Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Засрещна клапани с буталата.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Добре де, колега, ако си правил ремонт на ТОЧНО такъв мотор, драсни два-три реда, къде са евентуалните подводни камъни, да тури ли пак ремък или да го смени с верига, да бъде мотора или да не бъде.Мисля си, че това е идеята на форумите?

    Коментар


    • Базата е Фиат 124,ма нема нищо общш като материали блок ,колянов вал.и цилиндрова глава.А Сиери съм правил и Косуърт бензин с DOHC и Сиера дизел ,и от двете последните версии са седан купе ,не хечбек Сиери!Дизела е базов от тогава досега с некои съвременни подобрения откъм електроника.
      Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

      Коментар


      • И фордовите мотори дето сте правили немат много обшо с този
        Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

        Коментар


        • Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение
          Базата е Фиат 124,ма нема нищо общш като материали блок ,колянов вал.и цилиндрова глава.А Сиери съм правил и Косуърт бензин с DOHC и Сиера дизел ,и от двете последните версии са седан купе ,не хечбек Сиери!Дизела е базов от тогава досега с некои съвременни подобрения откъм електроника.
          Съвсем дребни подобрения, единия е предкамерен дизел, другия с директно впръскване.Съвсем лека разлика в степента на сгъстяване, ангренажния привод, буталата, главите, разпределителните валове, помпите, ама кубатурата поне е еднаква

          Коментар


          • Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
            ...Та Сиера косуърт дизел...
            Сиера, Косуърд и дизел не трябва да се употребяват в едно изречение...
            Не чета коментари и не отговарям на такива.

            И коментаторите...

            Коментар


            • Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение

              Сиера, Косуърд и дизел не трябва да се употребяват в едно изречение...
              Тшва мислех да го пиша и аз.Иначе основния принцип на тоя мотор не е променен съществено освен горивонагнетателната и впръскването.Занимавам се и сега ,но не редовно.
              Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

              Коментар


              • Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение

                Тшва мислех да го пиша и аз.Иначе основния принцип на тоя мотор не е променен съществено освен горивонагнетателната и впръскването.Занимавам се и сега ,но не редовно.
                За тебе всички знаеме. Ама не си по темата...
                Калин Владов,09РСПБЗН

                Коментар


                • Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение
                  ...Иначе основния принцип на тоя мотор...
                  ...е като на всеки друг мотор изобщо.

                  Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                  Коментар


                  • Не баш .Има мотори с друг ред на работа 4 и повече цилиндрови,боксери,wт -та,с изчанчено газоразпределение и входно изходни колектори,но специално при тоя нищо кой знае какво.Ма няма да споря с моторни специалисти ,аз аутсайдера.....
                    Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

                    Коментар


                    • Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      ...е като на всеки друг мотор изобщо.
                      И ако игнорираме иронията ,сте абсолютно прав. А концепцията е продължение на старите трактори 1.8Д от миналия век,и даже са запазили материала (чугуна) -Форд не боледува а направо......
                      -Само дето този привод до помпата и оттам към разпределителния вал (усъвършенстване на привода с два ремъка от коляновия вал) , защо не го направиха със зъбен привод (имат опит) ,а сложили вериги ..
                      Пс. Когато видях верижния привод преди години ,доста се чесах.....и чудих.......на концепцията ( кой ще познае, кое ми се видя странно?), но версията с кайш - не съм виждал!

                      Коментар


                      • CR помпа не е нужно да е зацепена по определен начин. Ама ако "дава" на разпределителните валове - трябва.

                        Коментар


                        • Първоначално публикуван от mikivt Преглед на мнение
                          CR помпа не е нужно да е зацепена по определен начин. Ама ако "дава" на разпределителните валове - трябва.
                          Така е стига да няма в помпата датчик за положението.
                          Идеята да се "раздели" на две части ангренажният привод, позволява демонтаж на главата с разкачване само на горната част. Отделно големия товар е върху долния (передава движение на помпата и нагоре към разпределителния вал) и може да се вземат мерки за по дълъг ресурс.
                          Чуденето ми беше, гледайки долното "творение".

                          Коментар


                          • Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение

                            Сиера, Косуърд и дизел не трябва да се употребяват в едно изречение...
                            В изречението съм пропуснал газ генератор на царевични кочани
                            Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                            Коментар


                            • Поради силна липса на време, нещата се движат бавно ,но се работи по въпроса.

                              Днес успях да направя мост за мерене.


                              Имаше леко разлика в равнините на двете крачета,което изравних върху шкурка на стъкло.
                              Прикачени файлове
                              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                              Анатолий Пейчинов o8875о9815
                              https://dvrbg.com/

                              Коментар


                              • Безмислен труд. Май не разбра какво обяснявах по-назад...
                                Калин Владов,09РСПБЗН

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X