Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проверено - паленето на газ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    До: Проверено - паленето на газ

    Glow Plug Coolant heater from Peugeot 306 HDI


    http://www.vegetableoildiesel.co.uk/....php?tid=15596
    Разбрах ви идеята. Марш към моргите и после на Ясен на колата за експеримент.
    https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

    Коментар


    • #77
      До: Проверено - паленето на газ

      Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
      Разбрах ви идеята. Марш към моргите и после на Ясен на колата за експеримент.
      Така де,устройството е у мен.Взел съм го без пари-с изследователска цел(ее, верно от приятел..).
      Доколкото успях го,проверих с мултицет-работи.
      Отделно имам и една чисто нова подгревна свещ (Beru),купена за моята колица(TDI),но се оказала неподходяща.Свеща е абсолютно същата,като свещите на това устройство.Просто на моята кола свещите на устройството са с други накрайници-за лули,а тези са с резба и гайка,за захващане на захранващия кабел.И тая свещ не ми влиза в употреба...Ясно-на Ясен-за резервна.
      Предоставям го безвъзмездно на Ясен,за да проведе коректни тестове(с изследователска цел).
      Само трябва да намери време да си го получи(от два-три дни ми се премята из колата)

      Е,ще трябва и малко време да свърже тоците,ако не иска да го закача директно за акумулатора...
      Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

      Коментар


      • #78
        До: Проверено - паленето на газ

        Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
        Абе и аз си мисля, че едно просто (е, просто, просто... колко да е просто) следящо устройство ще е от полза. Няма проблем да следи напрежението на акумулатора преди запалване и да изключва срещите докато върти стартера, плюс следене на температурата.
        Над еди-каква-си да не включва изобщо, под еди-колко-си градуса да топли до 'нам-колко-си. Под еди-колко-си волта да дава само сигнализация, че е време да си купиш нов акумулатор.
        Един термодатчик, може би най-добре стандартен автомобилен, 1-2 яки мосфета и някой ARM11 ...
        Добре де, и PIC12 ще свърши работа
        Почва да се оформя правилната идея.
        Според мен, по-добре да се използва оригиналният датчик за температура. Джаджата се закача към него. За да е универсално решението и за да не зависи от разликите между автомобилите, системата се прави обучаема. Когато двигателят стигне температура при която подгряването може да спре, се маха/слага джъмпер и процесора запомня стойностите от АЦП-то в еепрома. Ако първоначалното обучаване е както трябва, повече не се пипа.

        Само за армовете не споделям вижданията ти. Според мен ще трябват няколко в паралел. И поне 31 бита АЦП .
        Не чета коментари и не отговарям на такива.

        И коментаторите...

        Коментар


        • #79
          До: Проверено - паленето на газ

          При мен днес беше проверено на -10 в София сутринта - запали работи 15-20 секунди и спря. Изпарителя замръзна. Явно моят 2.4 двигател, студен, газта я яде твърде в обилни количества. Самурая 1.3 съм го палил на -20 и кусур.
          Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
          Drag Grand Canyon Daily
          Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
          LZ1JYM

          Коментар


          • #80
            До: Проверено - паленето на газ

            Такааа. Устройството е при мен, официална благодарност на cecoa1.

            3 свещи, на които стартовият ток е по 20 ампера. Сега се чудя как да ги включвам - популярните релета са по 30 ампера, което значи да сложа три. Които пък ми свидят, пък плетеницата и без тях е голяма.

            Диаметърът на щутцера пък е 20мм, напук на маркучите на изпарителя, които пък са по 16мм.

            Коментар


            • #81
              До: Проверено - паленето на газ

              Извинявам се за офтопика, но в един друг форум се дикутира точно същата тема, това което ми направи впечатление(VW forum)е начина по който се справят със ниските температури, по особено рационален начин и после слушаме колко ненадеждни били газовите уредби.
              Последно редактирано от Ясен; 23-01-10, 18:37. Причина: линк
              през 2008 г. са регистрирани 8 042 тежки транспортни произшествия като при тях са отнети 1 058 [COLOR=Red][SIZE=4]БЪЛГАРСКИ [COLOR=Black][SIZE=2]живота[/SIZE][/COLOR][/SIZE][/COLOR]

              Коментар


              • #82
                До: Проверено - паленето на газ

                Първоначално публикуван от teres Преглед на мнение
                Извинявам се за офтопика, но в един друг форум се дикутира точно същата тема, това което ми направи впечатление тук е начина по който се справят със ниските температури, по особено рационален начин и после слушаме колко ненадеждни били газовите уредби.
                Прочетох темата и никъде не видях някои да се справя с проблема по рационален начин. Въртят се около старата истина, че замръзва изпарителя. Въпроса е как да не замръзва. Чакаме Ясен с отговора.
                https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                Коментар


                • #83
                  До: Проверено - паленето на газ

                  Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                  Такааа. Устройството е при мен, официална благодарност на cecoa1.

