Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проверено - паленето на газ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Проверено - паленето на газ

    Купи си едно трипозиционно Ц/К и готово
    ПроС гАзар... 0883 353 299 Ивайло

    Коментар


    • До: Проверено - паленето на газ

      Ако е с емулатор?
      Помогни си сам,за да могат и другите да ти помогнат.
      АСК Ален Мак

      Коментар


      • До: Проверено - паленето на газ

        Първоначално публикуван от The_Machine Преглед на мнение
        Купи си едно трипозиционно Ц/К и готово
        Да, ама ще се забави превключването на горивата с 33% и ще имам турбо-дупка, заради нулата, пък и ще трябва да внимавам какво бараличкам под таблото докато съм в движение , да не остана само по една кръгла О и да ми се одърви волана и спирачките
        @vetsi71 Нямам емулатори. Системата е супер проста и ме слуша вече години. Даже мембраните не съм сменял още

        Коментар


        • До: Проверено - паленето на газ

          Ами да кажа и аз как се справям:
          Автомобил: Пасат Б4 2Е 1994г.
          На бензин нен работи - скапана бензинова помпа;
          На газ - пали се с леко натиснат педал на газта. Щом запали преди да стигне 2000 об/мин пускаш педала и тя си застава на около 1200 об. В момента в който почне да заработва неравномерно, или потегляш или почваш да подаваш леко газ така че да седи на или над 2000 об. Цялата работа е да я закрепиш 2-3 минути, после вече скрежта по изпарителя изчезва.
          Така съм от три години, и миналата година на пампорово -25 по същия начин и нямах проблем.
          Изпарител Stargas; газ от OMV; газовата е с плочка веднага след филтъра.
          Ex. Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD 2003
          http://save-gery.org/bg

          Коментар


          • До: Проверено - паленето на газ

            Аз пък винаги паля на газ и то супер лесно. Просто нямам бензинов резервоар. Нямам подгряване на изпарителя. Важна подробност е само при температури от порядъка на -7 - 10, около минута колата да работи на малки обороти за да затопли малко изпарителя. Има устойчиви ниски при напълно студен мотор. Изпарителят на Трипера е Ланди Ренцо вакуумен, въводът на газта е с щуцери. Има монтирана и смесителна плочка, но опитите еднозначно са в полза на дупченето
            Сега ми предстои газифициране на Пахеро 3000 V6 и силно се колебая между конвенционална и ГИ уредба.
            "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

            Коментар


            • До: Проверено - паленето на газ

              Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
              Аз пък винаги паля на газ и то супер лесно. Просто нямам бензинов резервоар. Нямам подгряване на изпарителя. Важна подробност е само при температури от порядъка на -7 - 10, около минута колата да работи на малки обороти за да затопли малко изпарителя. Има устойчиви ниски при напълно студен мотор. Изпарителят на Трипера е Ланди Ренцо вакуумен, въводът на газта е с щуцери. Има монтирана и смесителна плочка, но опитите еднозначно са в полза на дупченето
              Сега ми предстои газифициране на Пахеро 3000 V6 и силно се колебая между конвенционална и ГИ уредба.
              ГИ е добре но гори бензин докато загрее.Моето е с конвекционална система,но гори малко повече(20-25).Затова ще му сложа и метан.
              Помогни си сам,за да могат и другите да ти помогнат.
              АСК Ален Мак

              Коментар


              • До: Проверено - паленето на газ

                Първоначално публикуван от solenoid Преглед на мнение
                Ми, нямам нулево положение. Ключето ми е от кафеварка и приема 2 стойности - true/false
                ш'зема да фана да го тунинговам..
                сложи си ключе от сешоар 0-1-2 трипозиционно
                помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                Коментар


                • До: Проверено - паленето на газ

                  Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                  Аз пък винаги паля на газ и то супер лесно. Просто нямам бензинов резервоар. Нямам подгряване на изпарителя. Важна подробност е само при температури от порядъка на -7 - 10, около минута колата да работи на малки обороти за да затопли малко изпарителя. Има устойчиви ниски при напълно студен мотор. Изпарителят на Трипера е Ланди Ренцо вакуумен, въводът на газта е с щуцери. Има монтирана и смесителна плочка, но опитите еднозначно са в полза на дупченето
                  Сега ми предстои газифициране на Пахеро 3000 V6 и силно се колебая между конвенционална и ГИ уредба.
                  Ники слагай обикновена , няма смисъл да се занимаваш с ГИ тя е за хора които не знаят кога какво да врътнат и за коли които не могат с обикновена .
                  0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                  Коментар


                  • До: Проверено - паленето на газ

                    Мисля, че шалтера от Pajero за включване на подгревни свещи, 6 волта свещи от същия заедно със заводското съпротивление за тях ще решат главоблъсканицата. Може дори да се експериментира със съпротивлението и да се ползва подобно осигуряващо на нагревателите 7-8 волта за бързо действие. Като се има в предвид, че са потопени в охладителна течност и ще отдават топлината бързо може да се рискува и с по-голям волтаж. Поздрави.
                    MITSUBISI PADJERO 2,5 TDI. 1994 Г. Кандидат ретро.

