Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Компресор

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Компресор

    Здравей колега разгледах снимките и точно в тази синята шлухка ти е проблема трябва да я свржеш преди възвратния клапан за да испуска налягането между компресорната глава и бутилката така и конпресоа ще започн да се развърта при повторно включване когато в бутилката има налягане.
    Поздрави и успех.
    ТРИКРАКА МАСА НЕ КУЦА:eek:

    Коментар


    • От: Компресор

      Това е проблема - най-вероятно клапана оригиналния от бутилката не затваря винаги, а само когато си реши сам...
      Няма! Свършиха.

      Коментар


      • От: Компресор

        Трябва да вържеш синята шлауфка м/у клапана и главата.На първо четене не го бях изобщо забелязал...
        Клапана като го гледам е обикновен за вода.И вътре е с пласмасов елемент и гумичка.Виж да не е изгоряла и да не държи нищо.Купи си един клапан -струва 15лв и има щуцер за закачане на синия шлаух.
        Но на първо време си провери тоците ,оправи шлауфката,защото така ти испуска налягането от бутилката.И ако толкова те притеснява греенето ,сложи едно витло от автомобилен радятор на вала на мотора,така и мотора и компресора ще охлажда.
        По скъпите пресостати имат още една шпилка с прожинка за регулиране на хистерезиса.обикновените са на 2атм.Пуска на 6 ,спира на 8 примерно.

        Коментар


        • От: Компресор

          клапана е за ГАЗ автмобилна!
          ок за другото
          МЕРСИ!!!
          Няма! Свършиха.

          Коментар


          • От: Компресор

            Ням проблеми,нали за това е тоя форум.
            Като го гледам клапана е водарски 1/2

            Коментар


            • От: Компресор

              Здравеите,колеги след дълго търсене се сдобих с компресор от ифа-чувствам се щастлив!!!За съжаление е с централно мазане в момента стругаря изработва тапи за където са били тръбичките.На капачката на задния лагер пробих отвор и закрепих неръждаемо коляно 1/2 сочещо нагоре на коляното тръбичка 15 см наи -отгоре правена капачка със странични отвори.Събирам мнения за нивото на маслото дали да бъде до средата на вала дали под или над средата.Също така ме интересуват оборотите- по табелка са макс.2000 .Мотора ми е 1.1 монофазен 2950об/мин шаибата му е 3 пъти по-малка от тази на компресора => 1000 об/мин за последния,но дали ще бъдат достатъчни за разплискване на маслото по цилиндъра и биелния болт?Относно самия компресор разглобих го основно и го измих с бензин няма никакви износвания и видими щети само изпускателния клапан е с леко износени пружини но като го пробам ще си покаже Вместо пресостат ще ползвам едно руско ,,реле давления" регулируемо с регулируем толеранс-старо но гарантирано качествено и надеждно. Между комресора и бутилката направих междинен малък съд-охладител а между него и бутилката възвратен клапан.Въздуха от самия охладител ще бъде изпускан с всяко изкл.намотора чрез електромагнитен клапан-така хем мотора ще тръгва на ПХ хем ще изтича конденза.Пак за компресора вижда ми се силно оребрен и не вярвам да има проблем с охлаждането ,за всеки случаи може да се монтира и компактен вентилатор.Не намирам обяснение защо колегата СЕК 1 не харесва ифовите компресори и поставя преди тях точно зиловите.Ще се радвам на отзиви!За мое огромно съжаление не мога да качвам снимки!

              Коментар


              • От: Компресор

                Прати ми снимките на sparow2005@abv.bg
                Ифовия компресор грее много- с въздушно охлаждане е и алуминиеви глави.Сравнително малък дебит.Зиловия е изцяло чугунен,3пъти дебита на ифата.има водно охлаждане.
                Аз в момента правя разни измишльотини ,защото служебния ми струг са му видяли сметката ,а стругаря ми е много зает на неговия и няма как да отида да си стръгна едни неща за маслото.А моя още е насипен.
                Та съм напрвил една тръба водопроводна PVC и едни щуцери за 3/4 мъркуч.Утре ще кача снимки.

                Коментар


                • От: До: Компресор

                  Първоначално публикуван от sek.1 Преглед на мнение
                  Никъкъв проблем няма с испускането ако ползваш стандартен заводски пресостат просто испускателното му маркуче го връзваш някъде където ти е удобно над клапана. Аз за моя икарусовия съм замислил друго понеже имам хладилен пресостат с регулируеми и двете граници на Данфус някъде над еднопосочния клапан ще му сложа един електромагнитен вентил който ще се командва от контактора когато изключи мотора отваря магнит вентила и испуска налягането от компресора и разширителя. Просто имам в наличност всичко необходимо за тази схема и си спестявам тия 30 лева. Икаруса почна да се оформя.
                  sek1 здравей,кажи в коя посока върти тоз компресор че си правя същия.ще го пробвам с ел мотор 1,1кв.2890 об/мин.монофазен с центробежен включвател(съединител)почти всичко съм си набавил освен една медна тръба 12мм. от главата до клапан отсекатела.Притеснението ми е от разликата в диамерите на изхода на главата и клапан отсекатала .

                  Коментар


                  • От: Компресор

                    Какво бихте казали за идеята ми да управлявам трифазния ми мотор с монофазен пресостат.
                    Прикачени файлове
                    Няма! Свършиха.

                    Коментар


                    • От: Компресор

                      Грешка, сори!
                      Прикачени файлове
                      Няма! Свършиха.

