Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Компресор

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Компресор

    ok!
    Няма! Свършиха.

    Коментар


    • От: Компресор

      Както обещах - снимките:
      Разбира се има и проблем:
      Когато пресостата изключи на 8 атмосфери, той изпуска налягането до към 6 и се опитва да запусне мотора, но понеже мотора е трифазен с допълнителен пусков кондензатор, /който чудесно включва с "Рига" -та/ не успява да тръгне.
      Мисля, че имаше такова нещо като "Реле време", което да ми свърши работа, но не знам ще стане ли и ако става от къде да го взима това нещо.
      Моля за съвет.
      Не знам нормално ли е като качи но 8 атм. да гаси мотора и едновременно с това да изпуска въздух до към 6 и да се опитва да тръгне пак - странно?

      Иначе прави 8 атмосфери за окол 4-5 мин., но ме е страх да видя дали може още, пък и главите греят - на границата на търпимото от ръката.
      Прикачени файлове
      Няма! Свършиха.

      Коментар


      • От: Компресор

        Нещо,не си свързал както трябва...При изключването трябва да изпусне само въздуха от главата.
        Имаш ли възвратен клапан?
        Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

        Коментар


        • От: Компресор

          Колега.Има много грешки в изпълнението.
          Да почнем поред.
          За да ти сваля налягането и да се опитва да пусне мотора-не си затапил втората дупка отдолу на пресостата .От нея изпуска въздуха ,който е м/у възвратен клапан и главите.При тебе липсва ,и оттам ти изпуска въздуха от ресивера.
          Тая гумена тръба дето си я сложил ще я стопи или взриви за нула време.Сложи един охладител/виж моите и на sek.1 монтажи/,вържи го с една медна тръба 12мм. и сложи възвратен клапан м/у охладителя и ресивера.Затова мотора ти не може да тръгне,защото е под товар и не може да завърти и ще го изгориш.
          За греенето изобщо не си му дал зор.Моя компресор като работи 1-2часа и няма витло .Над 120градуса.защото маслото в картера кипва.
          И не на последно място .Като гледам ел.часта страх ме лови,незнам за тебе ,а и това винтилаторче нищо не прави.

          Коментар


          • От: Компресор

            Така да започна и аз . При преминаване от 380 на 220 волта се губи около 30-40% от мощноста на двигателя това е едната от причините да не тръгва двигателя при по голям товар. Втората причина ти я е написал sparow и тя е вероятно следствие от първата . На мотора не му стига мощност да завърти компресора под товар защото няма и растоварващ клапан между главата и ресивера.
            Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

            Коментар


            • От: Компресор

              Бутилката е от газова уредба и има клапан , който пуска въздуха от главата към бутилката, но не и обратно. Това го проверих при 4 бара налягане -откачих гумения маркуч и от него не излизаше въздух. Но ... не ми става ясно за тая дупка от долу на пресостата - как се запушва - с тапа или може би на възвратния клапан има некакъв пиниз та да се вържат... Ако се загледате има едно синьо шлаухче от пресостата, което съм вкарал директно в бутилката - просто имаше отвор 1/4 там. Може би шлаухата, която регулира налягането в ресивъра е над клапана?
              А не, че си е мое творение, но какво не ми е наред с електричеството.
              А ако не ще да тръгне под товар защо тръгва с ключа Рига?
              Не се карам, а моля за конкретни съвети!!!
              Искрено Ваш!
              Последно редактирано от horazio; 30-05-10, 21:08.
              Няма! Свършиха.

              Коментар


              • От: Компресор

                Щом тръгва с ключа от ригата под товар значи проблема ти е чисто електрически . Това че имаш еднопосочен клапан с нищо не помага на двигателя като пресостата не е вързан да испуска въздуха между клапана и главата.
                Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                Коментар


                • От: Компресор

                  Е те за това е въпроса - реле време - да може като спадне налягането в бутилката пресостата да подаде ток не само на работните, а и на пусковия кондензатор за 2-3 секунди.
                  Няма! Свършиха.

                  Коментар


                  • От: Компресор

                    Пресостата испуска въздуха от връзката между главата и клапана в момента когато стигне максималното зададено налягани и изключи а включва с две атмосфери разлика . Така че ако е вързана и разтоварващата система не би трябвало да има проблеми.
                    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                    Коментар


                    • От: Компресор

                      Здравей колега разгледах снимките и точно в тази синята шлухка ти е проблема трябва да я свржеш преди възвратния клапан за да испуска налягането между компресорната глава и бутилката така и конпресоа ще започн да се развърта при повторно включване когато в бутилката има налягане.
                      Поздрави и успех.
                      ТРИКРАКА МАСА НЕ КУЦА:eek:

                      Коментар


                      • От: Компресор

                        Това е проблема - най-вероятно клапана оригиналния от бутилката не затваря винаги, а само когато си реши сам...
                        Няма! Свършиха.

                        Коментар


                        • От: Компресор

                          Трябва да вържеш синята шлауфка м/у клапана и главата.На първо четене не го бях изобщо забелязал...
                          Клапана като го гледам е обикновен за вода.И вътре е с пласмасов елемент и гумичка.Виж да не е изгоряла и да не държи нищо.Купи си един клапан -струва 15лв и има щуцер за закачане на синия шлаух.
                          Но на първо време си провери тоците ,оправи шлауфката,защото така ти испуска налягането от бутилката.И ако толкова те притеснява греенето ,сложи едно витло от автомобилен радятор на вала на мотора,така и мотора и компресора ще охлажда.
                          По скъпите пресостати имат още една шпилка с прожинка за регулиране на хистерезиса.обикновените са на 2атм.Пуска на 6 ,спира на 8 примерно.

                          Коментар


                          • От: Компресор

                            клапана е за ГАЗ автмобилна!
                            ок за другото
                            МЕРСИ!!!
                            Няма! Свършиха.

                            Коментар


                            • От: Компресор

                              Ням проблеми,нали за това е тоя форум.
                              Като го гледам клапана е водарски 1/2

                              Коментар


                              • От: Компресор

                                Прати ми снимките на sparow2005@abv.bg
                                Ифовия компресор грее много- с въздушно охлаждане е и алуминиеви глави.Сравнително малък дебит.Зиловия е изцяло чугунен,3пъти дебита на ифата.има водно охлаждане.
                                Аз в момента правя разни измишльотини ,защото служебния ми струг са му видяли сметката ,а стругаря ми е много зает на неговия и няма как да отида да си стръгна едни неща за маслото.А моя още е насипен.
                                Та съм напрвил една тръба водопроводна PVC и едни щуцери за 3/4 мъркуч.Утре ще кача снимки.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 5 потребители онлайн. 0 потребители и 5 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X