Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Засрещна клапани с буталата.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от novatech Преглед на мнение
    Искаш да кажеш че вместо верига долу има втори ремък?
    Такъв още не съм виждал , ама все пак е форд...
    Имам комплекта за зацепване ако ти трябва.
    Да,точно така е,има втори ремък вместо верига.Навсякъде пише по документи че там трябва да стои верига ...но ,по нов вариант на TDCI

    Ще отворя главата,и ако всичко е ок,тоест само клапани,ще купя или ще се чуем да ползвам твоите.Мерси.
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

    Коментар


    • #17
      Имам и някакви остатъци от 1,8 дизелов форд , може и клапани да са останали , ще погледна.
      Видях го тоя ремък , извратения отвсякъде. За чий му е да плува в маслото?
      Фиат Купе
      Опел Фронтера В
      Мицубиши Паджеро Пинин

      Коментар


      • #18
        Първоначално публикуван от novatech Преглед на мнение
        Имам и някакви остатъци от 1,8 дизелов форд , може и клапани да са останали , ще погледна.
        Видях го тоя ремък , извратения отвсякъде. За чий му е да плува в маслото?
        8 нови клапана няма да ме съборят,дори нова глава ще взема ако се налага,тая кола когато работи,си избива парите за седмица,лошото е че нямам време за ремонти и за нея,но ще се наложи ,никой няма да иска да му тръшна един полу разглобен мотор ,а трябваше аз да го разглобя ,за да съм наясно със ситуацията,ще го правя,най-лошото е бутала и вал да сменя,не е проблем и това...

        Мерси за предложението,оценявам !
        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
        Анатолий Пейчинов o8875о9815
        https://dvrbg.com/

        Коментар


        • #19
          Печка срещне ли бутала, вече никога не е това, което е... Нов мотор- гол от картер до глава(2- ра употреба) и обслужване после, останалото е материал за написване на роман как набутах пари в морето.

          Коментар


          • #20
            И това поради что?
            За печката, че вече не била каквото трябва. За бензинките друго ли е?
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • #21
              Първоначално публикуван от Prytsi Преглед на мнение
              Печка срещне ли бутала, вече никога не е това, което е... Нов мотор- гол от картер до глава(2- ра употреба) и обслужване после, останалото е материал за написване на роман как набутах пари в морето.
              И това защо по точно?
              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
              Анатолий Пейчинов o8875о9815
              https://dvrbg.com/

              Коментар


              • #22
                И на мен ми е интересно....

                Колкото до идеята ремъка да плува в масло, една версия, която съм чувал е, че заради трудната му смяна, са се опитали да вдигнат ресурса и така се е получило най-добре. Лошото е, че мотора е екзотика, а зацепването на ангренажа ще те вкара в драма, която сега дори и не подозираш...
                Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

                Коментар


                • #23
                  Трябва да се проверят и мототовилките. Често при среща се огъва една или повече от биелите незабележимо, дотолкова че после да ти скъса нервите двигателя. Неравномерна работа ,труден старт,пушеци...
                  Може би това има предвид колегата.
                  Sent from my Nokia s fenerche

                  Коментар


                  • #24
                    Първоначално публикуван от santaclash Преглед на мнение
                    И на мен ми е интересно....

                    Колкото до идеята ремъка да плува в масло, една версия, която съм чувал е, че заради трудната му смяна, са се опитали да вдигнат ресурса и така се е получило най-добре. Лошото е, че мотора е екзотика, а зацепването на ангренажа ще те вкара в драма, която сега дори и не подозираш...
                    Точно този мотор го дават като един от най-здравите мотори,80% от фордовете са с него.

                    Зацепването на валовете ми е горе долу ясно,не съм го правил ,но аз си сменях ремъците и не е нещо кой знае какво.


                    Трябва да сваля компресора на климатика,динамото и там на блока се развива болт,на негово място се завива един дълъг болт който блокира вала КВ

                    На РВ се вкарва една пластина 5 мм.дебела и зацепваш ремъците...

