Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Засрещна клапани с буталата.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
    Е, не би трябвало да има отклонение. Мерено от една и съща база де. Изчистваш блока идеално, и мериш.
    Може и с дървения метър, чак рулетка, айде сега изгъзици... Дядо ти все с рулетки е мерил
    Мислех да споменавам за шублер, ама скоро и на педи ще го премерите .
    Ford Maverick II 2.3 XLT
    Ford Mondeo MK5

    Коментар


    • #32
      Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнение
      Мислех да споменавам за шублер, ама скоро и на педи ще го премерите .
      Педите са излишни при наличие на лакти и крачки...
      Не чета коментари и не отговарям на такива.

      И коментаторите...

      Коментар


      • #33
        Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
        Единственото да не са пострадали буталата с вихровите камери,там не ми се пипа,но ако се наложи,и тях ще сменя,относно мотовилките,не вярвам да се кривят,там за да стане, трябва да е някаква жестока детонация или системен проблем с дюза,да глътне вода и т.н
        От постовете Ви личи ,че обичате предизвикателствата и вероятно самостоятелно ще се нагърбите с диагностиката и ремонта. Изхождайки от опита в пост 12 Ви споделих ,че ще трябва повече внимание при огледа . При положение ,че не правите всеки ден подобни ремонти,е по разумно да ползвате опита на някой от колегите край Вас.
        Това което Ви загатнаха, като възможни скрити последици изобщо не са безпочвени твърдения, а практически доказани горчиви истини..... трябва си и индикатор със стойка и други "дреболии"............при огледа..

        Коментар


        • #34
          Аз бих те посъветвал първо да се огледаш за някоя катастрофирала със здрав двигател.

          Коментар


          • #35
            Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение

            От постовете Ви личи ,че обичате предизвикателствата и вероятно самостоятелно ще се нагърбите с диагностиката и ремонта. Изхождайки от опита в пост 12 Ви споделих ,че ще трябва повече внимание при огледа . При положение ,че не правите всеки ден подобни ремонти,е по разумно да ползвате опита на някой от колегите край Вас.
            Това което Ви загатнаха, като възможни скрити последици изобщо не са безпочвени твърдения, а практически доказани горчиви истини..... трябва си и индикатор със стойка и други "дреболии"............при огледа..
            Можем да си говорим на ти....
            Веднъж спорихме по друг въпрос,и споменах че съм завършил ДВГ(средното) и съм работил две години по специалността.

            В смисъл наясно съм със всичко,инструменти имам,индикаторен часовник също ... Инструменти да искаш при мен,нямам никакви задръжки да купя нещо ,ако ще и веднъж да го ползвам,имам автопарк ,все за някоя ще потрябва.

            Ремонтите ги правя сам,всичко сам ще оправя,за главата вероятно ще я шлайфам аз,поне на последните два такива ремонта,аз си ги шлайфах.

            Ако намеря някой от Пловдив,ще му занеса главата да я стегне ,ако му се занимава,аз просто нямам време,но нека първо да сваля главата и ще ви държа в течение...след огледа ще стане ясно,какво ще правя.

            Опит с този мотор нямам.Затова не отказвам всякаква поддръжка,даже напротив,ще съм благодарен ,също и на колегите които ми писаха на лични,мерси за подкрепата.
            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
            Анатолий Пейчинов o8875о9815
            https://dvrbg.com/

            Коментар


            • #36
              Имам същия в движение, купето е много ръждиво и купихме бус, двигателя работи. Още го карме, но купето ще се разпадне.

              Коментар


              • #37
                Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение

                Можем да си говорим на ти....
                Веднъж спорихме по друг въпрос,и споменах че съм завършил ДВГ(средното) и съм работил две години по специалността.

                В смисъл наясно съм със всичко,инструменти имам,индикаторен часовник също ... Инструменти да искаш при мен,нямам никакви задръжки да купя нещо ,ако ще и веднъж да го ползвам,имам автопарк ,все за някоя ще потрябва.

