Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

    Миии пак бъркаш, сериозно.
    Закъсантията я имам от време оно. И междувременно минах през сериозна плеяда от други, от ония убавите - служебни коли.
    Ако имаше ВХ-со глас да ме е осъдил в Брюксел за нарушение на човешките права на машините.
    Пак ти казвам - за това можем да спорим безкрайно.
    LZ(единица) Лима Жоро Жоро
    2002 ●||||||● Grand Cherokee Limited 4.7L и Ксантия 2000 HDi 110 коня без едно магаре.

    Коментар


    • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

      Първоначално публикуван от jumboframe Преглед на мнение
      Миии пак бъркаш, сериозно.
      Закъсантията я имам от време оно. И междувременно минах през сериозна плеяда от други, от ония убавите - служебни коли.
      Ако имаше ВХ-со глас да ме е осъдил в Брюксел за нарушение на човешките права на машините.
      Пак ти казвам - за това можем да спорим безкрайно.
      Пак не разбрах за какво да спорим и за какво бъркам сериозно.За активните окачвания ли?За електрокарите ли?Аз спор не усещам.
      Всеки трети е шести

      Коментар


      • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

        Ам успех. Само не прекалявай с монтьорските (бел. пр. фр.) легенди.
        LZ(единица) Лима Жоро Жоро
        2002 ●||||||● Grand Cherokee Limited 4.7L и Ксантия 2000 HDi 110 коня без едно магаре.

        Коментар


        • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

          Съжалявам, не разбирам, явно всеки си от нас си има нещо да каже, когато пише тука, но другия не може да го разбере.
          Всеки трети е шести

          Коментар


          • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

            Май проблема почва от подписа
            LZ(единица) Лима Жоро Жоро
            2002 ●||||||● Grand Cherokee Limited 4.7L и Ксантия 2000 HDi 110 коня без едно магаре.

            Коментар


            • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

              Бе твърде е възможно и да си прав.Или пък трябва с прекалено много думички да се обясняваме, а темата си има конкретно заглавие и май доста се отдалечихме.
              Всеки трети е шести

              Коментар


              • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                Едно много добро филмче на "Богинята", откъдето започва всичко:

                "Аз знам, че нищо не знам. Но вие и това не знаете."

                Коментар


                • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                  Имам Ксантия 2.0 16V . Купих го от колега от форума. Имам няколко въпроса ще гледам да са подробни. На Лексията няма забележки. Но като се движа по инерция колата държи около 1200-1500 оборота на празен ход по оборотомера в зависимост от скороста. Като разход ми дава около 15л градско в София.Когато има включен климатик оборотите на празен ход не се променят от движението.При изключен датчик движение оборотите не се променят но няма километраж.При смяна на този датчик с нов от с-з Ситроен няма промяна.Ако някой знае нещо моля за коментар.
                  898309482

                  Коментар


                  • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                    Не можах да разбера точно. Оборотите на празен ход, променят ли се в зависимост от скоростта по инерция?
                    Разхода не ме учудва, Имах 1.6 8 клапана и по спомен и даваха 10,4/100 по книжка. Естествено, гореше повече.
                    Имах проблеми с оборотите на празен ход, които диагностиците не успяха да решат. Посъветваха ме да измия хубаво с ацетон карбураторното тяло с клапата, щото се наслоявало и минималните лунообразни отвори се стеснявали.
                    Тия обороти, определено са високи за празен ход.
                    Аз сменявах два пъти стъпковото моторче, но не се оправи. Хубаво е да се свали и то, и да се почисти хубаво гнездото му.
                    Най-накрая си реших проблемите като я продадох и минах на 1.9 ТД.
                    Your conscience is all you can take to your grave.

                    Коментар


                    • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                      На твое място (виждам че имаш колата отскоро), бих се регистрирал във форума на Ситроен. Има доста компетентни момчета, не че тук няма.
                      Поне що се отнася до конкретния модел и двигател, биха могли да ти бъдат в помощ.
                      Кофтия момент е , че форума не е толкова оживен като нашия и понякога за отговор (отговори) се чака повечко.
                      Успех!
                      Your conscience is all you can take to your grave.

                      Коментар


                      • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                        Оборотите на празен ход на место са около 800. В движение по инерция в зависимост от скороста са между 1200-1500.При спиране слизат плавно до 800 .На няколко пъти ми се случва като изключа от скорост веднага да паднат на 800.
                        898309482

                        Коментар


                        • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                          Първото нещо което ми идва на ум, е че съединителя не отделя както трябва. Ако е проблем с датчиците, би следвало компютъра да го засече...
                          Нормално е да ти харчи повече така.
                          Бих си поиграл с натягане и отпускане на жилото, но е странно...
                          Your conscience is all you can take to your grave.

                          Коментар


                          • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                            Проблема ти не е в съединителя и няма нищо общо с него!
                            Ксантия както и няколко други модели на ситроен и пежо имат проблеми с таблото с уредите .Често срещано явление е да насича километража и да подскача стрелката на оборотомера или да задържа някъде си и плавно или рязко да пада до вярната си позиция.
                            Възможно е и да си мотае оборотите но няма как през компа да я чуя как работи и какво прави
                            Uaz 469 2.4 D MB
                            KTM 600 ROTAX
                            Hyundai Terracan 2.9 CRDI- 2 бр.
                            Иво 0 9 8 осем 9 4 4 2 седем 9

                            Коментар


                            • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                              Последна проба.Колата работи на место . Слизам и я бутам няколко метра. Оборотите плавно се вдигат .Питах един далай лама по ситроените и каза откачи кабела от шесто краче на компа . Е добре оправи се ама след около 30мин - сервизен режим.
                              898309482

                              Коментар


                              • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                                Не съм Далай Лама, но мисля, че всичко си е ОК. Това нещо с оборотите не е повреда, а е по-скоро нарочно направено и го има при много бензинови автомобили. Разхода на гориво също е нормален за такъв двигател на такава кола.
                                Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X