Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Засрещна клапани с буталата.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение

    То ако е така както казваш , значи трябва да ползва и коляновия вал който е бил с този маховик. Причината да съвпада само в едно положение е в датчика и участъка с липсващи зъби. И трябва да се провери дали и при двата маховика липсващите зъби са на едно и също място , както и разположението на датчика.
    Ще ме накараш за трети път да го сваля...

    Днес разкачих колекторите,за мое лично спокойствие ,да погледна при клапаните дали не сме изпуснали някой болт,гайка или друго..

    Проблема с турбото го реших възможно по най-добрия начин...изкормих фланеца и за 28 лв.набих оригиналната тръбичка за моя модел...
    Да поздравя мото Пфое,тея не познават парите.Не съм за трийсет лева...ама много ме боли да се подиграват .


    Прикачени файлове
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

    Коментар


    • Kirilpm
      Kirilpm коментира
      Редактиране на коментар
      Сравни много внимателно двата маховика, че не една фордова кутия е сваляна заради тази глупост.Имат модел с по-широки и по тесни зъби, взаимозаменяеми са, но сигнала от датчика отива на майната си.

  • Мотора е сглобен,утре правя проверка да не съм пропуснал нещо,и до обяд го пускам в коша
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

    Коментар


    • Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
      Да поздравя мото Пфое,тея не познават парите.Не съм за трийсет лева...ама много ме боли да се подиграват .
      Ооо, те ги познават много добре, в сравнение с вносителите на земеделска техника.
      Как ти звучат 1800 лева за два удължителя на хидравлични изводи?
      Нищо и никакъв шестограм 24 мм, пробит да стане като тръба за да минава маслото, и с мъжка и женска резба с конуси накрая?
      Начинаещ стругар си ги направи сам, и си ги ползва на трактора без грижи. Само дето не са боядисани в тъмно зелено.
      А също и някакъв елементарен датчик по двигателя-над 2000 лева, потърсили на друго място-1300 лева, а по каталога на Денсо-24 лева за някакъв друг двигател на лека кола.

      Та си много добре, изобщо не се оплаквай за тези 30 лева.
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • Kirilpm
        Kirilpm коментира
        Редактиране на коментар
        Както казва мой близък приятел, работещ в дилърство - при нас като дойде някой или е много отчаян или е много богат.

      • disko04
        disko04 коментира
        Редактиране на коментар
        Щом ги искат тия пари, значи някой е достатъчно глупав и им ги дава.

    • Двата маховика са различни,зъбите също,датчика стои на едно и също място на двата мотора,двата датчика на двата мотора са с еднакъв номер,тоест са едни и същи.Утре ще сравня липсващия ред зъби дали съвпадат,мисля че съвпадаха ,но да съм сигурен и в. Това.Моя маховик е доста по обемен и тежък.Иначе притескателя и феродовия изглеждат еднакви.
      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
      Анатолий Пейчинов o8875о9815
      https://dvrbg.com/

      Коментар


      • Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
        .Моя маховик е доста по обемен и тежък..
        И си има и логика и причина,но Вие сте запознати с тази специфика при "настройките" за различни цели- няма пълно щастие.

        Коментар


        • Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
          Двата маховика са различни,зъбите също,датчика стои на едно и също място на двата мотора,двата датчика на двата мотора са с еднакъв номер,тоест са едни и същи.Утре ще сравня липсващия ред зъби дали съвпадат,мисля че съвпадаха ,но да съм сигурен и в. Това.Моя маховик е доста по обемен и тежък.Иначе притескателя и феродовия изглеждат еднакви.
          Този модел ли е твоя маховик?

          Коментар


          • Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнение
            Този модел ли е твоя маховик?
            Мисля че не,болтовете са събрани почти един до друг.

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20191215_135124.jpg
Прегледи:501
Размер:358.0 КБ
ID:6536931
            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
            Анатолий Пейчинов o8875о9815
            https://dvrbg.com/

            Коментар


            • Kirilpm
              Kirilpm коментира
              Редактиране на коментар
              Снимката нещо не е излязла като хората.Това на снимката ми мяза на плътен маховик?

          • Днес пуснах двигателя в коша,набутах скоростите...наредих инсталацията.При опит за палене,припуква рядко,на два-три пъти,запали за секунда....и загасна.

            Зъбите на маховика съвпадат със на другия.Няма разминаване в липсващите зъби.


            Според мен,има въздух в системата.Има ръчна помпичка ,подобна на апарата за кръвно.При напомпване,помпичката става твърда,и след 2-3 секунди,пак омеква.Усеща се че има въздух по тръбите.При развиване на гайките към дюзите и помпени на ръка,от гайките излиза въздух.Подмених целия тръбен път от филтъра до помпата ,стана още по зле,помпичката незасмуква нафта.Прехвърлих помпичката на обратната нафта,при напомпване,помпичката остава сплескана,задържа вакуум.Акумулатора падна към края,и така зарязох нещата.

