Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Засрещна клапани с буталата.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Днес ми остана време да измеря старите бутала,колко стърчат над блока.
    Прилагам скица с точките на мерене.
    Прикачени файлове
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

    Коментар


    • Припомням че пораженията са в 1 и 2 цилиндър.
      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
      Анатолий Пейчинов o8875о9815
      https://dvrbg.com/

      Коментар


      • Моста върши добра работа
        Прикачени файлове
        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
        Анатолий Пейчинов o8875о9815
        https://dvrbg.com/

        Коментар


        • Днес намерих мотор от фокус мк2 1.8 TDCI 115 коня с код на мотора KKDA 2005 година

          Моя мотор е R3PA

          Навсякъде пише че мотора е същия,четох че има разминаване в изхода на маслото от турбото.Погледнах и наистина има дребнаразлика,която се решава елементарно.Мотора пали и работи много добре.В понеделник мисля да го взема.

          Разбира се,ще го монтирам с моите карантии,турбо,егр и дюзи помпа и еку.

          Чудя се само тая разлика от 25 коня,от къде идва,без да разбирам много от Форд,виждам че турбината на фокуса е по голяма и има управление някакво.Допускам че е с променлива геометрия.Дали има разлика в дюзите и помпата.Изкушавам се да пробвам да го насадя със неговото си турбо и еку ,което би ми дало възможност да докарам почти 150 коня.

          Обаче егр клапана на фокуса е друг ,липсва му датчик за тротъл позишън ,а моя има,тоест ако тръгна на тази крачка,ще трябва доста работи да сменя.Незнам как ще се отрази ,моя има дпф,фокуса няма.Ще го обмисля това,но ми се струва че финансова гледна точка, няма смисъл.
          Последно редактирано от Roninn; 23-11-19, 18:20.
          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
          Анатолий Пейчинов o8875о9815
          https://dvrbg.com/

          Коментар


          • Това намирам от някакъв Форд форум.
            Същото твърдение ,го има и по други Форд форуми.
            Прикачени файлове
            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
            Анатолий Пейчинов o8875о9815
            https://dvrbg.com/

            Коментар


            • И EGR-а и турбото се управляват от ECU-то. Тоест или монтираш мотора с твоите, или с тия на другия карантии, барабар с всичко липсващо при теб - TPS и прочие.

              Предполагам си наясно че или трябва да снасяш на ТехноТест и подобните им, или автомобилът си остава вечно твой, с евентуални проблеми ако някой рече да се заяжда при проверка на пътя.
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                И EGR-а и турбото се управляват от ECU-то. Тоест или монтираш мотора с твоите, или с тия на другия карантии, барабар с всичко липсващо при теб - TPS и прочие.

                Предполагам си наясно че или трябва да снасяш на ТехноТест и подобните им, или автомобилът си остава вечно твой, с евентуални проблеми ако някой рече да се заяжда при проверка на пътя.
                Да,заради различния код на мотора,отиваме на технотест с 350 лв.Това ми е най-малкия проблем.По ми е интересно,измерванията какво показват,според мен,освен бутала,и клапани,няма поражения надолу.
                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                https://dvrbg.com/

                Коментар


                • С променлива геометрия или с уейстгейт все имаш някакво управление от компютъра.Няма смисъл заради тази разлика в коенете да се вкарваш в такъв филм, най-вероятно ще се наложи освен ЕКУ-то да сменяш и инсталацията и някой друг датчик, че от тази фирма са доста скарани с унификацията.Ако толкоз те тормозят конете, в Пловдив има много читав мапер, а такъв двигател дефорсиран до 75 коня ще има какво да покаже и то при минимална инвестиция.

                  За технотеста може да не се кахъриш, злите езици говорят че в близко бъдеще номера на двигателя няма да е голям фактор(а дано да е по-близко това бъдеще).Ако продаваш колата в областта, в която е регистрирана канали не се минават.На практика този номер се гледа само при пререгистрация, при технически преглед слабо ги интересува.Проблеми на пътя НЯМА как да имаш понеже в себе си носиш само и единствено малкия талон, в който номер на двигателя не фигурира, дори да носиш големия не си длъжен да го даваш на КАТ-аджията.

                  Коментар


                  • Проблеми на пътя има как да имаш, понеже мина времето, в което единствения източник на информация за проверяващия беше големия талон. Вероятността е миниатюрна, но все пак съществува.
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар


                    • Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      Проблеми на пътя има как да имаш, понеже мина времето, в което единствения източник на информация за проверяващия беше големия талон. Вероятността е миниатюрна, но все пак съществува.
                      Номерът на моя двигател едвам се вижда на канал, с огледалце.
                      Представям си КАТ-аджията как ще се навре под колата да търси номера.

                      Коментар


                      • Никой нищо не каза относно това,колко стърчат буталата над блока.
                        Относно мощността,той и сега е ремапнат и е около 120 коня.

                        беше 120 коня......


                        https://youtu.be/MQVpXv26wZU
                        Последно редактирано от Roninn; 24-11-19, 00:55.
                        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                        Анатолий Пейчинов o8875о9815
                        https://dvrbg.com/

                        Коментар


                        • Дебелините на ремонтните гарнитури ще кажат. Ако ги има и ако това са най- високите точки на буталата
                          А тези простотии се правят от името на всички ни.
                          Даника
                          Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                          Коментар


                          • Първоначално публикуван от veskov Преглед на мнение
                            Дебелините на ремонтните гарнитури ще кажат. Ако ги има и ако това са най- високите точки на буталата
                            Не са най-високите точки,според един менуал,буталата се мерят от двете страни (от двата края на болта) в една линия ,така съм мерил и аз,но буталата на тоя двигател ,не са плоски челата.Погледнато по дължината на оста на буталния болт,челата са като полумесец ,това според часовника ,и разликата е една две десети между средата и периферията.

                            Прикачени файлове
                            Последно редактирано от Roninn; 24-11-19, 08:13.
                            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                            Анатолий Пейчинов o8875о9815
                            https://dvrbg.com/

                            Коментар


                            • Върни се и прочети написаното от колегата Калин, теб те интересува коя част от буталото евентуално ще удря в клапаните/главата.

                              Коментар


                              • Според мен , това измерване трябва да се прави с новите бутала , а не с тия дето са се блъскали в клапаните и главата.
                                В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X