Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проверено - паленето на газ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Проверено - паленето на газ

    Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
    Той има право - беше си го сложил на своята кола.
    А като сложиш някакви мембрани от магазина, дали можеш да си сигурен в произхода.
    Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
    Drag Grand Canyon Daily
    Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
    LZ1JYM

    Коментар


    • #32
      До: Проверено - паленето на газ

      Първоначално публикуван от Jimi Преглед на мнение
      А като сложиш някакви мембрани от магазина, дали можеш да си сигурен в произхода.
      Тези, които аз купих, бяха с подробна инструкция на италиански език (не китайско-италиански, а чист) и добре изработени. Да си сигурен - не може, но аз от първия път уцелих добри. Май трета година го търкалят с тези мембрани, освен това настройката заспа отведнъж.

      Коментар


      • #33
        До: Проверено - паленето на газ

        Е нали на Нивата ти слагах нов Ловато?!? Кога пък трета година...

        Инак турските са си проклятие - с газови се занимавам... два-три месеца или около 10к км го изтърпях един на моя кола и го подарих на някакъв младеж да се мъчи с него... тва не са изпарители просто... а пък смениш ли им мембраните веднъж и смират тотално, вдигат разхода... идилия...


        Та, да се върнем на зимното палене!
        ПроС гАзар... 0883 353 299 Ивайло

        Коментар


        • #34
          До: Проверено - паленето на газ

          Този беше на Самарата, като я взех. Вакуумен. Рециклирах го, ползвах го, после сложих метан, а изпарителя го подарих на Радо. Който е враг на газовите уредби, но откакто го сложи на синята жигула, се сдобри с тях.

          И тоз на Нивата не беше нов, изскубах го от някой от твоите дръгели.

          Коментар


          • #35
            До: Проверено - паленето на газ

            На ловато става само ако се направи отвьн него.На самия корпус няма място да се монтират подгревните свещи.При BRC-foks има място директно да се монтират на водната система на изпарителя.

            Коментар


            • #36
              До: Проверено - паленето на газ

              Карах голф 2 с изпарител стар газ-вакуумен около 100 000 х.км., палил съм го на -15-17 градуса без проблем.Изчаквам 2-3 мин. на празен ход и потеглям.Нямал съм проблеми с него , само дето се скъсява живота на платната.Но смяната им не е скъпа и не отнема време.А изпарителя замръзва когато няма добра циркулация на антифриз през него.Ако е свързан на правилното място към антифриза и не е турски, мисля, че не му пречи студа.
              FREELANDER 2000 TDI 1999 г.

              Коментар


              • #37
                До: Проверено - паленето на газ

                Малко не схванах от къде е тръгнала темата, но оставам с впечатление, че има някакво чудене ще ли запали на газ по големия студ или не. При правилна настройка - ще. Преди да сменя мембраните на старото Ловато даже леко проскърцваше от не съвсем газообразната фаза, но си пали
                4 години вярна служба без забележка, никга не е палена на бензин колата, щото нямаше, а се караше всеки ден.
                На единия ми братовчед Голфето (2, гти) също си палеше до -17, мисля, че беше с BRC някакво.

                За ел.подгряване... някъде по-рано бях питал и получих интересни отговори за количеството енергия, необходимо да подгрее самия пропан-бутан, да не говорим със все изпарителя. Та ми стана интересно
                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                Коментар


                • #38
                  До: Проверено - паленето на газ

                  Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение

                  За ел.подгряване... някъде по-рано бях питал и получих интересни отговори за количеството енергия, необходимо да подгрее самия пропан-бутан, да не говорим със все изпарителя. Та ми стана интересно
                  Аз съм виждал такъв с очите си . Още при социализЪма , но в Италия , или Германия - вече не помня . Помня само че АГУ-то беше холандско . Ама пусто , тогава не съм предполагал , че след 20 год. ше го коментираме в нета , та да го разгледам в подробности .
                  Помня само , че тогава констатирах : "Аха , значи и това са измислили ... и не е проблем" .
                  Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Проверено - паленето на газ

                    Хюндай Соната - фабрично само на пропан-бутан, при зарядното за газта(на мястото на гърловината за бензина) има кран - като ти свърши газта и угасне , отваряш крана и имаш още 10 литра резерва

                    Имаше електрически подгреватели на изпарителя и по тръбата преди изпарителя... май беше Виале системата
                    ПроС гАзар... 0883 353 299 Ивайло

