Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проверено - паленето на газ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Проверено - паленето на газ

    Свещи са мерени,сума пъти...
    Тока им е окло 10-15А на свещ-зависи и от конкретните свещи.
    Както знаеш,във формулката за топлообмена има роля и разликата в температурите и вида на течността(специфичен температурен капацитет) и времето на топлообмен,както и масите на телата,и размерите на контактната площ...Сигурно и още нещо...
    Така че-слагаш,пробваш и казваш-става/не става.
    Иначе готово устройство съм описал(от VAG).С три свещи.
    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

    Коментар


    • #47
      До: Проверено - паленето на газ

      По-скоро може да се разсъждава в обратна насока - каква мощност му трябва на изпарителя, за да излиза от него водата не по-студена, отколкото влиза в нагревателя, който е преди него. Вече установихме, че за пълна мощност трябва около киловат, но ние не сме максималисти - 200-300 вата ни оправят, а докато позагреем, няма да настъпваме колата. Ако изпарителят е захранен с вода с по-тънки маркучи, дебитът е достатъчно малък, за да имаме и по-висока температура в него, отколкот наоколо.

      Предлагам си "жигулката" за експерименти. Тази зима е палила само на газ.

      Коментар


      • #48
        До: Проверено - паленето на газ

        Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
        Свещи са мерени,сума пъти...
        Тока им е окло 10-15А на свещ-зависи и от конкретните свещи.
        Както знаеш,във формулката за топлообмена има роля и разликата в температурите и вида на течността(специфичен температурен капацитет) и времето на топлообмен,както и масите на телата,и размерите на контактната площ...Сигурно и още нещо...
        Така че-слагаш,пробваш и казваш-става/не става.
        Иначе готово устройство съм описал(от VAG).С три свещи.
        Да де , но там идеята с трите свещи е като седне швабата в студа и стартира , тутакси да му стане топло. А тези свещи ако дръпнат тока от 55-амперовия акумулатор на жигулката - при минус 15 градуса кога ше запали . Тя и без друго си няма душа , горката .
        Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

        Коментар


        • #49
          До: Проверено - паленето на газ

          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
          Предлагам си "жигулката" за експерименти. Тази зима е палила само на газ.
          Ще погледна по моргите за готовия вариант.Имам и приятел с морга за Ауди,ама дизелите са му кът.
          А експериментите,може да са другата зима...като гледам прогнозите,май няма да има големи студове.
          Да де , но там идеята с трите свещи е като седне швабата в студа и стартира , тутакси да му стане топло. А тези свещи ако дръпнат тока от 55-амперовия акумулатор на жигулката - при минус 15 градуса кога ше запали . Тя и без друго си няма душа , горката .
          Няма страшно.Ясен си купува евтин и голям акумулатор,а алтернатора го тунингова
          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

          Коментар


          • #50
            До: Проверено - паленето на газ

            Акумулатор съм купил, темата за тунинг на алтернатора съм я пуснал, можем да действаме. 75Ач за никаквия 1.6л двигател смятам че са предостатъчно. Всъщност и половината от тях стигат. Обещавам да не включвам свещите преди запалване - все едно, няма да са върху самия изпарител. Или пък там да ги натъкмим, ако не намерим "устройството"?

            Коментар


            • #51
              До: Проверено - паленето на газ

              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
              ако не намерим "устройството"?
              Аз ще потърся устройството,че не ми се сваля от мойта колица...
              Ама без ниски температури няма да стане...Тя ще си пали и без помощ.
              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

              Коментар


              • #52
                До: Проверено - паленето на газ

                При мен проблемът не е точно запалването - тя и на -20 запалва, по-скоро е до смръзването на изпарителя след това.

                Коментар


                • #53
                  До: Проверено - паленето на газ

                  Малко електрика и ще стане както требе. Свещите се включват няколко секунди след като изгасне лампата за масло, зареждане или и двете. Както е казано по-доре, се изключват по време или температура.
                  Трябва да се види и какъв ток консумират "фолксвагенските" свещи, че май са различни от подгревните.
                  Не чета коментари и не отговарям на такива.

                  И коментаторите...

