До: Компресор
Относно компресора от жигулски двигател.Колега Спаров,ако се вгледате по-внимателно ще видите,че има клапан в системата.Поставена е глава от зиливски помпресор точно на резервоара за въздух/газовата бутилка/и се използва единия нагнетателен клапан свързан с маркуч към сборния тръбопровод от свещите.Би трябвало да има клапани и на всеко гнездо на свещите за да не се пълнят един от друг цилиндрите.При тази конструкция се изразходва енергия за задвижване на маслена помпа смазваща всички триещи се части,също така и разпределителен вал за да задвижи всукателните клапани/на изпускателните клапани предполагам са махнати кобилиците/Според мен това е доста голямо разточителство на материали,пари и най-вече на време за изработка на такова нещо.Трябва да се има в предвид,че това по конструкция все пак е двигател не компресор.При двигателите с вътрешно горене при такта всукване горивото макар и минимално смазва цилиндрите и триенето се на малява.Когато въведоха безоловния бензин много автомобили се оказаха непригодни да го използват именно по тази причина.Олово което съдържа бензина смазва стените на цилиндъра и намалява триенето,а от там и износването.Тази конструкция е добра като експеримент,но ми се струва не е пригодна за дълга експлоатация.До колкото разабирам Вие сте професионалист и това на дали ще удовлетвори вашите изисквания.Това е лично мое мнение и не карам никой да се събразява с него.
Относно компресора от жигулски двигател.Колега Спаров,ако се вгледате по-внимателно ще видите,че има клапан в системата.Поставена е глава от зиливски помпресор точно на резервоара за въздух/газовата бутилка/и се използва единия нагнетателен клапан свързан с маркуч към сборния тръбопровод от свещите.Би трябвало да има клапани и на всеко гнездо на свещите за да не се пълнят един от друг цилиндрите.При тази конструкция се изразходва енергия за задвижване на маслена помпа смазваща всички триещи се части,също така и разпределителен вал за да задвижи всукателните клапани/на изпускателните клапани предполагам са махнати кобилиците/Според мен това е доста голямо разточителство на материали,пари и най-вече на време за изработка на такова нещо.Трябва да се има в предвид,че това по конструкция все пак е двигател не компресор.При двигателите с вътрешно горене при такта всукване горивото макар и минимално смазва цилиндрите и триенето се на малява.Когато въведоха безоловния бензин много автомобили се оказаха непригодни да го използват именно по тази причина.Олово което съдържа бензина смазва стените на цилиндъра и намалява триенето,а от там и износването.Тази конструкция е добра като експеримент,но ми се струва не е пригодна за дълга експлоатация.До колкото разабирам Вие сте професионалист и това на дали ще удовлетвори вашите изисквания.Това е лично мое мнение и не карам никой да се събразява с него.
Коментар