Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Засрещна клапани с буталата.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Много добра "баничарка", нашият сме го купували нов от Мото Пфое като беше нов модел. Каран е към 300 000 км, повечето пълен до тавана с машини и все на заварка, правили сме два пъти дюзи и веднъж двигател. Съединителя се пръсна на три парчета при мен над 200 000 км, сменяли сме и поне по една биалетка годишно отзад, но това май е заради товаренето. Много хубаво върви(1,8/90HP) и има много хубаво управление. Имаме и едно Канго, неговотото управление няма нищо общо с това на Форда. Щом няма ръжда си го карай, ще хвърлиш някой лев сега и ще те слуша.

    Коментар


    • Първоначално публикуван от dragozow Преглед на мнение
      Много добра "баничарка", нашият сме го купували нов от Мото Пфое като беше нов модел. Каран е към 300 000 км, повечето пълен до тавана с машини и все на заварка, правили сме два пъти дюзи и веднъж двигател. Съединителя се пръсна на три парчета при мен над 200 000 км, сменяли сме и поне по една биалетка годишно отзад, но това май е заради товаренето. Много хубаво върви(1,8/90HP) и има много хубаво управление. Имаме и едно Канго, неговотото управление няма нищо общо с това на Форда. Щом няма ръжда си го карай, ще хвърлиш някой лев сега и ще те слуша.
      Кое му е доброто на това , да го купиш нов и за 300 000 да си правил веднъж двигател , и да се разпада от ръжда?
      В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

      Коментар


      • travelling
        travelling коментира
        Редактиране на коментар
        Свиквайте, такава е тенденцията на новите коли, всичко е сметнато много прецизно и никой не оставя повече материал за да кара по 20-30г

    • Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение

      Кое му е доброто на това , да го купиш нов и за 300 000 да си правил веднъж двигател , и да се разпада от ръжда?
      Най-добрата баничарка, която съм виждал е Ситроен Ц15, въпреки, че е френска. Нищо не носи толкова тормоз. Единствено ръждата му определя живота.
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение

        Кое му е доброто на това , да го купиш нов и за 300 000 да си правил веднъж двигател , и да се разпада от ръжда?
        Понеже този ми е четвъртият от този модел,тоя модел е много здрав и корав,системно се претоварват и драпат,вървят доста приятно,относно моторите,300к са нищо за тоя мотор,обаче дюзи и помпа повече от 350к не изкарват.Ръждата ги яде колкото всяка товарна кола.
        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
        Анатолий Пейчинов o8875о9815
        https://dvrbg.com/

        Коментар


        • Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение

          Кое му е доброто на това , да го купиш нов и за 300 000 да си правил веднъж двигател , и да се разпада от ръжда?
          Нашия редовно вървеше със 150/60 км по а, пълен до тавана с машини. Имам и личен Форд, втори ми е и съм доволен.

          Коментар


          • Около мене карат Лади на по 35 - 43 години и на всичко отгоре изглеждат добре. Не мога да си представя да правиш основен ремонт на почти нова кола, и да си доволен.

            Коментар


            • Първоначално публикуван от ikirov Преглед на мнение
              Около мене карат Лади на по 35 - 43 години и на всичко отгоре изглеждат добре.
              То и в живота е така : уж отгоре всичко изглежда добре , пък като се изкушиш да погледнеш и отдолу и .... изненадаааа !
              Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

              Коментар


              • Първоначално публикуван от ikirov Преглед на мнение
                Около мене карат Лади на по 35 - 43 години и на всичко отгоре изглеждат добре. Не мога да си представя да правиш основен ремонт на почти нова кола, и да си доволен.
                Толкова ги и карат тия лади.Някой дядка ходил да зареди гроздето, сега зелето и чак март да иде да кастри асмалъка. Да не съм имал две лади, да ми ги хвалиш...
                Ford Maverick II 2.3 XLT
                Ford Mondeo MK5

                Коментар


                • Първоначално публикуван от dragozow Преглед на мнение

                  Нашия редовно вървеше със 150/60 км по а, пълен до тавана с машини. Имам и личен Форд, втори ми е и съм доволен.
                  Аз с такива скорости не карам , но километрите съм ги навъртал , като преди това са били на незнайни километри , товарил съм ги до тавана и върху него. И в момента имам нещо като баничарка на 30г. , с двигател от вторични съм му навъртял 200 000 , и сигурно ще изкара още 200 000. Никога не съм го прибирал с пътна помощ.
                  В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                  Коментар


                  • ....
                    Последно редактирано от veskov; 27-11-19, 09:13.
                    А тези простотии се правят от името на всички ни.
                    Даника
                    Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                    Коментар


                    • Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение

                      Аз с такива скорости не карам , но километрите съм ги навъртал , като преди това са били на незнайни километри , товарил съм ги до тавана и върху него. И в момента имам нещо като баничарка на 30г. , с двигател от вторични съм му навъртял 200 000 , и сигурно ще изкара още 200 000. Никога не съм го прибирал с пътна помощ.
                      Имам и френска баничарка, по-нова, но въпреки това винаги съм предпочитал Форда, колегите също. Френската си я имаме още и е в добро здраве, нищо общо няма, да не говоря, че е на пружини и ако тръгна да я товаря като Форда гумите бият в калниците. За това и заменихме Форда не с друга баничарка, а с късо и ниско Ducato.

