Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Засрещна клапани с буталата.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнение

    На дълъг и висок бус му дават 1,5 тона все пак, но там пък врътката е да влезе до 3,5 обща маса.
    Аз толкова качвам в кънекта,със 1.2
    Тона съм го карал със 160 км.от Пловдив до Бургас и това в продължение на почти 2 години два пъти седмично.Новия двигател,взех го направо със дюзите,помпата, маховика,комплект със съединителя,който видимо е почти нов.
    Имам уговорка,каквото не ми трябва да го върна .Мотора го свалихме от работеща кола с удар отпред.

    п.п Една седмица преди да скъса ремък,закарах над 1.5 тона дървени ролки с кабел над 5 км.отделно инструменти и на тавана имаше тръби и метални стойки.
    Прикачени файлове
    Последно редактирано от Roninn; 27-11-19, 19:31.
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

    Коментар


    • Със съдействието на traveling,се надявам събота и неделя ако не вали,да извадя двигател и скорости,и да започна да подреждам новия.
      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
      Анатолий Пейчинов o8875о9815
      https://dvrbg.com/

      Коментар


      • Преди да го качите прегледай всичкото семеринг и гарнитура, предполагам, че това много добре ти е ясно, но от бързане да стане нещо, най-много ядове съм брал.

        Коментар


        • Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение

          Аз толкова качвам в кънекта,със 1.2
          Тона съм го карал със 160 км.от Пловдив до Бургас и това в продължение на почти 2 години два пъти седмично.Новия двигател,взех го направо със дюзите,помпата, маховика,комплект със съединителя,който видимо е почти нов.
          Имам уговорка,каквото не ми трябва да го върна .Мотора го свалихме от работеща кола с удар отпред.

          п.п Една седмица преди да скъса ремък,закарах над 1.5 тона дървени ролки с кабел над 5 км.отделно инструменти и на тавана имаше тръби и метални стойки.
          Определено си за бус, било то и нисък и къс. Не е случила на собственик тая баничарка
          Ford Maverick II 2.3 XLT
          Ford Mondeo MK5

          Коментар


          • Има ли развитие с Форда?

            Коментар


            • Първоначално публикуван от dragozow Преглед на мнение
              Има ли развитие с Форда?
              Понеже колата е на открито,днес беше първия ден в който поработих по нея.

              Подмених скъсаните накрайници,нови маншони,скоби,откачих помпата на хидравликата,компресора,динамото и стартера,източих маслото от скоростите,откачих тампоните и откачих скоростната кутия ,но все още нещата са в коша,нямам никакво време да се занимавам с колата,но планирам тази седмица петък,събота, неделя и понеделник да я пусна да се движи,ако успея да се откача от работата .

              п.п Освен поражения по мотора,имаше и поражения по ходовата част,в стил как не се репатрира товарна кола с тон товар,7 тонен сапан се овъртя в дясното колело и блокира с около 60 км.съответно скъса дългите и късите накрайници,спирачния маркуч и счупи датчика на абс ..

              Всичко е ново от днес и колата пак си има 4 гуми.Вече мога и да я местя,лебедката за ваденето на мотора от коша е налична и чака мен.Моята сметка е за три дни,колата да се движи...Само незнам кои ще са тези три дни.Огледах новия мотор,Доста е различен,но всички технологични отвори са налични,за да му накича мойте карантии...Така че изненади мисля че няма да има,обратното масло от турбото ,ще стане точно като е оригиналния вариант,след като извадя от блока мойте тръби.От Форд изказаха съмнение дали моята помпа ще пасне на другия двигател,но се оказа че и новия и стария двигател са с абсолютно еднакви помпи и еднакви номера на помпите марка континентал...така или иначе,разполагам с цялата горивна уредба на новия мотор и ако е нужно ще оставя и нея,все още не съм се отказал от идеята да докарам 150-160 коня от новия мотор,незнам само как това ще се отрази на съединителя и полуоските и каретата...

