Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

    Аз също съм го виждал - ляв амортисьор издънил капака... Смущаваща гледка.
    Георги Тонев

    Коментар


    • #62
      Re: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

      Както и да е... Колата е отремонтирана, но повече не искам да я виждам. Смущаващи са и цените на частите. Двата тампона са към 400лв. гол амортисьор - 600. И това на кола, която не блести с нищо, което да си заслужава труда и инвестициите.
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • #63
        От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

        След '98-ма не изплюват амортисьорите, дори да се скъса тампона. По-старите, да.
        Your conscience is all you can take to your grave.

        Коментар


        • #64
          От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

          Добре де, аз смених два ВХ не съм и чул за такива проблеми ?

          Коментар


          • #65
            От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

            Първоначално публикуван от v.kostov Преглед на мнение
            Добре де, аз смених два ВХ не съм и чул за такива проблеми ?

            Има го проблема при по-старите. Не се четат сервизните ръководства. Купуваме стари коли, втора-трета ръка, не можем да очакваме да са перфектни. При по-новите започва да чука , както всеки тампон, но не се избушва.
            Освен това, проблемът не е труден за диагностика. Майсторите, които наистина разбират от тези коли, знаят как.
            Хидравличен ситроен се кара САМО И ЕДИНСТВЕНО при който разбира от това окачване. А генерално, не е кола за хора, които нямат елементарна техническа грамотност и представа за как работят системите.
            Аз лично нямам проблеми с моя, втори ми е и си бих купил пак. Най-здравата кола, която съм карал през живота си, въпреки че ми е работно добиче и го товаря като магаре.
            За ръжди пък изобщо няма какво да говорим. 12 години заводска гаранция за пробивна корозия.
            Поздрави!


            ПП: Поддръжката не е евтина, но ако се поддържа редовно и както трябва, се отблагодарява със здравина и безпроблемност.
            Your conscience is all you can take to your grave.

            Коментар


            • #66
              От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

              Имам претенции за повече от елементарна техническа култура. Оправих му всичко и всичко работи, но лошото чувство остава... Колата е на истински 170000км. За събрата му Ц15 мога да кажа, че наистина е изродски здрав автомобил, който понася всичко.
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


              • #67
                От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                Нямам никакви съмнения относно твоята техническа култура, Ники. Останалото е въпрос на лични виждания и предпочитания.
                ПП: Моята е '99-та...

                ПП2: Това, което мога да кажа, че съм трошил често , особено тук в БГ, са тампоните на носачите. Опитът ме научи обаче, че да се слагат ментета, не е добра идея. Изкарват десетина хиляди. Комплект оригинални от АМК, струват 212 пари. И ядовете и тропането спират. SASIC, или нещо от тоя род се казваха ментетата...
                Your conscience is all you can take to your grave.

                Коментар


                • #68
                  От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                  Аз късах тампон на ХМ-а, даже не разбрах че е скъсан. Тампоните от втора серия не излизат през капака. А във всеки форум за Ситроен има закачена най-отгоре тема с големи букви посветена на тампоните на Макферсъна. Контрукцията им не случайно е такава и не е някаква прищявка, а е пряко свързана с начина на работа на хидропневматичното окачване. Същинският проблем е, че Пежо са наложили използването на Макферсън комбиниран с хидравлика, което налага да се решават не съвсем елегантно някои проблеми. При по-старите Ситроени няма такива тампони, защото са с друг тип окачване, пригодено за хидропневматиката. Та въпросните тампони са нещо като консуматив, вярно че доста дълготраен - сменяват се на 8-10 години заради стареенето на гумата. Ако поне веднъж са били сменявани преди да закупите колата (или е модел след 1998-ма), никога няма да имате проблеми с изкачането през капака, защото тампоните вече са от модифицираните. Обаче в България винаги се пада на новия собственик тази задача, след като е купил колата "нов внос". И тъй като никой не обича да чете, си кара в пълно неведение, докато не остане изненадан. Тампона много рядко се къса в движение. Обикновено става при паркиране и маневриране на място.

                  Аз имам в момента три Ситроена - БХ и два ХМ-а, и никога повече няма да си взема кола без хидро-окачване. Мекото возене е най-малкият плюс на тази система, въпреки че обикновено само то се усеща директно, и хората си мислят че всичко е заради едната возия. Тя всъщност возията е добре дошъл страничен ефект. Списъка с предимствата е доста дълъг, който е на "ти" с английския: http://en.wikipedia.org/wiki/Hydropneumatic_suspension. А единственият недостък всъщност е специфичната и нестандартна поддръжка, което не е никакъв проблем за технически грамотен човек.

