Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Компресор

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: До: Компресор

    Над цилиндъра има плочка,на нея 2клапана и 2алуминиеви парчета които затварят главата.
    Ако търсиш само клапани имам нови по 20лв /бр.Уточни кое ти требе.Имам и плочка.

    Коментар


    • От: До: Компресор

      Първоначално публикуван от sparow Преглед на мнение
      Над цилиндъра има плочка,на нея 2клапана и 2алуминиеви парчета които затварят главата.
      Ако търсиш само клапани имам нови по 20лв /бр.Уточни кое ти требе.Имам и плочка.
      Колега Спароу имам предвид целия компресор ,а те разбрах ,че продаваш цял сглобен с бутилка демек търся само компресора заменям за зилов

      Коментар


      • От: Компресор

        Първоначално публикуван от sponch bob Преглед на мнение
        трябва ми ифов със собствено мазане заменям за нов зилов (още не се оправям много добре с форума
        От моя опит със сглобяването на компресори мога да кажа че зиловия компресор е на няколко порядъка по добър от ифовия. За мене по доброто решение е да си събереш компресор със зиловия агрегат. Иначе имах предвид за стругарските услуги мога да ти помогна.
        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

        Коментар


        • От: Компресор

          Колеги, не ми отговорихте до къде да слагам масло - до средата или до горе на стъкленото прозорче на компресора ми, чиято снимка може да бъде видяна на предната 39 страница.

          Иначе какво закупих и от къде:
          Пресостат - Бриколаж 27 лв.
          Накрайници и бързи връзки - Бриколаж - 27 лв. общо.
          Маркуч без накрайници 5 лв.
          Какви бяха проблемите:
          Похвалената фирма емвеко - се оказа, че има пресостати по 35 лв., но като поисках се оказа, че няма - пресостати де.
          Същата фирма имала маркучи, но като поисках се оказа, че има само 8 мм. и са направи си сам със скоби.
          Пресостата в Бриколаж е без тръбичката /шлауха/ дето работи благодарение на нея, също така нямаше предпазен клапан.
          В това ходене по мъките:
          Погледнах кой продава в брикото пресостатите и се оказа фирма Евростил 2003. Обадих се, поканиха ме в магазина си - зад билата в Суха река, голямо 2 на 3 метра, но е раят на компресорите - маркучи, пресостати, шлаухи, редуцир вентили, клапани, всички размери и резби и най-важното за мен: не бях досаден на продавача.
          Това не е реклама, просто една седмица полудях с тея некомпетентности и липси - ту това, ту онова.
          В тая магазин: редуцир вентил 21 лв., шлаух 1,40 лв., втулка с резба за шлауха -2 лв.

          Та това исках да сподела с вас. Събота - неделя ще снимам и ще показвам...
          ПП - Тая тема разцепи форума.
          Последно редактирано от horazio; 27-05-10, 20:50.
          Няма! Свършиха.

          Коментар


          • От: Компресор

            Колега за 30лв. къкво искаш.?
            Като застанеш пред витрината с компресорни елементи в Бриколаж -има всичко нужно да го събереш,ако нямаш стругар под ръка.
            Преднапзния клапан май беше 9лв. ,бърза връзка 6-7лв. но е калпава.Купувам си от битака по 3лв в пъти по добра.
            Маркуча за пресостата и клапана е 10лв един топ около 6-7метра. но за предпочитане там да е меден,защото е с една леща и не хваща на удобно мек маркуч.
            Масло наляй почти до ръба на стъклото ,ако е много не му бери грижа-ще го издуха.

            Коментар


            • От: Компресор

              Здравейте момчета,след дълго четене на тази тема наи сетне се престраших да пиша,свалям шапка на колегите,sek1,sparow и dido uzunow това са хора с богат опит на тема компресори.Нов съм във вашия форуум и не ме критикуваите много ако допусна грешки.За този форуум разбрах от един друг където съм потребител,и си направих тема точно за тези машинки комперсорите.Но нямаше кои знаи какъв интерес.Ще се радвам ако ме подкрепите мен и моя прект за направата на компресор.Въпросите ми са много и незнам с кои да започна.http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic...94889&start=15 това е линка към споменатата тема за компресори.

              Коментар


              • От: Компресор

                ok!
                Няма! Свършиха.

