Много добра "баничарка", нашият сме го купували нов от Мото Пфое като беше нов модел. Каран е към 300 000 км, повечето пълен до тавана с машини и все на заварка, правили сме два пъти дюзи и веднъж двигател. Съединителя се пръсна на три парчета при мен над 200 000 км, сменяли сме и поне по една биалетка годишно отзад, но това май е заради товаренето. Много хубаво върви(1,8/90HP) и има много хубаво управление. Имаме и едно Канго, неговотото управление няма нищо общо с това на Форда. Щом няма ръжда си го карай, ще хвърлиш някой лев сега и ще те слуша.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Засрещна клапани с буталата.
Свий
X
-
Първоначално публикуван от dragozow Преглед на мнениеМного добра "баничарка", нашият сме го купували нов от Мото Пфое като беше нов модел. Каран е към 300 000 км, повечето пълен до тавана с машини и все на заварка, правили сме два пъти дюзи и веднъж двигател. Съединителя се пръсна на три парчета при мен над 200 000 км, сменяли сме и поне по една биалетка годишно отзад, но това май е заради товаренето. Много хубаво върви(1,8/90HP) и има много хубаво управление. Имаме и едно Канго, неговотото управление няма нищо общо с това на Форда. Щом няма ръжда си го карай, ще хвърлиш някой лев сега и ще те слуша.В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
- 1 like
Коментар
-
Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
Кое му е доброто на това , да го купиш нов и за 300 000 да си правил веднъж двигател , и да се разпада от ръжда?"Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
-
Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
Кое му е доброто на това , да го купиш нов и за 300 000 да си правил веднъж двигател , и да се разпада от ръжда?Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
Анатолий Пейчинов o8875о9815
https://dvrbg.com/
Коментар
-
Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
Кое му е доброто на това , да го купиш нов и за 300 000 да си правил веднъж двигател , и да се разпада от ръжда?
Коментар
-
Първоначално публикуван от ikirov Преглед на мнениеОколо мене карат Лади на по 35 - 43 години и на всичко отгоре изглеждат добре.
Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.
Коментар
-
Първоначално публикуван от ikirov Преглед на мнениеОколо мене карат Лади на по 35 - 43 години и на всичко отгоре изглеждат добре. Не мога да си представя да правиш основен ремонт на почти нова кола, и да си доволен.
Ford Maverick II 2.3 XLT
Ford Mondeo MK5
- 1 like
Коментар
-
Първоначално публикуван от dragozow Преглед на мнение
Нашия редовно вървеше със 150/60 км по а, пълен до тавана с машини. Имам и личен Форд, втори ми е и съм доволен.В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
Коментар
-
Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
Аз с такива скорости не карам , но километрите съм ги навъртал , като преди това са били на незнайни километри , товарил съм ги до тавана и върху него. И в момента имам нещо като баничарка на 30г. , с двигател от вторични съм му навъртял 200 000 , и сигурно ще изкара още 200 000. Никога не съм го прибирал с пътна помощ.
Коментар
-
Първоначално публикуван от dragozow Преглед на мнение
За това и заменихме Форда не с друга баничарка, а с късо и ниско Ducato.Ford Maverick II 2.3 XLT
Ford Mondeo MK5
Коментар
-
Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнение...На дълъг и висок бус му дават 1,5 тона все пак, но там пък врътката е да влезе до 3,5 обща маса. Анатоли и той да се замисли за нещо по-голямо...-Чем занимаетесь по жизни?
-Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.
-Историята се пише с кръв, а се чете с пот!
Коментар
-
На тия парите им много, а все пак е бус и на 10 години няма да си знае километрите. Е, имаме служебен Боксер 2001 г. на 140 х. истински, ама колко са такива?
-
Парите им са според заслугите. Т4 как Т34 - маленкий немецкий танк, пък и товароносимостта е по-голяма от баничарките, но в "В" категория.Последно редактирано от KingofROAD; 27-11-19, 22:51.
-
-
Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
Най-добрата баничарка, която съм виждал е Ситроен Ц15, въпреки, че е френска. Нищо не носи толкова тормоз. Единствено ръждата му определя живота.
Ситроенчето може да се каже, че е добро за годините си, разбира се ако те устройва крейсерска скорост 80км/ч.Същoто може да се каже и за Рено Рапид и производните му, но ако ги напънеш тези дърти дизели, както се карат сегашните баничарки, от София до Бургас ще смениш поне две глави.
Коментар
-
Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнение
ФВ Кади карАл ли си некога?
Ситроенчето може да се каже, че е добро за годините си, разбира се ако те устройва крейсерска скорост 80км/ч.Същoто може да се каже и за Рено Рапид и производните му, но ако ги напънеш тези дърти дизели, както се карат сегашните баничарки, от София до Бургас ще смениш поне две глави.Последно редактирано от Scrapheap; 27-11-19, 19:24."Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."
Коментар
-
Най-вероятно говориш за по-нова модификация, защото въпросния катър го произвеждат поне 20 години.Аз карах чист дизел, на мой приятел, единственото чисто от този дизел беше името му, а ако с тази кола успееш да развиеш 160км/ч, въобще не говорим да ги поддържаш, имаш заслуги поне за орден Стара Планина.На въпросния катър не съм вдигал никога предния капак(беше в състояние заеби), но двигателя беше всичко друго но не и пъргав.Доброто, което мога да кажа е че не се строши в моите ръце и имаше завидно нисък разход.
-
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар