Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

    Абе аз без музика и климатик мога да карам, ама налягането в системата е около 60 атмосвери и това налягане от некъде тябва да дойде.

    Коментар


    • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

      Първоначално публикуван от jumboframe Преглед на мнение
      Оригиналните сфери в АМК са 60-70лв, ако са ги вдигнали може да си прав. Аз карам с пълнени от 2007ма, пълнени за 2ри път срещу 5лв на сфера.
      Само спамиш и си рекламираш дейността тук. Правилата във ситроенския форум са доста строги и сигурно за това си решил да пъчиш гърди тук.
      Няма какво да рекламирам и не спамя.Не предлагам на никой никакви услуги срещу пари и не продавам никакви стоки.В ситроенския форум незнам какво и не ме интересува.Моля не вменявай на хората, че рекламирам и т.н.Просто си изказвам мнеието и си споделям опита.Занимавал съм се с коли от ах до последната ес-класа.По едно стечение на обстоятелствата съм се занимавал със ситроени няколко години и ме дразнят мненията на хора, които не са имали достъп до иформация, но си спорят.Не пъча гърди, не се надувам и не си позволявам да ти говоря с тона, с който ти си позволяваш.Опита и знанията натрупани през годините в автомобилния бранш ми позволяват да съм убеден в думите си.Сблъсквал съм се с проблеми в тази сфера, за които не си и чувал, и зная решенията им.Правиш си грешни изводи, но не ги насаждай на останалите, защото това се нарича манипулация и настройване на общественото мнение.Само ще ти кажа, че съм изпитвал всички съвременни модели на ситроен и съм карал доста от старите.Освен това, колегата питаше дали се пълнят сферите на С5, ако не си разбрал.
      Всеки трети е шести

      Коментар


      • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

        Да де Ако са наред уплътненията и сферите си стои там. Не харчиш постоянно енергия да държиш колата във въздуха.

        ПП: Симеонауто, изобщо не налагам нищо. Такива като теб ми минават по един на седмица поне през ръцете. И клиенти на сервизи също, но по-често.
        Темата нещо взе да завива в грешната посока.
        Последно редактирано от jumboframe; 01-02-13, 21:27. Причина: допълнение
        LZ(единица) Лима Жоро Жоро
        2002 ●||||||● Grand Cherokee Limited 4.7L и Ксантия 2000 HDi 110 коня без едно магаре.

        Коментар


        • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

          Хидравиките не са лоши да, но когато са изправни! Едно леко удървяване на една от сверите и колата не е същата. Дори е опасна за каране.

          Коментар


          • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

            Това налягане се създава един път и после само се поддържа. Ако не си виждал, погледни колко малка и проста е една хидравлична помпа на ситроен, дори и двукръговата. Та, не е като да се вдига разхода от това. Ксантията ми гори 5,6- 5,8 извънградско и до 7,5 градско, в зависимост от посоката в която ми се въртят макарите и как я мачкам.

            ПП: Сферите се удървят от незнаене. Ако се обърне внимание навреме и се напомпят за по десетина лева, няма нужда да се чака да се спука мембраната и да се кОпува нова сфера. То се усеща във возията.
            Your conscience is all you can take to your grave.

            Коментар


            • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

              Първоначално публикуван от raico Преглед на мнение
              Хидравиките не са лоши да, но когато са изправни! Едно леко удървяване на една от сверите и колата не е същата. Дори е опасна за каране.
              Леко удървяне на една от сферите, в смисъла в който се подразбира, не е опасно.Нямаш си на идея какви дараци се движат, в които няма една здрава сфера.
              Всеки трети е шести

              Коментар


              • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                Напротив точно това ми е идеята.Тия коли се карат и от хора (жени) които въбще не са на ясно какво става.

                Коментар


                • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                  Първоначално публикуван от TigerHunter Преглед на мнение
                  Това налягане се създава един път и после само се поддържа. Ако не си виждал, погледни колко малка и проста е една хидравлична помпа на ситроен, дори и двукръговата. Та, не е като да се вдига разхода от това. Ксантията ми гори 5,6- 5,8 извънградско и до 7,5 градско, в зависимост от посоката в която ми се въртят макарите и как я мачкам.