                      Коментар


                      • Първоначално публикуван от dragozow Преглед на мнение

                        За това и заменихме Форда не с друга баничарка, а с късо и ниско Ducato.
                        Това е правилният ход, на една баничарка и дават смешен товар, все пак е кола. Но всеки и слага по един тон и после вика тя не става, много кекава. На дълъг и висок бус му дават 1,5 тона все пак, но там пък врътката е да влезе до 3,5 обща маса. Анатоли и той да се замисли за нещо по-голямо .
                        Ford Maverick II 2.3 XLT
                        Ford Mondeo MK5

                        Коментар


                        • Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнение
                          ...На дълъг и висок бус му дават 1,5 тона все пак, но там пък врътката е да влезе до 3,5 обща маса. Анатоли и той да се замисли за нещо по-голямо...
                          Аз в друга тема, му подсказвах на Анатоли да си намери нещо, като на аватара ми. Ама неще...
                          -Чем занимаетесь по жизни?
                          -Ну в последнее время - в основном офигеваю от происходящего.
                          -Историята се пише с кръв, а се чете с пот!

                          Коментар


                          • Asen Kushlev
                            Asen Kushlev коментира
                            Редактиране на коментар
                            На тия парите им много, а все пак е бус и на 10 години няма да си знае километрите. Е, имаме служебен Боксер 2001 г. на 140 х. истински, ама колко са такива?

                          • KingofROAD
                            KingofROAD коментира
                            Редактиране на коментар
                            Парите им са според заслугите. Т4 как Т34 - маленкий немецкий танк, пък и товароносимостта е по-голяма от баничарките, но в "В" категория.
                            Последно редактирано от KingofROAD; 27-11-19, 22:51.

                        • Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение

                          Най-добрата баничарка, която съм виждал е Ситроен Ц15, въпреки, че е френска. Нищо не носи толкова тормоз. Единствено ръждата му определя живота.
                          ФВ Кади карАл ли си некога?
                          Ситроенчето може да се каже, че е добро за годините си, разбира се ако те устройва крейсерска скорост 80км/ч.Същoто може да се каже и за Рено Рапид и производните му, но ако ги напънеш тези дърти дизели, както се карат сегашните баничарки, от София до Бургас ще смениш поне две глави.

                          Коментар


                          • Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнение

                            ФВ Кади карАл ли си некога?
                            Ситроенчето може да се каже, че е добро за годините си, разбира се ако те устройва крейсерска скорост 80км/ч.Същoто може да се каже и за Рено Рапид и производните му, но ако ги напънеш тези дърти дизели, както се карат сегашните баничарки, от София до Бургас ще смениш поне две глави.
                            Кади 1.9 карам и сега по неволя. Не кореспондира по здравина с френското лайно, а е значително по-ново. Последната Ц15 я дадох на Тони Стария и ако не се беше скършила на две от ръжда, още щеше да я търкаля. Напъвана е МНОГОКРАТНО, като служебна кола из цялата страна и е карана с омраза и всичката газ (около 160км/ч). Гори нищожно и носи много повече от декларираните 760 кг. Бяха 7 и всичките издържаха колкото никоя от новите... Като пишеш за крейсерска скорост 80, стигам до извода, че не си карал Ц15 - върви повече от достатъчно, а не харесвам френски коли. Още повече, че в гаража ми се е заселил Еспаса на Ясен и благославям всички френски жени по домова книга...
                            Последно редактирано от Scrapheap; 27-11-19, 19:24.
                            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                            Коментар


                            • Kirilpm
                              Kirilpm коментира
                              Редактиране на коментар
                              Най-вероятно говориш за по-нова модификация, защото въпросния катър го произвеждат поне 20 години.Аз карах чист дизел, на мой приятел, единственото чисто от този дизел беше името му, а ако с тази кола успееш да развиеш 160км/ч, въобще не говорим да ги поддържаш, имаш заслуги поне за орден Стара Планина.На въпросния катър не съм вдигал никога предния капак(беше в състояние заеби), но двигателя беше всичко друго но не и пъргав.Доброто, което мога да кажа е че не се строши в моите ръце и имаше завидно нисък разход.

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X