                  Прави впечатление че основният танк на въоръжение в британската армия е с такова окачване (hydragas всъщност, което е много сходно със Ситроенския вариант). Толкова по въпроса за здравината. Повечето хидравлични Ситроени са бракувани не заради проблеми с хидравликата, а поради банални причини като всяка кола. Втора ръка части за хидравликата от автоморгите често си работят още дълги години безпроблемно. А според майсторите от Княжево, хидравличната помпа от СХ е най-здравото нещо слагано някога в автомобил.
                  "Аз знам, че нищо не знам. Но вие и това не знаете."

                  Коментар


                  • #69
                    От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                    Първоначално публикуван от v.kostov Преглед на мнение
                    Добре де, аз смених два ВХ не съм и чул за такива проблеми ?
                    И аз . Общо 10 години карах БХ и двата 1.9 дизел . Техните тампони не изкачат .
                    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                    Коментар


                    • #70
                      От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                      Да, на БХ не изкачат тампоните, явно модела още е запазил от качествата на по-големия брат СХ, нищо че е на платформата на Пежо 405, пак с Макферсън отпред.
                      ХМ и Ксантия като по-нови модели, вече ги е ударил техническият прогрес...
                      "Аз знам, че нищо не знам. Но вие и това не знаете."

                      Коментар


                      • #71
                        От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                        Никиии Никиии....чак сега научавам за твоите ситроенски неволи 'що не звънна да питаш... Спомням си 2008-ма като купих моята Ксантия тампоните и бяха почти изскочили. Последва фрапиращ разход, но пък кеф цена няма Смея да твърдя, че експлоатирам колата на ръба на нейните възможности, например 400 кг тротоарни плочи на сгънатите напред седалки и прочее и не се оплаква кой знае колко
                        Yamaha XT​M600E '98
                        Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

                        Коментар


                        • #72
                          От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                          400 кг е много далеч от ръба на възможностите. Това си е чист замаскиран самосвал. Рекорда на един познат е 1600 кила товар в Ксантия. След като нещо не се били доразбрали с някакъв превозвач с бус, накрая човека натоварил Ксантията. Тогава вече е бил съвсем на ръба, с голям зор е успяла да се надигне, и бавно-бавно е докретал. Иначе по 800-900 кила си е редовно срещан товар ,най-вече за БХ, защото те си се ползват за селско добиче.
                          "Аз знам, че нищо не знам. Но вие и това не знаете."

                          Коментар


                          • #73
                            От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                            Няма да забравя когато на един пункт за вторични натоварихме 3 броя 12 киловатови ел. двигателя . Колата почти опря в земята запалих и със скърцане бавно започна да се вдига един от пункта вика да и помогнем с мотокара но не се наложи вдигна си до нормалното положение .
                            Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                            Коментар


                            • #74
                              От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                              Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                              И аз . Общо 10 години карах БХ и двата 1.9 дизел . Техните тампони не изкачат .
                              Изкачат,изкачат ,ама е по рядка гледка.
                              емил златков
                              паджеро 2.5тд
                              ве стром 650

                              Коментар


                              • #75
                                От: Мнение за хидравличните ситроени - предимства и недостатъци

                                Първоначално публикуван от dhv Преглед на мнение
                                400 кг е много далеч от ръба на възможностите. Това си е чист замаскиран самосвал. Рекорда на един познат е 1600 кила товар в Ксантия. След като нещо не се били доразбрали с някакъв превозвач с бус, накрая човека натоварил Ксантията. Тогава вече е бил съвсем на ръба, с голям зор е успяла да се надигне, и бавно-бавно е докретал. Иначе по 800-900 кила си е редовно срещан товар ,най-вече за БХ, защото те си се ползват за селско добиче.
                                Съгласен съм, но 1600 кила в Ксантия просто няма как да се случи според мен. Днес натоварих 15 бетонни кола от лозе, дебели. Мисля, около 30 кг всеки, което грубо прави около 500 кила, защото носих и други боклуци. Напъхах ги през багажника върху легналите напред задни седалки. Задните гуми, макар и на 2.1 атмосфери се сплескаха като мекици. Да речем, че комбито бу побрало още около 100 кила отзаде, и още толкова на предната седалка.....според мен няма как да натовариш повече от 700 кила (което никак не е малко, пробвай в кола с пружинно окачване )
                                Yamaha XT​M600E '98
                                Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X