                    Освен хамалогия,няма философия ,дори много добре са го измислили,при такъв тип на зацепване,дори милиметър не можеш да мръднеш по погрешка.
                    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                    Анатолий Пейчинов o8875о9815
                    https://dvrbg.com/

                    Коментар


                    • #25
                      Единственото да не са пострадали буталата с вихровите камери,там не ми се пипа,но ако се наложи,и тях ще сменя,относно мотовилките,не вярвам да се кривят,там за да стане, трябва да е някаква жестока детонация или системен проблем с дюза,да глътне вода и т.н

                      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                      Анатолий Пейчинов o8875о9815
                      https://dvrbg.com/

                      Коментар


                      • #26
                        Абе не е невъзможно.
                        По принцип се кривят клапаните, че те са много по-тънки от биелите, ама в съвременното двигателостроене не се знае кое какво е вече...
                        При свалена глава измери прецизно дали горната мъртва точка на всички бутала е на едно ниво, така ще се разбере има ли крива биела.
                        Има ли желание-има и начин!

                        Коментар


                        • #27
                          Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                          Абе не е невъзможно.
                          По принцип се кривят клапаните, че те са много по-тънки от биелите, ама в съвременното двигателостроене не се знае кое какво е вече...
                          При свалена глава измери прецизно дали горната мъртва точка на всички бутала е на едно ниво, така ще се разбере има ли крива биела.
                          С рулетката няма проблем да меря,не ми струва нищо.

                          Сега ако някой каже,колко е максималното отклонение
                          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                          Анатолий Пейчинов o8875о9815
                          https://dvrbg.com/

                          Коментар


                          • #28
                            Е, не би трябвало да има отклонение. Мерено от една и съща база де. Изчистваш блока идеално, и мериш.
                            Може и с дървения метър, чак рулетка, айде сега изгъзици... Дядо ти все с рулетки е мерил
                            Има ли желание-има и начин!

                            Коментар


                            • #29
                              Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                              ...По принцип се кривят клапаните...
                              По принцип при дизел, при който клапаните са вертикални, и особено когато е с директно впръскване буталото идва на части от милиметъра до главата, която пък отново е плоска, може да се покривят и много други работи, предвид че и биелите при дизел са и доволно здрави.

                              Пълна ревизия трябва - и разпределителен вал, и биели, и клапани, и водачи, и повдигачи, че и колянов вал даже. Буталата е почти сигурно че са за смяна - където са ударили има вдлъбнатини и напрежения - после от там започват пукнатинки и прочие "благини".

                              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                              Коментар


                              • #30
                                Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
                                Сега ако някой каже,колко е максималното отклонение
                                Обикновено е стотни. Поне при двата двигателя, за които съм чел задълбочено. При единия конкретно гарнитурите са с дебелина през 5 стотни и коя ще сложиш зависи от нивото на буталата в ГМТ спрямо блока. Буталото при конкретния в ГМТ е на милиметър и нещо от главата, при стегната глава.

                                Ще трябва да намериш някаква документация специално за тоя мотор. Случва се да има подводни камъни тук-там. Там обикновено пише и как се проверяват биелите. Без да разхвърляш всичко на кванти съм песимист ще можеш да прецениш кое-що.

                                Отделно основни и биелни лагери често освен "стандарт", 1-ви, 2-ри ремонти, всеки вариант има и групи (обикновено цветови - виждал съм например лагери стандарт, с общо 5 цветови групи) и се гонят хилядни. Сега, че може да се сглоби като жигула и да работи някак е ясно, ама колко време и как ще работи без да спазиш всичко по сервизното вече не е твърде ясно.

                                Сега, хубавото е че групите, дето съм гледал, по-често са на бензинки, но например ако помня добре при някои от дизелите на KIA пак ги има. По тоя повод си сглобих Ферозата с оригиналните лагери, а не ги сменях - по 3 или 4 групи за всеки размер. А на пазара просто има лагери стандарт и лагери първи ремонт и нищо повече.
                                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X