              Последно редактирано от Roninn; 08-12-19, 21:56.
              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
              Анатолий Пейчинов o8875о9815
              https://dvrbg.com/

              Коментар


              • Кольо
                Кольо коментира
                Редактиране на коментар
                Не мисля, че ще се отрази зле на съединител и полуоски.
                Би трябвало частите да са унифицирани, и каквито са на твоя-такива да са били и на донора. А и винаги частите се правят с известен запас, така, че няма да има драми. Според мен де.

              • KingofROAD
                KingofROAD коментира
                Редактиране на коментар
                това ако не издевателства много, и зависи и от разликата в конете,
                ако е над някаква граница се преминава и на подходящи по здравина и запас части за по-голямата мощтност.

            • Днес е един от малкото такива,в които не ми се искаше денят да свърши.Страхотно топло и сухо време, слънчево.Извадихме стария мотор и скоростите,сложих двата двигателя на масата един до друг и почнахме да прехвърляме нещата от единия на другия.

              Оказа се че на транзита маховика е по масивен и си сложих него,прехвърлих всичко ,скобата за дпф ,колекторите,след малко снимки.
              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
              Анатолий Пейчинов o8875о9815
              https://dvrbg.com/

              Коментар


              • Оказа се че в главата на смукателните колектори,има скъсана шпилка,аз лично свалях колекторите и не съм късал нищо,още повече че,шпилката е с нагар,тоест била е много отдавна скъсана....половин час от прекрасния ден на вятъра...

                https://youtu.be/il81FjgLbH8

                Заварих гайка с цо2 ,за скъсаната шпилка и я извадих.
                Последно редактирано от Roninn; 15-12-19, 19:25.
                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                https://dvrbg.com/

                Коментар


                • Кутията навън.
                  Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                  Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                  Анатолий Пейчинов o8875о9815
                  https://dvrbg.com/

                  Коментар


                  • Докато местих някакъв датчик който брои зъбите на маховика,нещо ме жегна,погледнах стария маховик и видях белези,тъкмо бях напаснал притескателя,там където датчика брои зъбите,липсват два пръста зъби,фабрично...деба и късмета..сваляй новия ...гледах,мерих,оказа се че и да искаш,няма как да го сложиш неправилно....дупките на осемте болта съвпадат само при едно единствено положение.
                    ​​​​​​
                    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                    Анатолий Пейчинов o8875о9815
                    https://dvrbg.com/

                    Коментар


                    • До тук както и преди казах,има само една задача за решаване,обратното масло от турбото ,при стария мотор влиза в двигателя през една права и дебела тръба,на новия мотор ,на същото място има набит фланец...Не мога да извадя без да повредя ламаринените тръбички от двата блока,инъче отворите в блоковете са абсолютно еднакви и на същите места... Най-вероятно ще заваря двете тръбички с различен диаметър...но се чудя като направя твърда връзка,дали няма да има проблем от някакви вибрации например,ще го измисля някак...
                      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                      Анатолий Пейчинов o8875о9815
                      https://dvrbg.com/

                      Коментар


                      • https://youtu.be/Awy7abBNHJY
                         
                        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                        Анатолий Пейчинов o8875о9815
                        https://dvrbg.com/

                        Коментар


                        • Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
                          ,оказа се че и да искаш,няма как да го сложиш неправилно....дупките на осемте болта съвпадат само при едно единствено положение.
                          ​​​​​​
                          Аз друг вид захващане не съм виждал. Според мен това се прави заради баланса на маховик и колянов вал-балансират се заедно. И за да не се завърти по друг начин маховика, и всичкия баланс да иде по дяволите-има си точно определено положение.

                          Но пък сме сменяли маховик, и не е имало драми с дисбаланс. Не знам, питай малко повече дали става да се сменят маховиците, да не извадиш очи вместо да изпишеш вежди.
                          Има ли желание-има и начин!

