Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Засрещна клапани с буталата.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • И аз като Петков. Що колии трактори съм запалил на дърпане, а на стартер не искат...

    Обаче този старт спрей го хвърли някъде по-надалеч. Той помага, ако няма въьдух в системата. но поради износване или други причини не може да направи първите припламвания, които дават инерция на маховика. И точно етера от спрея дава тези няяколко първи пропуквавания. Обаче къса колянови валове, ако не се работи внимателно.
    Та по-добре на дърпане.
    Това, ако е от въздуха. Ако е от компютри, имобилайзери и други подобни глупости-трябва си борба с електрониката.
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • Имаме успех,тази вечер гадината запали от втория опит.Както се съмнявах ,имаше въздух,или по точно казано,нямаше нафта.,там където трябва да има.Според мен,нафта нямаше по целия тръбопровод.Купих нова помпичка,която естествено не работи,взех 3 метра прозрачен шлаух 8 мм.Наложи се да смуча с устата,напълних тръбата към помпата докато прелее, сложих скоби,напомпих няколко пъти със старата помпичка,завъртях не запали,второто завъртане запали все едно че нищо не е било.И вчера беше така,помпичката вадеше нафта и въздух,днес обаче помпих докато не напълни безцветния шлаух.Три метра безцветен шлаух,върши чудеса.

      https://youtu.be/egn6ymE2vdY
      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
      Анатолий Пейчинов o8875о9815
      https://dvrbg.com/

      Коментар


      • petkov_bb
        petkov_bb коментира
        Редактиране на коментар
        Браво,
        "работи като часовник ,а часовника- като трактор".......
        Всичко е добре, когато завършва добре- ще спите спокойни тази вечер.

    • Честито, дано да е читав двигателя и дълго да ти служи колата.

      Коментар


      • Натиснете снимката за да я уголемите

Име:image_892087.jpg
Прегледи:669
Размер:238.8 КБ
ID:6537480 Мда.....от тук следва,да сваля тази помпа,да сложа старата и дюзите,за което ще разглобя ангренажа,веригата капака на клапаните ,да зацепя всички валове,колелца и т.н.

        Другото е лесно,нови масла навсякъде,полуоските ,брони ,фарове и т.н

        Лесна работа.

        В момента светят абс и тракшън контрола...но няма полуоските .

        Мда...доволен съм.
        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
        Анатолий Пейчинов o8875о9815
        https://dvrbg.com/

        Коментар


        • А защо искаш да си усложниш живота с още толкова много приключения, при положение че всичко е наред ?

          Коментар


          • Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение

            Доста автомобили се държат точно така когато има несъответствие между компютър, помпа и/или имобилайзер.Сега се разтършувах и правилно помня - Ford-вите помпи трябва да се reset-нат преди първо палене - после си се самонастройват към компютъра/имобилайзера. Прави се с помпаджийски кабел и софтуер, а ти такива нямаш
            Имам кабели и софт ,да набия номера на дюзите на делфи,този ми е четвъртият форд,другите три бяха с Делфи,и там сравнително често компа си забравя номерата на дюзите и няма палене.Имам софт да правя ключове за имобилайзера и за безжичния модул за дистанционните,мога да ровя по всички ICM модули по колата и ровя де,като ми се наложи...
            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
            Анатолий Пейчинов o8875о9815
            https://dvrbg.com/

            Коментар


            • Първоначално публикуван от viperr Преглед на мнение
              А защо искаш да си усложниш живота с още толкова много приключения, при положение че всичко е наред ?
              Помпата и дюзите не влизат в сметката, трябва да ги върна на продавача.
              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
              Анатолий Пейчинов o8875о9815
              https://dvrbg.com/

              Коментар


              • На последната снимка все едно ти си се закачил на бесилото..

                Коментар


                • Първоначално публикуван от dragozow Преглед на мнение
                  На последната снимка все едно ти си се закачил на бесилото..
                  Имаше и такива моменти.В интерес на истината,беше ми изключително приятно да свърша Тая работа, единствено липсата на време и това че тъкмо се завра някъде и звъни телефона,това дразнеше много,ама няма Как,в следващия живот,ще си взема секретарка.

                  На новия двигател,шайбата на голяновия вал е демпферна,на стария не е,коя да оставя.Предполагам че са сложили демпферна,заради муфата за свободния ход на генератора.Тая муфа вече я няма.
                  Последно редактирано от Roninn; 19-12-19, 07:58.
                  Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                  Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                  Анатолий Пейчинов o8875о9815
                  https://dvrbg.com/

                  Коментар


                  • Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение


                    На новия двигател,шайбата на голяновия вал е демпферна,на стария не е,коя да оставя..
                    Тази която няма "биене" и не са износени каналите.
                    При такива "ремонти" предпочитам да заменя всичко, което трябва още преди да сложа мотора в коша,защото и смяната на помпата е по лесно упражнение, преди да се "завре" двигателя.

                    Коментар


                    • И после да се чудиш защо не иска да запали пущинята.... Малко чанч, но мотора знае че е запял вече.

