Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проверено - паленето на газ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Проверено - паленето на газ

    И аз днес успешно запалих на минус 7 на газ.
    Колата е фиат браво 1.6 16 в с вакумен изпарител ловато.
    Дайте да измислим нещо с дизелова свещ за по сигурно палене на газ че така не си е работа да го дебнеш да не угасне и ръчно да му цъкаш ключа.
    Няма ли някакви фабрични гадости за ел. подгрев на изпарители че нещо нямам желание да правя ТНТМ.
    Ники

    Коментар


    • #17
      До: Проверено - паленето на газ

      Първоначално публикуван от infineon Преглед на мнение
      И аз днес успешно запалих на минус 7 на газ.
      че какво повече искаш - това половината бензинови и 2/3 от дизелите не го могат.

      Коментар


      • #18
        До: Проверено - паленето на газ

        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
        че какво повече искаш - това половината бензинови и 2/3 от дизелите не го могат.
        Е,не така за дизелите...
        На теория има и изпарители с електрическо подгряване ама аз лично не съм виждал.
        Иначе има едно хитро решение за подгревни свещи.
        В доста дизели има система за подгряване на охладителната течност,защото трудно загряват и с всички проблеми от това.
        В повечето модели тези устройства са направени да отопляват първо радиатора за парното.Най разпространените и лесни за намиране,според мен,са от модели на VAG.Конструкцията им е такава,че вграждането им в който и да е бензинов или дизелов автомобил се свежда до срязване на входящия маркуч за парното(или изпарителя) и поставянето на нагревателя.Той представлява алуминиево тяло с три подгревни свещи в него(на проточен принцип е).Остава само да се захранят с ток свещите през подходящ прекъсвач(с автоматично или ръчно задействане).Схемата на свързване на тоците подлежи на свободна интерпретация.Имам познат с VW Passat 1,8 моноинжекцион с газова уредба и с монтирано такова устройство(не заводски,разбира се)Ефекта е много добър,дори и отоплението става по-ефективно.
        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

        Коментар


        • #19
          До: Проверено - паленето на газ

          да-да, ще харча аз тока, произведен с толкова труд, да правя обратно топлина. Хем ще реша въпроса само частично - на изпарителя му трябват 1-2-3 киловата, за да работи смислено в горните режими. Целият ми алтернатор е 700 вата и ги може всичките чак на 2000об/мин. Какво правим по-натам?

          Има и едни виско-нагреватели, с ремъчна шайба и ел. муфа, греят водата. И те са почти толкова гадни, но поне няма да изпият всичкия ток.

          Правилното, истинското, решение е водна печка на газ. Хем и самостоятелно може да се ползва за отопление, хем радикално решава подгряването. Такива печки на бензин и нафта има под път и над път (ако и да са скъпи), но за газови не съм чувал. Те трябва да са доволно прости.

          Коментар


          • #20
            До: Проверено - паленето на газ

            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
            да-да, ще харча аз тока, произведен с толкова труд, да правя обратно топлина. Хем ще реша въпроса само частично - на изпарителя му трябват 1-2-3 киловата, за да работи смислено в горните режими. Целият ми алтернатор е 700 вата и ги може всичките чак на 2000об/мин. Какво правим по-натам?
            Както обикновенно...смяташ ,както Дяволът чете Евангелието.
            Някъде да съм казал,че ще се ползва системата за предпусково подгряване или при неработещ двигател?!Нужната топлина си я ползваш от двигателя,нагревателя ще има само помощно действие и изразходваната от него мощност(да,не е голяма)ще ти се върне в голяма степен от оптимизираното смесообразуване.Най-малкото няма да ти изгасне двигателя и няма да се мъчиш да щракаш копчето на междинно положение,за да не ти се случва това.Действието му е елементарно и далеч по-цивилизовано от поливане на изпарителя с чайник.Устройството може да действа по желание или както си го настроиш(поне за Ясен съм сигурен,че го може).
            Печките за които говориш наистина са мноого по-добри и аз съм твърдо "за" всички видове печки,но изпълнението им е малко по-сложно,а вероятно и по-скъпо.Докато за моята,неангажираща идейка,инсталирането се прави с подръчни материали.
            Както знаеш има различни изпарители,с различна консумирана отоплителна мощност,която зависи и от разхода на газ.Така че описаното от мен устройство ще работи с успех,но в различна степен в зависимост от конкретното му приложение.
            Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

            Коментар


            • #21
              До: Проверено - паленето на газ

              Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
              Е,не така за дизелите...
              На теория има и изпарители с електрическо подгряване ама аз лично не съм виждал.
              Иначе има едно хитро решение за подгревни свещи.
              В доста дизели има система за подгряване на охладителната течност,защото трудно загряват и с всички проблеми от това.
              В повечето модели тези устройства са направени да отопляват първо радиатора за парното.Най разпространените и лесни за намиране,според мен,са от модели на VAG.Конструкцията им е такава,че вграждането им в който и да е бензинов или дизелов автомобил се свежда до срязване на входящия маркуч за парното(или изпарителя) и поставянето на нагревателя.Той представлява алуминиево тяло с три подгревни свещи в него(на проточен принцип е).Остава само да се захранят с ток свещите през подходящ прекъсвач(с автоматично или ръчно задействане).Схемата на свързване на тоците подлежи на свободна интерпретация.Имам познат с VW Passat 1,8 моноинжекцион с газова уредба и с монтирано такова устройство(не заводски,разбира се)Ефекта е много добър,дори и отоплението става по-ефективно.
              Хмм това звучи доста интересно.
              Можеш ли да сложиш някаква снимка на това нещо да го видя как изглежда да знам поне за какво се боря


              Аз знам, че на корса 1.3 CDTI има такива свещи които греят антифриза че на празен ход иначе едвам грее, ама там мисля че бяха монтирани в блока.
              Ако е с 3 дизелови свещи не мисля че ще изпие тока ако поработи 4 минути да речем- 1 преди запалване и 3 след.
              При мен за 4 минути на място тамън отлепва стрелката до първото деление.