                    Коментар


                    • До: Проверено - паленето на газ

                      Да бе, и различно напрежение ще им уреждам. Никакви такива. Вече си имам троица 12-волтови.

                      Коментар


                      • До: Проверено - паленето на газ

                        Ясене, я да ти припомня.
                        В една друга тема за газови говорихме нещо относно какво се случва ако се засмуква само газова фракция от бутилката. Както и да е ,за това нещата се изясниха.
                        Но тогава ти спомена, че този ефект е приложим при палене на студено.
                        Наистина ще трябват и втора сонда и клапан и дали ще е по-просто от подгряване?
                        Но пък ако работи, няма да е нужна никаква допълнитена енергия за подгряване ,а и време за изчакване.

                        Коментар


                        • До: Проверено - паленето на газ

                          Първоначално публикуван от ctef Преглед на мнение
                          Ясене, я да ти припомня.
                          В една друга тема за газови говорихме нещо относно какво се случва ако се засмуква само газова фракция от бутилката. Както и да е ,за това нещата се изясниха.
                          Но тогава ти спомена, че този ефект е приложим при палене на студено.
                          Наистина ще трябват и втора сонда и клапан и дали ще е по-просто от подгряване?
                          Но пък ако работи, няма да е нужна никаква допълнитена енергия за подгряване ,а и време за изчакване.

                          Имам колега с втора сонда за изпарена газ.Пали без проблем ,но дебита при студено време е малък и стига до 2000 об/мин.След 2-3 минути си превключва на сурова газ ,но изпарителя е подгрял леко и си е в режим.
                          LZ1HAH
                          0888705588

                          Коментар


                          • До: Проверено - паленето на газ

                            Първоначално публикуван от ctef Преглед на мнение
                            Ясене, я да ти припомня.
                            В една друга тема за газови говорихме нещо относно какво се случва ако се засмуква само газова фракция от бутилката. Както и да е ,за това нещата се изясниха.
                            Но тогава ти спомена, че този ефект е приложим при палене на студено.
                            Наистина ще трябват и втора сонда и клапан и дали ще е по-просто от подгряване?
                            Но пък ако работи, няма да е нужна никаква допълнитена енергия за подгряване ,а и време за изчакване.
                            С цялата полезност на решението, това има два смайващо гадни ефекта.

                            (1) риск да смръзне не изпарителят, а бутилката. Което е много по-гадно (голяма и няма никаква схема за подгряване) и съвсем малко по-трудно.

                            (2) от неколкократно палене и подгряване на изпарена газ, ще обедниш газта откъм летливата фракция. И тя от зимна ще стане лятна. Как ще убедиш лятна газ зимно време да напусне бутилката, си е въпросче.

                            С чайника върху изпарителя - как да е, ама върху бутилката си е талибанско. Всъщност двата ефекта са свързани и лесно се съчетават. Всеки, който се е топлил с газ, е ял тоя спанак.

                            Коментар


                            • До: Проверено - паленето на газ

                              Цяла зима се топля на газ и няма проблеми и всичката летлива фракция и нелетливата стасват на топло без да се дърпат .
                              0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                              Коментар


                              • До: Проверено - паленето на газ

                                Първоначално публикуван от travelling Преглед на мнение
                                Цяла зима се топля на газ и няма проблеми и всичката летлива фракция и нелетливата стасват на топло без да се дърпат .
                                Късметлия.

                                Рецепта за проблема: изгаряш бутилката да остане малко газ - примерно 1/4 от нормалното. Изгасяш, изчакваш да стане -10 там, където е бутилката, и запалваш пак. Т.е. опитваш се да запалиш .

                                Рецепта 2: голямо помещение, в което температурата е -10, а като надуеш 5 киловата газова печка, над 10 не се качва, защото печката не насмогва. Е, опитай в такива условия да изгориш съдържанието на бутилката на повече от 80%. Джокер: бутилката трябва да се озове пред печката. Което е тероризъм.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X