                      Коментар


                      • Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение

                        Имам кабели и софт ,да набия номера на дюзите на делфи,този ми е четвъртият форд,другите три бяха с Делфи,и там сравнително често компа си забравя номерата на дюзите и няма палене.Имам софт да правя ключове за имобилайзера и за безжичния модул за дистанционните,мога да ровя по всички ICM модули по колата и ровя де,като ми се наложи...
                        Може и да бъркам, но разбрах че двигателя не е common rail. Ако е, забрави за поста ми по отношение на помпаджийския софтуер.
                        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                        Коментар


                        • cecoa1
                          cecoa1 коментира
                          Редактиране на коментар
                          Има снимка в пост 181. Рейла не е с формата на най-разпространените такива, но системата си е тая

                        • sparkybg
                          sparkybg коментира
                          Редактиране на коментар
                          Пропуснал съм я тая снимка. То рейл няма - има "chamber".

                          Ама дюзите така или иначе вадят очи че са електрически.

                      • Първоначално публикуван от dragozow Преглед на мнение
                        На последната снимка все едно ти си се закачил на бесилото..
                        Това си е направо за "Смешни снимки", на тема Форд Дизел и настъпващата зима ...
                        Nissan Terrano 2,7 TDI

                        Коментар


                        • Тоя модел Форд до 2006 г.се прави с комънрейл Делфи,чувал съм че 2000-2001 г.имало TDDI но такъв кънект не съм виждал и на снимка.

                          След 2006 г.се сглобява със сименс ,тоя е 2009 г.и е сименс,на помпата пише континентал.

                          Дюзите на този модел(моя)ги цъка пиезо елемент,на една от моите дюзи правише проблем и се наложи да го сменя.Оказа се че от сименс не продават този елемент отделно ,но пък находчиви бг помпаджии ,насадиха абсолютно същия елемент от някакво Пежо хди ... естествено на стенд,центровка и т.н.

                          Вчера по план колата трябваше да работи на въоръжение.Нямах помощници и хванах майка ми да помпи да обезвъздуша спирачките,помпи жената...помпи...аз под колата... развивам...нищо не тече....десет минути обикалям колелата ,нищо...чеша се зад врата...обяснявам на майка ми като помпи,последния път,да държи педала до долу...мина жената инструктаж...пак под колата...нищо не излиза от щуцерите.....ядосах се ,,скарах се на майка ми...че явно не натиска достатъчно и казах с двата крака да се изправи на педала....питам натискаш ли ,вика ДА.....пак се чешя зад врата...питам педала слиза ли до долу...вика разбира се....баси...преди спираше някак...сега съвсем отказаха щом педала пада до долу...че даже и вече не се вдигал....Излизам и викам на майка ми,Я да видя какво правиш.....И ми падна пердето,през цялото време натискала педала на съединителя........Съответно успяла с двата крака да счупи помпата...а тя цялата пластмаса една такава зелена рогата ...В неделя сутринта успях да купя нова на Лук за 136 лв.имало и по евтини,но в момента това само налично...

                          Смяната на тая помпа ми отне половин ден,що псувни отнесоха инженерите от Форд,смених я ...и нищо...още 3 часа няма обезвъздушаване.....за два часа наредих вакуум помпа,проверих долната помпа,която е комплект с лагера и се сменя със свалянето на скоростите....добре че нямаше проблем с нея, проверих и помпата ,наред си е,свалих маркучите ,да не са спукани или да съм ги срязал при ваденето на двигателя и скоростите,здрави...и накрая се оказа че казанчето за спирачна течност трябва да е пълно до преливане,два милиметра под гърловината и смуче въздух.....

                          Около 18 часа,брони, фарове,маски,преден капак,даже и реглаж на предницата с рулетка направих.

                          Преди час измих колата и двигателя с обезмаслител...мивка и вътре,минах около 50-60 км.

                          Двигателя работи нормално,тегли доста добре,според мен в ниските обороти има по голям въртящ момент от стария двигател,пробвах много пъти,при движение със скорост 30-40 км.при рязко настъпване на газта,свирят гуми,уточнявам,съединител не се пипа......при движение със 50-60 км.на трета и натискане на газта рязко,една от двете гуми ,на асфалт започва да буксува.....мисля че дясната.Повече от 140 не съм вдигал.Сега се чудя,от къде вдигна тягата...стария мотор е в идеално състояние...хонинга стои като на нов мотор.Единствено от дюзите може да има разлика...помпите са 1:1 ...

                          Заради скъсан кабел на датчика на АБС не работи и тракшън контрола,затова и буксува едното колело на 3 -та предавка.
                          Последно редактирано от Roninn; 22-12-19, 22:31.
                          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                          Анатолий Пейчинов o8875о9815
                          https://dvrbg.com/

                          Коментар


                          • Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
                            през цялото време натискала педала на съединителя.........
                            Е, не.... Това звучи като виц.
                            Не, че не ти вярвам, но наистина е...
                            За пореден път се доказва поговорката за козата и пръча.

                            Иначе браво, честита ти нова кола.
                            Има ли желание-има и начин!

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X