                      Коментар


                      • От: Компресор

                        Аз управлявам трифазнте мотори с монофазен пресостат през контактор пуска и спира тока на оперативната бубинка. Някъде по назад в темата съм постнал цяла схема и реални снимки на табло с автоматика за УК 100 мое производство (с малко помощ от стар жичкаджия) където контактора командва и испускателен магнит вентил.
                        Първоначално публикуван от sponch bob Преглед на мнение
                        Не намирам обяснение защо колегата СЕК 1 не харесва ифовите компресори и поставя преди тях точно зиловите
                        Само на базата на има няма 25 години опит в събирането на компресори от подръчни матеряли . Първо зиловия има значително по голям дебит който ти позволява да боядисваш с пистолет с голяма дюза без да спираш и да чакаш което с ифовия не става . Преди няколко години тръгнах да пръскам едно старо БМW с ифов компресор на един колега в неговия гараж и с чешкия ми пистолет ми се разгони фамилията от чакане добре че не беше металик боята накрая за капак и ми хвърли малко масло въпреки пневмогрупата.Второ зиловия е изцяло чугунен и въпреки че е проектиран за водно охлаждане работи перфектно с една ладова перка или въобще без охлаждани зверското прегряване просто не му влияе. Ифовите много бързо почват да плюят маслото в ресивера и от там през маркуча. Един от първите ми събрани зилови агрегати двайсетина години го мъчиха едни момчета в квартала без никъкво охлаждане с горяло и въобще без масло и тръгна да сдава багажа чак след двайсетина години работа и то защото освен за боядисване го напънаха и с гайковерт. Смениха го с чисто нов ифов за няма и година строшиха три и сега понеже вече имат сервиз си купиха едно УК. И накрая за зиловете има ефтин ремонтен комплект всичко заедно с буталата е няма и 50 лева.
                        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                        Коментар


                        • От: Компресор

                          Здравеите,отново днес чух ,,гласа" на новия ми стар компресор от ифа пак не можах да кача снимки Като цяло съм доволен с изкл. на някои грешки от моя страна 1 :двигателя се пада над колелата на единия краи на бутилката оттам другия краи става много лек и от вибрациите цялата машина се опитва да "ходи"-просто ще завъртя цялата носеща планка на 180 градуса и дано има успех.2:не знаех до къде да напълня картера с масло и го напълних до осевата линия на коляновия вал при пускането буквално ми изми очите3:носещата планка е дебела 3мм и оттам се появяват част от вибрациите -отдолу ще заваря 2 опорни винкела.Надявам се след тези промени вече да се захвана с автоматиката Сега до колегата СЕК1 относно дебита на зиловия компресор няма спор 1:0 за него.За охлаждането обаче оребрението е толкова добро,че с един компактен вентилатор или още по добре шайба със спици като перка решават проблема кардинално.Относно мазането пак точка за ифовия въпреки ,че зиловия е с такива допуски ,че горе долу няма проблеми.За качеството на материалите и начина на изработка коментара е безмислен -DDR!!!Относно качването на масло -сегменти,бутало,цилиндър тънко масло прегряване.За работа на зиловия компресор без никакво охлаждане-след прегряване сравним с ръчна помпа за гуми.Колега СЕК1 не ме разбираи погрешно просто всеки агрегат си има предимства и недостатъци-не може с лека ръка да се отхвърли едно за сметка на друго.Лично аз след завършване на тази машина започвам да сглобявам друга с чисто нов зилов агрегат имам интересни и проверени начини за мазане и охлаждане надявам се да си помагаме и споделяме занапред .Между другото работя като електрик в ЕСДЦна Стомана Перник и още се намират някои материалиа в свободното си време по елобзавеждане на автомобили.

                          Коментар


                          • От: Компресор

                            Ще видиш за къкво говоря като го пуснеш в експлоатация ифовия компресор. Те си бяха кекави и на камиона особено като го караш с ремарке където спирачките искат повече въздух. От бутилката на ифата всяка седмица точех по едни 200 милилитра почти само масло и то с нов компресор.
                            Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                            Коментар


                            • От: Компресор

                              :drunk :beer :drinking:И такаааа чепрня за всички които четат тая тема,днес чук гласа на компресора машинката надмина очакванията ми, за една минута напълни бутилката до 8,5 атм.и го изключих защото ме хвана шопето понеже не съм подвързал пресостата (пуснах го авариино нали ми е мерак)та тои командва on/off.Много яко се получи и филтъра за входящия въздух направих го от авто.филтър и стана мн.добре.Утре ще го поснимам и ще кача снимките.Също така монтирах и пневмо групата със стъкалцата за което много се кефя,защото ще имам абсолютно чист въздух ако ми затрябва :banana :drunk за боядисване на някое бакшишко калниче или броня :drunk :beer :drinking:

                              Коментар


                              • От: Компресор

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:polugkomp4.jpg
Прегледи:3
Размер:50.0 КБ
ID:5184455Натиснете снимката за да я уголемите

Име:polukomp3.jpg
Прегледи:3
Размер:51.0 КБ
ID:5184454Натиснете снимката за да я уголемите

Име:polugotov kompresor1.jpg
Прегледи:2
Размер:52.5 КБ
ID:5184453Натиснете снимката за да я уголемите

Име:polukomp2.jpg
Прегледи:2
Размер:52.5 КБ
ID:5184452Натиснете снимката за да я уголемите

Име:polukomp6.jpg
Прегледи:2
Размер:50.1 КБ
ID:5184451Натиснете снимката за да я уголемите

Име:polugkom5.jpg
Прегледи:2
Размер:38.4 КБ
ID:5184450 ето и обещаните снимки с което съм готов за упреци и хвалби .имам един въпрос към специалистите на таз тема някои да ми подскаже как се връзва пресостата към мотора че още не съм го отворил да го видя как е отвътре тоя ''капитан''.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X