Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

    Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
    Сложи от по-новите. Те не изхвърчат, а само дрънчат като се скапят. Всичко си има ресурс...
    Да де ама резбата на тръбичката не е същата. Става с преходче но си е заигравка.
    Иначе имам два от тия дето уж не изкачат

    Коментар


    • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

      Чакай ся. Ти сменяш гумения тампон, не цялата анджъклама дето държи та....топката.
      Доколкото знам, тампоните са взаимозаменяеми старите и новите. Просто новите имат метална планка в тях, която възпрепятства къмпинг историята.
      След '98 , не съм чул за изскочил тампон.
      Your conscience is all you can take to your grave.

      Коментар


      • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

        Май никога не си сменял такъв ,,тампон,, Всичко без топката е едно цяло, металното и гумата. На старите резбата е М6 на фейса е М8 .

        Коментар


        • Re: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

          Бочо, твоите стават ли за моята '96 1.8 биндзин? Кажи, цена някаква, аз тия дни ще идвам по Шопландия хем да ми обесниш има ли някаква по особена заигравка по смяната им. Предните ги смениха без мое участие.

          Коментар


          • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

            Моите са от феслифта с по голямата резба и уж от тези дето не изкачат . Като идваш до тук мини да ги видиш и ако те устройват ще се разберем за цена

            Коментар


            • Re: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

              Добре, пусни един телефон на лично, аз като се дотътрам, ще ти позвъня да видя как си със времето.

              Коментар


              • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                Първоначално публикуван от bocho64 Преглед на мнение
                Да де ама резбата на тръбичката не е същата. Става с преходче но си е заигравка.
                Иначе имам два от тия дето уж не изкачат
                Разликата в диаметрите на тръбите има само при двата модела хидроактив . Там компютър управлява поведението на окачването и съответно му е необходим по голям дебит масло за това и тръбите са с по голямо сечение .
                Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                Коментар


                • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                  Традицията си е традиция:

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1326109092_375_FT0_dsc_2035c.jpg
Прегледи:1
Размер:48.2 КБ
ID:5753147Натиснете снимката за да я уголемите

Име:1326112404_375_FT7957_dsc_2051c.jpg
Прегледи:1
Размер:48.0 КБ
ID:5753148
                  What Orwell feared were those who would ban books. What Huxley feared was that there would be no reason to ban a book, for there would be no one who wanted to read one.

                  Коментар


                  • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                    В интерес на истината тази мода започва от Ксантия и ХМ . На предишните модели не съм виждал тампон да се скъса . И да се е случвало е много рядко та не са популярни с това
                    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                    Коментар


                    • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                      Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                      Разликата в диаметрите на тръбите има само при двата модела хидроактив . Там компютър управлява поведението на окачването и съответно му е необходим по голям дебит масло за това и тръбите са с по голямо сечение .
                      Хидроактива няма компютър за разлика от Активата! На хидроактива тръбите са бая дебели . За нормалното без хидроактив са два размера и хващам бас на Кока Кола за това ,лично съм разпробивал и слагал от малкия на по големия модел.

                      Коментар


                      • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                        Първоначално публикуван от bocho64 Преглед на мнение
                        Хидроактива няма компютър за разлика от Активата! На хидроактива тръбите са бая дебели . За нормалното без хидроактив са два размера и хващам бас на Кока Кола за това ,лично съм разпробивал и слагал от малкия на по големия модел.
                        Има някакво управление не знам дали е точно компютър но го има . Карах известно време ксантията на един братовчед тя беше жив БХ с още една заключваща сфера на задния мост и с тънките тръбички .
                        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                        Коментар


                        • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                          Хм... А аз си мислех, че на С6 отпред е с двойни рамена , както на СХ. Въобше, по принцип недолюбвам окачването Макферсън. Да, може да дава по-доббра стабилност и пътно поведение, но като комфорт е нула. От там и ядовете с тия тампони. И от хубавите ни пътища, разбира се.
                          Хидрактив има два клапана управляеми. Не знам точно от какво устройство.
                          Your conscience is all you can take to your grave.

                          Коментар


                          • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                            Първоначално публикуван от bocho64 Преглед на мнение
                            Хидроактива няма компютър за разлика от Активата! ...
                            Има и още как. Кой мислиш че командва клапаните според сигналите от една торба датчици. Има датчици които следят: колко рязко натискаш газта и спирачката, колко и как въртиш волана, с каква амплитуда подскача (и се накланя) колата. В зависимост от праговите стойности, компютъра включва и изключва допълнителната сфера. А праговите стойности за всички датчици се променят спрямо скоростта на движение. (Като не ми работеше километража, колата возеше като Голф, в сервизите ме гледат странно като го чуят)
                            При спряла кола пък следи за отворени врати.
                            Компютъра следи постоянно цялата тази магария, а според мен тайно гледа и за фазите на Луната (може и на Венера), щото резултатът от цялата работа е, че гадината вози всеки път различно и както си поиска. Каквото и да не му хареса на компютъра от диагностиките на цялата система, винаги минава в твърд режим. Тя всъщност колата по подразбиране си е в твърдия режим, трябва хидрактивния клапан да е активиран, за да е мека. Накрая и самите клапани дават фира, и не реагират на командите от компютъра.
                            Затова и повечето хидрактиви се карат неработещи (и друсащи), или се шунтират и сме завинаги с мека возия. Моят като по чудо още си работи (почти) изрядно, изключил съм му само датчика в педала за газта. Аз не стартирам като формула 1, така че не ми е проблем.
                            "Аз знам, че нищо не знам. Но вие и това не знаете."

                            Коментар


                            • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                              Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                              ....недолюбвам окачването Макферсън. Да, може да дава по-доббра стабилност и пътно поведение, но като комфорт е нула. ....
                              Ами то стабилността и пътното поведение са по-лоши, ама е по-компактно...
                              Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                              Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                              Коментар


                              • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                                Не съм сигурен. Според мен, двойните А-рамена дават повече инертност, но и предпазват от директния удар на амортисьора в купето. Тоест, реакцията е с хилядни забавена, но пък вози по-комфортно. Независимо дали е пружина, торсион или хидроцилиндър, както при "истинските" хидропневматични Ситроени. Според мен, свършват със СХ. При плавни неравности, няма проблеми, но при дребни и каменист път, или павета, Кията ми вози по-меко и комфортно от Ксантията.
                                Много кратно изпитано и потвърдено от всеки, който съм возил и с двете возила до вилата. Няма сравнение. С Кията изкачвам на втора. Със Ситроена, не мога. А се предполага той да е по-меко возещата кола.
                                Your conscience is all you can take to your grave.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X