                    Коментар


                    • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                      Не си падам по такива състезания, не ме интересува старта.
                      Интересува ме като подам газ, да реагира на милисекунди. Аз мога да си включа една предавка надолу, но пак е въпрос на вкус. На мен дясната ръка, освен по магистрала, ми е винаги на лоста.
                      Те се водят 109 коня. Не знам твойта каква е.

                      Аз имам тежък крак, когато ме сърби г@за. На 1,9 съм правил поне 10 пъти Италия-България през Гърция.
                      Никога не ми е давала средно повече от 7.
                      Градско, никога не съм надвишил 8,5 нека е.
                      Дори зимата.
                      Последно редактирано от TigerHunter; 01-11-16, 20:34.
                      Your conscience is all you can take to your grave.

                      Коментар


                      • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                        Първоначално публикуван от mikivt Преглед на мнение
                        Бе тая от `94 я чувах, а от `99 - не. И тва с маркучите - хубаво е да се маслонезнамсиквоси, че ще прецакаш и най-здравото по системата - помпата.
                        Маркучетата са си каквито трябва.
                        Тройниците, каквито има. За на път, никога не ме е оставила.
                        Като се прибере, мога да и отделя повече внимание.
                        Your conscience is all you can take to your grave.

                        Коментар


                        • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                          Първоначално публикуван от swartalf Преглед на мнение

                          Специално АЛ4 доколкото знам е много проблемен автоматик заради решението на франсетата да го маркират като "необслужваем".
                          Интересно коя от всичките дето се слагат на Ситроен е ,,обслужваема,,? И ZF и Aisin са като нея.

                          Коментар


                          • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                            Абе явно аз съм нещо прокълнат с разхода на гориво ВХ-а не го помня колко ядеше, но за ксантията съм сигурен... Ей го на, и сега цепеницата с 2,2 движи между 9 и 11 градско. Е, тя е автоматик де...

                            Да, автоматиците от "ония" години вярно повечето са "необслужваеми", и на С5цата ЗФа уж е такъв, та го чакам да хвърли пешкира.

                            ZF 4HP18 на ХМ не е ли обслужваем? Питам, понеже нямам представа.
                            What Orwell feared were those who would ban books. What Huxley feared was that there would be no reason to ban a book, for there would be no one who wanted to read one.

                            Коментар


                            • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                              Е, тя е и 2.2.
                              Па и е по-тежка.
                              Две цепеници ми предлагаха. 2.0 и 2.2.
                              Не можах да се навия...
                              Your conscience is all you can take to your grave.

                              Коментар


                              • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                                Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                                Не си падам по такива състезания, не ме интересува старта.
                                Интересува ме като подам газ, да реагира на милисекунди. Аз мога да си включа една предавка надолу, но пак е въпрос на вкус. На мен дясната ръка, освен по магистрала, ми е винаги на лоста.
                                Те се водят 109 коня. Не знам твойта каква е.

                                Аз имам тежък крак, когато ме съри г@за. На 1,9 съм правил поне 10 пъти Италия-България през Гърция.
                                Никога не ми е давала средно повече от 7.
                                Градско, никога не съм надвишил 8,5 нека е.
                                Дори зимата.
                                2.1 със AL4 И се майтапя за старта. А дясната ръка не ми е проблем а левия крак в задръстванията .Там е удоволствието от автомата.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X