            Това което смятам да сторя е следното.Вземам нова помпичка,на мястото на филтъра слагам бутилка с нафта,във същата бутилка вкарвам обратната нафта ,превъртам с помпичката да излезе въздуха и паля.Причината да бутна и обратната нафта е че комънрейла има някакъв датчик на обратната нафта.

            В момента новия двигател е със всички части от стария двигател,с изключение на помпата и дюзите и датчика на разпределителя ,както и датчика който стои на обратната нафта.

            Допускам че има вероятност и компа да не се разбира с дюзите на новия двигател.

            Но това че припали на няколко пъти,ме кара да мисля че проблема не е в рейла по отношение на управлението.

            Ако някой знае,да дава акъл как най-ефикасно да обезвъздуша помпата.


            Новия двигател със помпата и дюзите палиха от четвърт на колата от която го свалих.
            Последно редактирано от Roninn; 17-12-19, 21:53.
            Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
            Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
            Анатолий Пейчинов o8875о9815
            https://dvrbg.com/

            Коментар


            • Допусни и вероятността помпата да не се разбира с компютъра/имобилайзера. Мисля че точно Ford имаше тая простотия.

              kiki.t е твоя човек. Помпата предполагам е VP44 или неин дериват.
              Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

              Коментар


              • cecoa1
                cecoa1 коментира
                Редактиране на коментар
                То комън рейл, няма как да е с VP44.

            • Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
              Допусни и вероятността помпата да не се разбира с компютъра/имобилайзера. Мисля че точно Ford имаше тая простотия.

              kiki.t е твоя човек. Помпата предполагам е VP44 или неин дериват.
              Понеже цялото ми внимание беше ангажирано покрай двигателя,не съм обръщал внимание ,само забелязах че абс ,ръчната спирачка светеха нон стоп,абс свети защото съм извадил полуоските,и кабела на датчика на абс е скъсан вследствие на оплитането на колана.Ръчната свети защото няма спирачна течност,двата предни маркуча на спирачките са откачени за да извадя полуоските без да откачвам шарнирите .Обаче имобилайзера не обърнах внимание дали не свети.Ако има някакъв проблем,то по скоро да е от това че близо два месеца акумулатора е бил свален,да не би да си е забравила ключовете.Аз имам софтуер за да си ги обуча ,но факта че припали няколко пъти ,ме кара да смятам че проблема не е там.
              Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
              Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
              Анатолий Пейчинов o8875о9815
              https://dvrbg.com/

              Коментар


              • Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
                но факта че припали няколко пъти ,ме кара да смятам че проблема не е там.
                Доста автомобили се държат точно така когато има несъответствие между компютър, помпа и/или имобилайзер.

                Сега се разтършувах и правилно помня - Ford-вите помпи трябва да се reset-нат преди първо палене - после си се самонастройват към компютъра/имобилайзера. Прави се с помпаджийски кабел и софтуер, а ти такива нямаш.

                Пак - звънни на kiki.t. Не вярвам да боли.

                ...това ако помпите са с еднакъв номер или поне изобщо е възможно тая от Focus да тръгне с твоя компютър, което също е доста съмнително. Принципно към помпата вървят момент на впръскване и количество като данни, евентуално и сигнал от умна дюза, ако има такава, но никак не е изключено да има дребни тразлики в протокола или просто да проверява с какво си говори отсреща и да отчита несъответствие.

                Имам возило с VP44, няколко пъти е палено след тотално разхвърляне на горивната система от резервоара до дюзите. Помпата ми се държи по същия начин без да има въздух. Да я местиш на обратната нафта е безпредметно.

                Охлаби болта на входящия щуцер и помпай докато спрат да излизат мехурчета и после го затегни. После отхлаби тоя за обратната нафта - пак така, ако изобщо може да се помпи (на някои помпи може, на други не може). После след до 10-ина секунди въртене трябва да запали, дори и при съвсем празни тръбички до дюзите. Но не припалва за секунда и да гасне - просто се върти, върти, после "припуква" няколко пъти и после направо запалва. Ако има кой да помпи на помпата докато ти въртиш, става по-бързо.

                но пак - според мен не ти е това проблема. Едно че трябва да се резетне помпата и второ че ме имам съмнение че ще тръгне с друг компютър освен оригиналния.

                Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                Коментар


                • Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение
                  Днес пуснах двигателя в коша,набутах скоростите...наредих инсталацията.При опит за палене,припуква рядко,на два-три пъти,запали за секунда....и загасна.

