Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проверено - паленето на газ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Проверено - паленето на газ

    Първоначално публикуван от dimich87 Преглед на мнение
    Ако се кара колата само на студено и не може да вдигне температура по висока от -2 градуса в багажника или там където е бутилката, бутана ще изгори и ще остане само пропан, който не може да се придвижи към изпарителя подаради втечненото му състояние и ниското налягане..
    Сори ама това няма как да го повярвам.
    "The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out why."
    Mark Twain
    СтоЕнчA

    Коментар


    • От: Проверено - паленето на газ

      на теория би трябвало да е точно така ??

      Коментар


      • От: Проверено - паленето на газ

        Първоначално публикуван от dimich87 Преглед на мнение
        ...Ако се кара колата само на студено и не може да вдигне температура по висока от -2 градуса в багажника или там където е бутилката, бутана ще изгори и ще остане само пропан, който не може да се придвижи към изпарителя подаради втечненото му състояние и ниското налягане...
        Аз се учудвам, че все още има един значителен процент от хора, каращи на газ (LPG), които смятат, че пропан-бутанът в бутилката е в газообразно състояние или се изпарява в бутилката.
        Всъщност пропан-бутанът е под налягане и е в течно състояние и без проблеми се придвижва при температури под -2* до изпарителя (който не случайно се казва така).
        Пропан-бутанът е смес, а не 2 отделни несмесваеми течности.
        Русия е бензиностанция, въоръжена с ракети.

        Коментар


        • От: Проверено - паленето на газ

          Такъв проблеми има при битовите бутилки, които сами са си изпарители. Пропанът се изпарява по-бързо и течността постепенно се обогатява на бутан, който пък от около 0 градуса не е склонен да създава налягане, по-високо от атмосферното. При автомобилни АГУ разходът е от течната фаза и затова съставът е постоянен. Изпарява се само колкото да напълни освободения от течността обем, което е пренебрежимо малко.

          Коментар


          • От: Проверено - паленето на газ

            Малко встрани от темата- един приятел на всеки 3 години си сменя изпарителя, казва че почва да не му държи обороти, по-голям разход и други такива. Моят е на 5 години и всичко му е ок, чудя се дали да не го сменя профилактично с нов същия модел, както и клапана??

            Коментар


            • От: Проверено - паленето на газ

              Да бе, цял изпарител ще сменяш, при положение че комплект мембрани струва 1/4 от изпарителя.

              Коментар


              • От: Проверено - паленето на газ

                Как палите нз...И аз по стечение на корозията нямам резервоар ,а само заради моята глупост този който направих не е още монтиран...и се мъча на газ да паля витарата с електрическо мим-гасче ....Еййй големи мъки...Няма палене тоя варел....Падне ли под -10 и почват мъките...
                Пали едва тогава когато вече на акумулатора му се предава ...Върти прехлъцва да запали ръннннн и угасва...И ейтака 10-пъти всеки път като е студена и принципно се излъгва...Какво ли не пробвах...Променях аванси,променях смеси...Дайте съвет? С какъв аванс и с каква смес е по-лесно?
                Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

                Коментар


                • От: Проверено - паленето на газ

                  По-лесно е с правилния аванс и правилната смес.

                  Иначе: електрическите изпарители имат регулация на постоянния поток газ (който заобикаля последната мембрана и служи за палене и за празен ход). Може би е разумно да го пуснеш леко (газаджиите обикновено го спират напълно), да регулираш всичко отново и преди палене да изчакваш 2-5 секунди на контакт, преди да завъртиш стартер. Може и да е пуснат (познава се по това, че при подаване на контакт изпарителят леко съска 1-2 секунди). Тогава просто пробвай да подържиш на контакт преди завъртане на стартера. Разбира се, свещи, кабели, делко и други такива дреболии трябва да са наред.

                  Коментар


                  • От: Проверено - паленето на газ

                    Първоначално публикуван от MaxBass Преглед на мнение
                    Как палите нз...И аз по стечение на корозията нямам резервоар ,а само заради моята глупост този който направих не е още монтиран...и се мъча на газ да паля витарата с електрическо мим-гасче ....Еййй големи мъки...Няма палене тоя варел....Падне ли под -10 и почват мъките...
                    Пали едва тогава когато вече на акумулатора му се предава ...Върти прехлъцва да запали ръннннн и угасва...И ейтака 10-пъти всеки път като е студена и принципно се излъгва...Какво ли не пробвах...Променях аванси,променях смеси...Дайте съвет? С какъв аванс и с каква смес е по-лесно?

