Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Засрещна клапани с буталата.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
    Според мен , това измерване трябва да се прави с новите бутала , а не с тия дето са се блъскали в клапаните и главата.
    Именно! И се мерят там, където е посочено в ръководството на конкретния мотор.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • Май не е опряло до смяната им, за меренето-да, книгата.
      А тези простотии се правят от името на всички ни.
      Даника
      Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

      Коментар


      • Първоначално публикуван от veskov Преглед на мнение
        Май не е опряло до смяната им, за меренето-да, книгата.
        Искаш да кажеш , че може да ползва тези бутала?
        В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

        Коментар


        • Това с различния мотор аз не бих го направил, най малко ще ти побелее косата докато го запалиш.. Аз поне бих взел 2 или 4 бутала втора ръка, нови сегменти, ревизия на главата, нови гарнитури и семеринги и газ...

          Коментар




          • Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
            Искаш да кажеш , че може да ползва тези бутала?
            ​​​​​​
            За този мотор и конкретния случай незнам, иначе да, не е невъзможно. Гледам, че е мерено и започва дискусия по надстърчането, затова.
            А тези простотии се правят от името на всички ни.
            Даника
            Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

            Коментар


            • Първоначално публикуван от veskov Преглед на мнение

              ​​​​​​​
              За този мотор и конкретния случай незнам, иначе да, не е невъзможно. Гледам, че е мерено и започва дискусия по надстърчането, затова.
              На две има откъртени парчета , едното е с пукнатина , като най-вероятно имат още пукнатини невидими за окото. Ако се запали двигател с тези бутала , най-вероятно ще се пръснат на парчета и белята ще е по-голяма. А с деформирани бутала няма никакъв смисъл от измерване.
              В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

              Коментар


              • Ако го бях прочел или видял, нямаше изобщо да се включа, съжалявам
                А тези простотии се правят от името на всички ни.
                Даника
                Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                Коментар


                • Първоначално публикуван от veskov Преглед на мнение
                  Ако го бях прочел или видял, нямаше изобщо да се включа, съжалявам
                  Две от буталата не стават,другите две са под въпрос.
                  Виж началото на темата.
                  Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                  Коментар


                  • Ремонтирай си твоя мотор за 1 седмица и го вкарвай в движение максимално бързо да изкарва пари.

                    Коментар


                    • Първоначално публикуван от ak101 Преглед на мнение
                      Ремонтирай си твоя мотор за 1 седмица и го вкарвай в движение максимално бързо да изкарва пари.
                      Явно има още "чудене" и алтернативи.........
                      Моя подход е друг-слагам друг двигател,а след това "на спокойствие" "споредзависи",. Ако смененият мотор е удачен, остава в експлоатация,ако не ме "топли" -стягам другия .

                      Коментар


                      • Другия мотор е платен,днес го демонтираха от фокус мк2 ,и утре или вдругиден ще го натоваря и докарам до гаража.Започнах да вадя моя мотор,ако го извадя нагоре,ми се струва че няма да мине.Реших да го извадя напред,свалих разни греди ,водния радиатора е ясен,климатичния има начин да го извъртя без да пускам фреона.

                        Прикачени файлове
                        Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                        Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                        Анатолий Пейчинов o8875о9815
                        https://dvrbg.com/

                        Коментар


                        • Обаче нещо ударих на камък,тая греда не излиза,държат я 4 болта,свалих ги,не мърда.
                          Нищо не я държи,според мен,тая греда е боядисвана с купето,забих секач от листова ножовка,не поддава.Ще пробвам да я напъна с крокодила,но ме съмнява че ще вдигна колата.
                          Прикачени файлове
                          Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                          Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                          Анатолий Пейчинов o8875о9815
                          https://dvrbg.com/

                          Коментар


                          • Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
                            Обаче нещо ударих на камък,тая греда не излиза,държат я 4 болта,свалих ги,не мърда.
                            Нищо не я държи,според мен,тая греда е боядисвана с купето,забих секач от листова ножовка,не поддава.Ще пробвам да я напъна с крокодила,но ме съмнява че ще вдигна колата.
                            Преди повече от 15 г. един приятел (ветеринарен лекар) намерил в нета "ценоразпис" , който в ламиниран вид ми подари- последния ред е " и когато ти оправят колата или жената ,не гледай ,че много боли"......
                            След разкачането на скрепителните елементи се ползва по сериозен размер секач и чук.............

                            Коментар


                            • Нашия Кънект го ремонтирахме с втора ръка бутала, стана без грешка. Миналата седмица го продадохме за 1500 лв с 8 почти нови гуми, но с много ръжда отдолу, има още някакъв живот, но е много ръждясал вече и става опасен за дълъг път.

                              Коментар


                              • Първоначално публикуван от dragozow Преглед на мнение
                                Нашия Кънект го ремонтирахме с втора ръка бутала, стана без грешка. Миналата седмица го продадохме за 1500 лв с 8 почти нови гуми, но с много ръжда отдолу, има още някакъв живот, но е много ръждясал вече и става опасен за дълъг път.
                                Тоя лъщи ,ръжда няма,иначе нямаше да се занимавам с него,има много хляб в него.
                                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                                https://dvrbg.com/

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X