Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Засрещна клапани с буталата.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Добре де, колега, ако си правил ремонт на ТОЧНО такъв мотор, драсни два-три реда, къде са евентуалните подводни камъни, да тури ли пак ремък или да го смени с верига, да бъде мотора или да не бъде.Мисля си, че това е идеята на форумите?

    Коментар


    • Базата е Фиат 124,ма нема нищо общш като материали блок ,колянов вал.и цилиндрова глава.А Сиери съм правил и Косуърт бензин с DOHC и Сиера дизел ,и от двете последните версии са седан купе ,не хечбек Сиери!Дизела е базов от тогава досега с некои съвременни подобрения откъм електроника.
      Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

      Коментар


      • И фордовите мотори дето сте правили немат много обшо с този
        Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

        Коментар


        • Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение
          Базата е Фиат 124,ма нема нищо общш като материали блок ,колянов вал.и цилиндрова глава.А Сиери съм правил и Косуърт бензин с DOHC и Сиера дизел ,и от двете последните версии са седан купе ,не хечбек Сиери!Дизела е базов от тогава досега с некои съвременни подобрения откъм електроника.
          Съвсем дребни подобрения, единия е предкамерен дизел, другия с директно впръскване.Съвсем лека разлика в степента на сгъстяване, ангренажния привод, буталата, главите, разпределителните валове, помпите, ама кубатурата поне е еднаква

          Коментар


          • Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
            ...Та Сиера косуърт дизел...
            Сиера, Косуърд и дизел не трябва да се употребяват в едно изречение...
            Не чета коментари и не отговарям на такива.

            И коментаторите...

            Коментар


            • Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение

              Сиера, Косуърд и дизел не трябва да се употребяват в едно изречение...
              Тшва мислех да го пиша и аз.Иначе основния принцип на тоя мотор не е променен съществено освен горивонагнетателната и впръскването.Занимавам се и сега ,но не редовно.
              Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

              Коментар


              • Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение

                Тшва мислех да го пиша и аз.Иначе основния принцип на тоя мотор не е променен съществено освен горивонагнетателната и впръскването.Занимавам се и сега ,но не редовно.
                За тебе всички знаеме. Ама не си по темата...
                Калин Владов,09РСПБЗН

                Коментар


                • Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение
                  ...Иначе основния принцип на тоя мотор...
                  ...е като на всеки друг мотор изобщо.

                  Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                  Коментар


                  • Не баш .Има мотори с друг ред на работа 4 и повече цилиндрови,боксери,wт -та,с изчанчено газоразпределение и входно изходни колектори,но специално при тоя нищо кой знае какво.Ма няма да споря с моторни специалисти ,аз аутсайдера.....
                    Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                    Коментар


                    • Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      ...е като на всеки друг мотор изобщо.
                      И ако игнорираме иронията ,сте абсолютно прав. А концепцията е продължение на старите трактори 1.8Д от миналия век,и даже са запазили материала (чугуна) -Форд не боледува а направо......
                      -Само дето този привод до помпата и оттам към разпределителния вал (усъвършенстване на привода с два ремъка от коляновия вал) , защо не го направиха със зъбен привод (имат опит) ,а сложили вериги ..
                      Пс. Когато видях верижния привод преди години ,доста се чесах.....и чудих.......на концепцията ( кой ще познае, кое ми се видя странно?), но версията с кайш - не съм виждал!

                      Коментар


                      • CR помпа не е нужно да е зацепена по определен начин. Ама ако "дава" на разпределителните валове - трябва.

                        Коментар


                        • Първоначално публикуван от mikivt Преглед на мнение
                          CR помпа не е нужно да е зацепена по определен начин. Ама ако "дава" на разпределителните валове - трябва.
                          Така е стига да няма в помпата датчик за положението.
                          Идеята да се "раздели" на две части ангренажният привод, позволява демонтаж на главата с разкачване само на горната част. Отделно големия товар е върху долния (передава движение на помпата и нагоре към разпределителния вал) и може да се вземат мерки за по дълъг ресурс.
                          Чуденето ми беше, гледайки долното "творение".

                          Коментар


                          • Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение

                            Сиера, Косуърд и дизел не трябва да се употребяват в едно изречение...
                            В изречението съм пропуснал газ генератор на царевични кочани
                            Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                            Коментар


                            • Поради силна липса на време, нещата се движат бавно ,но се работи по въпроса.

                              Днес успях да направя мост за мерене.


                              Имаше леко разлика в равнините на двете крачета,което изравних върху шкурка на стъкло.
                              Прикачени файлове
                              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                              Анатолий Пейчинов o8875о9815
                              https://dvrbg.com/

                              Коментар


                              • Безмислен труд. Май не разбра какво обяснявах по-назад...
                                Калин Владов,09РСПБЗН

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X