Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Засрещна клапани с буталата.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
    Не пристъргват нищо...
    Тогава въпроса какво се случва с цилиндрите като ги потопят в солната киселина си стои с пълна сила.

    Колкото до другото - читаво направен ремонт е читаво направен ремонт и толкоз. На кой размер е шлайфан няма значение, стига да има оригинални или читави части за това.

    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

      Тогава въпроса какво се случва с цилиндрите като ги потопят в солната киселина си стои с пълна сила.

      Колкото до другото - читаво направен ремонт е читаво направен ремонт и толкоз. На кой размер е шлайфан няма значение, стига да има оригинални или читави части за това.
      На кой ремонт е,няма значение ,дадох го само за пример.За другото не съм съгласен,аз съм правил основен ремонт на лади ,в смисъл демонтаж,монтаж,разглобяване,сглобяване ,блока на машина ,главите аз ги шлайфах на фрезата ,тогава имах..

      Никоя не издържа над 200 000 км.грубо,преди да почне да гори масло и т.н

      Същевременно ,имах лада купена уж на 160 000 км. На която аз докарах мотора до почти милион километра със две сменяния на гарнитура на главата,и в двата случая по моя вина като водач,не като монтьор.И гарантирам ,че милионник се държеше по добре от двигател на 200 к след основен ремонт.

      Правил съм и ремонт на няколко кадета и аскони,същата работа,поне преди 20-25 г.беше така...Работил съм в почти всички дапове за много кратко,на камионите докато не набием нови ризи ,нищо не ставаше както трябва.Чичката цял живот прави двигатели в мостстрой ,вуйчо ми също правише двигатели в дап на рейсовете ,всички споделяме едно и също мнение....Оня ден,и двамата ми виснаха на главата ...да дават акъл,да съм занесъл дюзите на стенд да ги центроват....аз гледам пукнатите бутала.. и се чудя от къде да захващам ,те ме занимават с глупости,че и ми викат,не помниш ли едно време,че така правихме..
      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
      Анатолий Пейчинов o8875о9815
      https://dvrbg.com/

      Коментар


      • Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

        Тогава въпроса какво се случва с цилиндрите като ги потопят в солната киселина си стои с пълна сила.

        Колкото до другото - читаво направен ремонт е читаво направен ремонт и толкоз. На кой размер е шлайфан няма значение, стига да има оригинални или читави части за това.

        Ще ги разпитам ,може да мажат с нещо,Тея дни ще има развитие някакво,че нямам време,идните три седмици,даже и телефона няма да вдигам.
        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
        Анатолий Пейчинов o8875о9815
        https://dvrbg.com/

        Коментар


        • Няма проблем с майсторлъка при сглобяването. Поне при читавите майстори.
          Проблема е с качеството на частите.
          Имахме едно жигули, 1971 произведено.
          Спука му се блока(аз го спуках де, ма бях още новобранец...) и баща ми ще не ще-купи нов блок от мототехника. Нови бутала и сегменти, нормални.
          Сглобяваме го, но това чудо гори масло та пуши като локомотив. Викаме си, че като улегнат сегментите ще се оправи... Нцъ, никакво подобрение след няколко хиляди километра.
          И двигателя пак долу, и този път при майстор(предния път го сглобявахме сами).
          И оня като измери цилиндрите-изтървани при обработката в завода, и за да се оправят-отива на втори ремонт. Шлайф на блока, нови бутала и сегменти като за втори ремонт, и двигателя си заработи както трябва.

          Та сглобяването може да е супер добро, но ако частите нямат качеството на тези за оригинално вграждане-няма как да изкара много.

          Винаги съм се питал-ако се намерят части свалени директно от линията в завода и се сглобят както си пише-дали двигателя ще изкара колкото фабричната сглобка?
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

            Колкото до другото - читаво направен ремонт е читаво направен ремонт и толкоз. На кой размер е шлайфан няма значение, стига да има оригинални или читави части за това.
            Да,да ама струва едни финикийски знаци.
            В повечето случаи се търси компромисно решение с "програмиран" бъдещ срок на експлоатация 3-5 г.

            Пс. Утре продължавам събирането на двигателя на приятел- ( на държавна заплата от системата)1.8 114кс. Нисан Алмера Тино 2002г.. След прегряване преди година (теч от водна помпа) започва да си увеличава апетита към маслото (то тази концепция и нови са склонни към хапване) и "цапа" свещи.
            Освен запекли маслени сегменти (този конструкция имат този проблем),износен хонинг ,"опечени" гумички и ангренажен комплект с критично износване (заслуга има конструктивното решение на хидравличния обтегач без обратено фиксиране и добре ,че новият в комплекта е грамотно изпълнен -SKF).- Та,, колко да инвестира в кола на която продажната пазарна цена е около 2000-2500 лв.,( а купето е здраво и удобно). За това се търсят приемливите компромиси и няма как всичко да е читаво.............

            Коментар


            • Пишат в темата принципни некои решения
              Колеги , точно тоя мотор някой да го е ремонтирал
              И престанете с хонинга той не е деруга по цилиндъра следствие на хонинговане
              Малките неравности при шалайфане не са маслени депа
              Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

              Коментар


              • Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                Няма проблем с майсторлъка при сглобяването. Поне при читавите майстори.
                Проблема е с качеството на частите.
                Имахме едно жигули, 1971 произведено.
                Спука му се блока(аз го спуках де, ма бях още новобранец...) и баща ми ще не ще-купи нов блок от мототехника. Нови бутала и сегменти, нормални.
                Сглобяваме го, но това чудо гори масло та пуши като локомотив. Викаме си, че като улегнат сегментите ще се оправи... Нцъ, никакво подобрение след няколко хиляди километра.
                И двигателя пак долу, и този път при майстор(предния път го сглобявахме сами).
                И оня като измери цилиндрите-изтървани при обработката в завода, и за да се оправят-отива на втори ремонт. Шлайф на блока, нови бутала и сегменти като за втори ремонт, и двигателя си заработи както трябва.