                Ремонтите ги правя сам,всичко сам ще оправя,за главата вероятно ще я шлайфам аз,поне на последните два такива ремонта,аз си ги шлайфах.

                Ако намеря някой от Пловдив,ще му занеса главата да я стегне ,ако му се занимава,аз просто нямам време,но нека първо да сваля главата и ще ви държа в течение...след огледа ще стане ясно,какво ще правя.

                Опит с този мотор нямам.Затова не отказвам всякаква поддръжка,даже напротив,ще съм благодарен ,също и на колегите които ми писаха на лични,мерси за подкрепата.
                Ако не те бърка почти седмица,главата мога да я ревизирам аз.Мога да я взема в неделя и да я върна следващата седмица в петък или в събота,ако евентуално не се наложи да се поръчва нещо екзотично,което да ме забави.
                Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                Коментар


                • #38
                  Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение

                  Ако не те бърка почти седмица,главата мога да я ревизирам аз.Мога да я взема в неделя и да я върна следващата седмица в петък или в събота,ако евентуално не се наложи да се поръчва нещо екзотично,което да ме забави.
                  Не ми пречи и да ти я докарам,само да намеря време да я сваля и ще се чуем.
                  Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                  Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                  Анатолий Пейчинов o8875о9815
                  https://dvrbg.com/

                  Коментар


                  • #39
                    За надстърчането на буталата и дебелината на гарнитурите - в стотни от милиметъра се работи. Само за пример ще дам 1.9TDI 110кс мотора на VAG групата (последният с роторна помпа, мотор на 25 години). Дебелините на гарнитурите с 1, 2 и 3 дупки са 1.45мм, 1.53мм, 1.61мм. При недостатъчно надстърчане се шлайфа блока, при прекалено голямо надстърчане се минава на ремонтни бутала (с по-малко разстояние между буталният болт и челото са).

                    С малко елементарни сметки се вижда колко голяма е разликата от грешна гарнитура (отношение на въздух в горивната камера на буталото спрямо този над буталото). Майсторите масово слагаха най-дебелата гарнитура (да не удрял клапани в бутала) и ефективността на мотора отиваше на майната си.

                    Коментар


                    • #40
                      Първоначално публикуван от brum Преглед на мнение

                      С малко елементарни сметки се вижда колко голяма е разликата от грешна гарнитура (отношение на въздух в горивната камера на буталото спрямо този над буталото). Майсторите масово слагаха най-дебелата гарнитура (да не удрял клапани в бутала) и ефективността на мотора отиваше на майната си.
                      С малко "елементарни" сметки можете да сметнете обема, който се променя(увеличава) в случай ,че поставите най- дебелата гарнитура и ще се убедите ,че твърдението леко "виси".
                      -Да приемем максималната разлика от 0.2мм. и при диаметър на буталото 79.5мм (хода95.5мм) (степента на сгъстяване е 1 : 19.5) Елементарната сметка с колко се променя степента на сгъстяване-(при увеличената с 0.2мм височина горивната камера).
                      А Ефективността не е отишла заради гарнитурата ,а проблема да се търси някъде другаде по веригата.......................

                      Същият мотор в следващото- комънрейл изпълнението е с малко по голяма горивна камера и степен 1:19 при запазен диаметър79.5 и ход от 95.5.

                      Коментар


                      • #41
                        Това предполагам е мотор с директно впръскване, та нещата не са толкова черни поне откъм обем. Обаче за дизел за равномерна работа при всичко останало в ред от голямо значение са температурата на сгъстения въздух и вихрите в камерата покрай сгъстяването му. И понеже дори гонейки геометрия до стотна пак трудно се получава, новите правят корекция през компютъра за всеки цилиндър.
                        Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                        Коментар


                        • #42
                          Колеги, отплесвате се в много, много скъпа посока.Сега с риск да ме обвините, че съм мизерник и не се прави така държа да споделя, че при 80% от случаите на среща между бутала и клапани не се пипа нищо надолу от главата, това като се гони някаква разумна цена на ремонта.В масовия случай пораженията по буталата са съвсем леки, ако шофьора се е сетил да изгаси на време и не е правил опити да пали на стартер или на буксир.
                          Крива биела от удар на клапан с бутало до ден днешен не съм видял, а се е случвало буталата да са в картера или биелата да си е направила специално място в цилиндъра.На 1,9тди-то тези бутала с намалена компресионна височина са нещо като НЛО, виждали сме, но няма.На практика или буталата се свалят и бай стругар леко отнема от челото или се прави поръчкова гарнитура,имаме си много читав български производител на такива.