                          Коментар


                          • Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение

                            Аз друг вид захващане не съм виждал. Според мен това се прави заради баланса на маховик и колянов вал-балансират се заедно. И за да не се завърти по друг начин маховика, и всичкия баланс да иде по дяволите-има си точно определено положение.

                            Но пък сме сменяли маховик, и не е имало драми с дисбаланс. Не знам, питай малко повече дали става да се сменят маховиците, да не извадиш очи вместо да изпишеш вежди.
                            То ако е така както казваш , значи трябва да ползва и коляновия вал който е бил с този маховик. Причината да съвпада само в едно положение е в датчика и участъка с липсващи зъби. И трябва да се провери дали и при двата маховика липсващите зъби са на едно и също място , както и разположението на датчика.
                            В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                            Коментар


                            • Кольо
                              Кольо коментира
                              Редактиране на коментар
                              Не съм сигурен, но мисля, че някъде бях чел, че съединителите които се продават в комплект минават също на баланс. И са си балансирани. Което означава, че ако се монтират правилно върху маховика-не би трябвало да има дисбаланс от съединителя.

                              Но всичките тези неща само съм ги чувал, или по пътя на логиката съм решил, че са така а не иначе. Та може и да няма много вярно с реалността.
                              Но все пак-показвам някакви възможни проблеми, не е лошо човек да се съобрази и с тях.

                              Прочие-за неща в които не съмсигурен-винаги си казвам, че не съм, да не се приема казаното от мен за 100%вярно. Но за неща за които съм сигурен-също така съм категоричен, че работят.
                              В случая съм казал.

                            • sparkybg
                              sparkybg коментира
                              Редактиране на коментар
                              Коле, ако маховик се балансираше заедно сколянов вал, щяха да се продават в комплект като пиньон-корона. А те се продават отделно. А могат да се закрепят едно към друго само по един начин, защото обикновено има датчици дето четат я от зъби, я от нарочно направени по маховика "екстри". Хич да не говорим че баланса на колянов вал няма никаква връзка с маховика чисто физически. Има връзка с биелите, и често заводските са си маркирани коя къде е. Ама пак не се продават заедно. И на незаводските означения коя къде е няма. Балансиращи валове също не съм видял да се продават заедно с нещо друго. Понякога се продават като комплект двата, понякога не, но не и в комплект с нещо друго. Със съединителя пак така - има комплекти, има отделно, и всичко е балансирано отделно и с еднакви номера като в комплекта. От там нагоре корекции се правят през горивния процес, поне на съвременните двигатели.

                              Впрочем ровейки се из каталози за авточасти съм виждал съм мотори, на които буталата на различните цилиндри са различен номер, и заводски, и оригинални, и афтърмаркет, биелите също.

                            • cecoa1
                              cecoa1 коментира
                              Редактиране на коментар
                              Кольо е прав. Тоя баланс ни го набиваха в главите с години, и даскали по теория, и даскали по практика. При смяна на едно от двете се предвиждаше пак баланс според дебелите книги. И наистина в много книги по двигатели, конструкция, ремонт се отбелязва този баланс(динамичен), включително съм го срещал по ръководства за ремонт, и то не само за соц.возила. Вече на практика как са се правили понякога нещата, и колко е оказвало влияние(според късмета), е отделен въпрос.
                              Отделно, и технологиите, и производството, и двигателите са се развили доста, от времето на тези, за които се учеше някога... И съответно поради разни причини, вероятно тази процедура вече не е актуална.

                          • Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
                            Всичко ще стане ,но "борбата" няма да е малко.
                            При импровизирани условия винаги има затруднения в работата.
                            Трябваше да направите стойката с колелета и вързана на триъгълник,отделно с верижен ръчен телфер се работи много по прецизно . При мен освен ел. телфера (500кг.) на каретката е поставен и ръчния. Понякога когато ползвам балансиращо рамо на куката на ел. телфера закачам и верижния (губя само 40 см ход ,но мързела и рахатлъка вървят ръка за ръка )!

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X