                  Коментар


                  • #54
                    До: Проверено - паленето на газ

                    Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                    Малко електрика и ще стане както требе. Свещите се включват няколко секунди след като изгасне лампата за масло, зареждане или и двете. Както е казано по-доре, се изключват по време или температура.
                    Трябва да се види и какъв ток консумират "фолксвагенските" свещи, че май са различни от подгревните.
                    Трябва да се вкючват по-раничко,че за топлообмена си трябва време.
                    За изключването е лесно,а и ВАЗ-овия мотор си грее бързо.
                    Те и подгревните свещи са два модела на TDI-то,ама тия наистина може да са различни.
                    Имам един познат майстор,работил до скоро в Юнитрейд.Той имаше такава система на бензинов Пасат (с газ),а и по принцип ги разбира нещата,та ще намина да го видя.....
                    Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                    Коментар


                    • #55
                      До: Проверено - паленето на газ

                      Първоначално публикуван от cecoa1 Преглед на мнение
                      ...Трябва да се вкючват по-раничко,че за топлообмена си трябва време.
                      ....
                      +1
                      Топлата вода е открита случайно само първия път . Всички последващи опити за нейното преоткриване са умишлени , упорити и целенасочени.

                      Коментар


                      • #56
                        До: Проверено - паленето на газ

                        От сайта на "Косер". Фирмата "АЕТ"-производител на свещите "Искра"
                        Може би "Косер" продават и самото "устройство".

                        Подгревни свещи за охладителната течност
                        AET произвежда подгревни свещи, които подгряват флуиди. Такива се монтират предимно в съвременните TDI двигатели за постигане на по-голяма ефективност на двигателя, по-ниско ниво на отделяните вредни и топлинни емисии за по-голям комфорт при шофиране. Те се използват за подгряване на двигателния флуид (охлаждащата вода).
                        Последно редактирано от petomu; 07-01-10, 19:40.
                        Suzuki Grand Vitara 2.0 TD 99г.
                        Opel Corsa 1.7д 98г

                        Коментар


                        • #57
                          До: Проверено - паленето на газ

                          На моето пише MWK.
                          Има си емблемата на AUDI,знак за датата на производство(08.1994г) и надпис Germany.
                          Има си и деветцифрения код за идентификация,както всички детайли в концерна VAG.
                          По този код,може да се търси и като резервна част в каталозите...
                          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                          Коментар


                          • #58
                            До: Проверено - паленето на газ

                            Колега, можеш ли да дадеш въпросния номер, ако имаш лесен достъп до него? Благодаря!

                            Коментар


                            • #59
                              До: Проверено - паленето на газ

                              Първоначално публикуван от afterburner Преглед на мнение
                              Колега, можеш ли да дадеш въпросния номер, ако имаш лесен достъп до него? Благодаря!
                              Номера е 8A0 819 497.Това е само тялото,в което се навиват свещите.Свещите,вероятно имат друг каталожен номер,ама без да го разглобя не се вижда.
                              Препоръчвам да го търсите по моргите.Ново,вероятно е доста скъпо.
                              Аз лично взех това,за което пиша(за Ясен)за без пари(ама от познат).
                              Иначе вървят между 30 и 60лв(може и повече де),ама се намират малко трудно(моя човек няма повече...за сега).
                              Хубаво е да се види,преди да се търси(прилича на това от картинката но е с три свещи и е цяла,неразглобяаема отливка).
                              На някои модели TDI-та го има в друг вариант-устройството е с фланец и се хваща директно на цилиндровата глава(отзад),а на другия му край се нахлузва маркуча за парното.Тази конструкция не съм я виждал разглобена,но вероятно е по-трудно да се използва за описаните цели.
                              Има и TDI-та без такива устройства.
                              Последно редактирано от cecoa1; 07-01-10, 21:57.
                              Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                              Коментар


                              • #60
                                До: Проверено - паленето на газ

                                зачетох се в тая тема и се замислих дали и моя пасат (1.9ТДИ 2002г) не е с някакво допълнително подгряване - много бързо "стопля", а също началния разход при студен двигател е много висок...

                                Между другото, каква е целта да се направи да пали само на газ - допълнителна икономия или просто инат Големият акумулатор и "тунинга" на алтернатора и охл. система по-евтини ли са от 20-ина литра бензин за една зима... Щото ако зимата има 40 дни с минусови температури по 0.5л бензин за сутрешно палене = 20л или грубо 40лв... А и като палите на газ пак гори пари?
                                помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X