Обява

Свий
Няма добавени обяви.

направи си сам ЕКУ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: направи си сам ЕКУ

    Първоначално публикуван от SJ410 Преглед на мнение
    ...
    Много скъп ще е - вентилаторче от компютър Даже може и по-лесно отколкото е показано - на изхода май се появяваше напрежение когато го завъртиш - ако не - ще се ползва бубинката му. пукания в тракта не го плашат.
    М/у другото в тези моторчета има хол-датчик, с който съм правил безконтактно запалване.
    Много инертно!

    Пиезо-сензор не ти върши работа - дава ток само при изменение на натиска.

    Коментар


    • До: направи си сам ЕКУ

      Идеята за вентилатора ми хареса ...... но ..... както е писал Ясен... много инертно!
      Защо не ползваш готов МАП от Опел (Кадет) ... примерно. В моргата ще е 10-20 лева.
      Другото което се сещам е: Хот филм от Лада .... нов е под 100 лева.
      Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

      Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

      Коментар


      • До: направи си сам ЕКУ

        инертно, инертно - за какво ми е бърз МАФ? аз пръскането при настъпване на педала го смятам по това колко рязко настъпваш

        но като казвате 100лв - ха, че то целия комп е <50 лв. за един датчик да дам 100 - не е в духа на този проект!

        Нали целта е да се натрият носовете на мошениците!

        Коментар


        • До: направи си сам ЕКУ

          Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
          Вакуума за MAP-a при мен минава през някакво филтърче. Не знам дали пък няма клапанче вътре. Не би трябвало да пукат толкоз лесно.

          Да не пукат от някакво напрежение? На повечето е стабилизиирано, 5V.

          Има MAP-ове и за коли с турбо. В смисъл, мерят и вакуум и налягане. Може би са по-пукоустойчиви?

          ПП: Не виждам тоя сензор да е "automotive grade". Какви пари е? Защо не ползваш някакъв за кола? Има такива под 100лв. Ако не е предвиден за ползване в кола, е ясно защо гърми.
          И моят минава през филтърче(медицински системи), и аз това се чудя да взема ли един 2 бара и един 6 бара и да пробвам с тях(докато има, граби народе.
          тези са по 6 лв , но 1бар-овият допуска 1.35 бара макс. Може и да е пукнал. Иначе съм със стабилизирано напрежение и аз и е буфериран с опер.усилвател

          Коментар


          • До: направи си сам ЕКУ

            МНОГО е инертно, вентилаторчето. Времеконстанта 3-5 секунди. Освен това сметката по MAF е друга. Освен това има долен праг на задействане, на празен ход няма да дава нищо. Освен това не е ясно как реагира на големи турбулентни потоци. Линейно вентилаторчето не е.

            в Мегаскръц кой MAP сензор ползват?

            Мога да дам за проекта стар компютър от запалването на Самара. В него има MAP сензор, за който не е известно да е дефектирал някога. Но и не знам никакви данни за него.

            Коментар


            • До: направи си сам ЕКУ

              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
              МНОГО е инертно, вентилаторчето. Времеконстанта 3-5 секунди. Освен това сметката по MAF е друга. Освен това има долен праг на задействане, на празен ход няма да дава нищо. Освен това не е ясно как реагира на големи турбулентни потоци. Линейно вентилаторчето не е.

              в Мегаскръц кой MAP сензор ползват?

              Мога да дам за проекта стар компютър от запалването на Самара. В него има MAP сензор, за който не е известно да е дефектирал някога. Но и не знам никакви данни за него.
              3-5 секунди много бе! сигурен ли си?!

              Ами те от мегаскръца ме подмамиха с този SPD015G. Ама побългареният МС - на ДЕК. Не искам да ползувам скъпи части - иначе благодаря за предложението! Нали идеята е после да може лесно(евтино) да се повтори! На празни обороти МАП-а го от...таковах - мотора става малко нервничък, заковал съм го на 2.4мс инжектиране, ако педала е отпуснат, без да ме интересуват обороти и МАП (е, ако са над2400 - 0мс по съвет от форума - така работи най-равно от всички опити. То иначе какво - отпускаш съединителя и той си потегля сам

              Коментар


              • До: направи си сам ЕКУ

                Тия 2400 можеш да ги свалиш на 2000, че даже 1800, съвсем безгрижно.
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • До: направи си сам ЕКУ

                  Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                  Мога да дам за проекта стар компютър от запалването на Самара. В него има MAP сензор, за който не е известно да е дефектирал някога. Но и не знам никакви данни за него.
                  Стандартен МАП с линейно изменение - от около 0 Волта до почти 5!
                  Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                  Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                  Коментар


                  • До: направи си сам ЕКУ

                    Първоначално публикуван от SJ410 Преглед на мнение
                    ... SPD015G...
                    А какво точно му се случва (в електрически смисъл) ?

                    Коментар


                    • До: направи си сам ЕКУ

                      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                      А какво точно му се случва (в електрически смисъл) ?
                      ами на компа се държи като да нема мап(или 0). На мултицета съпротивлението му е в ред, като смуча мърда малко, но тази вечер свалям компа и меря след ОУ какво става. Имаше и лек бъг в софт-калибрирането, който може и да ме е пързалял. Просто снощи нямах време да измеря какво показва след операционния усилвател.

                      Коментар


                      • До: направи си сам ЕКУ

                        Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
                        Стандартен МАП с линейно изменение - от около 0 Волта до почти 5!
                        не - ти сигурно говориш за SPD015GA - този отдавна го свърших в комет и минах на SPD015G - умножавам го по 30 с операционен усилвател и беше добре, ама ...

                        комет държат по много малко бройки от някои артикули - да не си помислите че ги горя на дузини - по 2-5 бройки като купиш и вземат че свършат

                        Коментар


                        • До: направи си сам ЕКУ

                          Първоначално публикуван от SJ410 Преглед на мнение
                          не - ти сигурно говориш за SPD015GA - този отдавна го свърших в комет и минах на SPD015G - умножавам го по 30 с операционен усилвател и беше добре, ама ...

                          комет държат по много малко бройки от някои артикули - да не си помислите че ги горя на дузини - по 2-5 бройки като купиш и вземат че свършат
                          Не, той говореше за самаровския.

                          Коментар


                          • До: направи си сам ЕКУ

                            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                            Не, той говореше за самаровския.
                            Ъхъ .......


                            На почти всички автомобили е такъв ..... макар че има и обратни т.е. при спад на налягането не вдигат линейно, ами напрежението пада ... разбира се пак линейно.
                            Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                            Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                            Коментар


                            • До: направи си сам ЕКУ

                              Ако не е секретно, дай схема на ЕКУ-то което си събрал до момента, та хардуеристите да имамаме възможност да поразгледаме и пооплюем направеното.
                              Не чета коментари и не отговарям на такива.

                              И коментаторите...

                              Коментар


                              • До: направи си сам ЕКУ

                                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                                Тия 2400 можеш да ги свалиш на 2000, че даже 1800, съвсем безгрижно.
                                страх ме е още, а така като не работи останалата част бавно бавно се прибирам на собствен ход

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X