                    пробвай 2 пъти контакт за по 2-3 секунди да пусне малко газ, после чакаш около минута да стигне до плочката, въртиш, като запали - веднага на 2000 оборота за около минута две да се стопли изпарителя

                    Коментар


                    • От: Проверено - паленето на газ

                      Първоначално публикуван от MaxBass Преглед на мнение
                      Как палите нз...И аз по стечение на корозията нямам резервоар ,а само заради моята глупост този който направих не е още монтиран...и се мъча на газ да паля витарата с електрическо мим-гасче ....Еййй големи мъки...Няма палене тоя варел....Падне ли под -10 и почват мъките...
                      Пали едва тогава когато вече на акумулатора му се предава ...Върти прехлъцва да запали ръннннн и угасва...И ейтака 10-пъти всеки път като е студена и принципно се излъгва...Какво ли не пробвах...Променях аванси,променях смеси...Дайте съвет? С какъв аванс и с каква смес е по-лесно?
                      Превключването газ/бензин, ръчно или автоматично става при теб? Някои автоматични превлючватели спират газта, след 2,5 секунди, ако не получат импулс от високоволтовия кабел, въпреки е изрично им е казано да пали на газ. Ако е такъв, имаш основателна причина за непалене.
                      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                      Коментар


                      • От: Проверено - паленето на газ

                        Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                        Превключването газ/бензин, ръчно или автоматично става при теб? Някои автоматични превлючватели спират газта, след 2,5 секунди, ако не получат импулс от високоволтовия кабел
                        Неговият е такъв.

                        Коментар


                        • От: Проверено - паленето на газ

                          След като няма бензин и е с тази автоматика, може да си изкара един бутон, между червения и синия проводник на превключвателя, който да натиска при стартиране.
                          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                          Коментар


                          • От: Проверено - паленето на газ

                            Да след няколко секунди ако не завъртя цъка и спира...За това правя предварително по няколко черпения(тей де по няколко пъти на контакт я държа) ...Наистина винта за газта на празния ход е доста завит...Още половин оборот и край...А голяма част от празния оборот зависи от другия винт което явно не е правилно...Ще пробвам малко да ги бутна тези неща...А иначе с какъв аванс би трябвало да пали по-добре?
                            ПО-малък ,по-голям ? Не ,че няма да пробвам
                            благодаря ви за идеите още сега отивам да побутна....
                            Стандартна Витара c20ne с уазов мост...Изпълнение за България

                            Коментар


                            • От: Проверено - паленето на газ

                              С какъв аванс е по-лесно да пали зависи от това какъв е проблемът на паленето.

                              Ако е ниско напрежение за искрата (голяма междина на свещите, ниско напрежение от акумулатора) - по-лесно пали при по-голям аванс.
                              Ако е недостатъчна мощност на искрата (обикновено заради малка междина или калпави кабели) - по-малкият аванс ще подобри нещата.
                              Ако е недостиг или излишък на гориво при запалването - според случая, ама авансът няма много значение.

                              Коментар


                              • От: Проверено - паленето на газ

                                Искам да използвам тази тема, за да се "похваля", че принуден от кризата днес се сдобих с....таковата...прилично запазено Рено-19(много любим модел за мен) с 1.7 моноинжекцион, 1992г. м.Декември с газова уредбаНикога не съм предполагал, че ще карам кола на газ и нищичко не вдявам, затова ще се радвам доказан специалист да я ревизира, а и малко да ме ограмоти за използването на газта, като гориво(срещу заплащане, разбира се!)Рендето работи добре на бензин и на газ, газовата беше нещо,като Ланди, Лоренцо ли...?Предполагам, че е обикновенна, а не газов инжекцион.Предлагам да е на ЛС, ок?
                                Имам много въпроси при изполването на газта, като гориво, но съм убеден, че са дискутирани многократно и няма да ви занимавам излишно, но поне кажете въпросният двигател подходящ ли е за газифициране?Досега е изминал 100 000км. на газ.
                                Благодаря предварително и, ако се прецени местете, или трийте темата!
                                Последно редактирано от mbenz; 06-03-12, 23:09. Причина: корекция
                                много автомати-слаби резултати!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X