                Коментар


                • От: Компресор

                  Както обещах - снимките:
                  Разбира се има и проблем:
                  Когато пресостата изключи на 8 атмосфери, той изпуска налягането до към 6 и се опитва да запусне мотора, но понеже мотора е трифазен с допълнителен пусков кондензатор, /който чудесно включва с "Рига" -та/ не успява да тръгне.
                  Мисля, че имаше такова нещо като "Реле време", което да ми свърши работа, но не знам ще стане ли и ако става от къде да го взима това нещо.
                  Моля за съвет.
                  Не знам нормално ли е като качи но 8 атм. да гаси мотора и едновременно с това да изпуска въздух до към 6 и да се опитва да тръгне пак - странно?

                  Иначе прави 8 атмосфери за окол 4-5 мин., но ме е страх да видя дали може още, пък и главите греят - на границата на търпимото от ръката.
                  Прикачени файлове
                  Няма! Свършиха.

                  Коментар


                  • От: Компресор

                    Нещо,не си свързал както трябва...При изключването трябва да изпусне само въздуха от главата.
                    Имаш ли възвратен клапан?
                    Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

                    Коментар


                    • От: Компресор

                      Колега.Има много грешки в изпълнението.
                      Да почнем поред.
                      За да ти сваля налягането и да се опитва да пусне мотора-не си затапил втората дупка отдолу на пресостата .От нея изпуска въздуха ,който е м/у възвратен клапан и главите.При тебе липсва ,и оттам ти изпуска въздуха от ресивера.
                      Тая гумена тръба дето си я сложил ще я стопи или взриви за нула време.Сложи един охладител/виж моите и на sek.1 монтажи/,вържи го с една медна тръба 12мм. и сложи възвратен клапан м/у охладителя и ресивера.Затова мотора ти не може да тръгне,защото е под товар и не може да завърти и ще го изгориш.
                      За греенето изобщо не си му дал зор.Моя компресор като работи 1-2часа и няма витло .Над 120градуса.защото маслото в картера кипва.
                      И не на последно място .Като гледам ел.часта страх ме лови,незнам за тебе ,а и това винтилаторче нищо не прави.

                      Коментар


                      • От: Компресор

                        Така да започна и аз . При преминаване от 380 на 220 волта се губи около 30-40% от мощноста на двигателя това е едната от причините да не тръгва двигателя при по голям товар. Втората причина ти я е написал sparow и тя е вероятно следствие от първата . На мотора не му стига мощност да завърти компресора под товар защото няма и растоварващ клапан между главата и ресивера.
                        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                        Коментар


                        • От: Компресор

                          Бутилката е от газова уредба и има клапан , който пуска въздуха от главата към бутилката, но не и обратно. Това го проверих при 4 бара налягане -откачих гумения маркуч и от него не излизаше въздух. Но ... не ми става ясно за тая дупка от долу на пресостата - как се запушва - с тапа или може би на възвратния клапан има некакъв пиниз та да се вържат... Ако се загледате има едно синьо шлаухче от пресостата, което съм вкарал директно в бутилката - просто имаше отвор 1/4 там. Може би шлаухата, която регулира налягането в ресивъра е над клапана?
                          А не, че си е мое творение, но какво не ми е наред с електричеството.
                          А ако не ще да тръгне под товар защо тръгва с ключа Рига?
                          Не се карам, а моля за конкретни съвети!!!
                          Искрено Ваш!
                          Последно редактирано от horazio; 30-05-10, 20:08.
                          Няма! Свършиха.

                          Коментар


                          • От: Компресор

                            Щом тръгва с ключа от ригата под товар значи проблема ти е чисто електрически . Това че имаш еднопосочен клапан с нищо не помага на двигателя като пресостата не е вързан да испуска въздуха между клапана и главата.
                            Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                            Коментар


                            • От: Компресор

                              Е те за това е въпроса - реле време - да може като спадне налягането в бутилката пресостата да подаде ток не само на работните, а и на пусковия кондензатор за 2-3 секунди.
                              Няма! Свършиха.

                              Коментар


                              • От: Компресор

                                Пресостата испуска въздуха от връзката между главата и клапана в момента когато стигне максималното зададено налягани и изключи а включва с две атмосфери разлика . Така че ако е вързана и разтоварващата система не би трябвало да има проблеми.
                                Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 4 потребители онлайн. 0 потребители и 4 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X