                  Зъбите на маховика съвпадат със на другия.Няма разминаване в липсващите зъби.


                  Според мен,има въздух в системата.Има ръчна помпичка ,подобна на апарата за кръвно.При напомпване,помпичката става твърда,и след 2-3 секунди,пак омеква.Усеща се че има въздух по тръбите.При развиване на гайките към дюзите и помпени на ръка,от гайките излиза въздух.Подмених целия тръбен път от филтъра до помпата ,стана още по зле,помпичката незасмуква нафта.Прехвърлих помпичката на обратната нафта,при напомпване,помпичката остава сплескана,задържа вакуум.Акумулатора падна към края,и така зарязох нещата.

                  Това което смятам да сторя е следното.Вземам нова помпичка,на мястото на филтъра слагам бутилка с нафта,във същата бутилка вкарвам обратната нафта ,превъртам с помпичката да излезе въздуха и паля.Причината да бутна и обратната нафта е че комънрейла има някакъв датчик на обратната нафта.

                  В момента новия двигател е със всички части от стария двигател,с изключение на помпата и дюзите и датчика на разпределителя ,както и датчика който стои на обратната нафта.

                  Допускам че има вероятност и компа да не се разбира с дюзите на новия двигател.

                  Но това че припали на няколко пъти,ме кара да мисля че проблема не е в рейла по отношение на управлението.

                  Ако някой знае,да дава акъл как най-ефикасно да обезвъздуша помпата.


                  Новия двигател със помпата и дюзите палиха от четвърт на колата от която го свалих.
                  Според мен проблема е , че помпата не прави налягане. На самата помпа има един клапан , с два винта и една букса , свали го и го замени с този от стария двигател.
                  В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                  Коментар


                  • Номерата на двете помпи са абсолютно еднакви,при Делфи се набиват номерата на дюзите в компа,при сименс са плуг енд плей....Тая кола я има с Делфи и сименс,този е сименс,на помпата пише континентал
                    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                    Анатолий Пейчинов o8875о9815
                    https://dvrbg.com/

                    Коментар


                    • Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение

                      Според мен проблема е , че помпата не прави налягане. На самата помпа има един клапан , с два винта и една букса , свали го и го замени с този от стария двигател.
                      Днес ако се откача от работата,ще се занимая и пробвам всичко,но тая помпа работи,преди да сваля двигателя,го палих в студа,запали от четвърт с тая помпа и дюзи.

                      Категорично има въздух,системата е стояла отворена два месеца,мисля че нафтата за това време се е върнала гравитачно в резервоара и е повлякла и наличието от филтъра.Преди с помпичката не даваше да се стисне,независимо дали работи ДВГ или е стоял.Сега си помпи,бълбука,от гайките на дюзите излиза въздух с нафтата...Чета форума на Форд,доста хора пишат че е почти невъзможно да запали на стартер без вакуум помпа,аз такава имам,но пукна двигателя...ще трябва да я стегна ,ще взема и старт спрей ,да видим.
                      Последно редактирано от Roninn; 18-12-19, 07:42.
                      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                      Анатолий Пейчинов o8875о9815
                      https://dvrbg.com/

                      Коментар


                      • Първоначално публикуван от Roninn Преглед на мнение

                        Днес ако се откача от работата,ще се занимая и пробвам всичко,но тая помпа работи,преди да сваля двигателя,го палих в студа,запали от четвърт с тая помпа и дюзи.

                        Категорично има въздух,системата е стояла отворена два месеца,мисля че нафтата за това време се е върнала гравитачно в резервоара и е повлякла и наличието от филтъра.Преди с помпичката не даваше да се стисне,независимо дали работи ДВГ или е стоял.Сега си помпи,бълбука,от гайките на дюзите излиза въздух с нафтата...Чета форума на Форд,доста хора пишат че е почти невъзможно да запали на стартер без вакуум помпа,аз такава имам,но пукна двигателя...ще трябва да я стегна ,ще взема и старт спрей ,да видим.
                        В такива ситуация най-бързо и лесно проверявам и паля (след като съм положил усилие за някакво обезвъздушаване и при липса на електрическа помпа в резервоара) като помоля приятел да ме дръпне.
                        Предварително го инструктирам, като включи на втора и стигне 30-35км да ги подържа,а в проблемния автомобил предварително включвам на втора и след стабилизиране на скоростта завъртам със стартера и едновременно плавно отпускам съединителя (с тази схема избягвам влизането в други филми). обикновено от 10 до100м запалва и изчиства. Ако упорства се търси в друга посока -имобилайзери,датчици, "компоти" и т.н.

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X