Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ръждопреобразувател на "вюрт"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • georgipetkov64
    отговори
    От: Ръждопреобразувател на "вюрт"

    Първоначално публикуван от Иван Жоров Преглед на мнение
    Не е. Колата откъм ръжди е състояние в което може да мине за внос от Италия. Лошото е, че предната ми Мазда беше в близко състояние пак внос от Австрия и след първата зима беше кафява цялата, обработих я точно с Вюрт(малко) и течен парафин(с четката, пак малко) и полза нямаше никаква парафина беше напълно измит. При нея имаше някаква антикорозионна(стара) и на места отдолу има изгнило вече. Издържа дотук 3 зими и има поне 3 живот преди моргата, макар да е кафява цялата вече.

    При сегашната няма нищо, направо е почти гол метал на места и искам да направя нещо качествено за защита.
    Те ако са искали е можело,да го направят още в завода!
    А ние се мъчим да съживяваме мъртъвци,карай и колкото издържи.

    Остави коментар:


  • Vlado_Ts
    отговори
    От: Ръждопреобразувател на "вюрт"

    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
    Да бяха направили джипка с неръждаемо шаси и под - одма я отнасях.
    С риск да се намеся като Пенчо с Кията - чак неръждавейка и да не , ама с поцинковано шаси има . Да си чул някой с Фронтера да се оплаква откъм ръжда като останалите ?

    Остави коментар:


  • Иван Жоров
    отговори
    От: Ръждопреобразувател на "вюрт"

    Първоначално публикуван от bushiDO Преглед на мнение
    След толкова зими в Австрия, всичко вече е безсмислено
    Не е. Колата откъм ръжди е състояние в което може да мине за внос от Италия. Лошото е, че предната ми Мазда беше в близко състояние пак внос от Австрия и след първата зима беше кафява цялата, обработих я точно с Вюрт(малко) и течен парафин(с четката, пак малко) и полза нямаше никаква парафина беше напълно измит. При нея имаше някаква антикорозионна(стара) и на места отдолу има изгнило вече. Издържа дотук 3 зими и има поне 3 живот преди моргата, макар да е кафява цялата вече.

    При сегашната няма нищо, направо е почти гол метал на места и искам да направя нещо качествено за защита.

    Остави коментар:


  • sparkybg
    отговори
    От: Ръждопреобразувател на "вюрт"

    Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
    Може да се използва без ръждопреобразувател.
    Да бяха направили джипка с неръждаемо шаси и под - одма я отнасях.

    Остави коментар:


  • ittso
    отговори
    От: Ръждопреобразувател на "вюрт"

    Може да се използва без ръждопреобразувател.
    The car features gull-wing doors and an innovative fiberglass chassis and underbody structure, along with a brushed stainless steel body.

    Остави коментар:


  • sparkybg
    отговори
    От: Ръждопреобразувател на "вюрт"

    Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
    Купи си DeLorean бре...
    Аз кола си имам. И когато върху нея тръгне ръжда просто ще я продам.

    А какво по-точно му е специалното на DeLorean-а?

    Остави коментар:


  • bushiDO
    отговори
    От: Ръждопреобразувател на "вюрт"

    Първоначално публикуван от Иван Жоров Преглед на мнение
    Наскоро си купих Маздата от подписа. Колата е в доста добро състояние и като кола и като ръжди още повече, че оказа внос от Австрия. Твърдо съм решил да и направя антикорозионна защита преди зимата.
    Като чета тук за 2 зими и ръждясване се чудя какво да правя, ако не взема никакви мерки ще са и кафяви праговете и веждите някъде след 3 зими(от опит с Мазда), ако взема мерки пишете за 2 зими. Оставам с впечатление, че повече вреди.
    След толкова зими в Австрия, всичко вече е безсмислено

    Остави коментар:


  • Иван Жоров
    отговори
    От: Ръждопреобразувател на "вюрт"

    Наскоро си купих Маздата от подписа. Колата е в доста добро състояние и като кола и като ръжди още повече, че оказа внос от Австрия. Твърдо съм решил да и направя антикорозионна защита преди зимата.
    Като чета тук за 2 зими и ръждясване се чудя какво да правя, ако не взема никакви мерки ще са и кафяви праговете и веждите някъде след 3 зими(от опит с Мазда), ако взема мерки пишете за 2 зими. Оставам с впечатление, че повече вреди.