              На стария ми фордовски дизел помня че свещите освен преди палене, след запалване на двигателя работеха около 1 минута.
              Ники

              Коментар


              • #22
                До: Проверено - паленето на газ

                Първоначално публикуван от infineon Преглед на мнение
                Хмм това звучи доста интересно.
                Можеш ли да сложиш някаква снимка на това нещо да го видя как изглежда да знам поне за какво се боря
                Съжалявам но нямам възможност да кача снимки.
                На моята кола(Ауди 80 TDI) го има това устройство и се вижда прекрасно.Монтирано е на входящия маркуч за радиатора на отоплението.Маркучите са два,един до друг на задната стена на моторния отсек-демек към купето.В нещо като алуминиева тръбичка(с диаметъра на маркучите за парното) са навити отстрани в резбови отвори три броя подгревни свещи.Захранват се с отделни кабели всяка,с накрайници тип "лули".
                Нямам информация за мощността(консумацията) им.
                Размера на цялото устройство е не по-голям(дори по-малък) от обикновен водопроводен сферичен спирателен кран(1/2 цол).
                Трябва да отбележа,че не се монтират на всички дизелови коли на VAG.Има изпълнения за южни страни,и там обикновенно са спестени(това за по-старите,за по-новите не знам).
                Устройството май е еднакво във всички модели на марката,в които се монтира.По-подробна информация може да се търси в нета или във VW-форума(там сигурно имат).
                За силно заинтересувани и близко до мен живеещи,е възможен и оглед на живо на конкретната система в моята колица(да пишат на лични)
                Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                Коментар


                • #23
                  До: Проверено - паленето на газ

                  Понеже не разбирам изобщо от газови уредби искам да попитам вредно ли е за колата или за газовата уредба сутрин да се пали на газ?

                  Коментар


                  • #24
                    До: Проверено - паленето на газ

                    Там е той тънкият момент. За двигателя е полезно, за газовата уредба - по-скоро вредно. На мен, понеже не ми пука за газовата уредба (комплект мембрани = 25лв) на бензин включвам само при загрял двигател. Веднъж месечно, обикновено като свърши газта.

                    Инжекционните АГУ обикновено не могат да палят на газ или това става със сложна комбинация от действия - това производителите нарочно го правят, за да се избегнат проблеми като споменатите от The_Machine по-горе.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Проверено - паленето на газ

                      Успокои ме.Ще си я паля и аз на газ тогава

                      Коментар


                      • #26
                        До: Проверено - паленето на газ

                        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                        Там е той тънкият момент. За двигателя е полезно, за газовата уредба - по-скоро вредно. На мен, понеже не ми пука за газовата уредба (комплект мембрани = 25лв) на бензин включвам само при загрял двигател. Веднъж месечно, обикновено като свърши газта.

                        Инжекционните АГУ обикновено не могат да палят на газ или това става със сложна комбинация от действия - това производителите нарочно го правят, за да се избегнат проблеми като споменатите от The_Machine по-горе.
                        Един въпрос към тебе понеже знам че си човек който избира качествени неща- Откъде да си купя комплект мембрани за моето вакумно ловато, които да не са по зле от оригиналните?

                        Че го взех втора употреба и след цяла зима палене на газ напролет ще е за смяна на мембрани мисля.
                        Според теб кое е по одобре - да сменявам мембрани (25 лв) или да си купя турски волтран който е копие на ловато за 45 лв нов?
                        Ники

                        Коментар


                        • #27
                          До: Проверено - паленето на газ

                          Волтран не съм използвал и нямам преки наблюдения.

                          Ловато съм ревизирал само веднъж, мембрани купих от магазина в Дианабад. Предложиха ми два вида, взех по-скъпите, по думите на продавача - оригинални. Ремонтът няма особености, всичко си влезе, пасна, намести, затвори. Изпарителят заработи като нов. Настрои се и си остана настроен.

                          Аз бих заложил на стар Ловато пред нов Волтран - но това е по разкази от втора ръка.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Проверено - паленето на газ

                            Ревизирай, не се занимавай с тез турски пръчки...
                            ПроС гАзар... 0883 353 299 Ивайло

                            Коментар


                            • #29
                              До: Проверено - паленето на газ

                              Първоначално публикуван от The_Machine Преглед на мнение
                              Ревизирай, не се занимавай с тез турски пръчки...
                              Е не с лошо де.
                              Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
                              Drag Grand Canyon Daily
                              Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
                              LZ1JYM

                              Коментар


                              • #30
                                До: Проверено - паленето на газ

                                Той има право - беше си го сложил на своята кола.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X