Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

    За возията имам само хубави спомени и при завои се държеше супер ,като го закупих задницата беше леко клекнала и наистина малко друсаше ,качих го на канала и отдолу на задния мост имаше нещо като регулатор за височина , нагласяне и всичко се оправи с возията сферите не ми се наложи да ги зареждам .

    Коментар


    • #92
      От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

      Съгласен с колегата dhv. Забравих да спомена за настройването на стандартния клиренс.
      Колкото до Ксантия 1.6, предишната ми беше такава. Двигател-мъртвец, динамика на мъртвец, разход на джип.
      Максимална скорост му даваха по книжка - 154 км/ч. Разход градско-10,4л/100.
      Имах и купища проблеми да го накарам да работи добре. Два пъти сменях моторчето за празния ход... Само ядове.
      Возията му обаче, беше осезаемо по-мека от настоящата ми 1.9 ТД.
      1.6 е 88к.с. (65 KW). 1.9 TD e 90к.с. (66 KW). Разликата в динамиката и вървежа е вцепеняваща в полза на турбодизела.
      Все едно има не 2, а 20 к.с. повече.
      Your conscience is all you can take to your grave.

      Коментар


      • #93
        От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

        Съгласен съм, че 1.9 ТД върви повече от 1.6 бензин. Имаме и такава Във возията не намирам разлика.
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • #94
          От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

          Не знам как върви 1.9 ТД не съм карал но съм пробвал бх 1,6 и то карборатор .

          Коментар


          • #95
            От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

            ВХ-а е една идейка по-лек. На Ксантия, карбораторен 1.6 не се монтира. 1.6 i (мултипоинт),или пълна инжекция, на автоджамбазски...
            Your conscience is all you can take to your grave.

            Коментар


            • #96
              От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

              БХ не е една идейка по-лек, а с доста - 950 кила срещу 1300. Аз имах Ксантия 1.6 и е вярно - не върви, гори колкото 2.0, само че моят не е правил никакви проблеми, работеше като нов. Возията си е достатъчно добра, но е по-стегната защото е без хидрактив. При 1.6 и 1.8 има една тайна - сферите отпред трябва да са на 70 бара (и с по-широк отвор), но когато ги сменяват в сервиза, масово слагат на 55 бара като на всички Ксантии след 1996. Това влошава возията. Иначе слабите мотори са с по-меки сфери, ако се сложат по предписание.
              "Аз знам, че нищо не знам. Но вие и това не знаете."

              Коментар


              • #97
                От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                При мен 1,6 ми даваше нормален разход ,а в същото време един познат имаше 1,4 ,пак бх който се оплакваше от голям разход.

                Коментар


                • #98
                  От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                  Колега, наистина си добре запознат. И мойта централна отпред е на 55 бара. Последният път ги напомпахме с почти по 5 бара повече всичките, но няма осезаем ефект. Поне що се отнася до мекотата. На мен обаче е разбъзикан клиренса, особено отпред и трябва да намеря предписаните стойности, за да го настроя.
                  На асфалта си вози приятно, но дупките ги усеща по-рязко. На черен път (карам я редовно до вилата), усеща повече дребните неравности (камъни и прочее). Ако я карам по-бързо, дори е по-добре, но пък ми съсипва тампоните на носачите отпред. Особено предните.
                  Your conscience is all you can take to your grave.

                  Коментар


                  • #99
                    От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                    Централната отпред - имаш предвид акумулаторната. Тя няма отношение към возията, а е резервоар за налягане в системата. Трябва да е 62 бара при всички Ситроени. Тези които са над колелата са за окачването, те са 55 бара при всички Ксантии, освен при 1.6 и 1.8 преди 1996-та. Това с усещането на камъчета и дребните неравности - нормално е, така е горе-долу при всички, даже и всичко да е изправно. То дори не е друсане, а просто се чуват ясно, защото хидравликата е много добър проводник на звука. Това е и една от причините да се правят изцяло гумени тампоните на Макферсъна, за да няма твърда връзка между окачването и каросерията (другата причина е в подвижността на целия възел при завои).

                    Не се притеснявай много от по-високата скорост по черни пътища. Справят се отлично с такива условия. Ако тампоните на носачите не са ментета и са монтирани правилно, нищо им няма.
                    "Аз знам, че нищо не знам. Но вие и това не знаете."

                    Коментар


                    • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                      Здравейте и от мен, от 2006 г. до момента карам Ксантия ІІ 2.1 ТД 12 V. Единствения по-голям проблем се получава при ГНП-то когато избие някой от ел.клапаните които го управляват. Във ситроенския форум има един колега който се занимава с подобни ремонти, но не мога да кажа нищо друго. Със първата ми ксантия се случи същото и присадих механично ГНП Бош, с което на четвърта предавка достигнах 160 км/ч. Купето на автомобила е масивно и тежко, по талон празно тежи около 1500 кг. - пълно -2050 кг., поцинковано и трудно по принцип не ръждясва освен ако не е изчуквано и заварявано. По думите на мои приятели работещи в АМК-Пловдив, сменяш шарнири след като колата е навъртяла повече от 250 000 км. Километража на моята показваше 220 00 км. когато претърпях ПТП, като все още шарнирите и бяха оригиналните и не се бяха разтропали. Друг дребен проблем е тропането в кормилната рейка която се рециклира за 150-200 лв. Пълно обслужване /смяна на масла, филтри, ремъци, ролки, както и ролката с амортисьорчето/ на модела излиза около 500 лв. Иначе казано стегнат и здрав автомобил с евтина и лесна поддръжка.

                      Коментар


                      • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                        Кисело е гроздето , нали. Не возел БХ-а добре, ами не вози, когато не го поддържаш добре. Моя що вози добре?
                        Проблемът е в поддръжката, за някой модели става почти невъзможна. А зимата от къде минава, с подходящите гуми, не е истина, като булдозер е.
                        А за Активата - ай нема нужда, папката с описаните дефекти през първите 5 години от пускането И е дебела 15 см.
                        подаръци за мъже от FACOM
                        промоция на читави инструменти

                        и на хоби такива

                        тел. О879 Ч8Ч 2З5

                        Коментар


                        • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                          Стискайте палци, ако всичко е наред до няколко дена ще сменя Ксантията с разкошен ХМ 2.0 и 130 коня 91 набор От такава кола не можеш да слезеш без да си ухилен до ушите!
                          Yamaha XT​M600E '98
                          Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

                          Коментар


                          • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                            Стискаме.
                            И аз съм се замислял за подобна гимнастика, но ХМ 2 с 2,1ТД. Возенето на ХМ-а може да се сравни само с СХ.
                            Your conscience is all you can take to your grave.

                            Коментар


                            • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                              Като цяло грехота е да не си имал поне един ХМ през живота си ама с тая скъпа нафта....този който харесах е с газов инжекцион и е чат пат поносимо.
                              А на CX не се качвай за нищо на света, освен ако не си твърдо решен да си вземеш такъв. Оставя твърде дълбоки рани в душата и след това всеки останал автомобил ти се струва направо смешен
                              Yamaha XT​M600E '98
                              Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

                              Коментар


                              • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                                Возил съм се, но не смея и да помисля за СХ.
                                ХМ-а е единствената възможна алтернатива...евентуално.
                                Your conscience is all you can take to your grave.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X