Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Компресор

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Компресор

    Първоначално публикуван от любоooo Преглед на мнение
    от софия съм
    към колегата dido uzunov
    тази глава и аз я гледах обаче там пише
    Глава за компресор ABAC, 471 литра в минута, 1420 об/мин, едноремъчна, двуцилиндрова, за мотор 4 HP, 9 bar, тегло 12 кг
    -за мотор 4 HP
    за нея глава си мисля че трябва
    Мотор за компресор 4 HP, 2.9 kW, 2880 об/мин, 380V, тегло 20 кг
    -380V-това значи трифазен ток,а аз нямам,трябва да е моно
    а за другото оборудване само пистолет ще взема
    имам гараж и там мисля да творя
    знам че е нее много добра идея,нооо няма да платя толко пари на вятара,поне като се дават да остане накрая компресор-а и той ще послужи пак и за напред,чакам дасе постопли и почвам,затова писах по-горе да съм готов
    благодаря за отговорите
    Моята я въртя с 2,2кВт монофазен 2880 об/мин.Никакъв проблем(ако е направено всичко както трябва разбира се).Аз споделям практически опит, а дали ще ми повярваш е твой проблем.
    П.п. има и мотори по 3 и 4кВт моно.Разрови се в нета и ще се убедиш.
    Даже колегата The machine те е упътил.
    Последно редактирано от dido uzunov; 11-03-10, 20:06.
    "Няма как да обясниш нещо на човек, с когото ви делят два вагона книги!" Тодор Колев

    Коментар


    • До: Компресор

      Първоначално публикуван от iv75 Преглед на мнение
      Аде и аз да се включа с мойта машинка .В момента я ремонтирам че малко е начупила клапаните.Така и не разбрах защо.
      Любимата ми тежка серия УК на завода в Главиница силистренско навремето и при мен в работата е имало такъв ама не е оцелял само ресивера му стои оцелял е само един двуцилиндров буталата са 100 мм от ЗиЛ хода им е 100 мм. Клапаните са пластини широки 10 мм и дебели 1 мм от стомана 65Г лежат между два фланеца на единя са фрезовани легла а на другия прорезите които отварят и затварят като се огъват в следствие на натиска на въздуха. Като сложиш пластинката в леглото и я натиснеш в средата ще видиш че двата края се надигат над фланеца когато са сглобени фланците няма къде да отидат краищата и от многократното огъване се чупят там . Решението е да освободиш на фрезата малко в дълбочина за да имат място или да ги вземеш на шмиргела крайчетата така че при опряло положение в леглото да не искачат от габарита на фланеца иначе ще ти се чупят редовно. На времето имахме готова лента за рязане на клапанчета но одавна свърши и сега режа на ръчната гилотина лента от банциг 1мм с нужната ми ширина и я оформям на шмиргела и тя е стомана 65Г и е долу горе със същата степен на закалка. Ако фланците са корозирали пусни ги на шлайфа и после ако има нужда корегирай дълбочината на леглата. Моя служебния преди да го спрем ми беше писнал с тия фланци и клапани и бях намислил при следващия ремонт да ги направя и фланците и пластините от неръждавейка но се скапа тотално централната въздушна система и по рентабилно ни беше да направя два малки компресора за двете машини ползващи въздух.
      Последно редактирано от sek.1; 11-03-10, 21:03.
      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

      Коментар


      • До: Компресор

        Благодаря за изчерпателната информация.Всичко е така както го описваш.Клапаните които извадих бяха 0,6 мм но не бяха оригиналните .На двата цилиндъра които съм сглобил направих клапани от 0,3мм ,и като въртя шайбата с една ръка ,а с другата затварям отвора ми създава налягане което немога да удържа.Незнаех колко дебели трябва да са клапаните и като видях че 0,6мм са се счупили реших че проблема е в еластичноста .Ще пробвам ,ако не издържат ще ги правя от 1мм.