    Остави коментар:


  • ittso
    отговори
    От: Ръждопреобразувател на "вюрт"

    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
    Аз едни кинти лесно ще хвърля, ама без въпросното омазняване на втората зима ще е по-зле от моето в момента...
    Купи си DeLorean бре...

    Остави коментар:


  • Roninn
    отговори
    От: Ръждопреобразувател на "вюрт"

    Преди 20 г.на първата ми кола с огромен мерак я " обработих" с нещо гумирано като боди, след 1 година стана зле,след 2 г.флинстоун беше за завиждане,проблема беше че влагата особенно отпред в краката нямаше къде да ходи и си работеше отгоре над гумата.

    Остави коментар:


  • I.Stoyanov
    отговори
    От: Ръждопреобразувател на "вюрт"

    Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
    Остава да намерите начин да си изкарате повече кинти, та да си купите нещо без ръжди. Дай Боже всекиму.
    Сори, ама мойто си беше баш чиста южноиталЯнка. Нямаше точица ръжда. Е сега вече има повърностни петна, затова и питам. Като го взех всеки различно казваше и всеки твърдеше, че каквото и да направя файда няма да има. Е и аз като Спарки ако знаех какво точно щеше да го сторя, ама....
    Не се заяждам просто си обсъждаме

    Остави коментар:


  • Vladislav Kostevski
    отговори
    От: Ръждопреобразувател на "вюрт"

    Мнение на Vladislav Kostevski
    Днес приключих с процедурата по шасито на Тойотата. След дълго умуване, четене и консултиране се спрях на следното и го изпълних по следния начин:

    1- Пароструйка, колкото повече, толково повече....в комбинация с Меглио
    2- телени четки- N на брой....ъглови, прави, малки големи....докато ми писне. После коресилин навсякъде, където достигам
    3- хубаво продухване със сгъстен въздух
    4- Вюрт, в шишенце с пулвелизатор. Задължително след напръскването се размазва и с четка. След 15-тина мин повторих някои места. Оставих близо 3 часа да съхне
    5- Скочбрайт. Понеже Вюрта прави много гладък филм, понадрах късето мога, естествено без да свалям покритието
    6- Епоксиден груд Новол Spectral 1:1 , номер 385. Това по препоръка от представителството на Новол. Нанесох го с пистолет и като поизсъхна, повторих. Следва около 2 часа съхнене
    7-
    Прикачен 870791



    Иии това последното ее ??





    Нямам идея. Препоръчан и тестван оригинален продукт, купен от познат.... именно затова го снимах

    Остави коментар:


  • Vladislav Kostevski
    отговори
    От: Ръждопреобразувател на "вюрт"

    Нямам идея. Препоръчан и тестван оригинален продукт, купен от познат.... именно затова го снимах

    Остави коментар:


  • sparkybg
    отговори
    От: Ръждопреобразувател на "вюрт"

    Първоначално публикуван от Пенчо Преглед на мнение
    Остава да намерите начин да си изкарате повече кинти, та да си купите нещо без ръжди. Дай Боже всекиму.
    Аз едни кинти лесно ще хвърля, ама без въпросното омазняване на втората зима ще е по-зле от моето в момента. Сега ако знаех тия неща да съм ги направил още при купуването, ама аз първо направих всички възможни грешки - и с 3в1 и с кви ли не други неща.

    Остави коментар:


  • sparkybg
    отговори
    От: Ръждопреобразувател на "вюрт"

    Нищо гумирано няма да си сложа по шасито, ама баш никога.

    Гумираното е много хубаво нещо, ама при перфектна основа с епоксиден грунд отгоре. А ти такава основа не можеш да осигуриш, с каквито и химии да я мацотиш. Разултата - отвън може да изглежда перфектно, докато в един момент установиш че шасито вмето от метал, станало само от гумирана боя, държаща се на люспи ръжда.

    Няма лошо в преобразувателя. Ама след като е сложен и свършил каквото има да свършва, го махам, до колкото е възможно. После епоксиден грунд и боя, тънко. После въпросния парафин. Така преобразувателя си свършва работата там, където не можеш да бръкнеш или да почистиш, грунда хваща здраво към метала, боята към грунда, и защитават, до колкото е възможно. Като го наквасиш и с парафин, включително и отвътре, все ще го забавиш достатъчно, за да свърши купето преди шасито.

    Остави коментар:

Активност за темата

Свий

В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

Зареждам...
X