                Та сглобяването може да е супер добро, но ако частите нямат качеството на тези за оригинално вграждане-няма как да изкара много.

                Винаги съм се питал-ако се намерят части свалени директно от линията в завода и се сглобят както си пише-дали двигателя ще изкара колкото фабричната сглобка?
                Това беше едно време, сега ментетата са си ментета, продават се в повечето магазини за авточасти, във всеки читав сервиз знаят марките им.Стига на клиента да му държи джоба може без проблем двигателя да изкара заводски заложения му пробег, въпреки убедителните приказки на някои търговци как Kolbenschmidt продавали едни бутала на производителя, пък за вторични пазар били съвсем други, и по същата логика за останалите авточасти.Да вземем един ангренажен ремък като пример, свалям от колата ремък на Gates сложен от завода, слагам пак такъв, но вместо в бяла кутийка на ФВ идва при мен в червена на Gates, е ако се скъса този ремък преди да мине гарантираните 90 хиляди километра(примерно) и така няколко пъти на няколко различни места, какво се случва с гаранцията, която производителя трябва да поеме за продукта си, и какво се случва с продажбите?

                Roninn Абе да не бях карал лада, че да превъзнасям качеството на заводските им сглобки на двигатели, ама пусто доста стаж имам с такива.Имал съм доста случаи с двигатели прогорили масло на по 80-100 хил километра, и то не заради изпечени гумички, а баш заради кофти сегменти или заради кофти блок.Тази, дето е била близо милионник, случайно да не е била 1500 и смееш ли да кажеш по колко масло и доливаше?Моята изкара 400 хиляди след основен ремонт с разградски бутала и сегменти, но в последните 50 хиляди разхода на масло, беше досущ като на ново Ауди, с тази разлика че маслото беше по 1.20 литъра.

                А за форда не бери грижа, може да си го направиш да върви както преди, че дори и да е значително по-надежден откъм ангренажния привод.Дюзите наистина има смисъл да се "центроват", но сега това ти е най-малкия дерт.По скоро събери цени от няколко места, прецени евентуално колко ще ти струва твоя труд, колко ще ти струва да го закараш в доверен сервиз(въпреки че се съмнявам някой да се грабне да събира мотор докаран на парчета в багажаник).В такава фирма дето рециклира, като измива и боядисва, аз мой двигател не бих дал, имам печален опит с рециклирани стартери и динама.И преди всичко прегледай добре цилиндрите, ако можеш да минеш без шлайф, това е един огромен плюс, да не кажа най-големия в целия Форд, понеже намирането на добър шлайфист си е предизвикателство, а не го ли намериш цялата работа отива на вятъра.

                Коментар


                • Стига по принцип и ангро
                  Кой прави такъв мотор другите да почакат инфо
                  Ся и шлайфиста за ректификация
                  Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                  Коментар


                  • Специално на Жигулите и Ладите със сегменти на Колбеншмид ,тефлонови гумички от Ситроен ,качествени лагери и масла ,моторите си вадеха перфектни показатели и пробег!Все пак са си ДВГ от друго време !
                    Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                    Коментар


                    • Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение
                      Специално на Жигулите и Ладите със сегменти на Колбеншмид ,тефлонови гумички от Ситроен ,качествени лагери и масла ,моторите си вадеха перфектни показатели и пробег!Все пак са си ДВГ от друго време !
                      Ти кога последно прави такъв мотор на Форд
                      Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                      Коментар


                      • За този мотор сигурно не е нужно да си направиш груба сметка за труда и частите преди ремонта? Явно се предполага, че собствениците на такива имат много излишни пари?Нито пък да намериш някой, който да ти направи обработките, те сами ще те потърсят.
                        Такъв не съм правил, но съм се борил доста с дядо му, пак с два ангренажни ремъка, онзи който донася вечната слава на форд

                        Коментар


                        • И кашмера на Мазда 6
                          Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                          Коментар


                          • Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнение
                            онзи който донася вечната слава на форд
                            Всеки производител има свои "попадения" и Форд не изостава...... Пр. зъбчатката на коляновия вал да е без шпонка , заради картер- демонтираш скоростната кутия и т.н.
                            Но с конкурентна цена и "катърести" характеристики.......имат почитателите .

                            Коментар


                            • Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение

                              Ти кога последно прави такъв мотор на Форд
                              За Жигуловите пиша .А такъв Фордов съм правил последно преди бая време ,но на Сиера седан от последните.Мотора в основи си е същия .
                              Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                              Коментар


                              • Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение

                                За Жигуловите пиша .А такъв Фордов съм правил последно преди бая време ,но на Сиера седан от последните.Мотора в основи си е същия .
                                А да кажем са фиатови
                                Седан нема нишо общо с мотор Само каркаса обуслава
                                Та Сиера косуърт дизел или 16 бензин
                                Кой е правил ремонт на точно този мотор и да се изкаже
                                не ми се пишат точки и запетайки на В10
                                Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X