        Коментар


        • До: Компресор

          Първоначално публикуван от iv75 Преглед на мнение
          Благодаря за изчерпателната информация.Всичко е така както го описваш.Клапаните които извадих бяха 0,6 мм но не бяха оригиналните .На двата цилиндъра които съм сглобил направих клапани от 0,3мм ,и като въртя шайбата с една ръка ,а с другата затварям отвора ми създава налягане което немога да удържа.Незнаех колко дебели трябва да са клапаните и като видях че 0,6мм са се счупили реших че проблема е в еластичноста .Ще пробвам ,ако не издържат ще ги правя от 1мм.
          Оригинално са от 1мм лентата тая която имах е взета на времето от завода в Главиница ние сме им правили известно количество фланци за още по голями компресори които са на двуосо ремарке и ги върти дизелов двигател. В работата още имам няколко шлайфани заготовки за фланците оцеляли повече от 20 години.
          Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

          Коментар


          • До: Компресор

            Колега въпросните компресори,/може да има и други на двуосни ремаркета/,но тука по нашия край преобладават Ифа,компресора мисля че е 2 или 4цилиндров, 2м*,захранва 2въздушни къртача,без почивка 12часа.Двигатела който ги върти в зависимост дали са компресор/генератор или само компресор-ифа 4ка,или 2цилиндров ваздухар.
            Имаш ли някъкви снимки?

            Коментар


            • До: Компресор

              Събота и неделя смятам да го събера и да го пробвам дано заработи

              Коментар


              • До: Компресор

                Ако не е тайна за къкво го ползваш?
                Тука в една гумаджийница за камиони,има един подобен обаче 3цилиндров ,ресивера е 4кубика захранва няколко гайковера за камиони,както и машините за демонтаж на гумите,като минавам оттам и си нося апарата че го снимам

                Коментар


                • До: Компресор

                  Още не съм го ползвал ,но ще го ползвам за пясъкоструен апарат и за салия , а и за боядисване

                  Коментар


                  • До: Компресор

                    Тия дни ми дойде още една идея за борба с конденза още в разширитела и на бързо я реализирах за новия ми компресор. Вътре ще е заварен прорязания детайл входящия въздух ще се удря в него и ще си минава през прорезите а евентуалния конденз ще се стича под прорязаната част където в най ниската точка на външната (голямата) тръба ще има кранче за источване.
                    Прикачени файлове
                    Последно редактирано от sek.1; 12-03-10, 07:46.
                    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                    Коментар


                    • До: Компресор

                      Ето два модела за кондензоуловители от братята руснаци.Лесни за изработване и добре работещи според тях.
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                      • До: Компресор

                        Ето го това от картинката на живо.Това е влаго-маслоотделител от Т-72.Всички отвори по него са точно като от картинката.Вътре е с пръстени.До преди малко се борих с него, но неможах да го развия,исках да го почистя и разгледам.Тия дни ще търся сериозно менгеме и ключ.Задължително ще кача снимки.
                        Прикачени файлове
                        "Няма как да обясниш нещо на човек, с когото ви делят два вагона книги!" Тодор Колев

                        Коментар


                        • До: Компресор

                          Да онагледим новия проект.

                          Коментар


                          • До: Компресор

                            Лелееее .Това нещо твое дело ли е?Колко му е дебита, налягане, ел. мотора, обороти и т.н. дай инфо, недей да ни мъчиш.
                            П.п.Всичко е ясно само,че карбуратора за какво се ползва в случая
                            "Няма как да обясниш нещо на човек, с когото ви делят два вагона книги!" Тодор Колев

                            Коментар


                            • До: Компресор

                              Ааааа разбрах заради филтъра
                              "Няма как да обясниш нещо на човек, с когото ви делят два вагона книги!" Тодор Колев

                              Коментар


                              • До: Компресор

                                Скоро ще е мое дело,това е руско творение..
                                А относно карбуратора и аз се чудя много.Първо главата не би трябвало да се ползва,защото въздуха излиза през дупките на свещите,а не през колекторите,и после щом излиза през дпуките на свещите къде са клапаните?вижда ли някой такива.
                                А за моя проект се търси евтин двигател, мотор има - 12кв. кютук..
                                Бутилките вероятно ще са от тръба 400мм. затапена в крайщата.Цялото това на компресорно ремарке,или от агрегат.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X