От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци
Прав е, 1.9ТД не може да вдигне 200. Може до 170-180, като при тази скорост нищо чудно километража да показва 200 и повече, те винаги показват повече от реалното.
@TigerHunter: Да, има ХМ втора серия с 2.1ТД. Повечето са с електронната помпа Lucas Epic, освен тези от 1995, те трябва да са с механична помпа.
@cecoa1: Активата се познава по няколко признака. Трябва да има табелка Activa отстрани на вартите, имат специфична броня, заден спойлер и джанти. Най-сигурно е като погледнеш под калниците отпред, от едната страна трябва да има два хидроцилиндъра - освен основният, има един по-малък на мястото на биалетката. Според мен има смисъл само 3.0 V6 двигател, за да е поне малко адекватен на окачването, ако ще се ползва колата за пистови цели. С това окачване има потенциал много лошо да наказва в завоите всякаква конкуренция. В това отношение се нарежда до истински състезателни коли, наравно с Порше Карера и Ферари. Също така държи рекорд по скорост на преминаване през зигзаг препятствия.
Един тунинг с по-лек и мощен двигател, и по-балансирано разпределение на масите, и може да стане наистина сериозна бегачка.
Прав е, 1.9ТД не може да вдигне 200. Може до 170-180, като при тази скорост нищо чудно километража да показва 200 и повече, те винаги показват повече от реалното.
@TigerHunter: Да, има ХМ втора серия с 2.1ТД. Повечето са с електронната помпа Lucas Epic, освен тези от 1995, те трябва да са с механична помпа.
@cecoa1: Активата се познава по няколко признака. Трябва да има табелка Activa отстрани на вартите, имат специфична броня, заден спойлер и джанти. Най-сигурно е като погледнеш под калниците отпред, от едната страна трябва да има два хидроцилиндъра - освен основният, има един по-малък на мястото на биалетката. Според мен има смисъл само 3.0 V6 двигател, за да е поне малко адекватен на окачването, ако ще се ползва колата за пистови цели. С това окачване има потенциал много лошо да наказва в завоите всякаква конкуренция. В това отношение се нарежда до истински състезателни коли, наравно с Порше Карера и Ферари. Също така държи рекорд по скорост на преминаване през зигзаг препятствия.
Един тунинг с по-лек и мощен двигател, и по-балансирано разпределение на масите, и може да стане наистина сериозна бегачка.
Коментар