До: направи си сам ЕКУ
В смисъл, че клапана не е електрически, така ли?
А на инжекторите, какво им зареждаш, че нещо не съм наясно?
Колкото до паралела - ако оригинално е така, то и инжекторите са предвидени за тоя режим, както и колекторите. Нищо чудно да работи по-добре.
Да разбирам че на газ ще ползваш същия компютър?
За празните обороти имам идейка - намаляваш ширината на импулсите към инжекторите, и следиш оборотите, докато дойдат до тия, дето трябва. Ако са по-ниски - обратното. Въпроса е да уцелиш времевата константа на това намаление и увеличение.
Друг вариант е да ползваш клапан от газов инжекцион. Работи безгрижно на 100Hz. Колко пуска можеш да управляваш с PWM. Намират се за около 30-40лв. Аз даже се замислям да сложа такова на ферозата, ако се окаже че щатния е сдал. При палене след по-дълъг престой ми прави едни номерца за 5-10 секунди.
...ама, още не съм и гледал импулсите на инжекторите. Ако ги намалява, неще да е от това, а сигурно от температурен датчик някой.
Първоначално публикуван от SJ410
Преглед на мнение
А на инжекторите, какво им зареждаш, че нещо не съм наясно?
Колкото до паралела - ако оригинално е така, то и инжекторите са предвидени за тоя режим, както и колекторите. Нищо чудно да работи по-добре.
Да разбирам че на газ ще ползваш същия компютър?
За празните обороти имам идейка - намаляваш ширината на импулсите към инжекторите, и следиш оборотите, докато дойдат до тия, дето трябва. Ако са по-ниски - обратното. Въпроса е да уцелиш времевата константа на това намаление и увеличение.
Друг вариант е да ползваш клапан от газов инжекцион. Работи безгрижно на 100Hz. Колко пуска можеш да управляваш с PWM. Намират се за около 30-40лв. Аз даже се замислям да сложа такова на ферозата, ако се окаже че щатния е сдал. При палене след по-дълъг престой ми прави едни номерца за 5-10 секунди.
...ама, още не съм и гледал импулсите на инжекторите. Ако ги намалява, неще да е от това, а сигурно от температурен датчик някой.
Коментар