                    Коментар


                    • #40
                      До: Проверено - паленето на газ

                      Първоначално публикуван от The_Machine Преглед на мнение
                      Хюндай Соната - фабрично само на пропан-бутан, при зарядното за газта(на мястото на гърловината за бензина) има кран - като ти свърши газта и угасне , отваряш крана и имаш още 10 литра резерва

                      Имаше електрически подгреватели на изпарителя и по тръбата преди изпарителя... май беше Виале системата
                      Хъм, тая не беше ли с впръскване на течна фаза? Едно време в ИНД Комерс ми предлагаха за Соната да ми монтират такава уредба със запазване на гаранцията! Ама цената беше 6000 лв. за 6 цилиндров двигател!!
                      По-късно си монтирах обикновенна газова за 600 лв. и си карах без проблем 60 хил. км.!
                      יעבור
                      «И това ще мине»

                      Коментар


                      • #41
                        До: Проверено - паленето на газ

                        Според мен проблема ще е циркулацията на вода , трябва да се измисли нещо тя да се намали , докато работят свещите , иначе грееш целия двигател 200 кила желязо.
                        0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                        Коментар


                        • #42
                          До: Проверено - паленето на газ

                          Когато я гледах бях малък и въобще не предполагах с какво ще се занимавам като поотрасна... тогава още само компютрите ми бяха в главата
                          ПроС гАзар... 0883 353 299 Ивайло

                          Коментар


                          • #43
                            До: Проверено - паленето на газ

                            Два клапана като на Мерцедесите старите - електрически за парното...
                            ПроС гАзар... 0883 353 299 Ивайло

                            Коментар


                            • #44
                              До: Проверено - паленето на газ

                              Първоначално публикуван от travelling Преглед на мнение
                              Според мен проблема ще е циркулацията на вода , трябва да се измисли нещо тя да се намали , докато работят свещите , иначе грееш целия двигател 200 кила желязо.
                              Грееш,ама преди да го запалиш-после бързо нещата се променят.
                              А пък преди да го запалиш,циркулацията е доста ограничена,та изпарителя ще си се грее,само той.А пък като няма консумация на газ и топлината за изпаряването и,не е необходима.Т.е за стартирането и заработването,топлината ще стигне,а след това и двигателя почва да си грее течността.Не случайно,изпарителя се слага на тръбата,където охладителната течност се нагрява най-бързо.
                              Даже и в 30 годишна жигула,като запалиш на газ,при -5(6) градуса,парното почва да духа осезаемо топло след две-три минути,без електрическо или друго помощно отопление на изпарителя.

                              P.S.В съседна тема(актуална) се обсъжда,как на повечето дизелови автомобили,подгревните свещи греят няколко минути след стартиране или до определена температура на охлаждащата течност.Консумацията им на електроенергия е дори повече,от евентуална краткотрайна консумация за подгряване на изпарителя.Явно това не би било сериозен проблем и при бензиновите двигатели,въпреки по-слабите им алтернатори(в някои случаи).
                              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                              Коментар


                              • #45
                                До: Проверено - паленето на газ

                                Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                                ....Даже и в 30 годишна жигула,като запалиш на газ,при -5(6) градуса,парното почва да духа осезаемо топло след две-три минути,без електрическо или друго помощно отопление на изпарителя.

                                .
                                Е тя Жигулката пали ли на -7 , за какво и е подгряване после.
                                Тук номера е да пали безпроблемно при - 15. Иначе в идеята със свещите има резон , макар че германците вероятно са имали предвид комфорта , а не лесното палене .
                                Значи блока със свещите технически няма никакъв проблем да се изработи . Захранването ше се прекара през едно реле - а изключването - ръчно , или през някакъв датчик за температура - примерно при достигане на 5-10 градуса , или пък през реле за време. По-нататък двигателя си знае работата. Но това са подробности . Важно е обаче ( ако някой не го мързи , да вземе да измери съпротивлението на някаква подгревна свещ ) да се пресметне колко ток ще черпят свещите и за колко време ще загреят обем , примерно около 1 литър вода и цялата система да се монтира на входящия маркуч към изпарителя ( идеята е да му е топло в момента на палене ) . Ако 2 свещи се справят - още по-добре , че ще е по-монолитно приспособлението. Целта е хем да стоплят водата , хем да не изчерпят тока от акумулатора .... щото при -15 гр. развъртането си е зор за някои коли , та били те и бензинови.
                                Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X