                  3 свещи, на които стартовият ток е по 20 ампера. Сега се чудя как да ги включвам - популярните релета са по 30 ампера, което значи да сложа три. Които пък ми свидят, пък плетеницата и без тях е голяма.

                  Диаметърът на щутцера пък е 20мм, напук на маркучите на изпарителя, които пък са по 16мм.
                  Нямаш място за едно нежно радиаторче 30тина вата с 3 мосфета или имаш нещо против технологията? Щуцерите... най-лесно с мек маркуч 18мм (по магазините и моргите за италианки като че ли се намират най-лесно). За по-кадърно и сам ще се оправиш, стига да имаш време и нерви.
                  О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                  Коментар


                  • #84
                    До: Проверено - паленето на газ

                    Голфаджиите няма да ги слушаме, тяхната газ е друга, фолксвагенска и там е така. После ги четем по вестниците.

                    За радиаторче - Тефчо, засрами се бе, аз търся как да сгрея нещата, ти разправяш глупости за охлаждане. Ако ще са мосфети аз ще ги сложа на самия подгревател, тези ватове си ми свидят.

                    Засега ще се озърна за по-дебели релета.

                    Коментар


                    • #85
                      До: Проверено - паленето на газ

                      Реле на подгревните двигателни свещи няма ли да върши работа?
                      http://www.romnes.no/site/content/do.../Part%2011.pdf
                      Из моргите трябва да има много работещи...

                      Коментар


                      • #86
                        До: Проверено - паленето на газ

                        Има и мощни релета, но не са евтини...
                        http://bg.farnell.com/jsp/search/bro...lues%3D1002722
                        Subaru Legacy Outback '98 2.5 AT

                        Коментар


                        • #87
                          До: Проверено - паленето на газ

                          Не съм много по тоците,та не съм се сетил да взема и релето за подгревните свещи(поне него го знам,кое е,и какво представлява).
                          То сигурно това устройство си има реленце в колата,ама трябва да погледна надписите на капака(те май са на немски).
                          Иначе май и всякакво реле от подгревни свещи,ще свърши работа.
                          И аз се усъмних,че има разлика в диаметрите на маркучите...
                          Явно,монтажа няма да е напълно безпроблемен
                          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                          Коментар


                          • #88
                            До: Проверено - паленето на газ

                            абе, ще го измисля. Заформя се добро средство за тормоз на алтернатори.

                            Коментар


                            • #89
                              До: Проверено - паленето на газ

                              Първоначално публикуван от NIKSD Преглед на мнение
                              Прочетох темата и никъде не видях някои да се справя с проблема по рационален начин. Въртят се около старата истина, че замръзва изпарителя. Въпроса е как да не замръзва. Чакаме Ясен с отговора.
                              Да споделя и аз. От 6 години карам изцяло на газ. Автомобилът е ауди 80. Резервоарът е изхвърлен, по простата причина, че беше 70 литра и се намираше в багажника. Причината колата да заработи само на газ е бензиновата помпа . РАзсъхна се и потече като лейка.
                              ТА да се върна на темата. Ако копчето за прехвърляне от газ на бензин е тристепенно проблемът се решава елементарно. Паля на газ след което прехвърлям на неотрално положение. автомобилът изминава повече от 500 метра без приток на гориво ( газ ). След като газта в изпарителят свърши колата забива предница и отново за секунди включвам на газ. След това пак на неотрал. Повтарям няколко пъти и колата е достигнала 50 градуса. От там на сетне няма проблеми. При -20 е нужно да залея изпарителя с едно шише топла вода иначе нищо не помага.

                              Коментар


                              • #90
                                До: Проверено - паленето на газ

                                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                                абе, ще го измисля. Заформя се добро средство за тормоз на алтернатори.
                                Не мислех,че са чак по 20A свещите.Сигурен ли си?
                                Имам книга,ще погледна,ама там е само ориентировъчно и не знам при каква температура.

                                Тъкмо ще видиш,дали алтернатора ти е достатъчно тунингован.

                                Първоначално публикуван от Жоро Витлиемоф Преглед на мнение
                                При -20 е нужно да залея изпарителя с едно шише топла вода иначе нищо не помага.
                                Да,точно това е целта на задачата-да се спести това шише с топла вода,както и щракането с копчето.Ама дали,ще си заслужава....Затова е експеримент.
                                Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X