До: направи си сам ЕКУ
Да, захранването не прекъсвам. Дори в началото приспивах процесора, ама като се събуди се оказва в доста странно състояние, та реших да не го приспивам повече.
Схемките, (макар и не цялостна схема) са пълни. Филтъра е дросел-кондензатор и следва стабилизатор LM317 с 1 мф. Не забелязвам проблеми от сорта ресет по време на работа. За какво са ми повече защити - оригиналният да не би да се оказа по-защитен?
Моят издържа и друг тест - прекъсна се вътрешно акумулатора(проклета машинка), като при това главното реле чаткаше като картечница. След като смених акумулатора - н.п. с компа.
Входовете от датчиците са буферирани през транзистори или опер усилватели. А термодатчиците МАП и ТПС се захранват от напрежението на процесора. Ако то се избуши - процесора ще се изпържи, така че нема смисъл от защити
Само реф-пос е с външно захр. и контакта е 12в. Но при общ колектор с 10К на базата - нема начин да докара беля.
Защити мисля да не слагам. Изходящите стъпала са преосигурени над 9 пъти. Нали има бушончета разни...
Перката ми е на ремък. Това поне добре.
Ако ще се ползва за друга кола, ще се наложат много промени! На мен основният ми алгоритъм се усуква около реф-пос сигналите, които са с различни дължини.
Ако пък се предложи на хората, то ще е с ясно обяснение, че това е минималистично решение, което може да доведе до проблеми.
Това за другото ЕКУ(1000 оборота) ми харесва - много прилича на ситуацията която наблюдавам. Ще пробвам с праг 1000
10х за инфото и забележките!
Първоначално публикуван от ittso
Преглед на мнение
Схемките, (макар и не цялостна схема) са пълни. Филтъра е дросел-кондензатор и следва стабилизатор LM317 с 1 мф. Не забелязвам проблеми от сорта ресет по време на работа. За какво са ми повече защити - оригиналният да не би да се оказа по-защитен?

Входовете от датчиците са буферирани през транзистори или опер усилватели. А термодатчиците МАП и ТПС се захранват от напрежението на процесора. Ако то се избуши - процесора ще се изпържи, така че нема смисъл от защити

Защити мисля да не слагам. Изходящите стъпала са преосигурени над 9 пъти. Нали има бушончета разни...
Перката ми е на ремък. Това поне добре.
Ако ще се ползва за друга кола, ще се наложат много промени! На мен основният ми алгоритъм се усуква около реф-пос сигналите, които са с различни дължини.
Ако пък се предложи на хората, то ще е с ясно обяснение, че това е минималистично решение, което може да доведе до проблеми.
Това за другото ЕКУ(1000 оборота) ми харесва - много прилича на ситуацията която наблюдавам. Ще пробвам с праг 1000

10х за инфото и забележките!
Коментар