                          Като му остане време на колегата да свали главата тогава може да се направи преценка дали си заслужава да се прави този мотор или да си търси друг, ако няма строшено бутало и наранявания според мен си заслужава.Ако някой от клапаните се е строшил и е направил поразии по цилиндъра и главата, икономически оправдания вариант е двигател втора радост и този за резервни части.

                          Коментар


                          • #43
                            Стъпка А отваряне. Стъпка Б преглеждане. Стъпка В чудене и калкулации втора VS ремонт, което натежи.... До колкото разбирам, още стъпка А не е минала за да говорим!!!!!!!
                            Абонатът е извън обхват, или е изключил телефона си, оставете съобщение след сигнала, и ще го предадем на абоната веднага щом дойде на линия... ДИННН......

                            Коментар


                            • #44
                              Първоначално публикуван от petkov_bb Преглед на мнение

                              С малко "елементарни" сметки можете да сметнете обема, който се променя(увеличава) в случай ,че поставите най- дебелата гарнитура и ще се убедите ,че твърдението леко "виси".
                              -Да приемем максималната разлика от 0.2мм. и при диаметър на буталото 79.5мм (хода95.5мм) (степента на сгъстяване е 1 : 19.5) Елементарната сметка с колко се променя степента на сгъстяване-(при увеличената с 0.2мм височина горивната камера).
                              А Ефективността не е отишла заради гарнитурата ,а проблема да се търси някъде другаде по веригата.......................

                              Същият мотор в следващото- комънрейл изпълнението е с малко по голяма горивна камера и степен 1:19 при запазен диаметър79.5 и ход от 95.5.
                              Ами сметни го де. Степента на сгъстяване обикновенно варира от 18.5:1 до 19.5:1 при различните VAG мотори от това (VP) и следващото (PD) поколение. Като идеш на 17:1 нещата стават доста различни.

                              И под ефективността отива на майната си - разхода не скача двойно, но може да се качи с едни 10%. Въпрос на гледна точка е, но не смятам, че това е малко.

                              Коментар


                              • cecoa1
                                cecoa1 коментира
                                Редактиране на коментар
                                Сметнах го аз, че ми стана интересно... Ако гарнитурата е с 0,2 мм по-дебела от предвиденото, степента на сгъстяване, може да падне от 19,5 до 18,8. Ако тая разлика даде 10% разлика в икономичност, то поизносен мотор на 300-400 хиляди километра(каквито обикновено се внасят у нас), би трябвало да харчи минимум 20-30 процента повече от нов... Но практиката нещо показва обратното - харчат си малко и на доста километри.

                            • #45
                              Първоначално публикуван от brum Преглед на мнение

                              Ами сметни го де. Степента на сгъстяване обикновенно варира от 18.5:1 до 19.5:1 при различните VAG мотори от това (VP) и следващото (PD) поколение. Като идеш на 17:1 нещата стават доста различни.

                              И под ефективността отива на майната си - разхода не скача двойно, но може да се качи с едни 10%. Въпрос на гледна точка е, но не смятам, че това е малко.
                              Не знам колко мотора отваряте месечно,но нещата от моята камбанария са по различни.............
                              Отделно почти всяка съвременна глава принудително минава през шлайф (няма такава която да няма поне 0.04-0.06мм,че и в блока има поне 0.02мм, а ламелните гарнитури в повечето случаи са един размер и нямат навика да компенсират неравности) и по вашата логика може да се окаже ,че двигателите стават доста по икономични и ефективни.
                              Но баба ще си бае, как си знае............

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X