Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

    На BX при не работещ двигател, докато има налягане в задните свери има спирачки. Падне ли до край става страшно. Но за това са предвидили ръчната или авариината да е на предните колела за по-голяма ефективност.

    Коментар


    • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

      Спирачките не се загубват веднага при аварийна загуба на налягане. Всъщност те са последното нещо, което отказва, което е логично. Акумулаторната сфера има достатъчно налягане за няколко сериозни спирания, а задните спирачки "вземат" налягане от окачването, така че докато колата не е напълно паднала, спирачките вземат налягане от тежестта на колата. Системата е много гениално замислена, и не случйно се е доказала вече почти 60 години.
      "Аз знам, че нищо не знам. Но вие и това не знаете."

      Коментар


      • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

        dhv, да не почваме тази тема и тук, нооо
        С5 е доста далеч от "онези" коли
        LZ(единица) Лима Жоро Жоро
        2002 ●||||||● Grand Cherokee Limited 4.7L и Ксантия 2000 HDi 110 коня без едно магаре.

        Коментар


        • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

          А?



          Нещо съм пропуснал...
          "Аз знам, че нищо не знам. Но вие и това не знаете."

          Коментар


          • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

            Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
            Ако се прецака хидравликата, така или иначе, колата ще легне на тампони и волана ще се удърви. Та за аварийно плавно спиране,. може и да свърши някаква работа, но за каране...
            На кои тампони ляга?Нали за ръчната става въпрос, та за какво каране на ръчна, нещо се обърках и не разбрах.А на С5 спирчачките са отделно с нормална спирачна течност от която е захранено и задействането на съединителя(от същото казанче).
            Последно редактирано от Самодържец; 31-01-13, 20:06.
            Всеки трети е шести

            Коментар


            • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

              Oкачването се свива докрай и престава да бъде окачване. Все едно караш лагерна количка. Това имах предвид. Всмисъл, че при тотална повреда на хидравликата и загуба на налягане, така или иначе колата не може да се кара. Та и спирачка няма да и трябва.
              Your conscience is all you can take to your grave.

              Коментар


              • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                Ако междувременно не се е тръшнала направо на асфалта, като в моя случай. Въпреки, че е оправена, когато се наложи да карам тази кола съм като на тръни.
                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                Коментар


                • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                  Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                  Oкачването се свива докрай и престава да бъде окачване. Все едно караш лагерна количка. Това имах предвид. Всмисъл, че при тотална повреда на хидравликата и загуба на налягане, така или иначе колата не може да се кара. Та и спирачка няма да и трябва.
                  Да така е, сега те разбрах.
                  Всеки трети е шести

                  Коментар


                  • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                    Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                    Ако междувременно не се е тръшнала направо на асфалта, като в моя случай. Въпреки, че е оправена, когато се наложи да карам тази кола съм като на тръни.
                    Е как на тръни бе колега, това е сутиен, той трябва да те отпуска и да релаксираш в него докато шофираш.
                    Всеки трети е шести

                    Коментар


                    • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                      Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                      ...Всмисъл, че при тотална повреда на хидравликата и загуба на налягане, така или иначе колата не може да се кара. Та и спирачка няма да и трябва.
                      Е да де, ама нали трябва да спре все пак Кой говори за каране


                      Французина е сметнал че ако ти изпърди всичко на някое алпийско пътче все пак е по-добре да спасяваш кожа с предни спирачки а не със задни...
                      Издъних се на Тюринг теста

                      Коментар


                      • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                        Това е колата, която карам душмански и с минималната, задължителна поддръжка. Сериозни проблеми не съм имал с окачването, нито с тази, нито с предишната, като изключим на два пъти скъсано маркуче на обратното масло. Работно муле ми е . Возя материали, боклуци, всичко. Все едно е баничарка.
                        Та, не е като да съм имал трийсе коли досега, но надеждна като мадмоазел, никога.
                        Може пък и късметлийка да ми е.

                        ПП: Гоблине, ще се спасяваш ако имаш яки ръце да въртиш волана и здрави бъбреци.

                        ПП2: Акумулаторната сфера държи налягане, колкото да спреш аварийно. После висиш и чакаш репатрака.
                        Последно редактирано от TigerHunter; 31-01-13, 20:28.
                        Your conscience is all you can take to your grave.

                        Коментар


                        • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                          Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                          Това е колата, която карам душмански и с минималната, задължителна поддръжка. Сериозни проблеми не съм имал с окачването, нито с тази, нито с предишната, като изключим на два пъти скъсано маркуче на обратното масло. Работно муле ми е . Возя материали, боклуци, всичко. Все едно е баничарка.
                          Та, не е като да съм имал трийсе коли досега, но надеждна като мадмоазел, никога.
                          Може пък и късметлийка да ми е.


                          ПП: Гоблине, ще се спасяваш ако имаш яки ръце да въртиш волана и здрави бъбреци.

                          ПП2: Акумулаторната сфера държи налягане, колкото да спреш аварийно. После висиш и чакаш репатрака.
                          Тия скъсаните маркучета за ниското налягане от цилиндрите изобщо не може да се броят за проблем.
                          Всеки трети е шести

                          Коментар


                          • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                            Еми не са проблем, ама зависи от дебита на теча, колко автономия имаш. Вторият път, ми изтече половината зелена кръв за има-няма километър. Но отидох до магазина, купих си LHM и се върнах на вилата да го оправя. Та, не е фатално.
                            Виж, ако изгърми нещо по високото наблягане...
                            Your conscience is all you can take to your grave.

                            Коментар


                            • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                              Ц5 и Ц6 имат толкова общо с ВХ-а и останалите истински ситроени, колкото траби с , айде да речем с голф 1. Ако и двете да са немски.
                              Ама що ви кефи - ръчната е отпред щот франсетата могат да правят свирки.
                              На тия , горните, каталога с възможни дефекти по хидравките в гаранционния период са три тома А4 с по 500 листа ( 1000 страници). Ама това е сервизна информация, няма я по форумите.
                              подаръци за мъже от FACOM
                              промоция на читави инструменти

                              и на хоби такива

                              тел. О879 Ч8Ч 2З5

                              Коментар


                              • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                                Докато си разглеждах в нета разни клипчета на ксантии попаднах попаднах на една интересна реклама:

                                И на Xantia Turbo C.T.:

                                Какво ви е мнението за този двигател?
                                Поздрави
                                Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X