                  ПП: Сферите се удървят от незнаене. Ако се обърне внимание навреме и се напомпят за по десетина лева, няма нужда да се чака да се спука мембраната и да се кОпува нова сфера. То се усеща във возията.
                  По принцип помпата се нарича двуредова.При автомобилите двукръгова се казва на дадена с-ма(обикновено спирачна), където се разчита на дублиране, когато откаже единия кръг, да бачка другия.Но е ясно за какво става въпрос де, а иначе наистина е от незнаене за сферите.
                  Всеки трети е шести

                  Коментар


                  • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                    Първоначално публикуван от raico Преглед на мнение
                    Напротив точно това ми е идеята . тия коли се карат и от хора (жени) които въбще не са на ясно какво става.
                    Повярвай, не е така както си го представяш.Изведнъж нещо ти се удървила някоя сфера и си се пребил.Мисля, че колегите, които ползват ежедневно колите си, ще потвърдят.
                    Всеки трети е шести

                    Коментар


                    • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                      Няма начин да се пребиеш от спаднала сфера. Далеч преди това ще ти изпопадат всички зъби и ще си разбрал че имаш някакъв проблем. Аз като купувах дизеловия ХМ, го взех със спаднали сфери, всичките до една бяха съвсем на нула, нямаше дори 1-2 бара. От Севлиево го карах до Враца така, единственото "окачване" бяха гумите на колата. Добре че пътя е хубав, та не успях да опраскам някой хидроцилиндър.
                      "Аз знам, че нищо не знам. Но вие и това не знаете."

                      Коментар


                      • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                        Няма такув филм.
                        Не се пребиваш. Усеща се сериозно ако имаш 2 изпуснали сфери. Причината да изпускат е че мембраната която разделя hydro от pneumatic остарява и се пука. Резултата е малко по-ниско ниво на хидравличната течност. Тогава сферата се сменя с нова, процеса отнема около 10мин без купуването (Ситроен се кара в България не заради а въпреки АМК).
                        Когато обсъждахме защо ръчната е на предните колела: вариант в който изведнъж да ти изчезне налягането не се сещам, спирачките умират последни. И с ръчна не съм успявал да спра качественно. Опитвал съм. Това горното важи за "старите" хидравлични окачвания, новите не ги знам. Не са ми интересни но ще се наложи.. май
                        Хидравликата, както всяка друга система си иска поддръжка. И да се сменя всичко преди да е станало късно. Все тая дали говорим за коли, самолети, танкове, трактори, АЕЦ-ове и т.н.
                        LZ(единица) Лима Жоро Жоро
                        2002 ●||||||● Grand Cherokee Limited 4.7L и Ксантия 2000 HDi 110 коня без едно магаре.

                        Коментар


                        • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                          Мембраната също се пробива, защото налягането на азота е малко или недостатъчно да противодейства на налягането на маслото. Тогава сферата се изпълва изцяло с масло и тъй като то не се свива, колата започва да друса като каруца. И така може да се кара, но по-внимателно. Първата ми Ксантия я карах така две седмици. С одървена задница. После смених сферите.
                          Your conscience is all you can take to your grave.

                          Коментар


                          • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                            Ами като минете след някоя година на новите С5-и (тогава вече стари) ще им научите електрониките.А и сега се намират хидравлични блокове втора употреба.И датчиците за положението и нивото ще са поевтинели.
                            Всеки трети е шести

                            Коментар


                            • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                              Симо, вместо да си взема нова С5 от АМК си купих джип. Въпрос на усещане за нещата.
                              Миграцията от Ксантия към С5 за някои е лесна, за мен - не. Основното е че не мога да си представя елекрокар с хидрвлично окачване. Иде реч за това, че на активните окачвания май вече им е свирено. Все тая дали са наLHM, LDS или атмосферен въздух
                              LZ(единица) Лима Жоро Жоро
                              2002 ●||||||● Grand Cherokee Limited 4.7L и Ксантия 2000 HDi 110 коня без едно магаре.

                              Коментар


                              • От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                                Първоначално публикуван от jumboframe Преглед на мнение
                                Симо, вместо да си взема нова С5 от АМК си купих джип. Въпрос на усещане за нещата.
                                Миграцията от Ксантия към С5 за някои е лесна, за мен - не. Основното е че не мога да си представя елекрокар с хидрвлично окачване. Иде реч за това, че на активните окачвания май вече им е свирено. Все тая дали са наLHM, LDS или атмосферен въздух
                                Е не това е малко пресилено, още не са отсвирени активните окачвания.Не бързайте и с електрокарите, те ще станат масови едва след намесата на братята китайци, която изглежда предстои.
                                А кво си си купил - ми квото ти е на сърце, освен това джипа е вседеход(или най-малкото сув), а ц5 е лек автомобил.Пък от амк и аз не бих си купил, не се славят с най-примамливите оферти.Аз и закъсантия не бих си купил, ма тебе щом си те кефи - карай си я със здраве.
                                Последно редактирано от Самодържец; 01-02-13, 22:38. Причина: правопис
                                Всеки трети е шести

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X