Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

    Всички хидравлични Ситроени със надлъжни носачи на задното окачване имат ръчна спирачка на предните колела. Защото колелата отзад имат хоризонтално движение при промяна на клиренса, и спирачката пречи. Това става и по време на движение, примерно след спиране на светофар, ако е сработил коректора и държите спирачката натисната, тя не дава на колата да коригира клиренса. След отпускане на спирачката, се получава рязко повдигане или пропадане, в зависимост от това в каква посока е корекцията. Много хора се панират, защото мислят че има повреда .
    Май само С6 и последната серия С5 имат ръчна на задните колела, защото те са с друг тип окачване отзад.

    За недозавиването не се притеснявай много, окачването доста компенсира тази склонност. Ако понатовариш багажника с нещо тежко, също се подобрява баланса, защото предницата е много по-тежка иначе. И ХМ-а е така, въпреки това винаги го усещам като поставен на релси, страшно стабилно се държи. Трябва много екстремно каране, за да имаш проблем.

    По отношение на краш тестовете, Ксантията не се преставя добре, но тя е проектирана по тогавашните критерии за безопасност. Тогава още не е имало и краш тестове. В реална ситуация се оказва че са доста по-сигурни, отколкото може да се очаква от краш теста.

    По отношение на видимостта, няма особени забележки. Мноооого по-добре примерно от бившето ми Рено Лагуна, на което виниги ми се е искало да му изрежа с флекса колоните около предното стъкло. По-зле е от ХМ, който с уникалното си остъкление (12+1 стъкла) предлага много добра видимост във всички посоки. Ксантия хечбек има малко проблемна видимост назад при паркиране, поради огромните задни странични панели. Комбито е по-добре.
    Последно редактирано от dhv; 30-01-13, 12:28. Причина: допълнение
    "Аз знам, че нищо не знам. Но вие и това не знаете."

    Коментар


    • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

      Благодаря за подробното обяснение колега.
      Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

      Коментар


      • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

        Само на разбрах за "хоризонталното" движение. Би ли пояснил?
        Калин Владов,09РСПБЗН

        Коментар


        • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

          Когато колата се повдига, задния мост (ос) се измества леко напред. Носачите са късички. Така, междуосието непрекъснато се мени с промяната на височината. Движението не е много, но се забелязва на място.

          ПП: Например когато спреш интензивно, задницата се повдига, а предницата потъва. Коректорът се включва, за да нивелира, но колелата са блокирани от спирачката и не могат да се завъртят колкото е достатъчно, за да се възстанови нормалното междуосие.
          Последно редактирано от TigerHunter; 30-01-13, 19:16.
          Your conscience is all you can take to your grave.

          Коментар


          • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

            Ръчната е на предните колела поради други причини, познайте.
            подаръци за мъже от FACOM
            промоция на читави инструменти

            и на хоби такива

            тел. О879 Ч8Ч 2З5

            Коментар


            • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

              Ако е на задните, ще действа като антисинк.
              Your conscience is all you can take to your grave.

              Коментар


              • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                Първоначално публикуван от maystor Преглед на мнение
                Ръчната е на предните колела поради други причини, познайте.
                Комбинирани са причините. Едната е смяната на междуосието, другата е че при пълен отказ на цялата хидравлика отказват и спирачките, а тогава е хубаво аварийната спирачка да е на предните колела.
                Издъних се на Тюринг теста

                Коментар


                • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                  Затова на ХМ тази спирачка е на педал и има функция да не се застопорява.

                  Коментар


                  • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                    Голям майтап беше когато отидох с BX на технически прегледи. На валяците; Дай преден мост- добре. Дай заден мост- добре. Дай ръчна- нема никой. А аз от вътре едвам се сдържам. Смех.

                    Коментар


                    • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                      Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                      Комбинирани са причините. Едната е смяната на междуосието, другата е че при пълен отказ на цялата хидравлика отказват и спирачките, а тогава е хубаво аварийната спирачка да е на предните колела.
                      Имаме участник , познал точните килограми.
                      подаръци за мъже от FACOM
                      промоция на читави инструменти

                      и на хоби такива

                      тел. О879 Ч8Ч 2З5

                      Коментар


                      • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                        Не знам за други причини, но може да кажеш "твоите"
                        Ръчната е отпред точно заради задното окачване. Ако ръчната беше отзад, при спускане в долно сервизно положение ЦЯЛАТА кола ще се придвижи напред. Доста нежелателно в някои ситуации.

                        едит: аварийното спиране едва ли е било съображение при проектирането. Ръчната еднакво добре НЕ може да служи за аварийна спирачка, без значение отпред или отзад. Освен на СХ, при него ръчната май постигаше 0.4g отрицателно ускорение.
                        "Аз знам, че нищо не знам. Но вие и това не знаете."

                        Коментар


                        • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                          Погледни по-горния пост, ръчната при хидравличните е аварийна спирачка на първо място, чак след това - паркинг спирачка.
                          Падането на задния мост не е проблем при паркиране, щот кат си го знаеш, че пада, си го падаш сам и нямаш грижи.
                          подаръци за мъже от FACOM
                          промоция на читави инструменти

                          и на хоби такива

                          тел. О879 Ч8Ч 2З5

                          Коментар


                          • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                            С6 и С5-III също са хидравлични, а при тях ръчната е отзад. Също така С5 1-ва и 2-ра серия са с конвенционални спирачки, както и С5-III, а само първите две серии са с ръчна отпред. Което никак не се обяснява с риска от загуба на спирачките (не са в обща система както предишните модели). Основната причина е била в надлъжните носачи.
                            "Аз знам, че нищо не знам. Но вие и това не знаете."

                            Коментар


                            • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                              Първоначално публикуван от dhv Преглед на мнение
                              С6 и С5-III също са хидравлични, а при тях ръчната е отзад. Също така С5 1-ва и 2-ра серия са с конвенционални спирачки, както и С5-III, а само първите две серии са с ръчна отпред. Което никак не се обяснява с риска от загуба на спирачките (не са в обща система както предишните модели). Основната причина е била в надлъжните носачи.
                              Точно така.Подкрепям.Хубаво, че даде примера със С5 първа и втора серия.
                              Всеки трети е шести

                              Коментар


                              • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                                Ако се прецака хидравликата, така или иначе, колата ще легне на тампони и волана ще се удърви. Та за аварийно плавно спиране,. може и да свърши някаква работа, но за каране...
                                Your conscience is all you can take to your grave.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X